Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
VCO
profiilit
VCO
VCO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Korjaan+10^10^10^10^2,08+vuotta.
28.04.2019 19:23
Oikea+termi+on+poincare+recurrence+time.+Tässä+puhutaan+hyvin+pitkistä+ajanjaksoista:+10^10^10^10^2,8+vuodesta.+Tuon+aikajakson+kuluessa+tämäkin+keskustelu+käydään+uudelleen.
28.04.2019 19:22
No+on+se+noinkin+ja+oman+nimimerkin+rekisteröimiseen+ei+mene+kuin+pari+minuuttia.+Vähän+haastavalta+keskustelu+täällä+tuntuu+noin+muutenkin+sillä+näkyy+suurin+osa+viesteistä+poistetun.+Ainakin+yksi+ihan+asiallinen+poistettujen+joukossa+johon+minun+piti+vastata.
22.04.2019 17:57
Johan+on+tosiaan+systeemit+täällä+taas+muuttuneet.+No+yksi+tapa+se+tämäkin+ajaa+foorumi+alas.
21.04.2019 19:24
Se+käsitteli+vainajakokemuksia+eikä+ufoja+jos+nyt+samasta+väitöskirjasta+on+kyse+mihin+minä+olen+tutustunut.
21.04.2019 19:22
Siinä+on+puppua+se,+että+et+ole+ollenkaan+ottanut+selvää+asioiden+taustoista.+Tai+jos+olet,+niin+et+tuo+niitä+esille.+Esimerkiksi+miksi+lentäjille+50-luvulla+esitettiin+tuollaisia+vaatimuksia,+siihen+löytyy+perusteet+ihan+tästä+maailmasta.
03.03.2019 10:16
Huvittaa+tuo+meuhkaaminen+maailmanlaajuisesta+ufoilmiöstä+sillä+ei+sellaista+ole+olemassakaan.+Ihmiset+toki+ympäri+maailman+näkevät+välillä+taivaalla+sellaista+jota+eivät+pysty+monistakin+eri+syistä+tunnistamaan+ja+ufouskontokin+on+melko+laajalle+levinnyt+asia.+Ei+siitä+silti+synny+mitään+ufoilmiötä.
03.03.2019 10:08
Ei+oikeastaan+muuta+kuin+että+se+on+täyttä+puppua.
24.02.2019 22:57
Kuinka+moni+uskaltaisi+nousta+lentokoneeseen+jonka+kippari+kertoo+näkevänsä+ufoja...?
Joo+kyllä+tuo+tarkistettavissa+oleva+asia+on.
24.02.2019 10:00
En+kyllä+löytänyt+sieltä+mitään+lentäjän+lausuntoa+ufoista.+Väite+sinällään+pitää+paikkansa+eivätkä+lentäjät+ufoja+näe+muutamaa+harvaa+poikkeusta+lukuun+ottamatta.+Flightforumilla+olen+itsekin+tätä+lentäjiltä+joskus+kysellyt+ja+tulos+oli+juurikin+tuo.+Mielenkiintoisin+lentäjän+havainto+oli+pallosalalama+joka+osuttuaan+rautatiekiskoon+sai+sen+hehkumaan+niin+pitkältä+matkalta+että+sitä+pystyi+seuraamaan+sieltä+pienlentokoneesta+käsin.+Hyvin+uskomattomalle+kuulostaa+tuokin+tarina.+Pieniä+vihreitä+miehiä+ei+kukaan+tunnustanut+nähneensä.
24.02.2019 09:42
Toki+sinäkin+saat+tulla+uskollasi+autuaaksi.+Olisi+ehkä+pitänyt+lopettaa+jo+muutama+viesti+sitten+sillä+trollin+syöttäminen+on+varsin+hyödytöntä+puuhaa.
