Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
371
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+todellakaan+ymmärrä,+miksi+mode+poistelee+kommenttejani.+Taas+lähti+yksi+pois.+Halusin+vain+Salis+sanoa,+että+olen+kohta+kaasuttamassa+sua+vapaaksi.+Kestä+enää++hetki,+sitten+lasahtaa.+Sen++jälkeen+karkaat+laitoksesta+ja+saamme+antautua+kiihkeään+suuteloon+paskapilven+keskellä.+Tuskin+maltan+odottaa.+Pieru+jo+tuloillaan.
Ah,+märkä+pieru+ja+pusu+sinne+<3
06.08.2017 20:03
Ai+niin+Salis,+olen+alkeellisissa+olosuhteissa+tämän+viikon+ja+ohjelmassani+on+ulkohuussin+tyhjennys.+Siellä+sitä+paskaa+on+ämpärikaupalla.+Pääsen+lapioimaan+sitä.++Kiihottaako,+häh?
03.08.2017 19:41
Jos+kusessa+olet,+niin+suosittelen+heittämään+jalkojen+juureen+imeytyspurua.+Kusi+menee+siihen+,+eikä+kiipeä+puntista+ylös+ja+nouse+päähän.
Uusi+päivä,+uudet+kujeet.+Kenet+minä+tänään+kaasutan+hengiltä?
03.08.2017 11:02
En+mä+oikeastaan+Ranskaan+halua.+Onko+se+Hotelli+Vantaa+vielä+pystyssä?+Pieris+on+kuullut+kuumia+juoruja+siitä.+Rumemmallekin+akalle+riittää+vientiä.+Siis+jos+en+sulle+kelpaa.
Haisen+pahalle+taas.+Mahtavaa.
28.07.2017 23:14
Ai+miten+kauniisti+runosuolesi+olikin+sykähdellyt.+Pieris+ei+taivu+tuohon,+mutta+ihan+suomeksi+voin+riimitellä+sinulle.
Salis,+olet+elämäni+Serlarulla
Persreikäsi+loistaa+kuin+Fiatin+perävalo
Tuoksut+kesälle,+heinälle,+hielle+ja+paskalle
Sinun+vankat+käsivartesi+kietovat+minut+syliisi
Kuristat+minut+vahingossa
Makaan+lattialla+ja+näen+valttereistani+unia
Manaaja+puhaltaa+minut+henkiin
Ensitöikseni+haistan+paskasi+hajun
Kokoan+itseni
Pieraisen+sinulle+sydämenmuotoisen+pilven
Olen+niin+rakastunut+sinuun,+varsinkin+jos+heität+vitosen+mulle
Että+saan+ostaa+uuden+purkin+Jalostajaa.
Jos+tolla+ei+irtoa+Noopeli+niin+on+se+perkele.+Niin+ja+mihin+sä+ne+taksivaltterit+lähetit,+ei+oo+näkyny+täällä+suunnalla?+Vai+jäikö+ne+taksista+kun+taksikin+ajoi+ohi?
27.07.2017 22:08
Voin+mä+tulla+messiin,+jos+elätät+mut.+Ei+mulla+ole+rahaa,+olen+kirjaimellisesti+taas+perse+auki.+
Niin+ja+saanko+mä+sinnekin+sitten+oman+pierukomeron?
Mä+en+osaa+sanaakaan+ranskaa,+joten+voit+kusettaa+siellä+mua+mennen+tullen.+Kunhan+et+omaa+paskaasi+syötä+niin+kaikki+ok.+Pus+pus+sullekin.
22.07.2017 00:39
Sori+mä+en+voi+auttaa+noihin+eturauhasvaivoihisi,+mä+keskityn+tähän+peräosastoon+vain.+Olen+aseksuaali+panseksuaali+cis-sukupuolinen+transu.+Mikäs+sinä+olet?+
Tuli+muuten+helvetin+kovat+pierut+tänään+komerossa+ollessa.+Suosittelen++menemään+komeroon+pieremään.+Siinä+tuntuu+jotenkin+niin+hyvältä.+Sä+voit+vääntää+sonnatkin+sinne.+Valloita+komero,+sen+jälkeen+muu+maailma.
18.07.2017 19:31
Tuollaisissa+tilanteissa+suosittelen+ensin+kakkaamaan+housuun.+Jos+nainen+syttyy+siitä,+on+hän+sinulle+oikea.+Jos+juoksee+karkuun,+on+hienohelma.+Ja+jos+tuo+sulle+paskapaperirullan,+on+hän+todennäköisesti+Serlan+toimitusjohtaja.+Ja+sillähän+on+fyffeä.+Pidä+siitä+kiinni.
Ruiks.
16.07.2017 18:30
Matti+ja+Teppo+kustantaa.+Ja+toivottavasti+mun+pieru+hiljentää+Haloo+Helsingin.+Kesä+pelastettu.
O+o+ooouooouuuooooo+kiitos+ei+oo+kirosana.+Eikä+pieru.+Ruiks.
14.07.2017 21:24
Sun+kannattaa+ilman+muuta+muuttaa+Kärsämäelle,+sen+verran+kiihkeältä+rakastajalta+kuulostat.+Mulla+pukkaa+keikkaa,+tänä+viikonloppuna+on+Suolipop-festarit+ja+mulla+on+keikka+siellä.+Kandee+tulla+kattomaan,+oon+siellä+hanuri+leviänä++fiittaamassa+Antti+Tuiskua.+Mulla+on+just+soundcheck+menossa,+päästelen+alarekisteristä+ääniä+ja+tarvitaan+siihen+vähän+ala-apuviivaakin.
