Viime viikonloppuna kyseinen nainen yllättäen lähetti minulle viestiä että halauisi nähdä joku päivä. Viesteissä oli punastuneita hymiöitä. Aiemmin olimme tavanneet vain kerran minun toisen kamunaisen kautta.
No, tänään se päivä sitten oli. Tapaamista ennen laitoin viime viikolla ostamaani uutta BOSS:n hajuvettä kaulaan ja hiuksiini. Otin 2mg Temestaa 2 tuntia ennen tapaamista ja 1mg lisää ihan hiukan ennen kuin näimme. Aluksi kun tapasimme, menimme kahville (minä teelle, aijai, ätmiyttä) ja kassalla minä tarjouduin maksamaan. Hän kiitteli ja menimme pöytään. Keskustelunaiheita oli paljon, mutta yksi niistä oli se, että hänen poikaystävänsä on aina joko koulussa, harrastuksissa tai jossain poissa kotoa. Nalkuttaminen näköjään alkaa jo tuossa iässä. Kaverini oli etsinyt netistä seuraa, mutta ainoastaan joku 13-vuotias olisi ollut kiinnostunut tapaamaan. Sitten hän päätti ottaa yhteyttä minuun, iän myötä komistuneeseen menestyvään mieheen.
Kahvin jälkeen kiertelimme ajankuluksi erilaisissa kaupoissa. Jossain kodintavaraosastolla hän ihasteli erilaisia tuotteita ja astioita. Kysyin että onko heidän keittiö sisustettu viimeisen päälle? Tähän hän totesi, että heidän keittokomero on niin pieni että siitä ei saa tehtyä mitään unelmaa. Kerroin että meidän keittiö on noin 42m2 (ytm:n lause) ja siellä on koristeena lähinnä vanhaa talonpoikaisantiikkia. En muista tarkkaan mitä hän tuohon sanoi, mutta jotenkin että voisin antaa puolet neliöistä hänelle ja silti jäisi iso keittiö.
Sitten hän tutki jotain viini- ja snapsilaseja ja minä huomasin viereisellä hyllyllä vehnäolutlasin jonka tarvitsisin mutta en nyt ostanut. Kerroin lyhyesti että eri oluttyypit vaativat erilaisia laseja, mutta sitten sanoin että ei niitä kukaan jaksa kaataa lasiin muutaman jälkeen, sitten vaan suoraan tölkistä tai pullosta. Tämä keskustelu oli ytm:n puhetta sillä sain hänet nauraman.
Kosmetiikkaosastolla hän vertaili erilaisia meikkejä ennen ostopäätöstään ja kysyi välillä minultakin jotain. Tähän vastasin että "kivahan sun kasvoja on katsella, mutta en kyllä osaa neuvoa yhtään, ei ole oikein tuttu aihepiiri noi meikit". YTM:n puhetta, hymyilimme.
Myöhemmin hän kertoi, että oli tässä lähiaikoina löytänyt jonkun laukun jossa oli lompakot ja kaikki. Hän oli toimittanut ne jonnekin löytötavaroihin. Virnuilin hänelle että olisit vaan pitänyt itselläsi, mä ainakin olisin. Hän vastasi minulle nauraen "no just!". Jännämiehen puhetta. Lopuksi menimme syömään, jossa hän lupasi tarjota minulle vastineeksi siitä kahvilakäynnistä. Tämä oli sitä aitoa tasa-arvoa parhaimmillaan. Kun tiemme erkanivat, hän hymyili ja sanoi "nähdään taas!".
Minulla oli oikein mukava päivä ja parastahan tässä kaikessa on se, että minulla ei ole tunteita häntä kohtaan. Härnäsin aina silloin tällöin sopivissa asiayhteyksissä, mutta en niin paljoa että olisin vaikuttanut epätoivoiselta stalkkerilta joka yrittää varattua. Kavereita ei minulla ole koskaan liikaa, ja jos kävisi vaikka niin, että tapaamisemme herättäisi edes pienen pientä närää hänen kotona, sekin olisi jo itsessään hauskaa kun kiltti ja kunnollinen ktm joutuu pohtimaan omaa eksistentialismiaan.
T2016: Vietin aikaa varatun 18v kamunaisen kanssa
93
746
Vastaukset
- aiai_kamupoikaa
Kamupojan puhetta koko teksti. Tuo nainenhan halusi että teet peliliikkeen, mutta et uskaltanut, vaikka omassa päässäsi olit muka kovakin ytm.
- 13plus2
Suosittelen lukemaan tekstin uudelleen ja ajatuksella. Etenkin viimeisen kappaleen: "Minulla oli oikein mukava päivä ja parastahan tässä kaikessa on se, että minulla ei ole tunteita häntä kohtaan."
Ei kenelläkään ole velvollisuutta tehdä peliliikettä sellaista kohtaan, josta ei ole kiinnostunut. - Ex------------PUA
13plus2 kirjoitti:
Suosittelen lukemaan tekstin uudelleen ja ajatuksella. Etenkin viimeisen kappaleen: "Minulla oli oikein mukava päivä ja parastahan tässä kaikessa on se, että minulla ei ole tunteita häntä kohtaan."
Ei kenelläkään ole velvollisuutta tehdä peliliikettä sellaista kohtaan, josta ei ole kiinnostunut.Juuri näin.
Vaiin valkoritari ja muut naisia jalustoille asettelevien mentaliteetilla liikenteessä olevat harrastavat tuollaista.
Päinvastoin, tälläinen palstapainotteinen, kunnian MGTOW-mies ei aseta naista jalustalle, vaan hänellä jopa on jotain standardeja.
Tällä on sellainen hauska sivuvaikutus, että se ajaa naisen todistelemaan itseäänn miehelle, ja jos mikään todistelu ei auta, niin sitten lyödään tinsa tiskiin.
Hyvä ystäväni Peris läpäisi testin.
Jos hän olisi langennut nyt, olisi typy voittanut, ja saanut dataa siitä, että kelpa vvielä muillekin ja näin ollen hän olisi unohtanut koko jutun.
Minulla on raporttia paristakin, upeasta parikymppisestä (20 ja 21v.) typystä, jotka ovat varattuja, ja minun seurassani en muista koska olisin tavannut niin kiinnostuneita naisia kuin he. Toinen kikattaa kaikille jutuilleni, on myöntyväinen, jos näkee kauempaa hän muuttuu heti iloiseksi ja tervehtii minua kuuluvalla äänellä.
Sitten kun vertaat sitä siiihen, kjun kerran osuin kohdalle kun hän meni poikkiksensa kanssa. Kävi niin että hänen ilmeensä oli sellainen kyllästynyt ja turhautunut, hän otti etäisyyttä poikkikseensa kuin olisi yrittännyt jätättää tätä!
Asiat jäivät kyllä nyt vain tapahtumatta.
Ilmeisesti olisi pitänyt ryhtyä pussaamaan ekalla tapaamiskerralla keskellä kaupan meikkiosastoa, mikäli teihin pitäisi uskoa. On minulla jotain juttuja mielessä tuota peliliikettä varten, mutta mielestäni sen aika ei ollut ekan 2½ tunnin aikana julkisella paikalla.
Omasta mielestäni loin hyvän pohjan tuleville tapaamisille ja ainakin joskus haluan ujuttaa näkemisen sellaiseen ajankohtaan jolloin hän joutuu lähtemään kotoaan poikaystävän ollessa läsnä siellä. Jos hän sellaisessa tilanteessa ei ole halukas näkemään minua, sekin on minulle ihan ok, koska en ole pohjimmiltani yritämässä mitään enkä ole sydämellä liikenteessä.
Tämä on vain tällaista peliä jossa mittaan omaa kiinnostavuuttani ja yritän huvin vuoksi härnätä kiltin ja kunnollisen ktm:n parisuhdetta johon hän on vihdoin päässyt.- pelimiehen_niksit
Ihan selviä viitteitä nainen antoi että haluaa jotain peliliikettä sinulta, mm. tuo valitus poikaystävästä ja se jo että halusi tavata. Suoraan pussailemaan on tietenkin liian iso hyppäys kylmiltään, mutta jotain koskettelua ja suorempaa flirttiä olis pitänyt olla. Nyt jäi ihan kamupoika-asteella koko juttu ja todennäköisesti olettaa että et ole kiinnostunut hänestä kun et tehnyt niitä miehiltä odotettavia juttuja. Naiset aina odottaa että mies jollain tapaa rikkoo vähän rajoja ja vie juttua pidemmälle kuin on "sopivaa" että nainen voi olla vaan että hui mitä nyt tapahtuu onpa jännää ja kiihottavaa. Se ettet ole hänestä aidosti kiinnostunut mahdollistaa sen että olisit voinut rohkeammin testailla kun pakit ei ole sitten iso juttu eikä jännitä muutenkaan.
pelimiehen_niksit kirjoitti:
Ihan selviä viitteitä nainen antoi että haluaa jotain peliliikettä sinulta, mm. tuo valitus poikaystävästä ja se jo että halusi tavata. Suoraan pussailemaan on tietenkin liian iso hyppäys kylmiltään, mutta jotain koskettelua ja suorempaa flirttiä olis pitänyt olla. Nyt jäi ihan kamupoika-asteella koko juttu ja todennäköisesti olettaa että et ole kiinnostunut hänestä kun et tehnyt niitä miehiltä odotettavia juttuja. Naiset aina odottaa että mies jollain tapaa rikkoo vähän rajoja ja vie juttua pidemmälle kuin on "sopivaa" että nainen voi olla vaan että hui mitä nyt tapahtuu onpa jännää ja kiihottavaa. Se ettet ole hänestä aidosti kiinnostunut mahdollistaa sen että olisit voinut rohkeammin testailla kun pakit ei ole sitten iso juttu eikä jännitä muutenkaan.
Mä olen edelleen sitä mieltä, että jos sopivaa hetkeä tai paikkaa tuollaiselle peliliikkeelle ei löydy, on parempi jättää se tekemättä. Viikko sitten minulta diagnosoitiin aspergerin oireyhtymä, mutta on mulla silti sentään joku tilannetaju. Suunnittelin että halaan häntä lähtiessäni, mutta siinä tilanteessa kaverini piteli kädessään takkia ja laukkua sekä toisella kädellä ovea. Minulla puolestaan oli kädessäni joku ihmeen leipä/margariini näyte kaupungilla jaettiin maistiaisiksi. Mielestäni ei ollut oikea hetki halaukselle.
Takavuosina olen ihan oikeilla treffeilläkin käyttäytynyt huomattavasti varovaisemmin ja aremmin, mitä eilen. Mielestäni onnistuneimmat jutut eilisessä tapaamisessa olivat juuri nuo, jotka ihan aloitusviestissä kerroinkin, eli en puhunut kaikissa tilanteissa kuten kiltti ja kunnollinen mies. Myös lääkityksen ansiosta pystyin olemaan ihan rennosti, joten ääneni ei värissyt enkä pälyillyt ympärilleni. Illalla hän kertoi myöhästyneensä bussista, josta kiusasin häntä hyväntahtoisesti ja jonkin ajan kuluttua sanoin että oli kiva nähdä pitkästä aikaa. Hän oli samaa mieltä ja käytti taas punastunutta hymiöä.- Ex------------PUA
Teit ihan oikein kun et lähtenyt tekemään sitä liikettä.
Se olisi ollut hyvin, sanotaanko autistista, ja "rytmitajutonta".