21.02.2019 19:03
Kävin+piruuttani+lukemassa+mitä+ufohutkijoiden+"havaintotietokannassa"+tästä+on+kirjoiteltu.+Ihan+hyvin+se+alkaa,+B.Borg+kertoo+miten+video+on+vaikeuksien+kautta+siirretty+SUTin+kuva-analyytikoille+tutkittavaksi.
Mutta+sitten+tämä+korvakynttilätaikuri+vetää+kyllä+taas+pohjat.+Ensin+haukutaan+tuttuun+tyyliin+B.+Borg+ja+sen+jälkeen+havainto+julistetaan+pienten+vihreiden+miesten+alukseksi+näkemättä+edes+sitä+videota.
Korvakynttilätaikurin+olisi+ehkä+B.Borgin+mollaamisen+asemesta+kannattanut+kysellä+näiden+kuva-analyytikkojen+perään+keitä+nyt+sitten+ikinä+ovatkaan.+Eikö+se+tutkinta+ollut+jäänyt+heidän+vastuulleen?+Eikö+heillä+ollut+mitään+mielipidettä+videosta?+Olisiko+se+korvakynttilä+tuota+kirjoitettaessa+livahtanut+vahingossa+sinne+mihin+aurinko+ei+paista?
18.02.2019 07:54
dτ^2+=+-+(dx^0)^2+++(dx^1)^2+++(dx^2)^2+++(dx^3)^2
Tietysti+voidaan+myös+sanoa+x^0+=+ict+jossa+i+on+sqrt(-1),+c+valon+nopeus+ja+saat+ihan+itse+arvailla+mikä+se+t+on.+Oikein+lyhyesti+jos+haluat,+niin+R^(1,+3).+Voi+olla+aika+haastavaa+väittää+jotain+muuta+sillä+tuo+toimii,+mutta+voit+toki+yrittää.
17.02.2019 11:43
Toki+sinäkin+saat+tulla+uskollasi+autuaaksi.+En+jaksa+nyt+alkaa+asiasta+täällä+vääntämään.
17.02.2019 10:08
Joo+siellä+kirjoittelen+minä,+psq+ja+pakkasukko+ainakin.+Zetoria+en+ole+nähnyt+vähään+aikaan+mutta+siinä+neljäs+aktiivi.+Hyvin+hiljaista+siis,+mutta+toisaalta+keskustelu+pysyy+asiallisena.
17.02.2019 10:07
Jaa+onko+täällä+taas+se+mystinen+"Varaktori"+mellastanut+kun+itse+olen+ollut+muualla?+;-)
Toivotan+onnea+uudelle+foorumille.+Pahaa+vain+pelkään+että+keskustelu+on+siirtynyt+toisen+tyyppisille+sosiaalisen+median+alustoille.
17.02.2019 10:04
Saattoihan+se+olla.+Jos+olikin+niin+sen+toteen+näyttäminen+taitaa+olla+mahdoton+tehtävä.+No+ainakin+ufouskovat+saavat+uutta+vettä+myllyynsä.
10.02.2019 23:24
Kyllä+aika+on+ihan+aito+ulottuvuus+siinä+missä+kolme+tilaulottuvuuttakin.+Asian+ymmärtäminen+vaatii+differentiaaligeometrian+osaamista.
10.02.2019 20:24
Nyt+kun+olen+taas+täällä+ja+voit+olla+varma,+että+kerron+mitä+"ufotutkimus"+todellisuudessa+on+siihen+mitään+lisäämättä+tai+mitään+pois+jättämättä.
03.02.2019 16:50
No+mutta+sinullahan+keittää+oikein+kunnolla.+Huomauttaisin+että+olet+itse+ainoa+joka+tässä+ketjussa+meuhkaa+mielenterveydestä+ja+mitä+SUTiin+tulee,+niin+se+maamme+suurimpana+ufotutkimusjärjestönä+kuuluu+ehdottomasti+yhdeksi+keskustelunaiheeksi+myös+täällä.+Koita+rauhoittua+ettei+otsasuoni+katkea.
03.02.2019 15:23
2 / 31