Sallan kestokirjoitteluaihe; Persujen haukkuminen

äänestäisköhän

Näillä sivuilla näyttää olevan joillekin ainoa motiivi osallistua keskusteluihin saada haukkua persuja. Kyllä tässä nyt persut saa ilmaista mediatilaa ja näkyvyyttä. Näillä vihakirjoittajilla luulisi olevan jotain rakentaviakin aiheita eikä alati ja jatkuvasti vihakirjoittelua persuja kohtaan.Ymmärretään vaalien läheisyys ja se pelko miten niissä käy. En ole kepulainen,mutta Virolainen tokaisi kerran ",vaalit on käyty, pulinat pois"! Otetaan rauhallisesti ,annetaan asiapitoiselle keskutelulle tilaa.

10

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyvyttömätpersut

      Tokihan persujen virheitä kannattaa tuoda esiin.

      Ja, oh boy, niitä riittää!

      Ja sinä, ketjun aloittaja alias Jyrki Kantola, olet tervetullut puolustamaan kannattamasi kykypuolueen kyvyttömyyttä!

      • lassipeku

        Okei aloita virheiden tuominen ?
        Kansanäänestys oli virhe ? ei vaan ois saatu todellinen vastaus kuntalaisilta ...
        entäs mitä muuta..kun suus aukaiset persreikä näkyy ::))
        Ja vastaa,kun olet ottanut tekaris vesilasista sillä ei viitsi kuulla hampaattoman höpinöitä :)


      • rasistipersut

        Olet ilmeisesti lukutaidoton (kirjoitustaidottomuutesi lisäksi). Tuo sinänsä ei ole yllätys! Varmista toki asia vielä äidiltäsi!

        Tuollahan niitä ASIALLISIA keskustelunavauksia on pilvin pimein, jotka koskevat persujen mokauksia niin kuntatasolla kuin koko maatakin koskien!


      • lassipeku

        Niin missä on ASIALLISIA keskustelunavauksia persujen suhteen niin menen sinne? sano YKSI ? ei riitä että sanoo että persut on paskapuolue... oot näemmä opiskellut kun kirjoitat ihan ulukomaan kieltä :) vai neuvoiko lapses että tekisit vaikutuksen vai äitis ::)) ja edelleenkin laita hampaat suuhus...äläkä ota äitis vaikka varmaan ois sopivammat....


      • Minä en ole tämän ketjun aloittaja.Kuten olen ennenkin sanonut,en koskaan kirjoita nimimerkin suojasta,ja samaa suosittelen sinullekin.


      • lassipeku
        jyrki.kantola kirjoitti:

        Minä en ole tämän ketjun aloittaja.Kuten olen ennenkin sanonut,en koskaan kirjoita nimimerkin suojasta,ja samaa suosittelen sinullekin.

        En ole koskaan niin väittänytkään vaan jos ketjujen otsikko on
        Kepu on paskapuolue.
        Idioottiko demariko käy kuntavaaleja.
        Persuilla on P.Askat housuissa.
        Niin Onko näiden joukossa asiallista keskustelun avausta ?
        Kysynkin nimimerkiltä rasistipersut missä se ASIALLINEN keskustelunavaus on ?
        Odotan vastaustausta mutta tuskin saan ??


      • jyrki.kantola kirjoitti:

        Minä en ole tämän ketjun aloittaja.Kuten olen ennenkin sanonut,en koskaan kirjoita nimimerkin suojasta,ja samaa suosittelen sinullekin.

        Minä vastasin nimimerkille"kyvyttömätpersut".Kysyisin tältä samalta nimimerkiltä,mitä minun pitäisi puolustella,koska en minä ole puolustuskannalla,vaan sinä ja sinunlaisesi.Olet valinnut taktiikan"hyökkäys on paras puolustus" mutta tälläkertaa se ei tule toimimaan.Miksi sinä ja sinunlaisesi pelkäätte minua ja perussuomalaisia niin paljon?


      • hyviäootte

        No vittu, kun te olette niin hyviä , siksi !


      • kyvyttömätpersut
        jyrki.kantola kirjoitti:

        Minä vastasin nimimerkille"kyvyttömätpersut".Kysyisin tältä samalta nimimerkiltä,mitä minun pitäisi puolustella,koska en minä ole puolustuskannalla,vaan sinä ja sinunlaisesi.Olet valinnut taktiikan"hyökkäys on paras puolustus" mutta tälläkertaa se ei tule toimimaan.Miksi sinä ja sinunlaisesi pelkäätte minua ja perussuomalaisia niin paljon?

        Katsoisit peiliin ja myöntäisit virheesi (ja niitä on paljon) niin tekisit omastasi ja muiden elämästä paljon helpompaa!


    • hyvätapasevaanon

      Persuja nyt joutaa haukkua, vaikka eivät olisi mitään tehneetkään, ja erityisesti juuri siitä syystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2155
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1549
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1485
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1242
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1179
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      914
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      795
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      282
      759
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      705
    Aihe