Itse olen onnistunut vetämään melko nopeita suuteloita, mutta niiden kohdalla kyseessä on se, että osaa lukea tilanteen ja omaaa niistä paljon kokemusta.
Kaikkein suositeltavinta on, jos nainen alkaa ottamaan sinuun esim. kosketusta, edes vahingossa.
Nämä tunnetut kolmis- ykkös- yms. pesät eivät ole tulleet tyhjästä.
Kun pääset tuon potentiaalisen creepy-vaiheen yli ja alat olla se "jos en vain olisi suhteessa, olisin kanssasi"-mies, niin tällöin sinusta on tullut "sinusta tulisi hyvä mies jollekin toiselle"-antiteesiksi, ja se on tilanteessasi lottovoitosta seuraava.
Itse en harrasta varattuja, mutta he ovat aina minusta todella kiinnostuneita, joten tiedän mistä puhun. :) Ex------------PUA kirjoitti:
Teit ihan oikein kun et lähtenyt tekemään sitä liikettä.
Se olisi ollut hyvin, sanotaanko autistista, ja "rytmitajutonta".
Itse olen onnistunut vetämään melko nopeita suuteloita, mutta niiden kohdalla kyseessä on se, että osaa lukea tilanteen ja omaaa niistä paljon kokemusta.
Kaikkein suositeltavinta on, jos nainen alkaa ottamaan sinuun esim. kosketusta, edes vahingossa.
Nämä tunnetut kolmis- ykkös- yms. pesät eivät ole tulleet tyhjästä.
Kun pääset tuon potentiaalisen creepy-vaiheen yli ja alat olla se "jos en vain olisi suhteessa, olisin kanssasi"-mies, niin tällöin sinusta on tullut "sinusta tulisi hyvä mies jollekin toiselle"-antiteesiksi, ja se on tilanteessasi lottovoitosta seuraava.
Itse en harrasta varattuja, mutta he ovat aina minusta todella kiinnostuneita, joten tiedän mistä puhun. :)Hyvä että täällä palstalla on sentään joku ystävä, joka on kanssani samaa mieltä. Minäkin olen kahta naista suudellut ekoilla treffeillä, toinen tilanne oli puiston penkillä ja toinen kyseisen naisen kotona. Kyllä sen yleensä tunnistaa, koska se on sopivaa ja koska tilannetajutonta.
- Kilttiatm
Olisipa minulla tuollainen nais ystävä jonka kanssa kävis vaikka syömässä joskus.
- Kilttiatm
Kävin tänään aamupaivällä salin jälkeen kaupassa ja katselin uusia telkkareita kun ajattelin ostaa sellaisen noin 50 tuumaisen. Yksin joutuu niitäkin katselee ja ihan hyviltä ne näyttivät ne 50 tuumaiset tv t kun nyky telkkarini on vain 32 tuumainen. Aion ostaa myäs uusia vaatteita mutta en osaa oikein valita vaatteita joten ostan vaan jotain mikä nyt sattuu miellyttämään.
- Naishenkilö
Pyydä myyjiä valitsemaan vaatteita sulle. Sitä varten ne töissä ovat.
- Äädämi1111111
Naishenkilö kirjoitti:
Pyydä myyjiä valitsemaan vaatteita sulle. Sitä varten ne töissä ovat.
Ai että ruvetaan "stailaamaan" kuin joku homo? No ihan varmaan, siinä vasta saisi hävetä.
- mies__86
Nähdään taas joku kerta Impivaarassa, peris. Tuskin sinua tunnistan, mutta varmaankin sinä minut.
Juu, pidän silmät auki. Minä olen sellainen 185cm pitkä kauniskasvoinen komistus, jolta pikkupojat kyselevät "miten sä oikein pystyt sukeltelemaan tuolla 4,5 metrin syvyydessä", jota teinitytöt osoittelevat ja samalla tönivät toisiaan kun hyppään 10 metristä, ja jota perheenäidit katsovat sivusilmällä samalla kun aisuri-aviomies hyppää metristä maha edellä ja kaikki nauravat.
- mies__86
Kymmenestä metristä... oivoi. Et ole harkkinut mitään hauskaa repliikkiä niille ktm-perheenisille siellä altaissa tyyliin, "hypitkö vatsallesi metrin korkeudelta naurattaaksesi elättilapsiasi munattomuudellasi? Onpas söpöä ja liikuttavaa. Hei jätkä nyt oikeesti, Mitä vittua! Sen sijaan että nolaisit itsesi julkisesti perheesi edessä, kasvata kassit itsellesi ja mene vetämään BickyDeluxe-ateria tuplajuustolla! Siis jos sinulta jää siihen aikaa perheenisältä leikkimiseen. LOZER!!!!!"
. - juhuhh
Totuus2016 kirjoitti:
Juu, pidän silmät auki. Minä olen sellainen 185cm pitkä kauniskasvoinen komistus, jolta pikkupojat kyselevät "miten sä oikein pystyt sukeltelemaan tuolla 4,5 metrin syvyydessä", jota teinitytöt osoittelevat ja samalla tönivät toisiaan kun hyppään 10 metristä, ja jota perheenäidit katsovat sivusilmällä samalla kun aisuri-aviomies hyppää metristä maha edellä ja kaikki nauravat.
Itsekin kun käyn välillä mäkelänrinteen uimahallissa ja sukeltelen hyppyaltaan pohjaan joskus selälleni niin pikkupojat kysyy että miten pystyn siihen ja harrastanko sukeltamista :D
- Ex------------PUA
Erinomaista.
Suosittelen lämpimästi, että pidät häneen välit.
Näet, jos käy niin, että poikkis poistuu kuvioista, on tuo potentaalinen ja häntä vanhempi YTM juuri sopivan lähellä, ja sinä tiedät mitä se merkitsee. ;) Breaking news: Olin suunnitellut että pyytäisin häntä kanssani uimaan, mutta tarkoitus oli tehdä se vasta noin viikon kuluttua jotta en vaikuttaisi liian innokkaalta. Sen sijaan tänään sainkin häneltä viestin, jossa hän ehdotti että menisimme uimaan. Hän käytti myös hymiöä, jossa on silmien tilalla sydämet. No, lähitulevaisuudessa menemme yhdessä uimaan, joka sopii minulle mainiosti, sillä onhan minulla tietynlainen kotikenttäetu ja kumpikin on aika vähissä vaatteissa siinä tilanteessa.
Nyt olemme sitten nähneet toisen kerran. Jotenkin minusta tuntuu, että hän tekeytyi hieman tyhmäksi kun sanoi, ettei tajua millä bussilla pääsee uimahallille. Liikaa kuulemma kirjaimia ja variaatioita aikataulussa. No, kävin hakemassa hänet ja ensitöikseen hän kehui että onpa minulla siisti auto.
Uimassa kaikki meni mainiosti. Ensin viereisellä radalla oli maahanmuuttajaporukka jonkun ohjaajan kanssa, eli mahdollisesti viimevuotisia turvapaikkaturisteja. Siinä missä he räpiköivät muutaman metrin kerrallaan, minä sukelsin vaivatta 25m ja välillä myös uin ihan normaalisti. Selvästikin he puhuivat kaveristani ja osoittelivat häntä, sillä hän on aika isorintainen olematta kuitenkaan läski. Myöhemmin sama porukka hyppi kolmesta metristä ja pitivät kovaa älämölöä jos joku hyppäsi vähän hassusti. Sitten minä kiipesin 10 metriin ja hyppäsin naama peruslukemilla alas. Yleisesti ottaen tein kaiken paremmin kuin mamuporukka, ja olin liikkeellä nuoren nätin naisen kanssa, joten varmasti heitä vitutti ja nolotti. Välillä lainasin kaverilleni uimalaseja, ja samalla retostelin että olisi minulla tuolla kassissa kuudet uimalasit joista vain yhdet on ostettu.
Istuimme myös vierekkäin jossain hierovissa porehommeleissa, jolloin levitin käteni niin että pitelin takana olevasta kaiteesta kiinni. Eli tavallaan pidin häntä kainalossa koskematta häneen, joka oli mielestäni hyvä kompromissi ottaen huomioon tapailumme aikajanan ja että missä ympäristössä olimme. Kävimme myös vesiliukumäessä, jolloin kysyin häneltä että kumpi menee ensin. Tähän lisäsin hymyillen että säännöthän kieltää sylikkäin laskemisen.
Myöhemmin hänen piti nähdä poikaystävänsä, mutta oli hieman epävarma milloin tämä pääsee lähtemään harrastuksestaan. Kysyin että tuleeko hän kanssani syömään vai syökö hän poikaystävänsä kanssa kotona. Tähän hän vastasi jotenkin välinpitämättömällä äänensävyllä että se syö missä syö. No, kävimme syömässä ja samalla juttelimme niitä näitä, kuten aiemminkin. Kiusallisia hiljaisia hetkiä ei ole onneksi tullut missään vaiheessa. Syömässä hän katsoi ikkunasta ulos ja kehui autoani vielä uudestaan ja nauroi kuinka likaisia viereiset autot olivat. Kesken syömisen hänen poikaystävänsä soitti, jolle hän sanoi että hänellä menee hetki, koska on syömässä.
Kun olin heittämässä häntä keskustaan päin, kiusasin häntä hieman ja sanoin että minun käy hänen poikaystävää sääliksi, sillä ruokailun jälkeen kaverini haisi valkosipulilta. Kun olimme perillä, katsoin häntä hymyillen ja kysyin että miten olisi kaverillinen halaus. Halasimme siinä määrin mitä auton etupenkillä voi tehdä, jonka jälkeen hän poistui autosta varsin nopeasti. Ihan kuin olisi nähnyt hiiren auton lattialla. Samalla hän kuitenkin hihitteli ja sanoi että nähdään, joten ilmeisesti hän hämmentyi positiivisessa mielessä.
Kaikenkaikkiaan tämäkin tapaaminen meni omasta mielestäni hyvin. Parasta koko jutussa on edelleen se, että minulla ei ole mitään menetettävää tai hävittävää. Heh, korkeintaan poikuus. Voi kunpa kykenisin samanlaiseen rentoon käytökseen ja flirttailuun myös sellaisissa tapauksissa kun olen oikeasti ihastunut johonkin sinkkunaiseen.- hornymalex
Todella hienoa ja asiallista meininkiä!
- Ex------------PUA
No niin, hyvinhän tuo meni!
Kuten näet, niin vaistosi oli täysin kohdillaan sen suhteen, mitä tulee naisen kosketteluun. Tee-se-itse-pelimeihet ja palstapupet joutuvat myöntämään, että sinä, aspergeria sairastava, hyvä ystäväni olit oikeassa ja he väärässä.
Sen verran hyvin nuo toiset "treffinne", tai ajanviettonne menivät.
Saivat myöskin mamut kerrankin katsoa suomalaista kateellisena, eikä päinvastoin!
Nyt vaikka en toki kannatakaan ajatusta varatun iskemisestä, niin on se sanottava että kyllähänt uo kimuli jo aikas kypsältä kamalta alkaa tuntumaan.
Ja vaikka tuosta ei tulisi mitään, niin saat kuitenkin arvokasta kokemusta naisten kanssa oleilusta, mistä on paljon hyötyä sitten varsinaisessa treffitilanteessa!
Esim. jos noin saat menemään ihan kunnon prospektin kanssa, niin sinulla ei ole hätä päivää, päinvastoin, voi olla että tinsan kosteusprosentti on sitä luokkaa, että Periksen perse nousee ja laskee kuin Bicky royalilla ,tämän villeinä vuosina, jotka huhujen mukaan jatkuvat yhä vieläkin. - pelimiehen_niksit
Tyttö on selvästi kiinnostunut sinusta. Selvät merkit mm. tuo että halusi sinun hakevan tekeytyen tyhmäksi bussien suhteen. Teit kuitenkin pari virhettä, josta huomautan rakentavaan henkeen. Tuo että mainitsit poikaystävästä hänelle kun kysyit syökö hänen kanssaan oli selvä virhe ja naisen reaktio sen mukainen. Olisi ollut parempi vain kysyä että syökö sinun kanssasi vai muualla ja jättää poikaystävä mainitsematta, kokonaan ignoorata poikaystävän olemassaolo, koska tyttökin selvästi sitä halusi. Toinen virhe oli se että halausta pyytäessä kutsuit sitä "kaverilliseksi halaukseksi". Jälleen kerran asemoit itsesi kamupoikasektorille vapaaehtoisesti. Olisit vain pyytänyt halausta ilman mitään kaverillista nimilappua sille.
pelimiehen_niksit kirjoitti:
Tyttö on selvästi kiinnostunut sinusta. Selvät merkit mm. tuo että halusi sinun hakevan tekeytyen tyhmäksi bussien suhteen. Teit kuitenkin pari virhettä, josta huomautan rakentavaan henkeen. Tuo että mainitsit poikaystävästä hänelle kun kysyit syökö hänen kanssaan oli selvä virhe ja naisen reaktio sen mukainen. Olisi ollut parempi vain kysyä että syökö sinun kanssasi vai muualla ja jättää poikaystävä mainitsematta, kokonaan ignoorata poikaystävän olemassaolo, koska tyttökin selvästi sitä halusi. Toinen virhe oli se että halausta pyytäessä kutsuit sitä "kaverilliseksi halaukseksi". Jälleen kerran asemoit itsesi kamupoikasektorille vapaaehtoisesti. Olisit vain pyytänyt halausta ilman mitään kaverillista nimilappua sille.
Tuskin tuo poikaystävän mainitseminen oli kovinkaan ratkaiseva virhe, sillä hetkeä aiemmin hän itse puhui siitä. Muistaakseni hän kysyi minulta, että olenko hänen kanssa niin kauan kun hänen poikaystävä on treeneissä. Vastasin tähän myöntyvästi ja samalla ehdotin että menisimme syömään.
Tuo kaverillinen halaus oli minun osaltani hieman ironisesti sanottu, mutta en tiedä miten hän sen tulkitsi. Tuskin edes kirjaimellisesti muistaa mitä sanoin. Kun hän alunperin ehdotti tapaamista parisen viikkoa sitten, kysyin että onko hänellä jotain tiettyä asiaa (esim. työhöni liittyvää) vai haluaako hän nähdä ihan muuten vain. Tähän hän vastasi silloin, että olisi kiva saada miespuolisia kavereita ja laittoi punastuneen hymiön.
Nyt on tilanne siinä pisteessä että minulla on kaksi vaihtoehtoa
a) laittaa kuutosvaihde silmään ja yrittää 200-prosenttisesti
b) säilyttää kasvoni ja ottaa tähänastinen juttu vain arvokkaana oppituntina sosiaalisista tilanteista
Viime sunnuntaina juttelimme fb:ssä niitä näitä, eli käytännössä uimareissun jälkipuintia ja että miten viikonloppu sujui. Tänään ehdotin seuraavaa tapaamista erään aktiviteetin merkeissä, johon hän vastasi ympäripyöreästi vedoten rahattomuuteen. Sitten hän kyseli minun pääsiäissuunnitelmia, johon vastasin lyhyen ympäripyöreästi että on mukavaa kun on vapaapäiviä jne. En viitsinyt sanoa että todennäköisesti ryyppään neljä päivää yksin. Hän puolestaan kertoi että viikonloppuna he menevät poikaystävän kanssa tämän äidin luokse ja oli innoissaan koska siellä on joku kylpypalju tms. Tässä yhteydessä hän käytti hymiötä, jossa on silmien tilalla sydämet. Sitten hän sanoi, että on juuri lähdössä kaveriensa luokse viettämään iltaa, joten viestittelymme päättyi tältä erää.En ymmärrä miks pitää keksiä moisia satuja sinkkupalstalle..
En ihan usko, et kukaan kertoisi tapaamisistaan tänne noin yksityiskohtaisesti, koska se kaveri voi tunnistaa siitä itsensä hyvin helposti. Eli koko juttu on taas jonkun yksinäisyyden huipulla elävän ihmisen mielikuvitusta. Todennäköisesti satu jatkuu ja saat lopulta pillua.Eilen sanoin toisessa ketjussa, että todennäköisesti ryyppään yksin kotona, mutta tilanne muuttui alkuillasta kun sain kutsun kylään. Tämän tytön poikaystävä lähti viettämään aikaa kaveriensa kanssa ja näin ollen hän halusi olla illan minun kanssa. Alunperin suunnittelimme että menisimme leffaan, mutta katsottuani leffateatterin sivut, totesin että minua ei kiinnosta juuri mikään mikä siellä menee. Sitten sovimme, että olemme hänen luona.
Aluksi pelasimme Pleikkarilla erilaisia moninpelejä, joka oli oikein hauskaa. Välillä hävittyään hän töni minua ja minä vain naureskelin, että tärkeintä ei ole reilu peli vaan voitto. Sitten katsoimme Simpsoneita muutaman jakson verran, mutta tähän liittyy eräs hauska elementti. Heillä ei nimittäin ole TV:n ääressä sohvaa, vaan telkkari on makuuhuoneessa. Kun pelasimme, istuimme sängyn päädyssä, mutta myöhemmin kun aloimme katsomaan Simpsoneita, sanoin että niskani kipeytyy ja menin istumaan/nojaamaan sängyn toiseen päähän ja ojensin jalkani sängylle. Tyttö tuli kanssani samaan päätyyn, mutta ei varsinaisesti ihan viereen. Välillä kiusasin häntä jollain pehmokäärmeellä ja kun katsoimme Simpsonien Halloween-jaksoa, sanoin että mä olen tässä jos alkaa pelottamaan liikaa. Nauroimme kumpikin. Huikeinta oli se, että join myös olutta siinä sängyssä makoillessani ja jätin tyhjän tölkin lattialle yöpöydän jalan viereen ikään kuin merkiksi. Käsittääkseni tämä oli poikaystävän puoli sängystä. Se oli symbolisesti oman elämäni Bicky Royal -hetki, vaikka sängyssä ei mitään tapahtunutkaan. Välillä kun tyttö kävi vessassa, katselin itseäni makuuhuoneen peilin kautta ja virnuilin omahyväisesti. Siinä sitä maataan pariskunnan sängyssä juomassa kaljaa.
Jonkin ajan kuluttua tyttö kysyi että haluaisinko pelata korttia ja että mitä pelejä osaan. Vastasin nokkelasti että ainakin räsypokkaa, johon hän vain hihitteli. No, pelasimme muutamia ihan tavallisia pelejä kunnes kello alkoi olla yli 23 ja kumpikin aika väsynyt. Minun oli aika lähteä kotiin, ja lähtiessäni tyttö sanoi että oli tosi kivaa kun kävin ja toivotteli hyvät yöt.
Omasta mielestäni tämäkin meni ihan hyvin, mutta ei ihan 200 prosenttisesti kuten ylemmässä viestissä sanoin. Sopivissa tilanteissa flirttailin taas verbaalisesti, mutta tällä kertaa jäi se halauskin antamatta/saamatta. Hänellä oli kyllä taas hauskaa kanssani ja aloite eiliseen tuli häneltä, joten ei kai tässä ihan metsään mennä. Mielenkiintoista on muuten se, että aiemmin kun olen tavannut naisia/seurustellut, olen ollut huomattavasti ujompi ja juttujeni puolesta sellainen kiltti ja kunnollinen mies, mutta silti uskaltanut esim. suudella aloitteellisesti. Nyt tilanne on kääntynyt niin päin, että saan naiset nauramaan ja ujutan aina sopiviin väleihin flirttailevia juttuja, mutta olen edennyt fyysisesti aika hitaasti. Voi olla jopa parempi näin päin, mutta mene ja tiedä.- kunnollinen_sinkkumies
Just tollasia naiset ovat. Kun oma mies on pois kotoa, on sängyssä heti joku paska juomassa kaljaa ja kaivamassa muniaan.
- ToisillaOnAikaa
Miten viitsit nähdä noin paljon vaivaa jos nainen ei kiinnosta sinua? Kuulostaa jotenkin väärältä. Tuntuu tosi hyvältä jos kokee varatun pitävän enemmän minusta kuin kumppanistaan, mutta en tekisi noin. Ja miksi et harrastanut seksiä? Olet antanut itsestäsi akkamaisen kuvan naiselle.
Tämä on hauskaa kokeilla onnistunko iskemään tämän tytön, tai saanko edes vähän myrkytettyä heidän suhdettaan. Minua on nöyryytetty niin paljon elämäni aikana, että nyt on aika laittaa vahinko kiertämään ja samalla yrittää saada naista. Minun maailmankuvassani ei muutenkaan ole oikeaa tai väärää, on vain aisureita ja ytmejä.
Huomioitavaa on myös se, että jos välillemme syntyisi jotain, en kokisi itseäni aisuriksi vaikka olen suureen ääneen kirjoittanut aiheesta palstalla. Minun kunniaa tässä hommassa ei voi edes loukata, koska kyseinen nainen ei ole minun. Päinvastoin, saan jo nyt tietynlaista narsistista lähdettä ajatuksesta, että tyttö kutsuu miesvieraita (minut) kun poikaystävä ei ole kotona. Olen kuviossa eräänlainen objekti, sillä hän viihtyy minun kanssa ilman että hän hyötyisi tästä yhtään mitään.
"Ja miksi et harrastanut seksiä?"
Oikeassa elämässä asiat eivät aina mene niin kuin Bickyn ja Janican baari-illan jälkeen. Seuraavalla kerralla aion kyllä ottaa jonkinlaisen askeleen, jos tilanteeseen sopii. Jos mielestäni sopiva hetki tulee, voisin ihan hyvin vaikka suudella häntä, sillä minulla ei ole mitään menetettävää, reagoi hän siihen miten tahansa. Hävitävää on ainoastaan tytön ktm-poikaystävällä, sillä nainen löytää uusia miehiä aina halutessaan ja minä olen lähtökohtaisesti atm. Ihminen kenellä ei ole mitään pelissä, voi halutessan ottaa riskejäkin eikä silti putoa korkealta.
- Äädämi11111
Alkaa mennä pieleen. Kohta on viikko tuhraantunut pohjimmiltaan kamuhenkisissä tapaamisissa ilman actionia. Seuraavalla kerralla se on all in. Ei tekosyitä, joko panet tai kamuunnut lopullisesti. Sinulla ei ole muuta menetettävää kuin poikuutesi.
- Äädämi111111
Ohoh, onkin itse asiassa näköjään jo melkein kuukausi tuhraantunut, ei hyvä. Peliliike ja pano tai joku muu tekee sen. Ihme ettei ole jo tehnyt.
Nimenomaan, seuraavalla kerralla se on all in ja 200% yritys päälle. Kenties jo huomenna, mutta en ole vielä saanut vastausta.
