Kun kuolet mikä on muisto kappaleesi?

RumaksiTuomittu

Itse olen monta suomalaistakin suunnitellut ja vaikka en amerikkaa osaa tykkään seuraavasta kappaleesta sen kaihomielisyyden mut pienen rokkivivahteen takia vaikka olkoonkin coveri. Mun hautajaisiin ei tule kuin isä ja äiti plus sisko perheineen ja kaksi kaveria. Iloitkoot tai itkekööt ja pappikaan ei sano mitään vaan tuomari. Olenhan uskomaton mies.
https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4

24

377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuppavaimikäseoli
    • Tapaa

Juha Tapion esittämä persereikäjenkka.

• jenkathukassa

en löytäny juutuupista

• Casey_Ryback
      • saamatonvässykkä

Ihan kivat marttyyriksi heittäytymiset sieltä, mutta totuus on, ettet sinä ole koskaan edes yrittänyt mitään.

• Lyyrikko
    • Ikis__M
    • kaisanoasaa

Sleepy Sleepers: Tein minä pillun pajupuusta.

• onanistiantti

Ätmin ainoa mahku on muovailla pillu pajusta. Mä runkkaan päivittäin kotona kun naapurin muija ulkoiluttaa tuolla pihalla lapsiaan. Hyvä perse on mut meidän ätmien tavoittamattomissa. Onneks kukaan ei kiellä hanskaan hakkaamista.

• Eiköhän se mene jotenkin näin, viitaten vaatimattomaan luonteeseeni:

I'm too sexy for my shirt too sexy for my shirt, too sexy for my hat, too sexy for my cat.

Cos I'm a perfect you know what I mean
      And I do my little turn in Japan

Tämän kappaleen soidessa kiimaiset naiset mouruavat haudallani muistellen kaihoisasti suurta kulliani ;-)

• vanhalleämmälle

Jaakko Löytyn Kahden maan kansalainen sopii mulle..

• tämänhaluansoivan
    • goldthroat

Queenin Who wants to live forever oikein mahtipontisesti soitettuna ja laulettuna. Itse sopisin laulamaan sen koska se kuulostaa niin hyvältä!

https://www.youtube.com/watch?v=_Jtpf8N5IDE

• Sit ku Mää Qualen, Niin Mit Välii mikä Veisu Soi?.....Ehä mää sitä Kuitteskaa Quule vai Quulenks mää Kuiteski?....Täyttyy Fundeerata Varmaa Viel...Jos Mää Si Kuiteski Quulisinki, Nii vois Hippase Ottaa Pannuu, jos ne Soittaa Jottaa Hirveet Kuraa....Ois Meinaa Hirrrrrveeeee Lähtö Sellanen...Sielu liihottelis Taivaal ja Täytyis Peittää Korvatki Ja yrittää Lenttä Mahrollisimman lujaa Karkkuu....Mut Kyl se Varmaa Silti Ottais Pannuu?.... ;P

• Neitsytsetä
    • Fdslkflkmewewlkew

Jaa, jätetääs ne musiikit soittamatta.

Sensijaan joku voisi lukea tuon "Debi Gliori: Kulta Pieni" kirjan, ei ole edes kovin pitkä.

• vghjkmn

Ooleeo leo leo lee

• https://www.youtube.com/watch?v=oRJtSNUDL14

Toivottavasti se on Hardcore Superstar:n Above the Law. Biisi tuo aina hyvän fiiliksen ja on omiaan silloin kun tarvitaan 120% asennetta esimerkiksi naisen iskemiseen.

"I don’t care at all, above the law
      Like my dad, I’m a thief, I take what I want."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe