Voiko lihava löytää omansa

asiallisiavastauksia

Voiko miehet rakastua naiseen jolla BMI yli 40?Kasvoja kehuttu kauniiksi..läskimakkara maha ja iso takamus...ois ihana tavata joku mies joka rakastaisi sellaisena kuin on.

Onko sellaisia miehiä joita ei naisen makkarat häiritse vaan voivat ihan oikeasti rakastua siihen naiseen ihrojen alla? Vai onko se vain satua ja maailma todellakin niin pinnallinen? Entä voiko ns.komea mies rakastua lihavaan naiseen? Sopiiko se hänen imagoonsa? Jos siis mies komea,urheilullinen,hyvinpukeutunut..vai onko lihavan ainoa kumppani toinen läski?

http://keskustelu.suomi24.fi/t/9459048/voiko-ihanne-nainen-olla-lihava-----

60

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No miksi ei kelpaa samanlainen, kuin itsekin on?.....luulisi se tuntuvan luonnollisemmalta itsestäkin vai eikö se siltä tunnu?...

Uskoisin, että voi.....mutta jotain tarttumapintaa ja kiinnostusta herättävää täytyy olla, että oikea ihastuminen tapahtuu....mutta ainakin miehiä on erillaisia ja uskoisin, että naisiakin.....voi tietenkin olla, että suuri joukko on lähes toistensa kaltaisia, mutta sitten on niitä pienempiä erillaisia "ryhmiä" joilla jokaisella ryhmällä on omat juttunsa....

Itse en usko, että ainakaan kauhean "isoon" voisin ihastua, mutta se on taas sitten eri asia, jos/kun on suhteessa olo aikana muuttunut ja/tai tulee vanhenemisen merkkejä....jos osaa rakastaa, niin eipä niitä huomaa, eikä vaikuta liiaksi mihinkään...

Minusta pitäisi ehkä kuitenkin pyrkiä edes suunnilleen "normaali" painoon jo ihan terveydellisten syiden takia ja tulee siitä aina myös liikkumisen vaikeutumista varsinkin vanhempana, jolloin voi tuottaa vaivaa jo ihan perus siirtymiset paikasta paikkaan.....

• igicucci

Itse urheilullisena en todellakaan hyväksyisi lihavaa naista. Toiselta ei voi vaatia sellaista mitä ei itse omaa.

• ertgert

Kyllä muuten voi.
        Olet vain pinnallinen, siinä se.
        Menisit viemään lenkille sen naisen.
        Tasa-arvoisuutta on se.
        Et ole sen parempi luuviulu kuin ei läskikään ole parempi ihminen.

• eimullamuuta

En käsitä miksi joku haluaa olla lihava. Normipainoisena on helpompi olla ja elää pidempään.

• 675687

Et voikaan käsittää, koska kukaanhan EI halua olla lihava.
        Kyse on ahmimishäiriöstä, joka on psyykkisen puolen juttuja.
        Aivan kuten alkoholismissakin, heille löytyy syitä miksei tarvitse liikkua ollenkaan.

• kysynpävaan
        675687 kirjoitti:

Et voikaan käsittää, koska kukaanhan EI halua olla lihava.
        Kyse on ahmimishäiriöstä, joka on psyykkisen puolen juttuja.
        Aivan kuten alkoholismissakin, heille löytyy syitä miksei tarvitse liikkua ollenkaan.

Olisiko sekin myös syrjintää / pinnallisuutta, jos raitis ihminen ei haluaisi alkoholistin kanssa suhteeseen?

• 12121212

Sanotaan näin. Linkkasin palstalle joskus artikkelin jossa ylipainoisella pojalla oli nätti tyttöystävä. Eli vaikka ylipaino onkin isompi miinus naisella kuin miehellä, kyllä se mahdollista on.

...tosin, kannattaa kysyä miksi tämä nuoripari päätyi Daily Mailin ja Reutersin kautta kansainväliseksi uutiseksi?

Sen verran harvinaista olennainen poikkeama tasoteoriasta on.

Mutta sillähän ei ole väliä, koska ap ei ole pinnallinen. Ei kun katselemaan ylipainoisia, tai mikä vielä parempaa, pieniä ja hinteliä laihaläskejä.

• FittiKurppa

Miksei voisi löytää? :)
      Toki suosittelen jo oman terveyden kannalta harkitsemaan elämäntapojen muutosta.. Vaikka olisi sairauttakin taustalla niin ruokavaliolla voi ihmeitä tehdä.
      Mutta onhan niitä miehiä,,jotka pitävät todella ylipainoisista naista ja itse ovat jopa sporttisia. Tietysti luulisi ettei kumppanin olemuksella ole niin väliä jos muuten kemiat natsaa? Ethän ole itse pinnallinen? ;)

Pidän itse vähän pullukoista miehistä, jotka ovat kuitenkin hyväkuntoisia. Luulisin myös miehelle maistuvan pullukkakin nainen, joka jaksaa liikkua mukana. Tosin nyt tapailemani mies innostukin superdieetistä eli kohta on entinen "pullukka".

Vilkuile netistä miehiä, jotka hakevat muotoja :)

• naistenmiesX

Huolehdin kunnostani ja terveydestäni, ja rehellisesti sanottuna arvostan sporttisista ja itsestään huolehtivaa naista. Itseni on vaikea kuvitella, että alkaisin suhteeseen reilusti ylipainoisen kanssa. Kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä, vaan yhdistäviä tekijöitä voi olla vaikea löytää, jos toinen käy lenkillä ja salilla, ja toinen makaa sohvanpohjalla kokis ja pitsanpala kädessään.

Osalle miehistä ulkonäkö merkitsee enemmän, osalle vähemmän. Sama tuntuu olevan naisillakin. En sanoisi että kyse on pinnallisuudesta, vaan kaikessa yksinkertaisuudessaan biologiasta. Taustat sille, että ylipainoa ei pidetä houkuttelevana ominaisuutena löytyvät niinkin kaukaa kuin ihmisen evoluutiosta ja siitä faktasta, ettei ylipaino kieli kumppanikandidaatin terveydestä, hedelmällisyydestä tai hyvinvoinnista. Voit esittää itsellesi kysymyksen, ottaisitko kumppaniksesi mieluummin hyväkroppaisen vai reilusti ylipainoisen miehen (kuvittele, että molemmat miehet ovat mukavia, älykkäitä ja sosiaalisia) ja yrittää vastata siihen rehellisestii edes omassa mielessäsi. Oletko pinnallinen, jos valtiset kahdesta muuten tasavertaisesta miehestä paremmannäköisen? Mielestäni et.

Tilastollisesti 60% suomalaisista aikuisista on ylipainoisia, ja miesten osuus tuossa joukossa on naisia suurempi. Suurin osa heistä myös elää parisuhteessa. Sanoisin, että normaalipainoisella, hoikalla tai sporttisella naisella tai miehellä on ylipainoista enemmän valinnanvaraa kumppanin suhteen, mutta sinänsä lihavuus yksinään ei ole este puolison löytämiselle.

Se, että ihminen ei ole itse sinut kokonsa kanssa ja syyttää pääsääntöisesti lihavuuttaan epäonnistumisistaan saattaa olla melkoinen este parin löytämiselle. Eli jos olet sinut itsesi kanssa, niin tuskin kumppanin löytäminen on millään tavalla mahdoton tehtävä. Sen sijaan naista, joka lojuu sohvalla sipsipussi kädessä rasva suupielestä valuen ja syyttää lihavuuttaan kaikista vastoinkäymisistään tuskin monikaan jaksaa kovin pitkään katsella...

Tulevaisuuttasi ajatellen: BMI 40 on jo niin paljon, että asialle olisi ehkä hyvä tehdä jotakin ihan oman terveytesi tähden. Yleensäkin elämäntapamuutoksessa kannattaisi ottaa aina lähtökohdaksi ensisijaisesti oma hyvinvointi, ei sitä, "mitä muut minusta ajattelevat".

• Niin, kaiketi pariutuminen yleensäkin on kiinni enemmän siitä uskooko itseensä ja onko sinut itsensä kanssa, kun että sohvanpohjalla huutaa marttyyrinä apua ja syyttää maailmaa epäonnestaan.

Pätee varmasti kaiken kokoisiin. Pessimistinen ihminen kun syö toisenkin elämänhalua ja intoa. Ihan sama miten oikeutetuksi sen itsesäälissä vellomisen itselleen tuntee. Se kuitenkin näkyy ja huokuu ulospäin.

Tietäähän sen itsestään, kun on oikein paskana ollut ja lojui itsesäälissään pohjalla, niin kaikki ihmiset tuntui karttavan. Korkeintaan kävivät säälimässä ja jatkoi matkaa. Oma perhe nyt oli tukena, muttei vieraat ihmiset halua alakuloisia riesakseen. Tai ainakin harvoin.

• sönkkö kirjoitti:

Niin, kaiketi pariutuminen yleensäkin on kiinni enemmän siitä uskooko itseensä ja onko sinut itsensä kanssa, kun että sohvanpohjalla huutaa marttyyrinä apua ja syyttää maailmaa epäonnestaan.

Pätee varmasti kaiken kokoisiin. Pessimistinen ihminen kun syö toisenkin elämänhalua ja intoa. Ihan sama miten oikeutetuksi sen itsesäälissä vellomisen itselleen tuntee. Se kuitenkin näkyy ja huokuu ulospäin.

Tietäähän sen itsestään, kun on oikein paskana ollut ja lojui itsesäälissään pohjalla, niin kaikki ihmiset tuntui karttavan. Korkeintaan kävivät säälimässä ja jatkoi matkaa. Oma perhe nyt oli tukena, muttei vieraat ihmiset halua alakuloisia riesakseen. Tai ainakin harvoin.

"Niin, kaiketi pariutuminen yleensäkin on kiinni enemmän siitä uskooko itseensä ja onko sinut itsensä kanssa,"

Totuutta tuossa on, mutta naisilla ja miehillä asiat eivät ole ihan samaa tasoa, eikä myöskään ihan täysin samoista asioista kiinni.......naisella tuo ei ole niin välttämättömyys, kuin miehellä ja silloinkaan se ei välttämättä riitä kovin pitkälle, kun puhutaan miehistä.... ;P

• Eräkettu

No nuo afrikan ja lähi-idän ihmeet ei välitä jos on eukko vähän lihavempi...
      Kuhan on valkonen...

Ota niistä ori itelles..

• Kehitysmaissa lihavuus voi jopa olla ihanne. Kai siinäkin joku katto vastaan tulee, mutta kuitenkin länsimaalainen hoikkuuden ihannointi ei kaikissa maissa ole yhtä absoluuttista.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Kehitysmaissa lihavuus voi jopa olla ihanne. Kai siinäkin joku katto vastaan tulee, mutta kuitenkin länsimaalainen hoikkuuden ihannointi ei kaikissa maissa ole yhtä absoluuttista.

Ne ajattelee että se on varakas tai varakkaasta perheestä kun on noin paljon massia ruokkia sitä..

• Eräkettu kirjoitti:

Ne ajattelee että se on varakas tai varakkaasta perheestä kun on noin paljon massia ruokkia sitä..

Elintaso nimenomaan. On pidetty myös naista hedelmällisenä, kun on runsas ja muodokas. Toisin kuin länsimaissa tämä edustaa hedelmättömyyttä ja sairauksia. Eikä aina ole väärässäkään, joskaan ylipaino ei aina tarkoita hedelmättömyyttä eikä sairauksia, edes se keskivartalossa oleva lihavuus.

Tässäkin asiassa on vedetty hiukan överiksi. Äärimmäisyydestä toiseen. Liian laiha liian lihava, ei pysty siihin ei pysty tähän jäkäti jäkä. :)

Onneksi asia ei ole mustavalkoinen, muutoin kuin mustavalkoisessa ihmismielessä.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Elintaso nimenomaan. On pidetty myös naista hedelmällisenä, kun on runsas ja muodokas. Toisin kuin länsimaissa tämä edustaa hedelmättömyyttä ja sairauksia. Eikä aina ole väärässäkään, joskaan ylipaino ei aina tarkoita hedelmättömyyttä eikä sairauksia, edes se keskivartalossa oleva lihavuus.

Tässäkin asiassa on vedetty hiukan överiksi. Äärimmäisyydestä toiseen. Liian laiha liian lihava, ei pysty siihin ei pysty tähän jäkäti jäkä. :)

Onneksi asia ei ole mustavalkoinen, muutoin kuin mustavalkoisessa ihmismielessä.

Jotenkin epäilen että nämä siiderillä ja roskaruualla ittensä lihottaneet on hedelmällisiä..

• Eräkettu kirjoitti:

Jotenkin epäilen että nämä siiderillä ja roskaruualla ittensä lihottaneet on hedelmällisiä..

Nojoo. Aliravitsemustilassahan moni pullukka saattaa olla riskissä kunnossa, mutta aliravittu.

• sinäkin.läski
        sönkkö kirjoitti:

Kehitysmaissa lihavuus voi jopa olla ihanne. Kai siinäkin joku katto vastaan tulee, mutta kuitenkin länsimaalainen hoikkuuden ihannointi ei kaikissa maissa ole yhtä absoluuttista.

läski ämmä saa miehiä sormia napsauttamalla.

• sinäkin.läski kirjoitti:

läski ämmä saa miehiä sormia napsauttamalla.

No en usko, että sormia napsauttamalla. Minäkin läski olen yhden kerran onnistunut ylipainoisena saamaan miehen, tämän nykyisen. Olin tuolloin 76 kg 166 cm pitkä, pituus on pysynyt ja paino käynyt jopa 86 kg maximissaan. Voit laskea mulle BMI:n ja haukkua lisää. :)

Voit laskea mulle tämänkin hetkisen BMI:n 166cm ja paino 70 k. Muut miessuhteeni olen luonut normaali-/ihannepainoisena ja oi niin naisellisen sopivissa mitoissa. Haarukalla 50 kg-65 kg. Omana ihannepainona pidän tuota 65 kg, kun ei mee ihan hinteläksi. Säilyy reidet, kankut ja hiukan lihaa kylkiluidenkin päällä. :)

Jotta kyllä sitä muhkunakin voi miehen saada, jos on saadakseen.

Nyt taas pakenen paikalta. velvollisuudet kutsuu.

• kuvassa
        sönkkö kirjoitti:

No en usko, että sormia napsauttamalla. Minäkin läski olen yhden kerran onnistunut ylipainoisena saamaan miehen, tämän nykyisen. Olin tuolloin 76 kg 166 cm pitkä, pituus on pysynyt ja paino käynyt jopa 86 kg maximissaan. Voit laskea mulle BMI:n ja haukkua lisää. :)

Voit laskea mulle tämänkin hetkisen BMI:n 166cm ja paino 70 k. Muut miessuhteeni olen luonut normaali-/ihannepainoisena ja oi niin naisellisen sopivissa mitoissa. Haarukalla 50 kg-65 kg. Omana ihannepainona pidän tuota 65 kg, kun ei mee ihan hinteläksi. Säilyy reidet, kankut ja hiukan lihaa kylkiluidenkin päällä. :)

Jotta kyllä sitä muhkunakin voi miehen saada, jos on saadakseen.

Nyt taas pakenen paikalta. velvollisuudet kutsuu.

http://dying-to-be-fit.tumblr.com/post/80627291789/beforeandafterfatlosspics-email-submission

Ei ihan hervoton plösö

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Niin, ei se 86 kg tarkoita, että kaikki on löysää tai rasvaa. Monesti kyllä näin tunnutaan ajattelevan, että ylipaino jotenkin vyöryy ja velloo ihmisen yllä. Eri ihmisillä se asettuu erilailla. :)

Iltoja sullekin.

Ikä ratkaisee tosi paljon.

Tuo on 21v. Katsokaahan vyötäröä kaikissa kolmessa kuvassa. Nätit kasvotkin vielä. Ihan eri asia sitten kun vyötärö katoaa, peppu siirtyy vatsaan ja paikat alkavat roikkua.

• huolestuttava.asia
        12121212 kirjoitti:

Tuo on 21v. Katsokaahan vyötäröä kaikissa kolmessa kuvassa. Nätit kasvotkin vielä. Ihan eri asia sitten kun vyötärö katoaa, peppu siirtyy vatsaan ja paikat alkavat roikkua.

nuorena jo lihava roskaruoka nuorisoa

• 12121212 kirjoitti:

Juu, sekin on yksilöllistä, koska ne katoaa. :)

Ei ole vielä kadonnut.

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Juu, sekin on yksilöllistä, koska ne katoaa. :)

Ei ole vielä kadonnut.

Ei kellään palstanaisista ole. Kaikilla 30 ja 40 palstanaisilla on 17-vuotiaan vartalo, 22-vuotiaan kasvot ja täysi työ pitää ahdistelevat formulakuljettajat loitolla :D

• 12121212 kirjoitti:

Ei kellään palstanaisista ole. Kaikilla 30 ja 40 palstanaisilla on 17-vuotiaan vartalo, 22-vuotiaan kasvot ja täysi työ pitää ahdistelevat formulakuljettajat loitolla :D

Ei mulla ole 17-vuotiaan kasvot ja kroppa, muttei myöskään valuneet nilkkoihin tai vaihtaneet paikkaa toisen vartalon osan kanssa. Ihan kasassa on ja kaikki kohdillaan. :)

Kuvia en viitsi linkitellä todisteeksi, vaikka ne kyllä asian todistaisikin. Pidän kuitenkin liikaa yksityisyydestä ja siitä ettei kadulla tunnisteta. Ja kun en ole sinkkukaan, niin en sillä mitä järkevää saavuttaisi.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Mulla on ihan oman itseni ikäisen _naisen_ vartalo ja kasvot. Onneksi, sillä liian moni parikymppinen on oman itsensä ikäisenä jo huonossa kunnossa.
        Miksi meidän anonyymien palstanaisten ulkonäkö on ongelma palstapojille?

• Nnnaaiinennn
        12121212 kirjoitti:

Myö ollaan kuule sokeita kaikki ;)

No en väitä tollasta mut sitä kyl ihmettelen et pitäskö jotenkin muuttaa pukeutumista vai mitä kun vieläkin miehet tuijottaa vaik oon jo aikuinen/vanha. Ei voi kadulla kävellä ilman et joku limasena tuijottaa. En oo kyl ikinä muuttanu pukeutumistyyliäni...se on aina ollu sama olin 17v tai 34v. Naama hiukset kroppa samoja mut taatusti roikkuu nahkani mun jos 17v ikäsiin vertaa. ;)

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Mulla on ihan oman itseni ikäisen _naisen_ vartalo ja kasvot. Onneksi, sillä liian moni parikymppinen on oman itsensä ikäisenä jo huonossa kunnossa.
        Miksi meidän anonyymien palstanaisten ulkonäkö on ongelma palstapojille?

Ongelma? Ätsky-tätsky se aina näkee kaikessa ongelmia.

Lähinnä vain kiinnostaa kuinka palstalle on kasautunut niin paljon hyvävartaloisia hottispuumia, kun livenä sellainen on melkeinpä nähtävyys.

• miestheman

• Nnnaaiinenn
        12121212 kirjoitti:

Lähinnä vain kiinnostaa kuinka palstalle on kasautunut niin paljon hyvävartaloisia hottispuumia, kun livenä sellainen on melkeinpä nähtävyys.

Ehkä ne sinkkupuumat on vähän laihempia.
        Itse olen kuullut että kaltaisistani puumista jotka suostuu antamaan on huutava pula. Näin ovat sanoneet useat useat nuoret miehet.

• 12121212 kirjoitti:

No problem, mä en ole ollut ikinä hottis. En edes silloin 50-65 kg, jota painoluokkaa olen kuitenkin suurimman osani elämästäni ollut. Joten voi laskea minut laskuista pois heti kättelyssä. Puuma, ei sekään. :)

• 12121212
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

Ehkä ne sinkkupuumat on vähän laihempia.
        Itse olen kuullut että kaltaisistani puumista jotka suostuu antamaan on huutava pula. Näin ovat sanoneet useat useat nuoret miehet.

Ilman muuta on.

Nainen yleensä haluaa ikäisensä tai hieman vanhemman miehen. Puumat ovat poikkeus. Hyvännäköiset vielä harvinaisempi poikkeus.

20 miehillä oman ikäisen naisen saaminen on työn ja tuskan takana, siksi opettajista on huutava pula.

Lisäksi yllättävän moni nuori mies fantasioi 40 naisista muutenkin.

• semmottistämmöttis

Tottakai voi. Siis miehen jolla on myös BMI yli 40, kyllä niitä on vaikka kuinka. Vai eikö oman tasoinen kelpaa?

• Kaikki on mahdollista, mutta kyllä on suuri mahdollisuus, että mies, joka tuollaiseen naiseen ihastuu on myös jonkinlainen friikki. Sairaalloisesti ylipainoinen ihminen on niin täysin niiden kauneus- ja terveysihanteiden vastainen, joihin meidät on pienestä pitäen kasvatettu, että saa olla aika lailla oman tiensä kulkija jos niistä ei välitä.

Niin kuin naistenmiesX tuossa vähän sivusi, on hyvin monella ylipainoisella (eikä ihme) vielä niin huono itsetunto, että kukaan ei kestä kuunnella sitä valittamista, syyllistämistä, tekosyitä, kateutta, jne.

Joten yhteenvetona sanoisin, että mahdollisuutesi löytää normaali komea mies parisuhteeseen ovat äärimmäisen pienet.

