Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lyön PääNi Pantiksi, että nimimerkki "Kotirinki" on mies......ja on ihan selvä, mitä hän ajaa kommentillaan takaa.... ;P
Tälläkin naisella on agendana kertoa, opastaa ja ohjailla, sekä naisia, että miehiä haluamaansa suuntaan......eli niin, että tietyn statuksen omaavat miehet katsoisivat vain hänen statuksen omaavaa naista ja tietyn statuksen omaavat naiset eivät katsoisi hänen tavoittelemiaan miehiä, jotka omaavat tietyn statuksen....jne...jne..
Kuuluu ihan samaan kategoriaan sen agendan kanssa, että pitäisi pysyä aina niissä ikäeroissa, jonka joku nainen nyt omasta agendastaan katsoen haluaa määrittää....
Ja vastaavia on vaikka kuinka paljon.....
Pysyn kommenttini takana.....
05.05.2016 17:04
Kyllä tuollaisia miehiä löytyy ja ovat tyytyväisiä varmasti huonompiinkin puitteisiin.....naisista ei voi sanoa samaa.....mutta kai sellaisiakin voi muutamia olla, ehkä..?... ;P
05.05.2016 16:46
Jeps, eikä sekään välttämättä ole koko totuus, siitä miten pärjäävät sillä busineksella ja mikä on oikeasti se pääomien lähde nyt ja aikaisemminkin.....
Onhan monelle bisnes pelkkää tai lähes pelkkää harrastustoimintaa, jos on vain omia tai ulkopuolisia resursseja tarpeeksi saatavilla.... mutta harvemmin niistä toitotetaan mihinkään tai niistä puhutaan kenellekään... ;P
Oli siellä hevosiakin ja näyttivät olevan priima kuntoisia.....on siellä sitten pakko olla rakennuksia sun muuta enemmänkin.... ;P
05.05.2016 16:43
Joo....kai meissä suunnilleen vastinparit on molemmissa sukupuolissa......prosenteista ja suhteista en tiedä sukupuolinen välillä.....mutta täytyy sanoa, että en tarttuisi tähän tarjoukseen tai tälläiseen ilmoitukseen ainakaan itse.... ;P
Voi tämän ketjun kääntää toisinpäinkin ja joillekin varmasti kävisi ja joillekin ehkä ei....en ole nainen, joten en voi tietää, kuinka moni olisi ostettavissa ja kuinka moni ei ole......en tosin tiedä miehistäkään noita tietoja... ;P
05.05.2016 16:25
"aina välillä tunnut hyvinkin tutulle ja toisinaan en ymmärrä sua ollenkaan. Mutt jos sua häiritsee mun käytös/aprikointini.."
Tunnunko tutulle siitä syystä, että luonteeni/persoonani tuntuu olevan lähellä sinua vai siitä syystä, että tunnet jonkun/joitakin minun tapaisia?...Oletko miettinyt sitä?.... ;P
Tuo miksi et varmasti "ymmärrä" minua toisinaan, johtuu varmasti siitäkin, kun sulla menee pää sekaisin minun pelleilyjen, kujeilujen, pyllyilyjen yms..yms.. kanssa....riippuu ihan asiasta, keskustelu kumppaneista ja olotilasta mikä vaihde minulla on päällä.......
Ei minua häiritse sinun käytös, kunhan mainitsin asiasta, ettet ainakaan minun takiani mieti ja kuluta aikaa siihen, että pohdit olenko joku sinun tuttusi tai tunnenko sinut.....en minä tästä asioista valehtele ja jos sinut tuntisin, niin olisin sulle siitä maininnut heti, kun olisin sinut yhdistänyt johonkin tuttuun....olen 1000% varma, ettei meistä kumpikaan tunne toisiamme tai tiedä toisesta muuta kuin sen mitä palstalla on toiselta suoraan kuullut...
Toinen asia miksi siitä mainitsin liittyy hieman samaan syyhyn, eli ihan sinun parastasi ajattelin, kun mainitsin, että yhdistelet palstalla aina välillä joitakin sinun ehkä tietämiisi ihmisiin......en usko että näin useasti on ja silloin kulutat turhaa energiaa niihin asioihin ja pohdit, sekä murehdit turhia........enkä itse saanut sellaista käsitystä, että JännäJenna olisi viitannut missään vaiheessa siihen, että sinut tuntisi........mutta voin olla väärässäkin.....taitaa asua Turussa, jos oikein olen ymmärtänyt.....
"Näitä tapauksia vaan on aivan liian paljon, joissa toinen osapuoli hallitsee heikompaansa pelolla... kovilla peloitteilla."
Olet aivan oikeassa ja turhan monessa parisuhteessakin on näin.....ja molemmat sukupuolet syyllistyvät siihen yhtälailla.......keinoja kaihtamatta ihan millä asialla vaan uhkailua ja pelottelua....
Mukava kuulla, että saitte sovittua sellaisia hommia, jotka molemmille käy ja mille on tarvetta.... =)
05.05.2016 16:19
No miksi ei kelpaa samanlainen, kuin itsekin on?.....luulisi se tuntuvan luonnollisemmalta itsestäkin vai eikö se siltä tunnu?...
Uskoisin, että voi.....mutta jotain tarttumapintaa ja kiinnostusta herättävää täytyy olla, että oikea ihastuminen tapahtuu....mutta ainakin miehiä on erillaisia ja uskoisin, että naisiakin.....voi tietenkin olla, että suuri joukko on lähes toistensa kaltaisia, mutta sitten on niitä pienempiä erillaisia "ryhmiä" joilla jokaisella ryhmällä on omat juttunsa....
Itse en usko, että ainakaan kauhean "isoon" voisin ihastua, mutta se on taas sitten eri asia, jos/kun on suhteessa olo aikana muuttunut ja/tai tulee vanhenemisen merkkejä....jos osaa rakastaa, niin eipä niitä huomaa, eikä vaikuta liiaksi mihinkään...
Minusta pitäisi ehkä kuitenkin pyrkiä edes suunnilleen "normaali" painoon jo ihan terveydellisten syiden takia ja tulee siitä aina myös liikkumisen vaikeutumista varsinkin vanhempana, jolloin voi tuottaa vaivaa jo ihan perus siirtymiset paikasta paikkaan.....
05.05.2016 15:55
"Ja ovat valmiit katsomaan monia luonteen heikkouksia läpi sormien."
Kerro lisää?......tyhmä kommentti sinällään, koska tuo kuuluu sarjaan "normaali"/"epänormaali" jne., joka määräytyy aina siten miten yksittäinen ihminen sen itse näkee.... ;P
Toinen voi sanoa jotain luonteenpiirrettä heikkoudeksi ja toinen taas vahvuudeksi jne.....toisen aarre on toisen romu ja päinvastoin.... ;P
05.05.2016 15:45
=D....No MisT Mää Voin Sitä TieTää, ku Et Sääkään Tierä?.... ;D
Mut toi tais olla SieVä vihje, että Tää aihe oli nyt tällä kertaa tässä ja tämä peli puhallettiin nyt Poikki&Pinoon......ja niinhän me tehdään...Kai?... ;P
05.05.2016 15:35
=DDD.... ;P
05.05.2016 13:55
Jeps, tämä on taas yksi esimerkki ainakin joidenkin naisten palsta käyttäytymisestä jota inhoan.....olevinaan fiksua, älykästä ja viisasta manipuloimista ja oman agendan ajamista....KieroaKorkkiRuuvi touhua, joka saa aina välillä epäilemään nais sukupuolen hyvyyttä......noh, tuskimpa sentään kaikki naiset ovat tuollaisia, mutta aivan liikaa noita kieroilijoita heissä on.... ;P
Samaan lokeroon menevät SuloistenValheiden&SuMuttamisien kanssa ja sitten ihmetellään, kun toinen sukupuoli reagoi niihin monin eri tavoin.... ;D
Kyllä varmaan miehilläkin on jotain poikkeavaisuuksia kriteereissä, mutta osalla juuri noin kuten sanoit, osalle tuntuu riittävän pelkkä ulkonäkö ja joillekin tuntuu kelpaavan kuka vaan ilman kriteereitä......ja sitten voi olla joillakin jotain muitakin kriteereitä, jotka liittyvät niihin asioihin, mitkä ovat itselle tärkeitä.....vaikka arvot, lapsettomuus jne....
"Nätteyshän" tarkoittaa sitä, että se miellyttää omaa sillä jollakin tavalla ja sama koskee "mukavuutta"....no nämä nyt ovat ilmiselviä asioita, mutta kunhan totesin taas itsestäänselvyyden... ;P
05.05.2016 13:50
Juuh, sen huomaa, kun RiistoKapitalismia arvostelee, niin aika harva puoltaa....moni ennemminkin hyökkii päälle... ;P
Mutta miksi kommentoida jenkkien pressa ehdokkaista, kun valittavana luultavasti on rutto tai kolera.....toinen ehkä tekee mitä tykkää ja toisen on eliitti ostanut ja kietonut näppeihinsä......ei ne puheet vaan ne teot....
05.05.2016 13:14
Kyllä pitäisi taudeista kertoa mahdollisimman pian ja nykypäivänä pitäisi varmaan muutenkin käydä aina molempien testeistä ennen suhteen aloittamista.....jotenkin outoa ajatella muulla tavalla.... ;P
Jos ei pitäisi, niin silloin ei pitäisi kertoa mistään muustakaan asiasta, jotka tosin ovat paljon vähäpätöisempiä lähes kaikki, kuin ikuisesti itsessä oleva tauti.....
05.05.2016 13:03
Tästä samasta aiheesta ja uutisesta on tehty vähintään 3 ketjua, joten ei jaksa aina vaivautua kommentoimaan samoja asioita yhä uudelleen ja uudelleen....sama juttu monen muunkin aiheen kanssa.... ;P
Mutta siinä olet oikeassa, että ei asiat ole sukupuolesta kiinni, vaan persoonasta/luonteesta, arvoista ja ajatusmaailmasta....
Tuskin kumpikaan sukupuoli on parempi toistaan, missään asiassa.....molemmista löytyy vastinparinsa, niin hyvässä, kuin pahassakin....
05.05.2016 12:49
Koska....HysHys.... ;P
Kyllähän se pakostakin on tiettyjen tahojen indressien mukaista...maailmasta halutaan tietynlainen paikka ja ei ole mikään ihme jos arvot on mitä on...
Erillaisten pitäisi melkein sulkeutua yhteiskunnasta, niin hyvin kuin pystyy, ettei ole jatkuvan massiivisen aivopesun ja manipuloinnin kohteena, mihin hyvin moni sortuu ennemmin tai myöhemmin...
