Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
371
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ennen+kuin+tämäkin+poistetaan,+on+pakko+kertoa+että+pieraisin+tänään+rappukäytävässä+ja+se+kaikui+komeasti.+Vanha+ja+suuri+kivitalo,+pieru+jäi+sinne+pyörimään+ja+kimpoili+pitkin+seiniä.+Mahtava+soundi.
Päästin+myös+asiakkaan+pönttöön+hirveät+savet,+ei+ollut+kameraa+valitettavasti+lähellä.
Raks+pöks.
12.10.2017 18:32
Kylläpä+sensuurin+miekka+viuhuu.+Täällä+ei+näemmä+saa+puhua+muuta+kuin+jotain+pientä+ja+sievää.++Mietin,+että+oletko+kuullut+ulosteensiirrosta?+Mitä+jos+siirrettäisiin+sun+paska+mun+suoleen+ja+päinvastoin.+Vähän+niinku+kohdunvuokrausta.+Minkähänlaisia+jälkeläisiä+meille+tulisi?
Kiinnostaako?
08.10.2017 18:21
Nyt+pääsi+Salis+moden+vallan+uhriksi,+tasa-arvo+on+toteutunut.++Ehdin+lukea+viestisi,+totean+siihen+että+perinteet+kunniaan+ja+mummokalsarit+jalkaan.+Siihen+päälle+heitän+roikkovatsani+niin+seksikkyys+on+tapissaan.+Päälle+vetelä+pieru,+niin+tihkun+erotiikkaa.+
Oletko+lisääntynyt+tänään?+
Ruiks.
05.10.2017 21:14
Tänään+on+ruikkinut+pieruja+minkä+ehtii,+perä+soi+kuin+sumutorvi.+Vähän+sattumiakin+pöksyissä.++Kyllä+on+naisellinen+olo+taas.+Puuterinväriset+maxi-pikkuhousut,+venähtäneet+Tarjoustalon+rintsikat+ja+kurainen+pylly.+On+ihanaa+olla+nainen.+Te+miehet+ettei+voi+koskaan+saavuttaa+tätä+oloa+<3
04.10.2017 20:51
Nyt+vaikuttaa+siltä,+että+synnytän+kohta+uudelleen.+Sen+verran+painetta+tuntuu+olevan+koneistossa.+Kumpaakohan+sukupuolta+nyt+tulee,+jännittävää!+On+tämä+äitiyden+onni+mahtavaa.+Vähän+sellainen+sutina+persreiässä+on,+että+on+tulossa+hiukkasen+isokokoinen+lapsi.+Sen+siitä+saa+kun+syö+raskausaikana+kahden+edestä.+Nyt+lähden+synnyttämään.+Adios.
03.10.2017 19:03
Tänään+klo+9.18+syntyi+keskuuteemme+asiakkaan+vessassa+potra+valtteri.+Äiti+voi+hyvin+ja+poika+sukeltelee+lapsivedessä+viemärin+mutkissa.+Vessa+kärsi+vain+vähäisiä+vaurioita.
En+ehtinyt+siinä+hötäkässä+ottaa+kuvaa+uudesta+tulokkaasta,+totean+kuitenkin+hänen+olevan+sisarustensa+kaltainen.
Missä+onnittelukukat?
03.10.2017 12:41
En+ole+vielä+keksinyt+meille+evakkopaikkaa.+Nyt+on+suuren+suuri+kriisi.+Kakka+ei+tule+vaikka+yritän.+Sä+kun+olet+pro-ulostaja+niin+kerro+äkkiä+vinkit.+Terv+otsasuoni+pullollaan+oleva+vessahirviö+Pieris.+Ummettaa+helkkaristi.
02.10.2017 21:45
No+yllätys+yllätys,+mun+viesti+poistettiin.+Meidän+pitäisi+löytää+joku+parempi+foorumi.+Kun+Suoli24+ei+anna+kirjoitella+niin+olkoot+sitten.+Mihin+siirrytään?
