Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
VCO
profiilit
VCO
VCO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+tuossa+täysin+tyhjentävä+vastaus+saadaan+sille+mitä+"ufosieppaukset"+oikeasti+ovat.+Varmasti+lukemisen+arvoinen+tämä+uusi+kirja+Outojen+kokemusten+psykologia.
18.05.2018 08:28
Eiköhän+sovita,+että+olen+ihan+vain+metsuri+ainakin+täällä.
16.05.2018 11:31
Minulle+jäi+kyllä+enemmän+sellainen+mielikuva,+että+sen+puskista+huutelun+tarkoituksena+oli+laittaa+kapuloita+rattaisiin+Käpymäen++puuhaamalle+miitille.+Ehkä+joku+katsoi+ettei+sellaista+saa+järjestää+kuin+hänen+hyväksymänsä+tahot+mitä+ne+sitten+ikinä+lienevätkään.
16.05.2018 11:27
Mielenkiintoinen+ja+ehkä+jopa+tutkimisen+arvoinen+kontrasti.+Ufouskonnossa+kun+toitotetaan+henkistä+kasvua,+veljeyttä,+jne..+niin+ufouskovista+viimeksi+luulisi+löytävänsä+rasisteja.+Tässä+jopa+opinnäytteen+aihe?
13.05.2018 14:05
Opettelehan+lukemaan+ja+mielellään+myös+kirjoittamaan.+Aloituksesta+en+ole+kommentoinut+mitään.+Kommentoin+puskajussin+oksennusta+jossa+mollataan+Esko+Valtaojaa+ja+Kari+Enqvistiä+täysin+aiheetta.+Minun+puolestani+saat+aivan+vapaasti+huviksesi+lukea+ufotarinoita.
13.05.2018 13:40
Ei+se+kassajonossa+piereskelykään+laissa+kiellettyä+ole,+mutta+ei+oikein+hyvien+tapojen+mukaista.+Jos+tuollaisesta+lapsellisesta+pelleilystä+jotain+sairasta+tyydytystä+saat,+niin+siitä+vaan.+Sinun+sielunmaisemastasi+se+täällä+kertoo+karua+kieltään,+ei+minun.
12.05.2018 13:57
Tuo+ufouskovien+ulina+kertoo+karua+kieltään+porukan+sivistyksestä+tai+paremminkin+sen+puutteesta.+Se+että+yritetään+esiintyä+vielä+perään+"varaktorina"+kertoo+lähinnä+siitä,+että+on+jääneet+alkeellisimmatkin+käytöstavat+opettelematta.
12.05.2018 11:41
Miten+se+CBS;n+60+minuuttia+tekisi+asiasta+jotenkin+uskottavamman?+Bigelow+saa+minun+puolestani+sanoa+mitä+sylki+suuhun+tuo,+kyllä+maailmaan+puhetta+mahtuu.+Jos+jotain+näyttöäkin+ilmestyy+niiden+puheiden+lisäksi,+niin+katsotaan+sitten+uudemman+kerran.
09.05.2018 18:38
Öljyn+suhteen+on+saattanut+tuohon+aikaan+olla+vielä+varsin+hiljaista+mutta+ilman+sitä+on+tietysti+kehitetty+muita+energian+lähteitä.
09.05.2018 10:47
Sinä+ilmeisesti+edustat+ufouskovien+nuorta+sukupolvea+ainakin+siitä+päätellen,+että+argumentointisi+taso+suorastaan+häikäisee.
08.05.2018 21:05
Olenko+jossain+kieltänyt+sinua+rukoilemasta+jo+edesmennyttä+ufopappiasi+Gordon+Cooperia?+Kerroin+vain+mitä+mieltä+itse+olen+hänestä.
08.05.2018 19:23
En+viitsi+roskavideota+katsella.+Cooper+on+väittänyt+paljon+muutakin.+Olisiko+kaverilla+vanhemmalla+iällä+alkanut+latva+lahoamaan?