Tilanteeni on verrattavissa siihen, että menisin kasinolle pelaamaan rulettia, asettaisin 1 euron panoksen joko punaiselle tai mustalle ja oikein osuessa voittaisin miljoona euroa.
Täähän on kuin jostain hikisestä murkkuromaanista. Kuka jaksaisi kirjoittaa tällaisia todellisista tapahtumista? Ylipäätänsä kirjoittajan asenne on mielipuolinen, oli sitten tarua tai vielä enemmän tarua.
Kaikki kirjoittamani on täyttä totta ja varmasti myös tuokin että asenteeni on mielipuolinen. Ei minulla turhaan ole pitkää luetteloa diagnooseja ja kaapit täynnä psyykenlääkkeitä.
Silti pitää muistaa, että aloite ihan ensitapaamiseen 2014 tuli tältä naiselta kun eräs toinen kamunainen oli kertonut minusta hänelle. Aloite tämän vuoden alkukuussa tapaamiseen tuli tältä naiselta. Aloite uintireissuun tuli tältä naiselta. Aloite eiliseen leffa/peli-iltaan tuli häneltä. Minä en ole tehnyt muuta kuin sovittanut aikatauluani niin että olemme nähneet. Seuraava aloite kyllä varmaankin tapahtuu mun taholta.- Pano-ohjeet
Totuus2016 kirjoitti:
Kaikki kirjoittamani on täyttä totta ja varmasti myös tuokin että asenteeni on mielipuolinen. Ei minulla turhaan ole pitkää luetteloa diagnooseja ja kaapit täynnä psyykenlääkkeitä.
Silti pitää muistaa, että aloite ihan ensitapaamiseen 2014 tuli tältä naiselta kun eräs toinen kamunainen oli kertonut minusta hänelle. Aloite tämän vuoden alkukuussa tapaamiseen tuli tältä naiselta. Aloite uintireissuun tuli tältä naiselta. Aloite eiliseen leffa/peli-iltaan tuli häneltä. Minä en ole tehnyt muuta kuin sovittanut aikatauluani niin että olemme nähneet. Seuraava aloite kyllä varmaankin tapahtuu mun taholta.Muista sitten panna kovaa. Paina kunnolla pohjaan asti, älä jätä huulille.
Totuus2016 kirjoitti:
Silti pitää muistaa, että aloite ihan ensitapaamiseen 2014 tuli tältä naiselta kun eräs toinen kamunainen oli kertonut minusta hänelle. Aloite tämän vuoden alkukuussa tapaamiseen tuli tältä naiselta. Aloite uintireissuun tuli tältä naiselta. Aloite eiliseen leffa/peli-iltaan tuli häneltä. Minä en ole tehnyt muuta kuin sovittanut aikatauluani niin että olemme nähneet. Seuraava aloite kyllä varmaankin tapahtuu mun taholta.Ja mitä sinä saat koko farssista? Jos oletetaan että tämä on totta. Pääset panemaan varattua? Miksi kummassa joku leikkii varattua ja juoksee kanssasi jossain? Kuulostaa ihan pöhköltä. Tosin pöhköjähän ihmiset yleensä on.
Nainen_28v kirjoitti:
Ja mitä sinä saat koko farssista? Jos oletetaan että tämä on totta. Pääset panemaan varattua? Miksi kummassa joku leikkii varattua ja juoksee kanssasi jossain? Kuulostaa ihan pöhköltä. Tosin pöhköjähän ihmiset yleensä on.
http://cloud-3.steamusercontent.com/ugc/45370542024426377/D6C056B5D0B7EDE84565E458ACF40DE11226820C/
Kurpparaivoa havaittu! Suojautukaa! Varokaa!
Kiikarissa oleva tyttö on 18 ja sinä 28!
Miltä tuntuu kun juna meni jo? Miltä tuntuu olla rusinoitunut 28-vuotias kurppa, jonka paras nuoruus osui vuoteen 2006? Mene sinä vaan sinne lähiöpubiin etsimään tasoistasi seuraa. Eiköhän joku Masa tai Pena 50v pidä sua ihan viehättävänä hei.Totuus2016 kirjoitti:
http://cloud-3.steamusercontent.com/ugc/45370542024426377/D6C056B5D0B7EDE84565E458ACF40DE11226820C/
Miltä tuntuu kun juna meni jo? Miltä tuntuu olla rusinoitunut 28-vuotias kurppa, jonka paras nuoruus osui vuoteen 2006? Mene sinä vaan sinne lähiöpubiin etsimään tasoistasi seuraa. Eiköhän joku Masa tai Pena 50v pidä sua ihan viehättävänä hei.Olen itse seurustellut 18-vuotiaana 3-kymppisen kanssa enkä tajua kyllä häntäkään. :)
Lähinnä ihmettelen miksi jaksat nähdä vaivaa. Siis jos toinen on kuitenkin varattu.- Kateutta_havaittu
Nainen_28v kirjoitti:
Olen itse seurustellut 18-vuotiaana 3-kymppisen kanssa enkä tajua kyllä häntäkään. :)
Lähinnä ihmettelen miksi jaksat nähdä vaivaa. Siis jos toinen on kuitenkin varattu.Kyllä tässä nyt vaan on rivien välistä luettavissa, että taitaa nuhjuisten baarien seinäkalustoon kuuluvaa mummo kakskasia vähän vituttaa, kun joku palstamies on lopultakin pääsemässä teininaisen päälle ähkimään.
Kateutta_havaittu kirjoitti:
Kyllä tässä nyt vaan on rivien välistä luettavissa, että taitaa nuhjuisten baarien seinäkalustoon kuuluvaa mummo kakskasia vähän vituttaa, kun joku palstamies on lopultakin pääsemässä teininaisen päälle ähkimään.
Eipä se 18v. Naisen fysiikka tai elämä ole sen kummempaa. :)
Nähty ja koettu.
Huomasitko muuten että kyseenalaistin sen että toinen on varattu, ikä oli nyt se miesten korostama asia. :)
Jopas sulla on nuori mummo!!
28v. on hädintuskin ensisynnyttäjien keskiarvoa.Nainen_28v kirjoitti:
Eipä se 18v. Naisen fysiikka tai elämä ole sen kummempaa. :)
Nähty ja koettu.
Huomasitko muuten että kyseenalaistin sen että toinen on varattu, ikä oli nyt se miesten korostama asia. :)
Jopas sulla on nuori mummo!!
28v. on hädintuskin ensisynnyttäjien keskiarvoa."Eipä se 18v. Naisen fysiikka tai elämä ole sen kummempaa. :)"
Sen kummempaa kuin kenellä? Et voi tosissasi väittää etteikö 18v naisella ole keskimäärin parempi vartalo ja vähemmän vanhentuneet kasvot kuin vanhoilla naisilla.super-atm kirjoitti:
"Eipä se 18v. Naisen fysiikka tai elämä ole sen kummempaa. :)"
Sen kummempaa kuin kenellä? Et voi tosissasi väittää etteikö 18v naisella ole keskimäärin parempi vartalo ja vähemmän vanhentuneet kasvot kuin vanhoilla naisilla.Lähinnä puhun itsestäni 18-vuotiaana versus nyt. Kroppa on aika samanlainen. Toki korvien väli on erilainen. Nimenomaan äitiys on muuttanut kaikista eniten.
En osannut nauttia nuoruudesta, joten en itse millään tavoin ihannoi sitä ikää. :)
Olin myös tuon ikäisenä varattu, joten ei nyt mitään villiä panonuoruutta ole tullut elettyä.- Ex------------PUA
Totuus2016 kirjoitti:
Miltä tuntuu kun juna meni jo? Miltä tuntuu olla rusinoitunut 28-vuotias kurppa, jonka paras nuoruus osui vuoteen 2006? Mene sinä vaan sinne lähiöpubiin etsimään tasoistasi seuraa. Eiköhän joku Masa tai Pena 50v pidä sua ihan viehättävänä hei.Jep, kyllä mitä tuohon kirjoittajaan tulee, niin sen moralisoiminen on pelkkä blufffia, ja taustalla on ikäkriisi ja kurpparaivo.
Tässä osoitus siitä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14158682/expuan-piinapenkki-nainen-28v----totuuden-hetki- - Ex----------PUA
Nainen_28v kirjoitti:
Lähinnä puhun itsestäni 18-vuotiaana versus nyt. Kroppa on aika samanlainen. Toki korvien väli on erilainen. Nimenomaan äitiys on muuttanut kaikista eniten.
En osannut nauttia nuoruudesta, joten en itse millään tavoin ihannoi sitä ikää. :)
Olin myös tuon ikäisenä varattu, joten ei nyt mitään villiä panonuoruutta ole tullut elettyä.:D
Sinä tekopyhyyden lisäksi kyllä käytät kaikki mahdolliset kurppapropagandan klisheet.
Sinulla ei koskaan 1. ole yhtä hyvä kroppa kuin 18v. tai sitten olit silloinkin tankki 2. tuskin enempää korvien välissä, paitsi ehkä jännämiesten aiheuttamia traumoja kannat (nainen harvoin kypsyy iän myötä, siitä palsta on todiste). Ex----------PUA kirjoitti:
:D
Sinä tekopyhyyden lisäksi kyllä käytät kaikki mahdolliset kurppapropagandan klisheet.
Sinulla ei koskaan 1. ole yhtä hyvä kroppa kuin 18v. tai sitten olit silloinkin tankki 2. tuskin enempää korvien välissä, paitsi ehkä jännämiesten aiheuttamia traumoja kannat (nainen harvoin kypsyy iän myötä, siitä palsta on todiste).Jos puhun itsestäni niin 18v. Olin ihan lapsi. Se on ihan kukkua että kukaan sen ikäinen tajuaa vielä mistään mitään. Aivojen kehityskin on vielä kesken. 3-kybän korvilla ehkä alkanut tajuta jotain asioista, mutta veikkaan kyllä että menee vielä aikaa ennen kuin koen valaistuksen.
Sinullahan ei ole muuta sanottavaa kuin kurppapropaganda. Mahtaa olla naisista seksikästä. Ai niin, mut sähän olit se panopuu, ei sun kanssa puhuta.
Ja kiitos taas rakkauskirjeestä.- Ex------------PUA
Nainen_28v kirjoitti:
Jos puhun itsestäni niin 18v. Olin ihan lapsi. Se on ihan kukkua että kukaan sen ikäinen tajuaa vielä mistään mitään. Aivojen kehityskin on vielä kesken. 3-kybän korvilla ehkä alkanut tajuta jotain asioista, mutta veikkaan kyllä että menee vielä aikaa ennen kuin koen valaistuksen.
Sinullahan ei ole muuta sanottavaa kuin kurppapropaganda. Mahtaa olla naisista seksikästä. Ai niin, mut sähän olit se panopuu, ei sun kanssa puhuta.
Ja kiitos taas rakkauskirjeestä.No tuolta pohjalta voisi kyllä sanoa, että sinulla on vieläkin aivojen kehitys kesken. :D
Myös sen osoittaa tuo "panopuu"-sanan käyttö miehestä.