• Rose_91

Eikä kyse ole edes pelkästään kasvatuksesta vaan ihminen on myös biologisesti ohjelmoitu etsimään tervettä kumppania ja valitettavasti sairaalloinen ylipaino viestii ihmisille alitajuisesti terveysongelmista.

Onhan se aina mahdollista löytää komea mies (koska jotkut pitävät isommista tytöistä), mutta todennäköisemmin aloittajasta kiinnostuvat ylipainoiset miehet.

• atännä

Aivan varmasti. Näkeehän noita pareja, jossa mies on normaalipainoinen ja nainen sairaalloisen ylipainoinen. Minullakin oli aikoinaan pitkä ja hyvä suhde itseäni reilusti yli 2 kertaa painavamman miehen kanssa. Kaikilla ei rakastuminen ja ihastuminen ole pinnasta kiinni. Toisaalta jonkun silmää hivelee enemmän reilu muhku kuin luiseva tikku. Ja siltikin saattaa ihastua palavasti luisevaan... meitä on moneen.
      Minä ihastun ihmisen yleisolemukseen, siihen miten hän on läsnä siinä hetkessä minun kanssasi, miten hän ilmaisee itseään ja huomioi ympäristöään, enemmän sellaiseen henkiseen olemukseen.
      Olen tutustunut niin pieneen ja luisevaan kuin isoon ja sairaalloisen ylipainoiseenkin mieheen. Ei ne jutut ole ulkonäköön kaatuneet, vaan arvoihin, pään sisältöön.

• Miksi uskottelet aloittajalla olevan epäealistisia mahdollisuuksia? Naisilla on tapana tsempata toisiaan ulkonäöstä huolimatta että kyllä sinullakin on mahdollisuuksia komeaan mieheen, ei kannata tyytyä huonoon. Eli kannustetaan hypergamiaan ja "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa".

• ähliskii

Eiköhän ne noi matut ja n33kerit ole lihavia varten

• rumasinkkumies

Nainen ei voi rakastua lihavaan mieheen. Pitää olla timmi sixpack että nainen kiinnostuu. Poikkeuksia on toki jos mies on älyttömän rikas niin sitten nainen voi kelpuuttaa lihavan miehen. Lihavat naiset ei kelpuuta samantasoista lihavaa miestä.

• PikkunenKurppa

Jaa.. En varmaan ole sitten nainen kun menin vihille asti suht lihavan miehen kanssa. Tosin kaljamahaa en olisi kelpuuttanut mutta "namimasu" passas hyvin silloin :P olin lähes alipainon puolella itse lapseton. Mies oli alemmin koulutettukin ja tienasi alle 1,5t/kk siihen aikaan. Ei taida vieläkään ihmeitä tienata mutta pitää työstään. Se on tärkeä piirre..
        Enkä ole edes suohirviökään mutten toki mikään missi.

Mies jopa otti eronkin myöh. "rakkaus loppui", oli heikkoluontoinen kun alkoi naiset kiinnostumaan. ;)

Kelpuuttaisin yhä lihavan miehen jos luonne olisi sopiva jne.. Toiste en ehkä tsemppaisi miestä terveellisempään elämään x)

Se on kyllä totta, että useat pyöreämmät naiset haikailee timmimpää miestä. Ne vastakohdat kai vetää?

• 12121212
        PikkunenKurppa kirjoitti:

Jaa.. En varmaan ole sitten nainen kun menin vihille asti suht lihavan miehen kanssa. Tosin kaljamahaa en olisi kelpuuttanut mutta "namimasu" passas hyvin silloin :P olin lähes alipainon puolella itse lapseton. Mies oli alemmin koulutettukin ja tienasi alle 1,5t/kk siihen aikaan. Ei taida vieläkään ihmeitä tienata mutta pitää työstään. Se on tärkeä piirre..
        Enkä ole edes suohirviökään mutten toki mikään missi.

Mies jopa otti eronkin myöh. "rakkaus loppui", oli heikkoluontoinen kun alkoi naiset kiinnostumaan. ;)

Kelpuuttaisin yhä lihavan miehen jos luonne olisi sopiva jne.. Toiste en ehkä tsemppaisi miestä terveellisempään elämään x)

Se on kyllä totta, että useat pyöreämmät naiset haikailee timmimpää miestä. Ne vastakohdat kai vetää?

Eli kyseessä oli nallekarhumainen mies, yksi suosituimmista vartalotyypeistä. Jopa suosituin 30 naisten keskuudessa.

Epäsuosituin on lyhyt ja hintelä mies.

"Ne vastakohdat kai vetää?"

Monet lyhyet naiset haluavat pitkän miehen koska vastakohdat vetävät.
        Monet pitkät naiset haluavat...hetkinen...
        Monet hoikat naiset haluavat rotevan miehen koska vastakohdat vetävät.
        Monet rotevat naiset haluavat...höh, ei toimi tämäkään.
        Monet pienituloiset naiset haluavat menestyneen miehen koska vastakohdat vetävät.
        Monet menestyneet naiset haluavat...huoh, luovutan.

• 12121212 kirjoitti:

Eli kyseessä oli nallekarhumainen mies, yksi suosituimmista vartalotyypeistä. Jopa suosituin 30 naisten keskuudessa.

Epäsuosituin on lyhyt ja hintelä mies.

"Ne vastakohdat kai vetää?"

