Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pitää paikkansa....ja riippuu taas paljon persoonasta/luonteesta miten nämä asiat menee... ;P
26.04.2016 08:15
Kyllähän tuohonkin kommenttiisi taas voitaisiin vaihtaa sukupuolien tilalle sana "ihminen/yksilö".... ;P
Ja sitten on edelleen se tosiasia, että jotkut sanovat kyllä, mutta niillä sanoilla ei ole merkitystä tai sanat sanotaan sanomisen vuoksi tilanteen mukaan, kun taas joillakin sanat ovat liitetty täysin tekoihin, sekä tunteisiin.....ja taas sitten kaikkea tältä väliltä koko HarmaaSävy karttaa käyttäen....
26.04.2016 08:14
Sit ku Mää Qualen, Niin Mit Välii mikä Veisu Soi?.....Ehä mää sitä Kuitteskaa Quule vai Quulenks mää Kuiteski?....Täyttyy Fundeerata Varmaa Viel...Jos Mää Si Kuiteski Quulisinki, Nii vois Hippase Ottaa Pannuu, jos ne Soittaa Jottaa Hirveet Kuraa....Ois Meinaa Hirrrrrveeeee Lähtö Sellanen...Sielu liihottelis Taivaal ja Täytyis Peittää Korvatki Ja yrittää Lenttä Mahrollisimman lujaa Karkkuu....Mut Kyl se Varmaa Silti Ottais Pannuu?.... ;P
26.04.2016 00:59
Onks Hannibal Lecter ollu sun Poikkis joskus?....;P ...kuha taas vaan kysyin... ;D
26.04.2016 00:16
"miehen on hyvä tuntua vähän kovalle, ja naisen vähän pehmeälle."
.....Huomasin sun kommenteista, ettet tainnut olla.....mutta minä taisin... ;D
26.04.2016 00:07
Mulle tuli tuosta mieleen ihan toiset jutut...;P....mutta en usko, että Pikkis olisi Niin KaksMiälinen... ;D
25.04.2016 23:03
=D...Pois Se Meistä... ;P
25.04.2016 22:41
OiVoi...."Mutta eihän tunteilleen mitään voi ;)"...Himot & Halut ne toisia ohjaa.....mitä enemmän syöttää pahaa koiraa sitä isommaksi se kasvaa, kunnes sitä ei enää hallitse... ;P
25.04.2016 22:40
Ja se mikä tässä elämässä on aivan varmaa, niin se on Kuolema.....ei tästä elämästä kukaan selviä hengissä...;P
25.04.2016 22:26
Stadi on muuten hyvä paikka...mut se on Hirrrrrrveeen Syrrrrjäs.... ;P
Mut ihan kiva siellä on käydä...... ja vielä kivempi päästä pois... ;D
25.04.2016 22:21
Joo ei tuo nyt ihan Rakkautta ole....vaan puhdasta laskelmointia...mutta nykypäivän suhteissa nykypäivän jutut.. ;P
25.04.2016 22:18
"Sitten on asioita joihin voi itse vaikuttaa, kuten menestyminen työelämässä. Se ei ole kiinni siitä mitä sukupuolta edustaa tai ulkonäöstä."
Vastaan sinulle sinun omilla sanoillasi...;P
"Vittu kun olet jälleen yksinkertainen :)"
Ja sitä taidat todellakin olla.....rusinat pullasta taktiikka on vain narsistista vuodatusta....;P
Laitetaan jotain "LeeGoPalikoita" aiheesta Työ&Menestyminen (ja niitä on sen lisäksi lukuisia muita); Persoonallisuus/luonne, Onni/Tuuri, Oliko syntymälahjana persiissä KultaLusikka vai HiiliHanko, Kriisit/Koettelemukset, Sairaudet/Tapaturmat..jne...jne... ;P
Miten noin VIISAS voi olla NOIN Hirrrrrrrrrrrveen Tyhmä?
25.04.2016 22:09
Mites sinun oma aktiivisuus ja yhteydenpito on sujunut?
25.04.2016 22:01
"Niin kun en näe selvin silmin mitä suhde voi olla,"
Hyvä suhde on hyvä suhde...ja huono on huono....sitten on kaikkea siltä väliltä...tietenkin... ;P
Yhteen sopivat persoonat ja luonteet on kaiken perusta.....sitten loppu riippuu siitä miten asioita arvotat...
25.04.2016 21:52
=DDD....;P
25.04.2016 21:48
Mutta muistathan toki mitä yritin sinulle kertoa siitä toisen asemaan asettautumisesta siinä yhdessä minun tekemässä ketjussa.... ;P
Ei voi poimia rusinoita syömättä koko pullaa....siihen sortuvat todella monet... ;P
Eli et voi olla haukkumassa ja arvostelemassa niissä asioissa muita, joissa sinulla menee itselläsi paremmin tai se asia on vakaammalla pohjalla ja sitten taas toisessa asiassa "vaatia" toisen asemaan asettautumista, joissa taas sinulla on ollut esimerkiksi ongelmia tai ne sivuavat asioita joista sinäkin kärsit.....moneen asiaan vaikuttaa niin monet jutut ja jostain syystä todella monella ihmisellä ei riitä kapasiteetti ajatella asioita laajemmin....tai sitten ihmisiä ei vain kiinnosta, kuin Minä, MiNä Ja MINÄ..... ;P
25.04.2016 21:31
“I’ve always believed that you should never, ever give up and you should always keep fighting even when there’s only a slightest chance.”
Tuo siteeraus kertoo Uskosta & Toivosta....jolla mennään todella pitkälle.....mutta suuntaa ei usein voi tietää.....eli onko se alaspäin vai ylöspäin.....sen tietää vasta ihan lopussa... ;P
25.04.2016 21:05
" kaikki miesystäväni, seurustelukumppanini sekä aviomieheni"
Kuinkahan monesta on nyt kysymys?....;P....Eikäkö Siks vaan Kyselen, et Tietää hieman millainen otanta tässä tutkimuksessa on ollut... ;D
..ja onhan noi syötävät ihan hyviä...ei sen puoleen...
25.04.2016 20:47
No pelästyin jo, että vastasin taas väärin...mutta onneksi vastasin oikein... ;P
Kyllähän sitä kumppanin kanssa voi välillä kärvistellä, niin että toinen sen tietää.....eikä mitään imelää näyttelemistä....mut jos tarkoitit taas PanoMiesten juttuja, niin sitten ei.... ;P
25.04.2016 20:43
Eikös silloin kuulu poistua taktisesti hyvän tekosyyn kera.....lähimpään PihviPaikkaan Nauttimaan Pihvistä & Kylmästä Oluesta, Sekä Hyvästä Seurasta?.....vai oliko se tää juttu?....voi olla, että muistin väärin... ;P
25.04.2016 20:01
648 / 651