Ruiks.
01.10.2017 22:20
Sori,+en+oo+ehtinyt+kirjoittaa+kun+olen+koittanut+avata+umpisolmua.+Olin+jumpassa+ja+meni+peräsuoli+solmuun+siinä+ähistessä.+Tiukassa+on.+Ei+tuu+pierun+pierua+ulos,+kaikki+tulee+suun+kautta+ulos.+Henki+saattaa+hieman+tuoksahtaa.+Haluatko+pusun?
Raks+kakkaa.
01.10.2017 00:29
No+yllätys+yllätys,+taas+mun+kirjoitus+poistettiin.+Ei+siinä+edes+ollut+mitään+sensuroitavaa.+Voiko+tämä+tosiaan+johtua+siitä,+että+_nainen_++kirjoittaa+paskajuttuja.+Meidänhän+pitäisi+puhua+vain+kukkasista+ja+romantiikasta.+Alan+kääntyä+kohta+radikaalifeministiksi+ja+puolustan+naisten+kakkajuttuja.
Salis,+nää+yrittää+hallita+mua+täällä+palstalla.+Mut+minä+taivu+en+koskaan,+rallattelee+Reetukin.+Lasautan+kunnon+tärinäpierun+niin+Suoli24+kaatuu.
Rakz+rakz+sulle.
24.09.2017 21:28
Mutta+kuka+siivoaa+lemmenpesämme?+Kikkaretta+ja+sontaa+joka+nurkassa.++Minä+en+ainakaan.++Mieti,+mikä+ympäristöhaitta+olisimme+yhtenä+perheenä.+Koko+Kokkola+evakuoitaisiin+kun+meidän+muuttokuorma+pakittaa+pihalle.+Hannu+Karpo+pukisi+karvahattunsa+taas+ja+tulisi+tekemään+inhorealistista+dokkaria+meistä.+Toisaalta,+saisimme+oman+varttimme+julkisuudessa.+Olemmeko+valmiit+suosioon?
23.09.2017 14:23
Oih+Salis+on+linjoilla,+olenkin+kaivannut+sinua.+Päivittelen+nykyään+ajoittain+Pieriksen+kakkablogia,+saan+varmaan+kohta+mainostajia+siihen+niin+saan+fyffeä+niin+ettei+sonnalle+taivu.+Sillä+elättää+vaikka+isommankin+lauman+valtsuja.+Ällös+siis+huoli,+pistän+tilille+euroa+euron+perään.+Ruoki+sillä+sitten+kikkareitasi.
Raks+raks.
21.09.2017 16:18
Pieriksen+vitutuskäyrä+vain+nousee+nousemistaan.+Ei+auta+Kelan+myrkytys,+ei+auta+myrkkykaasun+laskeminen+tuuletuskanaviin,+ei+mikään.+Pieristä+vituttaa+myös+miehet.+Mitä+teillä+tekee?+Kerro+nyt+Salis+jotain+positiivista+miehistä.+Muutakin+kuin+hiv.
Lasautin+sentään+ulostemassan+persuksistani+tänään.+Oli+vapauttava+kokemus.+Mutta+depressuuniin+ei+tehoa+mikään.++Ei+edes+äitiä+kirkuva+valtterilauma,+äitiyden+ilokin+on+viety+ja+perse+itkee+ruskeita+kyyneliä.+
Nyyhkis.+Ruiks.
11.09.2017 20:51
Yritin+eilen+sulle+tässä+kirjoitella,+mutta+fiddu+kun+en+saanut++lähetettyä+viestiä.+Suoli24+on+kääntynyt+Pieristä+vastaan.+Enkä+mä+saa+enää+kirjoittaa+tänne+mitään+kakkajuttuja+kun+peräsuoli-mode+poistaa+ne.+Eli+tästälähin+sitten+ruusuja+ja+kukkia+ja+nalleja+ja+hymiöitä+niin+v...sti.
Paskaa+perjantaita+ihan+kaikille+tyhmille+ja+tyhmättömille.
KAKKA!!!
01.09.2017 23:40
Rakas+Salis,+kirjoitin+sulle+pitkän+lemmenviestin,+mutta+se+poistettiin+oitis.+Lempemme+on+kielletty,+joku+on+asettanut+betoniporsaita+lemmenrekkamme+tielle.+Joka+tapauksessa+lämmität+sieluani+kuin+pieru+Wartburgin+penkkiä.
En+kirjoita+enempää+tähän,+kun+tämäkin+poistetaan+kuitenkin.+Oletko+muuten+huomannut,+että+sinun+viestejäsi+ei+poistella+lainkaan+niin+ahkerasti+kuin+minun?
Ruiks.
31.08.2017 18:30
Olen+ajautunut+rappiolle+ilmavoimiin+siirtymisesi+jälkeen.+Varissuon+liikekeskuksen+takapihalla+mulla+on+nuotio+pystyssä,+pieren+siihen+lisää+tulta+pysyäkseni+lämpimänä.+Sormet+on+kohta+niin+jäässä,+että+ne+pitää+amputeerata.+Ei+lämmitä+Saliksen+läsnäolo+enää+sydäntä+ja+persettä,+pierut+ovat+hengettömiä,+kylmyys+valtaa+maan+ja+mörköpeikot+valuvat+ulos+Vakken+neukkukuutioista.
Palaa+takaisin,+sido+vaikka+kahvakuula+jalkoihisi+niin+tiput+keskuuteemme.+Sinua+ja+sinun+ulosteterroriasi+kaivataan+maan+päällä.+Miljoona+hylättyä+valtteria+uikuttaa+kadunkulmissa,+kunnes+Lassila&Tikanoja+imee+ne+säiliöön.
Maailma+ei+ole+enää+elämisen+arvoinen+paikka+ilman+sinua.+Täällä+tuoksuukin+liian++hyvältä.
Ruiks.
27.08.2017 20:22
Missäpäin+taivasta+sä+nyt+luuraat?+Meinaan+Turussa+satoi+taivaalta+paskaa.+Sinäkö+se+olit?+Saatanan+sika.
Ruiks.
26.08.2017 18:43
Jos+noin+päätät+niin+kunnioitan+sinua+ja+sinun+kakkapyllyäsi.+Minä+jään+pitämään+meidän+sontiaisten+lippua+yllä,+pieren+ja+ripuloin+suut+ja+silmät+tukkoon.+Meinaan+tuli+äskenkin+aika+saatananmoinen+ripuli.+Ja+jos+mieli+tekee,+niin+voit+tulla+heittämään+kommenttia+pierunaisen+blogiin.+Raportoin+sinne+ajoittain+suoleni+toiminnan,+sillä+siellä+ei+ole+pimpparage-modea.
Jos+emme+enää+tapaa+niin+omista+muistoissani+pieruni+sinulle.+Ne+kohoavat+kauniina+sinfoniana+ja+sienipilvenä+taivaalle.
Raks+raks.
23.08.2017 20:08
Oho,+katos+kun+mä+pääsin+tänne+taas.+Odotellaan+moden+seuraavaa+menkkaraivoa.+Paljonko+maksat+mulle+jos+otan+sut?
Ruiks.
14.08.2017 21:31
Oletko+sä+jossain+paperitehtaalla+töissä+kun+sulla+on+koko+ajan+seisokki`päällä?+Syö+nyt+hyvä+mies+jarrua+jo,+ei+liki+keski-ikäinen+ja+keskiäkäinen+Pieris+jaksa+tuollaista+nökötystä.+Sitäpaitsi+piereminen+on+parempaa+kuin+seksi.+Pieruun+ei+tarvita+miestä,+riemua+riittää+omasta+takaa.+Nimenomaan+takaa.+
Mitäs+muuten+sanot+jos+menisin+Playboyhin+revittelemään+aanus-saukkoani?+Ostaisitko+lehden?
08.08.2017 21:40
13 / 19