- all_200pros_in
Periaatteen mies vetää aika jäätävää settiä, toivotaan että onnistuu. Korkealta et tosiaan tipu vaikka elämä vähän kolhisikin taas :)
- oldwitch
Todella vanha noita-akan kurppa eksyi lukemaan tätä ketjua ja... Ööö... Jos jätetään punastelevat ja sydämet silmien tilalla-hymiöt pois, niin missä kohtaa aloittajan mielestään 100-0 viemän nuoren naisen kuumana käyminen aloittajaa kohtaan käy ilmi? Tyttö pitää aloittajaa kaverina, "yhtenä tytöistä", ei sen kummempaa. Ja vaikka aloittaja kuvittelee hallitsevansa "peliä", niin häneltä jää huomaamatta muuan seikka: mitään peliä ei ole käynnissäkään, vaan toinen osapuoli tykkää hengailla hänen seurassaan silloin, kun ei ole parempaa tekemistä.
- Ex------------PUA
Ikäkriisin siirtoa havaittavissa.
Kun vertaa nimimerkkiäsi tuon viestisi sisältöön, on aika selvä mikä tässäkin on takana: ikäkriisi ja kurpparaivo, jota pystyt hädin tuskin hillitsemään.
Kyllä hyvä ystäväni Peris saa kiinnostuksen merkkejä, se fakta että sinun pitää "jos noita ja noita ei lasketa mukaan"-tyylillä analysoida tilannetta, on selvää että tuo on täysin hyödytön palaute.
Valitettavasti hän oli tänään estynyt tapaamaan, mutta seuraavalla kerralla panokseni on edelleen all in. Päivitän sitten viimeisiä tietoja että miten kävi. Olen etukäteen suunnitelut, että ostamme take away kahvit, menemme jonnekin puistonpenkille istumaan ja siinä yhteydessä suutelen häntä.
Kävi miten kävi, minulla ei ole mitään hävittävää. Elämäni oli helmikuussakin ihan ok, vaikka en ollutkaan missään tekemisissä tämän naisen kanssa. Jos hän järkyttyy, niin so what. Yhdet pakit pitkän listan perälle ö-mappiin. Jos hän pitää siitä, tai edes hämmentyy positiivisessa mielessä, olen onnistunut tehtävässäni.
- Eki_Liljalaaksosta
Oivoi... tuosta ei varmastikaan hyvä seuraa. Eipä ole oma parisuhteenikaan mitään ruusuilla tanssimista, mutta en silti koskaan yrittäisi lähestyä varattua naista. Enhän halua aiheuttaa mitään kitkaa parin välille. Tosin omakin vaimoni on aika ajoin rasittava, mutta kaikillahan meillä on menneisyytemme ja vaimoni lapset tarvitsevat kuitenkin kiltin ja turvallisen isähahmon omaan arkeensa. Ei tulisi mieleenikään erota heistä.
- Kaikilla_on_menneisyys
Ei vidu mikä aisuri sä oot Eki!
Tilanne on nyt muuttunut monessakin mielessä, mutta vaikea sanoa tässä vaiheessa että mihin suuntaan minun kannalta. Tyttö kertoi minulle, että on eronnut miehestään muutama päivä sitten, ja vaikutti hieman surulliselta (keskustelu käytiin fb:ssä).
Muutamaa tuntia myöhemmin pohjustin että on ehkä vähän huono hetki, mutta kerroin hänelle, että viikko sitten kun halusin nähdä, tarkoitukseni oli suudella häntä. Tähän hän reagoi aluksi vähän närkästyneesti ja sanoi että ajoitus oli tosiaan huono. Hän myös muistutti että oli silloin varattu. Vastasin tähän ihan tyynesti, että halusin vain tehdä niin ja että aavistin etukäteen että heidän suhde ei ollut ihan kunnossa. Tähän hän ei vastannut enää mitään. Toisaalta en myöskään saanut mitään virtuaalista avokämmentä naamalle, enkä minkäänlaista henkilöhyökkäystä. Missään vaiheessa en pyydellyt anteeksi tai kysellyt, että miten hän olisi reagoinut tekooni jos olisimme nähneet.
En tiedä sössinkö homman juuri tämän ajoituksen takia, mutta pääasia on se, että en ole mikään kiltti ja kunnollinen kaveripoika jolta saa jaxuhaleja ja tsemppiä kun elämä vähän kolhii. Käyttäydyin ihan rehellisen kusipäisesti ja nyt pallo on ikäänkuin heitetty tytölle. Annan nyt pölyn laskeutua jonkin aikaa ja odotan mielenkiinnolla, miten hän jatkossa suhtautuu minuun.- Ex------------PUA
Tuo mitä se typy teki, oli tätä "apina kurottaa käpälällä uudelle oksalle, kun pitää vielä edellisestä kiinni", olit näin ollen laskenut ja arvioinut tilanteen oikein.
Kuten olen opettanut, on naisten kiinnostuksen merkit yleensä niitä, jotka harvoin pettää. Niitä navigoimalla ainakin itse olen saanut niin maan pirusti tinsaa.
Annat nyt vain ajan kulua, olet tehnyt selväksi kiinnostuksesi ja hän myös on osoittanut omansa, kohta on edessä tilanne josssa typy etsiii rebound-panoa, ja tällöin hyvä ystäväni, sinä olet ähkimässä koska iskedyit mukaan juuri oikean aikaan.
Itse en varattuja harrasta, mutta otan heidät usein vapaaehtoisesti kavereikseni, ja harrastan samoha juttuja kuin sinä.ä Tällöin eron koitettua, on edessä "märät ajat". ;)
"En tiedä sössinkö homman juuri tämän ajoituksen takia, mutta pääasia on se, että en ole mikään kiltti ja kunnollinen kaveripoika jolta saa jaxuhaleja ja tsemppiä kun elämä vähän kolhii. Käyttäydyin ihan rehellisen kusipäisesti ja nyt pallo on ikäänkuin heitetty tytölle. Annan nyt pölyn laskeutua jonkin aikaa ja odotan mielenkiinnolla, miten hän jatkossa suhtautuu minuun."
Olen itse asiassa huomanut, että naiset eivät ala käyttämään sinua kamupoikana jos ovat sinusta kiinnostuneita.
20v. säätöni esim. on pyytänyt halia, ja on voinut kertoa että stressaa, mutta se yleensä jää siihen vaikka voin kysyä että mikä vialla jne jolloin se vain sanoo että piristän häntä jo ihan olemassaolollani ja jutut jatkuvat positiivisena muhinointina.
Uskon että tuossa on tärkeä kiinnostuksen merkki, jota kannattaa sinunkin nyt jatkossa seurata. Kannattaa lähinnä pitää huolta että pysyt oikealla kurssilla.
- Eki_Liljalaaksosta
Kyllä sä aika rohkea olet kun noinkin suoraan uskalsit kertoa tunteistasi häntä kohtaan. Kaverini ja insinöörikollegani Timppa aikanaan sai vaivoin ja värisevällä äänellä sanottua nykyiselle vaimolleen Janicalle, "saisinko luvan" näiden ollessa samaan aikaan kesäillan lavatansseissa. Tosin se oli sinänsä ymmärrettävää ettei Timpalla tuolloin vielä ollut yhtään aikaisempaa kokemusta naisista, kuten ei itsellänikään vielä noihin aikoihin. Olimmehan vielä molemmat silloin nuoria ja vastavalmistuneita dippainssejä, ja vasta hiljaittain alkaneet vakavissamme harkitsemaan omien perheiden perustamista.
Sellainen pikku huomautus, mies86, alias Eki, että minähän en lähtenyt lässyttämään mistään tunteista, vaan kerroin että olin aikeissa suudella häntä.
Oli huono ajoitus tai ei, mielestäni sen oli tapahduttava nyt. Koko juttu on vielä aivan auki, mutta joka tapauksessa on parempi tulla torjutuksi ärsyttävänä limanuljaskana kuin neutraalina kaveripoikana jonka olkapäätä vasten voi nyyhkyttää. Rakkauden vastakohtahan ei ole viha, vaan välinpitämättömyys.
Ja pelin häviäjähän on jo selvillä, se on tytön ktm-eksä. Nainen löytää aina halutessaan miehiä, ja minä voin sanoa tai tehdä oikeastaan mitä huvittaa, sillä ei ole mitään pelissä.
Niinhän se yleisesti ottaenkin menee. YTM voi sikailla miten huvittaa, koska tietää että löytää aina uusia naisia. ATM:kin voi vetää riskillä kun tietää että ei tipu korkealta ja on jo turtunut torjumiseen. Sen sijaan tukalin paikka on aina KT-miehillä, joiden elämä on tasapainoilua epävarmuuden keskellä.- Ex------------PUA
Totuus2016 kirjoitti:
Sellainen pikku huomautus, mies86, alias Eki, että minähän en lähtenyt lässyttämään mistään tunteista, vaan kerroin että olin aikeissa suudella häntä.
Oli huono ajoitus tai ei, mielestäni sen oli tapahduttava nyt. Koko juttu on vielä aivan auki, mutta joka tapauksessa on parempi tulla torjutuksi ärsyttävänä limanuljaskana kuin neutraalina kaveripoikana jonka olkapäätä vasten voi nyyhkyttää. Rakkauden vastakohtahan ei ole viha, vaan välinpitämättömyys.
Ja pelin häviäjähän on jo selvillä, se on tytön ktm-eksä. Nainen löytää aina halutessaan miehiä, ja minä voin sanoa tai tehdä oikeastaan mitä huvittaa, sillä ei ole mitään pelissä.
Niinhän se yleisesti ottaenkin menee. YTM voi sikailla miten huvittaa, koska tietää että löytää aina uusia naisia. ATM:kin voi vetää riskillä kun tietää että ei tipu korkealta ja on jo turtunut torjumiseen. Sen sijaan tukalin paikka on aina KT-miehillä, joiden elämä on tasapainoilua epävarmuuden keskellä.Juurikin näin.
Esim. minun otteet 20v säätöni kanssa ovat olleet varsin rohkeita.
Olen jo alusta alkaen tehnyt selväksi, että miksi olen hänen kanssaan tekemisissä.
Sanoin tuossa pääsiäisenä hänelle, että otan hänet omistukseeni, kun hän keikisteli minulle. :D
Ja se vain innostutti häntä lisää.
Joten kyllä tuo upporikasta vs. rutiköyhää voi toimia.
On tietysti näitä väsytystaistelujuttuja, mutta ne menee sarjaan "parempi valita taistelunsa".
Jos pystyy pitämään tuon että "yksi pakki monien joukkoon" (mitä se on 90% miehistä yleensä muutenkin) ja että "ei ole muuta kuin voitettavaa", niin hyvä vaan. Jos vain psykologinen pääoma riittää.
Samoin tuo että on aneleva KTM tuossa tilanteessa on se häviäjän sijoitus. TAvallaan jos nainen keikistelee muille ja flirttaa yms. varattuna, meinaa se sitä että mies on 100% korvattavissa oleva varamies, jota nainen käyttää.
Sitä roolia välttelen kuin ruttoa. Ex------------PUA kirjoitti:
Juurikin näin.
Esim. minun otteet 20v säätöni kanssa ovat olleet varsin rohkeita.
Olen jo alusta alkaen tehnyt selväksi, että miksi olen hänen kanssaan tekemisissä.
Sanoin tuossa pääsiäisenä hänelle, että otan hänet omistukseeni, kun hän keikisteli minulle. :D
Ja se vain innostutti häntä lisää.
Joten kyllä tuo upporikasta vs. rutiköyhää voi toimia.
On tietysti näitä väsytystaistelujuttuja, mutta ne menee sarjaan "parempi valita taistelunsa".
Jos pystyy pitämään tuon että "yksi pakki monien joukkoon" (mitä se on 90% miehistä yleensä muutenkin) ja että "ei ole muuta kuin voitettavaa", niin hyvä vaan. Jos vain psykologinen pääoma riittää.
Samoin tuo että on aneleva KTM tuossa tilanteessa on se häviäjän sijoitus. TAvallaan jos nainen keikistelee muille ja flirttaa yms. varattuna, meinaa se sitä että mies on 100% korvattavissa oleva varamies, jota nainen käyttää.
Sitä roolia välttelen kuin ruttoa.OkeiOkei....ymmärsinkö nyt oikein vaikka näistä tasottelu jutuista en tykkääkään, niin KTM=Aisuri.......???? ;P
....Siis jos nyt oikein PohtimallaPohdin tätä, niin KTM on aina aisuri.....siis jos hän ei ole suhteessa siihen sinun mainitsemaasi "yksisarviseen"=NAWALT......ja jos kerran näitä on mielestäsi todella vähän, niin eihän se voi pitää paikkansa, että niitä onkin sitten yht`äkkiä niin paljon.......vai onko niitä sittenkin joka puolelle?
Meneepä vaikeaksi nämä teidän jutut.....- Ex------------PUA
MGTOW kirjoitti:
OkeiOkei....ymmärsinkö nyt oikein vaikka näistä tasottelu jutuista en tykkääkään, niin KTM=Aisuri.......???? ;P
....Siis jos nyt oikein PohtimallaPohdin tätä, niin KTM on aina aisuri.....siis jos hän ei ole suhteessa siihen sinun mainitsemaasi "yksisarviseen"=NAWALT......ja jos kerran näitä on mielestäsi todella vähän, niin eihän se voi pitää paikkansa, että niitä onkin sitten yht`äkkiä niin paljon.......vai onko niitä sittenkin joka puolelle?
Meneepä vaikeaksi nämä teidän jutut.....Ei kai se nyt aina ole, mutta aika usein on.
Valtaosa normaaleista parisuhteista on tyytymis-suhteita, jotka perustuvat naisen epäonnistuneeseen hypergamiaan.
Tämän vastalääke on palstan MGTOW-miehien "upporikasta tai rutiköyhää"-liikehdintä, jossa tähdätään korkealle, ja ei tyydytä.
Minulla se on ihan kivasti tärpännyt, ainakin mitä tulee vakavampiin juttuihin, mutta siinäkin on numeropeli, sillä hyviä naisia on vaikea löytää ja lopulta nainen on se joka tekee valinnan.
Miehiä yritetään häpäistä ja johdattaa harhaan tämän asian suhteen, esim. kiistämällä sen että nainen valitsee ja toistaaltaa häpäistä miehiä jotka eivät suostu tyytymis-suhteisiin eli alemman tason hypergamiaan. Totuus2016 kirjoitti:
Niinhän se yleisesti ottaenkin menee. YTM voi sikailla miten huvittaa, koska tietää että löytää aina uusia naisia. ATM:kin voi vetää riskillä kun tietää että ei tipu korkealta ja on jo turtunut torjumiseen. Sen sijaan tukalin paikka on aina KT-miehillä, joiden elämä on tasapainoilua epävarmuuden keskellä.Meinaatko tosissasi, että mahdollisesti mies86 olisi tämän tai useammankin liljanlaakson Ekin nimimerkin takana??
En ole vaan pitkään aikaan nähnyt täällä mitään mies86:n kirjoituksia tai hänen kommentointiaan.DarkFear kirjoitti:
Meinaatko tosissasi, että mahdollisesti mies86 olisi tämän tai useammankin liljanlaakson Ekin nimimerkin takana??
En ole vaan pitkään aikaan nähnyt täällä mitään mies86:n kirjoituksia tai hänen kommentointiaan.Jotenkin kirjoitustyyli ja viestien huumorin sävy sopivat mies86:een. Sen sijaan Liljalaakson Timpan ja Bicky Royalin taustapirua ei ole varmasti vaikea arvata.
Mitä mieltä DarkFear noin muuten olet ketjun aiheesta ja tämän jutun vaiheista? Entä onko sulla naispuolisia kavereita tai tuttuja minkä verran? Eikö olisi mukavaa, jos joku sua 6 vuotta nuorempi eli 22-vuotias nainen lähestyisi sua ja viettäisitte aikaa yhdessä?Totuus2016 kirjoitti:
Jotenkin kirjoitustyyli ja viestien huumorin sävy sopivat mies86:een. Sen sijaan Liljalaakson Timpan ja Bicky Royalin taustapirua ei ole varmasti vaikea arvata.
Mitä mieltä DarkFear noin muuten olet ketjun aiheesta ja tämän jutun vaiheista? Entä onko sulla naispuolisia kavereita tai tuttuja minkä verran? Eikö olisi mukavaa, jos joku sua 6 vuotta nuorempi eli 22-vuotias nainen lähestyisi sua ja viettäisitte aikaa yhdessä?No ihan hyvä, jos olisit löytänyt vihdoin jonkun tyttöystävän itsellesi, niin saisit hieman muuta ajateltavaa ja jos se sitten muuttaisi sun elämääsi paremmaksi, kuten oot aina väittänyt.
En ole oikein viime aikoina enää pitänyt yhteyttä naispuolisiin kavereihin, niin en ole jaksanut stressata asiasta.- mies__86
No kyllähän minä aina toisinaan kirjoitan Ekin nimimerkillä. Tämähän on tätä palstan tunnettua sisäpiiriläppää. Lienee reilua että jos periskin on paljastanut olevansa kolmen tai neljän eri nikin takana niin kaipa minäkin sitten voin paljastaa esiintyväni Ekinä aina toisinaan. Turha siitä on mielestäni ajatella mitään liian negatiivista.
- hhyyyi34
ootte varmasti ihan sopivia toisillenne, kaks persreikää.
sääliksi käy se tyyppi, joka tulee pettymään näyttelijän lahjoilla varattuun laatunaiseesi. mutta parempi sekin, kun ottaa riipakseen koko loppuelämäksi ihminen, jolle todellisuus ei merkitse mitään.
teidän kaltaisenne ihmiset ovat humaanissa kehityksessä jälkeenjääneitä sekä kieroutuneita. säälittävää ja vaarallista, toivottavasti kaltaisenne ihmiset pysyvät etäällä minusta.
kiitos oppitunnista! tai minuuteista. Viikkoon, eli tämän minun viime sunnuntaisen avautumiseni jälkeen, emme ole keskustelleet mitään. Tänään päivällä laitoin viestiä ja keskustelumme meni näin:
-------------
Minä:
Mennäänkö iltapäivällä syömään tai kahville ja jutellaan? Tosin nyt olen menossa uimaan joten en ole puhelimen äärellä hetkeen. (13:30)
Olisit nyt voinut edes vastata, vaikkakin sitten kielteisesti. Mieti kaikessa rauhassa sitä mistä puhuin viime sunnuntaina ja laittele viestiä jos haluut joskus nähdä. Mulla ei ole tässä vaiheessa enempää lisättävää. (20:53)
Tyttö:
Ei oo kuule ollu aikaa vastailla ku on muuta puuhaa.. (20:58)
Minä:
Selvä, asia ok mun osalta (21:05)
-------------
Eli aika jäätävä tunnelma on ollut. Mutta: En ole myöskään saanut perinteistä viestiä "oot ihan kiva, mut jatketaan vain kavereina kuten tähänkin asti". Viestien sävy on ollut enemmänkin närkästynyt, joka on tässä tilanteessa parempi vaihtoehto kuin selkeä kaverikortti. Itse en ole käyttäytynyt epätoivoisesti tai alkanut inttämään ja olen säilyttänyt tyyneyteni ja kunniani kuten kunnon samurain pitääkin tehdä tiukassa tilanteessa. En silti menisi vieläkään vannomaan, että homma on täysin taputeltu. Annan nyt vain ajan kulua enkä noteeraa koko naista mitenkään, sillä pallo on nyt heitetty täysin hänelle. Ja jos homma meni pieleen, niin so what. Ei se elämäni helmikuun lopulla sen kurjempaa ollut kuin nytkään.- kurppavinkit_oy
Naisena (Kurppana) sanoisin että tämä osio:
"Olisit nyt voinut edes vastata, vaikkakin sitten kielteisesti. Mieti kaikessa rauhassa sitä mistä puhuin viime sunnuntaina ja laittele viestiä jos haluut joskus nähdä. Mulla ei ole tässä vaiheessa enempää lisättävää." olisi saanut jäädä kirjoittamatta.
Tuossa on jotenkin painostava fiilis. Ja vaikuttaa siltä, että olet suuttunut. Voisit antaa ymmärtää, että olet kiireinen ja nainen vain yksi kahvitteluseuraehdokas monien joukossa. Ja kaikki on sinusta vain mukavaa viihdettä, vaikka oletkin vähän ihastunut. Voit antaa vaikutelman, että sinulla näitä ihastuksia riittää. Eli jos nainen ei ota yhteyttä, siirryt seuraavaan (vaikka oikeasti näin ei olisikaan) Silloin naiselle voi tulla kiire. - Ex------------PUA
kurppavinkit_oy kirjoitti:
Naisena (Kurppana) sanoisin että tämä osio:
"Olisit nyt voinut edes vastata, vaikkakin sitten kielteisesti. Mieti kaikessa rauhassa sitä mistä puhuin viime sunnuntaina ja laittele viestiä jos haluut joskus nähdä. Mulla ei ole tässä vaiheessa enempää lisättävää." olisi saanut jäädä kirjoittamatta.
Tuossa on jotenkin painostava fiilis. Ja vaikuttaa siltä, että olet suuttunut. Voisit antaa ymmärtää, että olet kiireinen ja nainen vain yksi kahvitteluseuraehdokas monien joukossa. Ja kaikki on sinusta vain mukavaa viihdettä, vaikka oletkin vähän ihastunut. Voit antaa vaikutelman, että sinulla näitä ihastuksia riittää. Eli jos nainen ei ota yhteyttä, siirryt seuraavaan (vaikka oikeasti näin ei olisikaan) Silloin naiselle voi tulla kiire.Tässä on muuten hyvä vinkki, vaikka onkin naiselta.
Naiset ottavat hyvin helposti kaiken painostuksena, joten pitäisi pysyä lähes välinpitämättömänä tuollaisissa tilanteissa.
Tässä myös toisesta ketjusta eräs ahaa-elämys, joka tuli mieleeni, ja joka voi olla eduksi tässä tilanteessa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14230477/ihastuneena-kaikki-menee-pain-helvettia#comment-84155069
Tosiaan Periksen kannattaa nyt hieman hellittää, vaikka onkin tupla tai kuitti-taktiikka mielessä, muija on juuri eronnut, joten kannattaa antaa savun laskeutua ja tarkastaa sitten kytkennät.
Vaikka mies ei sitä tajua, niin nainen yleensä huomaa jo ennen miestä kun mies on hänestä kiinnostunut. - tämäselvä
Ex------------PUA kirjoitti:
Tässä on muuten hyvä vinkki, vaikka onkin naiselta.
Naiset ottavat hyvin helposti kaiken painostuksena, joten pitäisi pysyä lähes välinpitämättömänä tuollaisissa tilanteissa.