No kyllä sen sitten huomaa ihmisten pahasta olosta yms. mitä tämä kaikki aiheuttaa, mutta eihän ongelmien syistä niin kauhean paljon puhuta ja jos joskus puhutaan, niin se hautautuu nopeasti kaiken moskan alle.... ;P
05.05.2016 12:44
No kyllä sun kelpaa....AikaLaiffii... ;P
05.05.2016 12:31
Pöh&Pyh......PoisSeMinusta.....kyllähän suojia olisi ihan järkevä käyttää, mutta itse en jostain syystä näe tarpeelliseksi.....joskus olen asiaa miettinyt, että sitten jos jossain vaiheessa hommaisi oikein kunnon pyörän maastoon, jolla pystyisi oikeasti painamaan kuin hullu pitkin maastoa ja kallioita....ilman, että täytyy varoa pyörän kestävyyttä ja ominaisuuksia, niin silloin tottakai kaikki suojat päälle, koska siinä ei enää ehdi reagoimaan ja katsomaan senkään vertaan laskeutumisalustaa.... ;P
Voi olla, että olet JännäJennan tavannut tai sitten et......kuka tietää.....mutta välillä yhdistelet ja vedät yhtäläisyysmerkit aika hätiköiden.....olet myös minusta sanonut, että taidat tietää kuka olen muutaman kerran.....vaikka en usko, että ollaan välttis ikinä kävelty edes toistemme ohi.....kuka tietää.....mutta siitä olen sata varma, ettei ainakaan tunneta toisiamme.... ;P
Päivänjatkoa myös sulle... =)
05.05.2016 12:20
No näinhän se on, mutta sen on monesti huomannut, että samoja haluja & himoja on pappasteilla&mammasteilla, kuin heillä oli nuorempanakin......ei niistä nyt kaikille toitoteta kokoajan....joistakin tulee näkyviin selvemmin ja jotkut osaavat niitä enemmän tai vähemmän peitelläkin.....jotkut puhuvat niistä avoimesti, jotkut taas peitellysti tai ei ollenkaan........käytöksestäkin huomaa monesti paljon.... ;P
Ei ne asiat minua häiritse tai haittaa, mutta en näe mitään järkeä siinä, että uskottolisin itselleni ihan satuja.....enkä edes yritä löytää todisteita niiden asioiden puolesta miten itse jonkun asian sillä hetkellä näen - Varsinkaan sellaisiin, jotka eivät tue hyviä asioita, vaan päinvastoin........joissakin asioissa voi ainakin hetkellisesti hieman harmittaa, jos/kun huomaa, ettei todisteita asiaa vastaan oikein kovin helpolla löydä........mutta vaikka joku asia ei tunnu hyvältä ja miellyttävältä, niin se pitää vain niellä ja hyväksyä.....se kuuluu vain prosessiin ja on turha hakata päätään seinään ainakaan liikaa, koska ei se mitään auta....sitten on vain tehtävä päätös miten asian ottaa ja miten itselle on parasta toimia asian suhteen.... ;P
05.05.2016 12:03
Sori...ollut näämmä pää hyvin, hyvin....JuMisSa.....;P..En tiedä miksi noin kävi... ;D
Mutta ei tuo voi kuitenkaan paikkaansa pitää, koska kyllä empaattinen, kiltti, hyvä jne..jne..voi ihan hyvin tuomita ja inhota jne. vastakkaista käytöstä........se taisi olla jutun idea, mutta jotenkin taas tuli kirjoitettua mitä sattuu....pahoittelut.. ;P
05.05.2016 11:44
"Erityisesti puolustan viattomia luontokappaleita - rescue koirat /sudet. Harvakseltaan myös ihmisiä, joita kukaan muu ei puolusta."
Tuon ihmisten puolustamisen olen sinussa huomannut.....mutta tuo oli uusi tieto, että olet myös eläinrakas.... ;P
No jos olet Äärimmäisen paha PaHiS, niin sitten olet....vaikka itse olen kokenut, että vain innostut välillä liikaa ja olet äkkipikainen, niin silti huomaat kyllä virheesikin, jos olet tykittänyt innoissasi vääriä maaleja "oikeiden" maalien ohessa.....varsinkin jos sinulle asiasta mainitsee....
"Noup. Se oli tarkoitettu juuri minulle -ikävä kyllä. Tästä maailmasta tietää hyvin harva."
OuKei....Asia selvä....sehän meni oikein hyvin, niin ei mene mun piikkiin jos en tajua...sanon vaan, että "Syytä Jennaa" *osoittaen sormella*... ;D
Otetaan sitten uni toivotukset uusiksi sinun mieliksesi.... ;P
Hyvää yötä myös sinulle JännäJenna, kun menet unten maille.....oot PaHiS..... ;)
05.05.2016 00:10
SItten pitäisi tehdä sellaisia ketjuja jotka itseä kiinnostaa tai mistä haluaisi puhua.....ja monesti ketjujen sisälläkin alkaa keskustelu ihan jostain muista asioista ja niiden sisälle muodostuu keskustelu pareja ja/tai ryhmiä, jotka keskustelevat mistä sattuu....;P
04.05.2016 23:53
638 / 651