Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

13011

1. Lyön PääNi Pantiksi, että nimimerkki "Kotirinki" on mies......ja on ihan selvä, mitä hän ajaa kommentillaan takaa.... ;P

Tälläkin naisella on agendana kertoa, opastaa ja ohjailla, sekä naisia, että miehiä haluamaansa suuntaan......eli niin, että tietyn statuksen omaavat miehet katsoisivat vain hänen statuksen omaavaa naista ja tietyn statuksen omaavat naiset eivät katsoisi hänen tavoittelemiaan miehiä, jotka omaavat tietyn statuksen....jne...jne..

Kuuluu ihan samaan kategoriaan sen agendan kanssa, että pitäisi pysyä aina niissä ikäeroissa, jonka joku nainen nyt omasta agendastaan katsoen haluaa määrittää....

Ja vastaavia on vaikka kuinka paljon.....

Pysyn kommenttini takana.....
  2. "aina välillä tunnut hyvinkin tutulle ja toisinaan en ymmärrä sua ollenkaan. Mutt jos sua häiritsee mun käytös/aprikointini.."

Tunnunko tutulle siitä syystä, että luonteeni/persoonani tuntuu olevan lähellä sinua vai siitä syystä, että tunnet jonkun/joitakin minun tapaisia?...Oletko miettinyt sitä?.... ;P

Tuo miksi et varmasti "ymmärrä" minua toisinaan, johtuu varmasti siitäkin, kun sulla menee pää sekaisin minun pelleilyjen, kujeilujen, pyllyilyjen yms..yms.. kanssa....riippuu ihan asiasta, keskustelu kumppaneista ja olotilasta mikä vaihde minulla on päällä.......

Ei minua häiritse sinun käytös, kunhan mainitsin asiasta, ettet ainakaan minun takiani mieti ja kuluta aikaa siihen, että pohdit olenko joku sinun tuttusi tai tunnenko sinut.....en minä tästä asioista valehtele ja jos sinut tuntisin, niin olisin sulle siitä maininnut heti, kun olisin sinut yhdistänyt johonkin tuttuun....olen 1000% varma, ettei meistä kumpikaan tunne toisiamme tai tiedä toisesta muuta kuin sen mitä palstalla on toiselta suoraan kuullut...

Toinen asia miksi siitä mainitsin liittyy hieman samaan syyhyn, eli ihan sinun parastasi ajattelin, kun mainitsin, että yhdistelet palstalla aina välillä joitakin sinun ehkä tietämiisi ihmisiin......en usko että näin useasti on ja silloin kulutat turhaa energiaa niihin asioihin ja pohdit, sekä murehdit turhia........enkä itse saanut sellaista käsitystä, että JännäJenna olisi viitannut missään vaiheessa siihen, että sinut tuntisi........mutta voin olla väärässäkin.....taitaa asua Turussa, jos oikein olen ymmärtänyt.....

"Näitä tapauksia vaan on aivan liian paljon, joissa toinen osapuoli hallitsee heikompaansa pelolla... kovilla peloitteilla."

Olet aivan oikeassa ja turhan monessa parisuhteessakin on näin.....ja molemmat sukupuolet syyllistyvät siihen yhtälailla.......keinoja kaihtamatta ihan millä asialla vaan uhkailua ja pelottelua....

Mukava kuulla, että saitte sovittua sellaisia hommia, jotka molemmille käy ja mille on tarvetta.... =)
  3. =DDD.... ;P
  4. Pöh&Pyh......PoisSeMinusta.....kyllähän suojia olisi ihan järkevä käyttää, mutta itse en jostain syystä näe tarpeelliseksi.....joskus olen asiaa miettinyt, että sitten jos jossain vaiheessa hommaisi oikein kunnon pyörän maastoon, jolla pystyisi oikeasti painamaan kuin hullu pitkin maastoa ja kallioita....ilman, että täytyy varoa pyörän kestävyyttä ja ominaisuuksia, niin silloin tottakai kaikki suojat päälle, koska siinä ei enää ehdi reagoimaan ja katsomaan senkään vertaan laskeutumisalustaa.... ;P

Voi olla, että olet JännäJennan tavannut tai sitten et......kuka tietää.....mutta välillä yhdistelet ja vedät yhtäläisyysmerkit aika hätiköiden.....olet myös minusta sanonut, että taidat tietää kuka olen muutaman kerran.....vaikka en usko, että ollaan välttis ikinä kävelty edes toistemme ohi.....kuka tietää.....mutta siitä olen sata varma, ettei ainakaan tunneta toisiamme.... ;P

Päivänjatkoa myös sulle... =)