Tässä myös toisesta ketjusta eräs ahaa-elämys, joka tuli mieleeni, ja joka voi olla eduksi tässä tilanteessa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14230477/ihastuneena-kaikki-menee-pain-helvettia#comment-84155069
Tosiaan Periksen kannattaa nyt hieman hellittää, vaikka onkin tupla tai kuitti-taktiikka mielessä, muija on juuri eronnut, joten kannattaa antaa savun laskeutua ja tarkastaa sitten kytkennät.
Vaikka mies ei sitä tajua, niin nainen yleensä huomaa jo ennen miestä kun mies on hänestä kiinnostunut."Vaikka mies ei sitä tajua, niin nainen yleensä huomaa jo ennen miestä kun mies on hänestä kiinnostunut."
Mutta pääasia että mies tajuaa olevansa kiinnostunut vaikka hän ei ennen naista sitä tajuakaan. - kurppavinkit_oy
Vaikka mies ei sitä tajua, niin nainen yleensä huomaa jo ennen miestä kun mies on hänestä kiinnostunut.Olenkin se sama naimisissa oleva kurppa, jonka kanssa olit yhtä mieltä kerran ennenkin (en muista enää tarkkaan missä) :)
Vaikka mies ei sitä tajua, niin nainen yleensä huomaa jo ennen miestä kun mies on hänestä kiinnostunut.Aivan kuten sanoin tytöllekin, minulla ei ole tässä vaiheessa lisättävää. Eli en aio olla häneen yhteydessä enää. Pallo on nyt täysin heitetty hänelle ja jos hän ottaa yhteyttä ja haluaa nähdä niin ihan kiva, tosin eihän sitä tiedä sopiiko minulle juuri silloin nähdä esim. työkiireiden tai kaverien takia ;) Enhän kuitenkaan ole mikään koira, jonka voi sormia napsauttamalla kutsua paikalle.
Eräs asia joka yleensäkin ohjaa tekemisiäni, on kasvojen säilyttäminen ja mielestäni olen tässä tapauksessa onnistunut siinä kaikesta huolimatta. Saatoin tyriä koko homman, mutta ilman sen suurempaa numeroa ja saattoi olla minun pelastuskin että emme nähneet sillä kerralla kun oli tarkoitus suudella häntä. En ole myöskään lähtenyt inttämään tai mielestäni painostamaan, vaikka yllä sitä mieltä oltiinkin. Te ette kuulkaas tiedäkään mitä on painostaminen, jos minun kaltainen psyko sille päälle sattuisi.- kurppavinkit_oy
Totuus2016 kirjoitti:
Aivan kuten sanoin tytöllekin, minulla ei ole tässä vaiheessa lisättävää. Eli en aio olla häneen yhteydessä enää. Pallo on nyt täysin heitetty hänelle ja jos hän ottaa yhteyttä ja haluaa nähdä niin ihan kiva, tosin eihän sitä tiedä sopiiko minulle juuri silloin nähdä esim. työkiireiden tai kaverien takia ;) Enhän kuitenkaan ole mikään koira, jonka voi sormia napsauttamalla kutsua paikalle.
Eräs asia joka yleensäkin ohjaa tekemisiäni, on kasvojen säilyttäminen ja mielestäni olen tässä tapauksessa onnistunut siinä kaikesta huolimatta. Saatoin tyriä koko homman, mutta ilman sen suurempaa numeroa ja saattoi olla minun pelastuskin että emme nähneet sillä kerralla kun oli tarkoitus suudella häntä. En ole myöskään lähtenyt inttämään tai mielestäni painostamaan, vaikka yllä sitä mieltä oltiinkin. Te ette kuulkaas tiedäkään mitä on painostaminen, jos minun kaltainen psyko sille päälle sattuisi."Olisit nyt voinut edes vastata, vaikkakin sitten kielteisesti. Mieti kaikessa rauhassa sitä mistä puhuin viime sunnuntaina ja laittele viestiä jos haluut joskus nähdä. Mulla ei ole tässä vaiheessa enempää lisättävää. (20:53)"
Edelleenkin: jos olisit tämän viestin jättänyt lähettämättä, tilanne olisi ehkä toinen. Yhden viestin jälkeen tyttö olisi voinut alkaa odotella vielä toista ja kun sitä ei olisi kuulunut, hän olisi ottanut yhteyttä. Tuosta toisesta viestistä huokuu rivien välissä "yritän hillitä itseni, vaikka vituttaa ja yritän oikein ystävällisesesti hampaita kiristellen tässä sanoa, että sinun vuorosi viestitellä, koska itse en enempää kehtaa"
"minulla ei ole tässä vaiheessa lisättävää" kuulostaa tuomarilta tai opettajalta (=velvollisuus, jota voi yrittää pakoilla). Tytölle olet ehkä tyyppi, joka painostaa treffeille joten hän alkaa miettiä jotain kivaa tekemistä, missä tapaa ei-painostavia, tavoiteltavia tyyppejä.
Kannattaisi olla se, jota tavoitellaan, eikä se joka tavoittelee.
Painostus tuossa silti huokuu, usko vanhan kurpan sanaa. Minuakin on painostettu aikoinaan ;)
Peliä ei silti ole menetetty, jos muutut huolettomaksi, rennoksi tyypiksi, jolla on säätöä joka suunnassa, mutta yhtäkkiä jossain vaiheessa muistat tuon tytönkin (jos hän vaikka ottaa yhteyttä, tai tapaatte muuten sattumalta, sattumia voi myös hiukan avittaa) - kurppavinkit_oy
En muista ketjua, enkä aihetta, nimimerkkiänikään, mutta jostain naisen käytöksestä oli kyse, olisko julkkistyrkyistä.
- Ex----------PUA
En muista ketjua, enkä aihetta, nimimerkkiänikään, mutta jostain naisen käytöksestä oli kyse, olisko julkkistyrkyistä.
Hei no nyt taidan muistaa!
Minulla myös on sellainen hämärän hatara muistikuva, mutta se on. :)
On näemmä sekin päivä nähty, että täällä on ihan asiallisiakin kurppia, joilla riittää huumorintaju pieneen itseironiaan (viittaan nimimerkkisii).
- mies__86
Kuulostaa jotenkin siltä niinkuin saattaisit oikeastikin olla kiinnostunut hänestä... tai sitten vain feikkaat koko homman aika hyvin.
Sano muuten Bickylle terveisiä jos satut näkemään sen Impivaarassa penistreeneissä.Kyllä mä hänestä tavallaan olenkin kiinnostunut, mutta en niin kovasti että esimerkiksi hermoilisin nyt kun tilanne on mikä on. Aiemmin kun olen eronnut seurustelusuhteista tai saanut pakkeja naisilta, joihin olen ollut oikeasti ihastunut, mieleni on ollut todella maassa.
Olen hänestä siinä mielessä kiinnostunut, että haluaisin muodostaa jonkinlaisen suhteen häneen nyt mahdollisimman pian tämän hänen eron jälkeen. Sitten jollain tavalla hänen ktm-eksänsä tulisi tietämään asiasta ja myös siitä että olimme tapailleet ennen heidän eroaan. Eli ikään kuin toisin ilmi Totuuden, millaisia naiset ovat.
Samalla yrittäisin saada kaupan päälle pillua ja ehkä tässä tapauksessa venyttäisin aisuruuden määritelmää siltä osin, että vaikka hän ei samalla viivalla kanssani olekaan, minun asemani ei olisi mikään kunnollinen ktm, johon tyydytään kun juoksut on juostu jännämiesten kanssa. Päinvastoin, kunnollisesta ktm:stä on jo erottu ja minun pyrkimykseni on olla kuviossa se mies jonka kanssa asiat vain tapahtuu. No, voihan niitä pyrkimyksiä olla mitä vain mieleen tulee. Pyrinhän joka lauantai voittamaan lotossakin.
- panostayhdyntään
Panosta Yhdyntään!
Jos halutaan etsiä tilanteeseen nähden joku hyvä asia, niin se on se, että tämä kertomani välinpitämättömyys on osoittautunut aidoksi eikä ole ollut pelkkää itselleen uskottelua. En ole itkenyt iltaisin tytön perään eikä töissä ole työkalut lennelleet. En myöskään ole stalkkeroinut miljoonaan kertaan hänen Facebook tai Instagram kavereita, kommentteja yms. jota olen tehnyt niissä tapauksissa kun olen sydämellä liikenteessä.
Se olisi voinut olla pahakin isku jo entuudestaan hauraalle mielenterveydelleni, jos olisin oikeasti välittänyt hänestä kovasti ja saanut pakit.Nyt on tytön päässä valtava tunnesykkyrämykkyrä, sillä hän julkaisi Facebookissa tänään seuraavasti:
Yritetään ymmärtää miehiä, odota...
||||||...................................................................................
0,15%
ERROR! Toiminnan suorittaminen mahdotonta.
Minä puolestaan en aio reagoida tähän tai hänen uusiin kuviinsa mitenkään. Sen sijaan tykkäsin parin muun kamunaisen uusista kuvista, ja käsittääkseni se näkyy hänelle etusivulla että "T2016 tykkää käyttäjän blaablaa kuvasta".
Siellä se nyt miettii, että "On se T2016 kyllä ihan hörhö kun aikoi pussailla varatun naisen kanssa. Vaikka olishan se kyllä ollut aika ihanaa, harmi että ei ehditty tapaaman silloin. Mut ihan hullu stalkkeri silti. Aika komea se kyllä on, ja niin on sen autokin. Miksköhän se tykkää noiden naisten kuvista, mut ei mun, vaikka just viis päivää sitten halusi nähdä. Kaikki miehet on just tollasia sikoja vittu. Pitäiskö sittenkin laittaa sille viestiä ja ehdottaa että nähtäis. En mä, ei se ole naisen tehtävä."- chillaa-rentoudu
"Yritetään ymmärtää miehiä, odota...
||||||...................................................................................
0,15%
ERROR! Toiminnan suorittaminen mahdotonta."
Miksi tämä huumoripäivitys viittaisi mihinkään tunnesykkyrämykkyrään? Tällaisia vitsikkäitä postauksia on varatuilla naisilla ihan yhtä paljon, eikä sillä yleensä viitata mihinkään yhteen henkilöön tai tilanteeseen.
Muuten fb-käyttäytymisesi kuulostaa normilta. Eihän teidän välillä toistaiseksi ole ollut mitään erityistä, edes suutelua. chillaa-rentoudu kirjoitti:
"Yritetään ymmärtää miehiä, odota...
0,15%
ERROR! Toiminnan suorittaminen mahdotonta."
Miksi tämä huumoripäivitys viittaisi mihinkään tunnesykkyrämykkyrään? Tällaisia vitsikkäitä postauksia on varatuilla naisilla ihan yhtä paljon, eikä sillä yleensä viitata mihinkään yhteen henkilöön tai tilanteeseen.
Muuten fb-käyttäytymisesi kuulostaa normilta. Eihän teidän välillä toistaiseksi ole ollut mitään erityistä, edes suutelua.Niin, eihän se tietenkään välttämättä minuun liity. Mulla on kyllä usein tapana luulla, että joku asia viittaa minuun vaikka niin ei olisi. Itse asiassa juuri tänään kun kävin tapaamassa lääkäriä, Ketipinorin annosta nostettiin mm. siksi koska luulin eilen ja maanantaina, että Radio Cityllä puhutaan minun raha-asioista vaikka näin ei toki ollut.
Mutta silti minä olen se mies, joka on viimeisen parin viikon aikana on työntänyt lusikkansa soppaan (heh, kunpa olisinkin) ja hämmentänyt hänen tunteita.