Monet lyhyet naiset haluavat pitkän miehen koska vastakohdat vetävät.
        Monet pitkät naiset haluavat...hetkinen...
        Monet hoikat naiset haluavat rotevan miehen koska vastakohdat vetävät.
        Monet rotevat naiset haluavat...höh, ei toimi tämäkään.
        Monet pienituloiset naiset haluavat menestyneen miehen koska vastakohdat vetävät.
        Monet menestyneet naiset haluavat...huoh, luovutan.

=DDD.... ;P

Minäkin naureskelin aiemmin hieman tuota "vastakohdat vetävät", mutta jätin kommentoimatta.... ;P

• Pikkunenkurppa

Ootte te kyllä..
        En viittis pahasti puhua, edes exästä. Mutta jos te nyt haluatte nähdä ikänsä päätteen eessä istuneen miehen "nallekarhuna" niin siitä vaan :P Äkkiäkös sellaisen kropan saa kun lisää Colaa ja roiskeläppiä ruokavalioon.. ja toki 1,7cm oli pitkä itseeni nähden :D
        En ollut kolmekymppinen silloin.. Toki nykyään on harras toive, että mies jaksaa edes omat ruokansa kantaa kaupasta. Olen siis hypergamioitunut kun toivon edes samaa tasoa kunnon puolesta, menneistä viisastuneena.

Läpipaskona kyllä tiedän ettei hintelyydestä helposti pääse eroon, edes kovasti yrittämällä. Mutta tunnen useamman naisen joilla joku fetissi? Ns.pieniin miehiin.. Eivät kyllä kovin pieniä itse :D
        - apteekissa on hyviä lisärav.juomia joilla massaa saa kerättyä vinkvink..

Täytyy olla jo aika surkea palkka jos puoltoista tonnia nettona on paljon jonkun mielestä.. On vähän toiset tavoitteet ollut itsellä. Mutta miesten kannalta toki helppo saavuttaa.. Tosin taitaa nuo hoitsutkin vetää näppiin enempi?

Niinhän te miehetkin tykkäätte räväkistä ja supersosiaalisista naisista vaikka olisitte hiljaisia ja ujomman puoleisia itse.. Siinäkin kai se vastakohta vetää?
        Se on ihan järkeenkäypää. Kai noita hissukoista pitäviä edes yks kappale vielä joskus löytyy..
        Eikä nyt ole mun murheeni jos pullukat tykkää.. Kuka mistäkin.

Moni menestynyt nainen on tykännyt pistää miehen koti-isäksi. Siinä ei paljoa tarvita mieheltä statusta.. Pokkaa kylläkin. Niin suunnittelin myös aikoinaan mutta kumppani ei innostunut.. Mutta tutuilla näyttää toimivan oikein hyvin.

• Pikkunenkurppa

Kun täällä luetaan kuin "piru Raamattua" niin huom. en katso itseäni mitenkään ihmeesti menestyneeksi. Mutta kai se kivasti omillaan toimeen tuleminen siksi voidaan laskea naisen kohdalla.

Kun on seuraillut ihmisten elämiä & pariutumista niin omilla silmillä nähtynä on pakko uskoa johonkin "vastakohtien vetovoimaan". Noin niinku tavisten piireissä.. Tai keskiluokan.
        4 rotevalla naisella on sellainen hintelä maratoonari miehenä. Yksi taitaa tienata enempi kuin vaimonsa/avokki.. Noin esim.
        Jopa oma äitini oli reilusti pidempi isään verraten ja todella romuluinen, jos kehtaa sanoa. Onneksi perin isän puolen geenit :P Taustojeni vuoksi kai en sitten osaa nähdä kunnolla mikä vika lyhyessä ja/tai hintelässä miehessä voisi olla.
        Yksikään sellainen tyyppi ei vain ole minusta ikinä innostunut ;)

Tietysti on paljon, paljon muunlaisia syitä miksi kukin päätyy jonkun kanssa yhteen mutta.. Ne mielipiteet muotoutunee paljolti omien kokemustensa ja huomiointiensa mukaan. :)

• atännä
        Pikkunenkurppa kirjoitti:

Ootte te kyllä..
        En viittis pahasti puhua, edes exästä. Mutta jos te nyt haluatte nähdä ikänsä päätteen eessä istuneen miehen "nallekarhuna" niin siitä vaan :P Äkkiäkös sellaisen kropan saa kun lisää Colaa ja roiskeläppiä ruokavalioon.. ja toki 1,7cm oli pitkä itseeni nähden :D
        En ollut kolmekymppinen silloin.. Toki nykyään on harras toive, että mies jaksaa edes omat ruokansa kantaa kaupasta. Olen siis hypergamioitunut kun toivon edes samaa tasoa kunnon puolesta, menneistä viisastuneena.

Läpipaskona kyllä tiedän ettei hintelyydestä helposti pääse eroon, edes kovasti yrittämällä. Mutta tunnen useamman naisen joilla joku fetissi? Ns.pieniin miehiin.. Eivät kyllä kovin pieniä itse :D
        - apteekissa on hyviä lisärav.juomia joilla massaa saa kerättyä vinkvink..

Täytyy olla jo aika surkea palkka jos puoltoista tonnia nettona on paljon jonkun mielestä.. On vähän toiset tavoitteet ollut itsellä. Mutta miesten kannalta toki helppo saavuttaa.. Tosin taitaa nuo hoitsutkin vetää näppiin enempi?

Niinhän te miehetkin tykkäätte räväkistä ja supersosiaalisista naisista vaikka olisitte hiljaisia ja ujomman puoleisia itse.. Siinäkin kai se vastakohta vetää?
        Se on ihan järkeenkäypää. Kai noita hissukoista pitäviä edes yks kappale vielä joskus löytyy..
        Eikä nyt ole mun murheeni jos pullukat tykkää.. Kuka mistäkin.

Moni menestynyt nainen on tykännyt pistää miehen koti-isäksi. Siinä ei paljoa tarvita mieheltä statusta.. Pokkaa kylläkin. Niin suunnittelin myös aikoinaan mutta kumppani ei innostunut.. Mutta tutuilla näyttää toimivan oikein hyvin.

Ei täällä saa kertoa mitään MA-teoriasta poikkeavaa, se tullaan tyrmäämään alta aikayksikön... ;)
        Nämä palstapojat nyt ovat ihan vieraantuneet todellisuudesta, se kun ei ole matemaattista kaavaa eikä tiukkaa teoriaa, vaan ihmisiä yksilöinä suruineen ja iloineen. Kun jollakulla on ollut joku suhde josta eivät ole saaneet irti sitä mitä olisivat halunneet (tai eivät ole saaneet suhdetta), niin "moni", "useat", "suurin osa", "kaikki", "jotkut", ... jne.. niin "naiset" ovat sitten ovat sitten sellaisia ja tällaisia. Luulisi, että olisi antoisampaa kertoa vain omasta henkilökohtaisesta kokemuksestaan yrittämättäkään jyntätä sitä johonkin muottiin koskemaan muka joitain muitakin ihmisiä. Ongelma on siinä, ettei nähdä enää kuin se oma "totuus", jota sitten kaivetaan väkisin esiin toisistakin ihmisistä vaikka sellaista ei ole.
        Sun kertomuksesi on ihan oikeasta elämästä, mukavaa lukea tuollaistakin täältä :)

• 12121212
        Pikkunenkurppa kirjoitti:

Kun täällä luetaan kuin "piru Raamattua" niin huom. en katso itseäni mitenkään ihmeesti menestyneeksi. Mutta kai se kivasti omillaan toimeen tuleminen siksi voidaan laskea naisen kohdalla.

Kun on seuraillut ihmisten elämiä & pariutumista niin omilla silmillä nähtynä on pakko uskoa johonkin "vastakohtien vetovoimaan". Noin niinku tavisten piireissä.. Tai keskiluokan.
        4 rotevalla naisella on sellainen hintelä maratoonari miehenä. Yksi taitaa tienata enempi kuin vaimonsa/avokki.. Noin esim.
        Jopa oma äitini oli reilusti pidempi isään verraten ja todella romuluinen, jos kehtaa sanoa. Onneksi perin isän puolen geenit :P Taustojeni vuoksi kai en sitten osaa nähdä kunnolla mikä vika lyhyessä ja/tai hintelässä miehessä voisi olla.
        Yksikään sellainen tyyppi ei vain ole minusta ikinä innostunut ;)

Tietysti on paljon, paljon muunlaisia syitä miksi kukin päätyy jonkun kanssa yhteen mutta.. Ne mielipiteet muotoutunee paljolti omien kokemustensa ja huomiointiensa mukaan. :)

Poikkeuksia on aina. Meinasin ensin kirjoittaa poikkeuksia MAT:sta, mutta eiväthän nuo ole sellaisia. Luulen kyseessä olevan näköharha, oikeasti kyse on tasoista ja sukupuolten erilaisista preferensseistä.

Esim. roteva ja hyvin tienaava nainen omaa vahvat maskuliiniset ominaisuudet, mutta vielä maskuliinisempi mies (rotevampi, vielä paremmin tienaava) katseleekin femininisiä naisia. Niinpä maskuliininen nainen ja feminiininen mies ovat samaa tasoa, ja jos nainen haluaa keskiluokkaisen unelman, ei auta kuin ottaa se hintelä reskontranhoitajamies.

"Mutta kai se kivasti omillaan toimeen tuleminen siksi voidaan laskea naisen kohdalla."

Ei voida. Kriteerit ovat samat molemmille sukupuolille. Toimi kuin mies, tienaa kuin mies. Höttöalaa maisteriksi opiskellut "johtaja" julkisen sektorin suojatyöpaikassa ei yhäkään vastaa yksityisen sektorin johtajaa.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Ei täällä saa kertoa mitään MA-teoriasta poikkeavaa, se tullaan tyrmäämään alta aikayksikön... ;)
        Nämä palstapojat nyt ovat ihan vieraantuneet todellisuudesta, se kun ei ole matemaattista kaavaa eikä tiukkaa teoriaa, vaan ihmisiä yksilöinä suruineen ja iloineen. Kun jollakulla on ollut joku suhde josta eivät ole saaneet irti sitä mitä olisivat halunneet (tai eivät ole saaneet suhdetta), niin "moni", "useat", "suurin osa", "kaikki", "jotkut", ... jne.. niin "naiset" ovat sitten ovat sitten sellaisia ja tällaisia. Luulisi, että olisi antoisampaa kertoa vain omasta henkilökohtaisesta kokemuksestaan yrittämättäkään jyntätä sitä johonkin muottiin koskemaan muka joitain muitakin ihmisiä. Ongelma on siinä, ettei nähdä enää kuin se oma "totuus", jota sitten kaivetaan väkisin esiin toisistakin ihmisistä vaikka sellaista ei ole.
        Sun kertomuksesi on ihan oikeasta elämästä, mukavaa lukea tuollaistakin täältä :)

Kieltämättä on eroa palstassa ja oikeassa elämässä.