08.05.2018 18:32
Eipä+ole+sellaisesta+pelkoa+sillä+lautasufot+kiikkerine+kolmijalkoineen+ja+lasikupoleineen+ovat+puhdasta+mielikuvituksen+tuotetta.
08.05.2018 11:28
Sinua+ei+näköjään+pahemmin+kylmää+vaikka+kirjoitat+hänen+ylhäisyytensä+Xenun+nimen+pienellä?+Kaveri++joka+toi+75+miljoonaa+vuotta+sitten+miljardeja+ihmisiä+Maahan,+kasasi+heidät+tulivuorten+ympärille+ja+räjäytti+heidät+vetypommeilla+saattaa+moisesta+suuttua+ja+peräti+mustaksi+muuttua?
07.05.2018 19:56
Suosittelen+ottamaan+käyttöön+Jacques+Valleen+uudemman+luettelointisysteemin.+Aika+usein+näkee+vieläkin+käytettävän+Hynekin+lanseeraamaa,+mutta+pidän+ensin+mainittua+parempana.
Oikein+käytettynä+suuresta+havaintojoukosta+voisi+tilastollisin+menetelmin+saada+ehkä+jotain+irti+vaikka+aika+laihoja+ovat+tulokset+tähän+mennessä+olleet.
07.05.2018 19:18
No+sehän+on+osa+ETH:ta+ja+aiheesta+on+oma+ketjunsa.+Jos+lähdetään+siitä,+että+ETH+on+se+juttu,+niin+sen+jälkeen+tietysti+mietitään+miten+sieltä+suunnattomien++välimatkojen+päästä+tänne+tullaan+ja+kvanttilomittumisesta+saa+siihen+ehkä+jotain+hypoteesin+tynkää+väännettyä.+:)
06.05.2018 12:32
Mitä+muita+hypoteeseja+vielä+on?+Ainakin+yksi+selitys+on+se,+että+ufot+ovat+tulevaisuudesta+tähän+aikaan+matkustavia+ihmisiä.+Onko+jokin+merkittävä+teoria+vielä+jäänyt+mainitsematta?+Pidän+väärin+tulkittuja+luonnollisia+kohteita+niin+itsestäänselvyytenä+että+melkein+unohdin+mainita.+Mainitaan+sen+nyt+tässä.+Nyt+haetaan+niitä+mielenkiintoisempia+teorioita.
05.05.2018 14:31
Quod+erat+demonstrandum.
Jos+jatketaan+palstan+aiheesta,+niin+voisi+tuoda+tähän+vielä+IDH+hypoteesin.+Olisiko+se+sitten+uskottavampi+kuin+ETH+hypoteesi+joka+kaatuu+varsin+tehokkaasti+tieteen+käsitykseen+siitä+mikä+on+mahdollista+ja+mikä+ei?+Uskottavampi+sen+takia,+että+se+liihottaa+tieteen+ulottumattomissa?
05.05.2018 14:17
Kun+tässä+ufouskovien+ulosantia+on+seurannut,+niin+mitä+muuta+se+täällä+on+viime+aikoina+ollut+kuin+päiväkotitasoista+huumoria+tai+ammattikoulutasoista+suun+soittoa?
04.05.2018 23:09
Minullekin+on+tullut+sellainen+vaikutelma,+että+Audi,+BMW+ja+muutamat+muut+merkit+ovat+tavallista+enemmän+vikaantuvia+kun+niissä+varsin+usein+tuntuu+esimerkiksi+suuntavilkku+olevan+rikki.+En+silti+uskaltaisi+sitä+kovin+suureen+ääneen+foorumeilla+ihmetellä.+Jos+asiaa+tutkittaisiin,+niin+totuus+voisi+olla+kovin+erilainen+kuin+arkielämän+kokemus.+:)
04.05.2018 13:54
4 / 31