Nyt kun suora puheeni aikaansai jäätyneen tunnelman, päätin kokeilla vaihtoehtoista strategiaa. Tämä tavoittelemani tyttö kertoi kerran, että yhteinen kaverimme joka meidät alunperin tutustutti, oli ja on ehkä vieläkin kiinnostunut minusta vaikka onkin kihloissa. Hänen osaltaan suhde on ilmeisesti tyytymistä kt-mieheen ja kiinnostus yksipuolista minua kohtaan. Itse puolestaan näen hänet välillä kuin pikkusiskona, välillä kuin yhtenä jätkistä.
Tapasin tämän alkuperäisen kamunaisen tänään pitkästä aikaa ja meillä oli ihan mukavaa. Hän on siis tietämätön siitä että olen kiinnostunut hänen kaveristaan. Kiertelimme kaupoissa, kävimme jäätelöllä ja nauroimme omia inside-juttujamme. Muistaakseni hän sanoi jossain vaiheessa, että meidän pitäisi jossain vaiheessa nähdä porukalla tämän hänen kaverinsa kanssa kuten teimme silloin parisen vuotta sitten. Tähän minä nyökyttelin että kuulostaa kivalta idealta. Kun tiemme erkanivat, halasin häntä ja hän piti siitä selvästi. Myöhemmin hän sanoi fb:ssä että osaan aina yllättää mukavasti ja että hän piti kovasti tuoksustani. Hän käytti tässä yhteydessä :3 -hymiötä. Tähän pääsin huomauttamaan että se muuten oli aitoa Hugo Bossia.
Nyt vain odotellaan mielenkiinnolla mitä tyttöjen välisissä keskusteluissa puidaan läpi. Uskoisin että hän melko ekstroverttina ihmisenä kertoo meidän tapaamisesta tälle kiinnostukseni kohteelle. Jännittävää on myös se, miten tämä tyttö asiaan reagoi. Haukkuuko ja paljastaako hän minut tälle alkuperäiselle kaverilleni vai pysyykö hän hiljaa meidän välisistä asioista. Entä voiko ilmetä kissatappelun merkkejä, sillä en ole noteerannut kiinnostukseni kohdetta millään tavalla pariin viikkoon ja nyt vietin aikaa hänen kaverinsa kanssa.
Loppuun motivoiva lainaus:
“I’ve always believed that you should never, ever give up and you should always keep fighting even when there’s only a slightest chance.”
-Michael Schumacher“I’ve always believed that you should never, ever give up and you should always keep fighting even when there’s only a slightest chance.”
Tuo siteeraus kertoo Uskosta & Toivosta....jolla mennään todella pitkälle.....mutta suuntaa ei usein voi tietää.....eli onko se alaspäin vai ylöspäin.....sen tietää vasta ihan lopussa... ;P- kurppavinkit_oy
Ihan hyvä peliliike. Harmi, ettet ole tuosta viimeisestä tapauksesta yhtä kiinnostunut, teistä voisi paremmin tulla jotain. Hänelle tulee olemaan kyllä kolaus, jos hän kuulee, että olet aikonut suudella tätä toista. Voi olla, että ihastus jopa loppuu, ainakin hän suuttuu ja pahoittaa mielensä. Mutta koska hän on varattu, se toki ei ole tuomittava juttu, sinä et oikeasti ole liian bad guy. Hän tajuaa sen jossain vaiheessa. Eihän hän oikeastaan saisi olla kiinnostunut sinut, kuten tämä vapaana oleva. Mutta eihän tunteilleen mitään voi ;)
Ihan hyvä peliliike. Harmi, ettet ole tuosta viimeisestä tapauksesta yhtä kiinnostunut, teistä voisi paremmin tulla jotain. Hänelle tulee olemaan kyllä kolaus, jos hän kuulee, että olet aikonut suudella tätä toista. Voi olla, että ihastus jopa loppuu, ainakin hän suuttuu ja pahoittaa mielensä. Mutta koska hän on varattu, se toki ei ole tuomittava juttu, sinä et oikeasti ole liian bad guy. Hän tajuaa sen jossain vaiheessa. Eihän hän oikeastaan saisi olla kiinnostunut sinut, kuten tämä vapaana oleva. Mutta eihän tunteilleen mitään voi ;)
OiVoi...."Mutta eihän tunteilleen mitään voi ;)"...Himot & Halut ne toisia ohjaa.....mitä enemmän syöttää pahaa koiraa sitä isommaksi se kasvaa, kunnes sitä ei enää hallitse... ;P
Hän on näistä kahdesta rumempi, kihloissa ja entinen mamupatja, joten meistä ei voi tulla mitään. Period. Aina puhutaan että kun mies joutuu naisen kaverisektorille, sieltä ei ole ulospääsyä. Meillä on käynyt näin, mutta käänteisesti.
Pitää odotella ja seurata tilannetta vielä jonkin aikaa, mutta voi olla että ennemmin tai myöhemmin joudun myöntämään että case closed, vaikka eilen noita viisaita aforismeja tuohon kirjoitinkin.
Vaikea ottaa naisen ajatuksista selvää, että pitääkö hän minua nyt luovuttajana joka ei alunperinkään ollut täysillä kiinnostunut, vaiko itsevarmana miehenä joka jatkaa elämäänsä normaalisti. Omasta mielestäni piirittäminen, jankkaaminen ja viesteillä pommittaminen tekisi minusta vain epätoivoisen pellen.- Ex----------PUA
Erinomaista.
Minulle esim. eräs kassatypy kerran sanoi, että "mä ja (toinen kassatypy) puhuttiin susta juuri jokin aika sitten, ja siihen sä taas ilmestyit". Kuulemma olivat olleet kahvilla ja keskustelleet minusta "kaikkea hyvää".
Samoin kun työskentellen kahvilassa, niin lähes aina se mitä voin kuulla naisten puhuvan keskenään, on miehet. Se on heidän elämänsä sisältö.
Jos siis pääset puheenaiheisiin, se on hyvä.
Tosin, on suositeltavaa, että toinen on selvästi kamumuija, sellainen jolla on vain hyvää sanottavaa sinusta, tällöin hän puhuu kohteesi pyörryksiin puolestasi. Se toimii naurettavan hyvin.
Jos minulta kysyttäisi: Olisitko ennemmin naisille puhuja, vaiko heidän puheenaihe, vastaisin että puheenaihe. Näin he hoitavat puhumisen puolestasi - ihannetapauksessa. - Ex----------PUA
Totuus2016 kirjoitti:
Hän on näistä kahdesta rumempi, kihloissa ja entinen mamupatja, joten meistä ei voi tulla mitään. Period. Aina puhutaan että kun mies joutuu naisen kaverisektorille, sieltä ei ole ulospääsyä. Meillä on käynyt näin, mutta käänteisesti.
Pitää odotella ja seurata tilannetta vielä jonkin aikaa, mutta voi olla että ennemmin tai myöhemmin joudun myöntämään että case closed, vaikka eilen noita viisaita aforismeja tuohon kirjoitinkin.
Vaikea ottaa naisen ajatuksista selvää, että pitääkö hän minua nyt luovuttajana joka ei alunperinkään ollut täysillä kiinnostunut, vaiko itsevarmana miehenä joka jatkaa elämäänsä normaalisti. Omasta mielestäni piirittäminen, jankkaaminen ja viesteillä pommittaminen tekisi minusta vain epätoivoisen pellen." Omasta mielestäni piirittäminen, jankkaaminen ja viesteillä pommittaminen tekisi minusta vain epätoivoisen pellen."
Tämä.
PUA-opeissa monesti annetaan todella huonojja vinkkejä, kuten ne aiemmat koskettelu- ja suuteluideat, ja tuo lienee niistä yksi.
Naisilla on todella hyvä muisti, ja tosin kuin moni luulee, ne eivät yleensä unohda heitä joista ovat olleet jollain fiiliksellä kiinnostuneita.
Mutta kuten olen sanonut, on nämä useat pua-vinkit lähinnä painostavia ja kiinnostusta tuhoavia, osasit toimia maltilla ja varmalla otteella jo alunkin, joten nyt täytyy vain antaa ajan hoitaa tehtävänsä. Kiva kuulla että ystäväni palstalla on samaa mieltä tästä minun strategia B:stä. Se on ihan totta, että tällä alkuperäisellä kaverillani ei ole mitään pahaa sanottavaa minusta, päinvastoin. Sen verran hyvin vedin eilen, ja oli minulla kyllä ihan oikeastikin ihan hauskaa hänen seurassa.
Olen kyllä hieman jossitellut tuon ajankohdan kanssa, jolloin kerroin mitä minulla oli mielessä sinä kertana kun tyttö oli estynyt tapaamaan. Ehkä viikko tai kaksi eteenpäin olisi voinut olla parempi. Halusin vain varmistaa sen, että en ole mikään kamupoika tai "yksi tytöistä" jolle voi nyyhkyttää sydänsuruja. En tuntenut myötäsurua joten en myöskään lähtenyt feikkaamaan sellaista.
Merkillepantavaa on muuten se, että tämä tyttö on poistanut ktm-eksänsä fb-kaverilistalta, mutta minä, ärsyttävä, limainen, aspergeriä sairastava, tilannetajuton saalistaja olen edelleen hänen kaverinsa. Kuten sanottu, aika on nyt minun puolellani. Olen sanonut ja tehnyt kaiken voitavani ja nyt tarvitsee vain odottaa.
Yleensä mulla on ollut varsin huonoa tuuria ja epämukavia sattumia naisasioissa. Milloin olen treffeillä törmännyt äitiini, tai milloin teininä jäänyt kilometrin jälkeen kun eksäni skootteri kulki kovemmin kuin silloinen moponi. Tänään kävi kerrankin niin jäätävä tuuri, että oksat pois.
Olin tänään kaverini kanssa (mies) syömässä Subwayssa ja yhtäkkiä näin että tämä tavoittelemani tyttö tuli jonkun vanhemman naisen, ehkä äitinsä, kanssa samaan paikkaan syömään. Uskomatonta tuuria Turun kokoisessa kaupungissa. Kassajonossa hän oli selin minuun, joten hän ei vielä siinä vaiheessa huomannut minua. Syödessämme otin häneen kerran katsekontaktia, joten hän lopulta huomasi minut. He eivät istuneet ihan viereisessä pöydässä, joten kumpikaan ei kuullut kummankaan keskustelua.
Minä ja kaverini lähdimme heitä ennen ja lähtiessäni kävin toivottamassa hänelle hauskaa vappua. Hän sanoi kiitos samoin, ja sain hymyyni ehkä jopa pientä vastakaikua. En jäänyt jauhamaan mitään paskaa, vaan toimin varsin coolisti ja annoin käytökselläni ymmärtää että minulla on tärkeämpääkin menoa kaverini kanssa.
Aivan mahtavaa että tämä tapahtui juuri kaverini läsnäollessa, sillä yksinäisestä nuoresta miehestä hän olisi saattanut ajatella negatiivista. Olin myös pukeutunut tyylikkäästi, toisin kuin kaverini joka muistuttaa vähän Valtteri Bottasta ja jolla oli joku kulunut bändipaita päällä.
En aio jälkipuida asiaa mitenkään somessa, vaan jatkan samalla rennon välinpitämättömällä linjalla.- 12plus16
No joo kerrankin sullakin kävi tuuri, mut tosta on silti vielä pitkä matka naisen pöksyihin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797