Tylsä sinkkuus

YOUNGwildFREEE

Elämäni on tylsää ja junnaa paikallaan. Oon ku suhteessa, mut ilman miestä... Netflix, viini ja netlix on mun elämä. Näen ystäviä ja pidän yhteyttä mut välillä silti yksinäinen.

Mitä tehdä jännityksen eteen? Vuosien aikana on koettu monet yhden illan jutut, villit baariillat, tinder deitit, kauko ja lomaromanssit, parisuhteessakin on oltu.

Itsetuntemusta ja rohkeutta on kertynyt, pohdiskelua ja oman tien löytämästä elämässä.

Mitä seuraavaksi? Pitäskö ettii kumppani

30

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähdetkö mun kanssa laivalle?

• Niukunaukuvaa

Voisin tarjoutua tuon ap:n puolesta mutta valitettavasti en ole yhtä "villiä elämää" elänyt eikä edes ole sitä Netflixiikään. - HBO Nordic on mieluisampi koska.. GoT ym.
        Tuskin huolisit kurppaikäisen eli yli 25, alle 160cm ja alle 50 laivaseuralaisen :D
        (maksaisin omat kuluni myös)

Pari seuraavaa viikkoa on vapaata niin.. Ilmoittele täällä mikäli menetkin yksin sinne laivalle. Voin tulla saalistamaan.. ;)

• Olen kyllä sanonut että huolin ihan omanikäisia ja minulle sillä pituudella ei ole merkitystä toisin kuin naiset jotka pelkää 166 cm miestä. Vappu viikonloppuna aion lähteä laivalle eli 29 päivä.

• kumpi.nuolee

jospa aloittaja rupeaisi lesboilemaan kun kaiken kokenut ja mikään niistä ei nappaa minusta et taida olla miehistä kiinnostunut ehkä lesboilu on sinun juttusi

• Go Gurrrrrl.... ;P

• ensuosittele

"Mitä seuraavaksi? Pitäskö ettii kumppani"
      Sanoisin että noilla kuvailemillasi lähtökohdilla ei pitäisi.

Elämäsi on siis tylsää. Ottaisit itsellesi kumppanin jottei sinulla olisi tylsää. Ei tunnu kovin hääviltä tuo kumppanille varattu viihdyttäjän rooli.

• YOUNGboringFREE

Hah. Joo minä tiiän että iha järjetöntä ottaa mies "viihdyttämään" varsinki kun haluan ilmiselvästi seksiä.. Mun elämä vain junnaa, mies kuviot ei mee hyvin, tylsää yksin...

Kiitos kun jotkut edes osoitti huomiota :D oon kyl jo epätoivoinen mutta en taida uskaltaa tuntemattomien kaa lähtee.

Olisko jtn muuta keskusteluu?

Ärsyttää ku en osaa yhtää arvostaa tätä nuoruutta ja sinkkuutta... Tuntuu että oon epäonnistunut. Muut on varattuja ja mulle kuittaillaan sinkkuelämästä... Muutama kaveri erosi ja otti heti pitkän suhteen jälkeen uuden. Yleensä paheksun tuota mutta nyt epätoivossani kadehdin. Mikä mussa on kun en miestä saa?

• Toiset ovatkin vain sinkkuja mutta eivät enää nuoria.

• YOUNGboringFREE

Onko sinkkuus epäonnistumista? :-(

• Ei ole vaan Vapautta....varsinkin jos et löydä kunnon kumppania itsellesi ja molemminpuolista aitoa rakkautta....sun pitää pohtia tarkkaan minkä luonteinen yksilö sinä olet ja minkä luonteinen yksilö olisi juuri sinulle se paras kumppani, jos siis suhdetta joskus haluat...

• YOUNGboringFREE

Kiitos vastauksesta. Tuntuu, että vapautta on ollut niin paljon, että sekin jo tuntuu yksinäisyydeltä. Tottahan se on, ettei ole järkevää tähän yhtälöön etsiä "mitään vakavaa" mutta jokin hauskanpito olisikin jees.