14.07.2017 17:12
Ai+saatana+kun+pierettää.+Ruiks+klurrrrr+fffft.
11.07.2017 20:22
Mä+soitin+118-numeroon+mut+ne+yhdisti+sun+nimellä+johonkin+espoolaiseen+sikalaan.+Ootko+nyt+ihan+varma,+että+oot+kertonut+mulle+kaiken...?
10.07.2017 20:07
Nå+hejsan+vaan,+minä+aion+jatkaa+pierujen+ilosanomaa+ja+suoliston+toiminnasta+raportointia+uutterasti.+Nämä+pieruasiat+ovat+kovin+tabuja.+jonkun+täytyy+rikkoa+niitä.+Näet+minut+vielä+Inhimillisessä+tekijässä+ja+aamutöllössä+kun+raportoin+pierun+vaikutuksista+ihmisten+hyvinvointiin.+Mutta+kikkelaadi+kokkelaa,+hauskaa+loppuelämää+vanhalle+pierulle+<3
10.07.2017 15:48
Ei+saatana,+eikö+sinusta+pääse+eroon+ikuna?+Vapauttani+en+myy,+haluan+olla+itsenäinen+ja+itsepäinen+piereskelijä.+Mielelläni+sinusta+kotiorjan+tekisin,+mutta+sä+paskot+kuitenkin+joka+nurkkaan.+Etkä+ole+enää+kovin+komeakaan,+olet+rupsahtanut+vanha+kääkkä.+Itse+olen+kuitenkin+kaunis+ja+hehkeä.++Mutta+toisaalta,+rakastuihan+kaunotar+hirviöön+joskus.
Peppu+hölpöttää+taas+kovin.+Hölöpöti+hölpön+klurrrr.+Mahtava+viilinki.
10.07.2017 14:56
Amputoi+mulkerosi,+ei+kinosta.
08.07.2017 22:12
Niiinnoh,+naisen+tuoksuhan+tunnetusti+kiihottaa+miehiä.+Mikä+jottei+siis.+Mä+tilaan+Tuppervaaralta+varaston+täyteen+muovikippoja,+alan+sitten+tunkea+niihin+kaasua+(ja+sattumia).+Lyö+sinä+siihen+hintalappu+päälle.+Vai+lyötkö+lantahipun?
Ruiks.
08.07.2017 01:47
Heikottaa+vieläkin+helvetisti.+Pääsin+kuitenkin+sairaalasta+kotiin+jo.++Mitenkäs,+jos+mä+tästä+päästän+kylmän+pierun+niin+haluatko+mun+jäämistöstä+rekkalavallisen+Serlaa?+Sain+joskus+halvalla+kun+mannet+kiersi+ovelta+ovelle+kauppaamassa.+Ne+taitaa+kyllä+olla+kierrätyspaperia,+jotain+ruskeaa+raitaa+niissä+jo+valmiiksi.+Haittaakse?
Ruiks+pus+pus.
05.07.2017 19:57
Istuin+risti-istunnassa+ja+pieraisin.+Löyhkä+tuli+suoraan+nenään.+Hyi+saatana.+Olen+nyt+tehohoidossa+Tyksissä,+hoitaja+näpyttelee+tämän+viestin.+Vakava-asteinen+myrkytystila,+veressä+paskabasiliskoa+toisensa+perään.+Jos+en+enää+tästä+toivu,++saat+mun+jäämistöstä+laatikollisen+hengityssuojaimia,+vaippoja,+wc-ankkoja,+perseenpesuainetta,+Domestosta+ja+Kodin+putkimiestä.+
Haluatko+sanoa+mulle+varmuudeksi+viimeiset+sanasi?
03.07.2017 19:38
Tuota...+Onko+sulla+jäänyt+vähän+toi+lääkitys+vähemmälle?+Mieti+nyt,+sun+perse+repeää+joka+suuntaan+jos+rupeat+synnyttelemään+valtavia+köntsiä.+Pysy+nyt+kohtuudessa+ja+pyöräyttele+pieniä+valttereita.+Vai+haluatko+olla+jatkuvasti+päivystyksessä+tikkaamassa+tuhkista+kasaan?+Me+kaikki+kunnioitamme+sinua+jo+nykyisellään.+Älä+ahnehdi,+sillä+en+halua+jäädä+kakkaleskeksi+näin+nuorena.
Surullisin+miettein+Pieruhorosi.
01.07.2017 23:16
Salis,+kokoa+ittes+vielä+kerran.+Syöt+kuituja+ja+kyytipojaksi+viinaa+niin+valtterintuotanto+käynnistyy+uudelleen,+tuottaen+samalla+optimaalisesti+muotoiltuja+pökäleitä.+Minä+olen+syönyt+taas+mansikoita+kuin+syöttöporsas.+Se+tarkoittaa+sitä,+että+perse+huutaa+kuin+moottorisahamurhaaja.++Siitäs+saatte,+taloyhtiön+kyylät.+Se+on+rehti+paska+kun+haisee+rapussa.+Nuuhkikaa+sitä.
Mites+toi+Saliksen+heinäkuu,+onko+paskomiskiertuetta+tiedossa?+Onko+keikkaa+buukattu+kovin?+Jos+tulet+Turkuun+niin+tulen+fanittamaan+sua+ja+heitän+sun+päälle+mun+sexyt+rusketusraitaiset+pikkuhousut.+Haittaako+jos+niissä+roikkuu+vielä+kiinni+muutama+knööli+sitä+itseään?
Pier+pier+pus+pus.
01.07.2017 00:09
14 / 19