Palstallahan on paljon näitä kauniita, sporttisia, hauskoja, menestyviä, 35 naisia joille kelpaisi heti jos mies jaksaisi kävellä muutaman metrin, olisi 150cm pitkä ja kävisi edes välillä töissä. Ja miehiä jotka ylittäisivät nuo toivomukset heittämällä, mutta eivät löydä naista koska naisten mielestä "ei vain ollut sitä kemiaa".

pete_pjn tulee heti mieleen, oli joku toinenkin kuvallinen heebo jonka nimimerkkiä en muista.

Voisiko olla että näissä tarinoissa jätetään aina se toinen puoli kertomatta?

• JotainKommentoin

Hmm, olen aina pitänyt rehevämmistä naisista. Muodokkuuden ja älyttömän lihavuuden välillä on tietysti raja, jossain. Ex-puolisoni menetti ehkä kiinnostavuutensa jossain 100/165, tienoilla. Tosin emme mutenkaan tulleeet toimeen.

Ja joo, ei minulla ole ollut ongelmia löytää satunnaista seuraa. Hoikistakin, kaikenlaista on kokeiltu. Jostain luin artikkelin siitä, että miehen korkea kortisolitaso saa hänet kiinnostumaan lihavista. Ollut kai stressiä tässä viime aikoina, eli aina. :D

• Toied

Niin, olen lihaksikas itse. Mutta lyhyt :(.

• Totta kai jokainen mies voi ihastua lihavaan naiseen. Minäkin voisin, vaikka niin on toistaiseksi tapahtunut vain hoikkien kanssa. Se on sitä kemiaa kun se vaan on tapahtunut noin 50 kertaa.

• sporttimies91

"...jokainen mies...". Miten ihmeessä JOKAINEN mies voisi ihastua lihavaan naiseen? Itse en ainakaan koskaan voisi ihastua selkeästi ylipainoiseen naiseen.

• sporttimies91 kirjoitti:

"...jokainen mies...". Miten ihmeessä JOKAINEN mies voisi ihastua lihavaan naiseen? Itse en ainakaan koskaan voisi ihastua selkeästi ylipainoiseen naiseen.

No katsos kun se vain tapahtuu ilman mitään tasoteorioita. Kun on sitä kemiaa, niin silloin elopainolla ei ole mitään merkitystä.

• ehkäelokuvissa
        Ratikkakuski kirjoitti:

No katsos kun se vain tapahtuu ilman mitään tasoteorioita. Kun on sitä kemiaa, niin silloin elopainolla ei ole mitään merkitystä.

niin ne naisetkin sanoo että luonne riittää eikä tarvitse olla sitä sun tätä.

• ehkäelokuvissa kirjoitti:

niin ne naisetkin sanoo että luonne riittää eikä tarvitse olla sitä sun tätä.

Älä muuta sano. :-)

Miksei sitten miehillekin "voisi vain tapahtua"? Vähät siitä, onko nainen kaunis, hauska, uskollinen jne...

• ehkäelokuvissa
        Ratikkakuski kirjoitti:

Älä muuta sano. :-)

Miksei sitten miehillekin "voisi vain tapahtua"? Vähät siitä, onko nainen kaunis, hauska, uskollinen jne...

naisille se on jostain syystä eri juttu ja asiat vain tapahtuvat heille useammin. miehelle ehkä kerran miljoonasta mutta voi olla että liioittelin. miehellä nyt vain on jostain syystä suurempi taakka ja vaatimukset miestä kohtaan ovat suhteessa naisiin suuremmat ainakin jos puhutaan pidemmästä ja onnellisesta suhteesta. mies harvemmin riittää pelkästään sillä että on yhteensopiva naisen kanssa fyysisesti ja henkisesti. tosin ei sekään onnea ja aitoa rakkautta tuo jos on vain resursseja tai statusta vaan siihen mies tarvitsee kaikki edellä mainitut. mutta elämä on.

• Sivusta-seurannut

Oon tuntenut yhden naisen jo parikymmentä vuotta, ja se on ollut aina lihava. Ollaan hyviä kavereita, joten oon tietoinen sen elämästä. Sillä on aina riittänyt miehiä, on sitoutumiskammonen ilmeisesti, kun ei jaksa olla saman kanssa kun jotain pari vuotta. Nätti se on naamasta, vieläkin, mut se on tosi hauska, ja älykäs. Sillä on ollut ihan korkeasti koulutettuja miehiä ja naisten mielestä komeita miehiä. Mä luulen ettei se oo läskeistä kiinni saako miestä, vaan luonteesta. Jos on tarpeeks mielenkiintoinen nainen, niin miehet haluaa, vaikka se nyt läski oliskin :)

• envalitakunhantotesin

Naisilla asiat menee useasti noin ja miehillä aika paljon eri tavalla.

• Eräkettu

Ei mullakaan tarvi mikään luiseva malli olla...

Sellanen normi pullukka nainen kelpaa hyvin...

Isot tissit, leveä perse ja tiukka pillu.. Ja joku amis tai yliopisto tason taide-tutkinto.

• Eräkettu

Tutkinto että ei se ihan ihan raivostuttavan lampaan tasolla ole...

Taide tutkinto että se on sellanen semi-täyspässi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      47
      4234
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      104
      3464
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1815
    4. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      105
      1742
    5. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      117
      1486
    6. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      9
      1292
    7. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      72
      1141
    8. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      7
      1124
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      108
      1052
    10. ei tissari naisten kanssa ole ollut

ei ole naisten kanssa ollut
      Varkaus
      50