En vain näe selkeästi, en olisi koskaan varattuna voinut päästä tähän vaiheeseen elämässäni. Enkä edes halunnut olla koko elämääni vain "jonkun" poikaystävä... Jotenkin tuntuu että tää sinkkuus on vaan mennyt yliajalle... Ja tuntuu että jotkin varatut saavat silti kaiken. Mutta toisaalta.. Mistäpä voi tietää miltä sinkkuus tuntuu jos ei ole koskaan sinkun kengissä kävellyt?

Ärsyttää kun painostam itseäni ja muutkin saavat mun olon tuntemaan ihan oudoksi sinkuksi :-( alan itsekin pitää itseäni viallisena.. En vain jaksa enää sydänsuruja

• YOUNGboringFREE kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Tuntuu, että vapautta on ollut niin paljon, että sekin jo tuntuu yksinäisyydeltä. Tottahan se on, ettei ole järkevää tähän yhtälöön etsiä "mitään vakavaa" mutta jokin hauskanpito olisikin jees.

En vain näe selkeästi, en olisi koskaan varattuna voinut päästä tähän vaiheeseen elämässäni. Enkä edes halunnut olla koko elämääni vain "jonkun" poikaystävä... Jotenkin tuntuu että tää sinkkuus on vaan mennyt yliajalle... Ja tuntuu että jotkin varatut saavat silti kaiken. Mutta toisaalta.. Mistäpä voi tietää miltä sinkkuus tuntuu jos ei ole koskaan sinkun kengissä kävellyt?

Ärsyttää kun painostam itseäni ja muutkin saavat mun olon tuntemaan ihan oudoksi sinkuksi :-( alan itsekin pitää itseäni viallisena.. En vain jaksa enää sydänsuruja

"nkä edes halunnut olla koko elämääni vain "jonkun" poikaystävä... "

???... ;P

• YOUNGboringFREE

Mä en halua suhdetta koska pelkään epäonnistumista. Mä mietin ihan liikaa.

Toisaalta taas en ole valmis
      Aina kun näen jotain huonoa suhteessa ajattelen että ihan sama olla sinkku.

Toisaalta mietin että olisi varmasti se ja sama jos löytäisi "sen oikean" alitajunnassani etsin kokoajan vaikka sanonkin muille toista...

Korostan että tiedän ettei ole järkeä ottaa miestä. Puran vaan tuntojani kun en jaksa ystäville kokoajan valittaa:-( tai ei ne ymmärrä kun olen sinkku, ainoa... Voi voi. Kun oppisi arvostamaan vapautta taas ja pitämään hauskaa.

• Minun ystäväni eivät ole parisuhteessa koska ystäviä ei ole.

• liikuntaravintouni

Mitäs jos ottaisit jonkin liikuntaharrastuksen?

• Fdslkfdslkfdslkfds

Älä missään nimessä etsi kumppania jos et pysty järjestelemään omaa elämäsikään miellyttäväksi. Mikään ei ole raivostuttavampaa, epäluotettavampaa ja turhauttavampaa kuin puolisko joka naukuu kuinka tylsää on ja etsii sitä viihdekeskusta toisesta ihmisestä eikä osaa itse järjestää omaa olemistaan.

• juurinäin-

"turhauttavampaa kuin puolisko joka naukuu kuinka tylsää on ja etsii sitä viihdekeskusta toisesta ihmisestä eikä osaa itse järjestää omaa olemistaan."

Samaa mieltä.

• ryppis

"Itsetuntemusta ja rohkeutta on kertynyt, pohdiskelua ja oman tien löytämästä elämässä."

Niinkö?

• Ajattelitko että kumppani toisi jännitystä elämään? Olen sitä mieltä että jännitys jos sitä kaipaa olisi parasta löytää muista asioista. Kumppani voi sitten täyttää muita erilaisia tarpeita.

• tuntemattomuus

Eihän tuo nyt niin tylsää ole,kun käy harrastuksissa.Myös vaikka kerran viikossa keskustelut naisporukoissa ja samalla päiväkahvit toisten seurassa.Retkiä voi tehdä kulttuurikohteisiin.Kaikki ihmiset eivät voi olla ystäviä,sillä se ilmenee loukkauksina,kuten nettipalstalla tehdään.Netissä miehetkin haukkuvat naisia?!

• Miksi elämän pitäisi olla jännittävää? Ainakin minä vihaan jännitystä ja stressiä.

• Aloittajaaaaaa

Mä oon opiskellut, tavoitellut unelmia, opetellut kokkaamaan, opiskellut kieliä, vaihtanut paikkakuntaa, luonut ystävyyssuhteita, kasvanut ihmisenä, kirjoittanut päiväkirjaa, käynyt terapiassa, kokenut vaikeita aikoja yksin ja selvinnyt... Tehnyt eri asioita, tutustunut ihmisiin... Mikä mussa on vikana?
      En mä siis oikessti päivät pitkät mieti ja tylsisteld että missä kumppani on.

Mä tykkään sisustaa ja näin, en mä istu vaa sohvan pohjalla märehdi ja unelmoi miehestä..

Oon vaan jo kolme vuotta miettiny mikä mättää
      Mä vaan oon sinkku... Muut menee kihloihin, on suhteessa vuosia, saa lapsia, ostaa asuntoja

Mun elämä etenee, mutta miestä ei näy... Kai kaikella on aikansa ja paikkansa, mut en osaa enää luottaa, en jaksa uskoa kohtaloon....

Ura ja sen tavoittelu on helppoa kun rakkauselämä menee metsään
      Oon silti yksinäinen. Tuntuu että joillakin on aina enemmän... Vertaam muihin....

En mä koskaan ole täysin valmis. Miks sit muut näyttää onnistuvan suhteissa?

• YOUNGwildFREEE

Välillä yksinäinen, välillä onnellinen... Elämää....
      Seksiä ja läheisyyttä vain kaipaan. Tai en mä ees tiedä...

• YoungboringFREE

Et kyl mä ainaki oon eläny.. Nyt oon vaan niin jumissa? Ja tosi fiksuu ettii mies parantaa sitä...

En mä tiiä..

En vaan jaksa olla positiivinen
      Pelkään että herään yksin vanhana ja päivät on vaa menny ohi.. Netflixiä ilta toisensa jälkeen vaikka pitäs olla seikkailemassa

• kamomillamies

milloin olet viimeksi ollut yhdynnässä?

• YoungSexlessFree

Syksyllä... Viime syksynä

Nauran itteni pihalle ku luulin et näin ei voi sinkkuna käyä...
      Yhden illan jutut kuvottaa ja miehet ei kiinnostu....

• KreiviHiiva

Seksin puutetta on tylsyys! Miksei vakiseksipano ole hyvä? Jotkut vakiintuu vasta reilusti yli 30 v. Parisuhde voi olla myös vankila! Ei kannata kaivata suinpäin suhteeseen!

• YoungWILDfreeee

Kiitos vastauksesta. Odottelin enimmäkseen kauheaa vittuilua.

Niin kun en näe selvin silmin mitä suhde voi olla, vaan märehdin omassa tilanteessani. Terapia alkaa onneksi ens viikolla, ehkä saa jotain selkoa.

Hyviä panokavereita on vaikea löytää.

• YoungWILDfreeee kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Odottelin enimmäkseen kauheaa vittuilua.

Niin kun en näe selvin silmin mitä suhde voi olla, vaan märehdin omassa tilanteessani. Terapia alkaa onneksi ens viikolla, ehkä saa jotain selkoa.

Hyviä panokavereita on vaikea löytää.

"Niin kun en näe selvin silmin mitä suhde voi olla,"

Hyvä suhde on hyvä suhde...ja huono on huono....sitten on kaikkea siltä väliltä...tietenkin... ;P

Yhteen sopivat persoonat ja luonteet on kaiken perusta.....sitten loppu riippuu siitä miten asioita arvotat...

• siinäratkaisu

Tarvitset hellän setämiehen sponsoriksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe