Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
371
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Päästin+tänään+vetelän+pierun+kollegan+vieressä.+Tämän+suurempaa+saavutusta+en+koskaan+tule+työelämässä+saamaan.+Siinä+se+oli+mun+urani+huippu,+nyt+vielä+muutama+vuosikymmen+sitä+tasaisempaa+arkea.+Vittuuuh,+saako+työhaluttomuuseläkettä+jostain?+
Ruiks+vaan+paskiaiselle.++Muista+laskea+housut+ennenkuin+pyllistät.
27.06.2017 21:20
Sori+mulla+on+burnout,+en+jaksaisi+mennä+aamulla+töihin.+Ei+pysty+nyt+huolehtimaan+lapsista.+Annetaan+ne+huostaan+ja+mut+kuntoutukseen?+Sit+kun+olen+tarpeeksi+ollut+laitoksessa+niin+voisin+ottaa+kakkakikkareet+huomaani.+Nyt+on+rankkoja+aikoja,+Salis+hyvä.+Voitko+lähettää+kannustuspierun+tänne+suuntaan?+Voi+kun+pääsisi+eläkkeelle,+saisi+pierrä+rauhassa+24/7+ja+yhteiskunta+maksaisi+uudet+vaipat.
Pier+pier.
25.06.2017 19:54
Hyvää+juhannusta+kakkakoneelle,+Pieris+ehkä+poikkeaa+huomenna+pääkaupunkiseudulla.+Koitan+pitää+silmäni+auki,+näkyykö+pysäkeillä+ja+puistoissa+orpoja+valttereita.++Jos+näkyy+niin+poimin++hellään+huomaani+ne.
Ruiks+kakkaa+puspuspus+haisuperseelle+<3
23.06.2017 12:03
Pistä+nyt+se+peräsuoli+jo+solmuun.+Maapallon+kantokyky+ylittyy+yhä+enemmän+kun+tiputtelet+pitkin+tienvarsia+noita+valttereita.
Juhannus+lähestyy.+Minkähän+kokko(kakka)kepposen+sitä+keksisi+tänä+vuonna...
Ruiks+lörs+lärä.
20.06.2017 19:03
Kävin+saastuttamassa+Naantalin+äsken.+Sieltä+kuoli+heti+muutama+turisti+ja+lokkeja+lätkähteli+katoille+kanttuvei.+Ukko-Pekan+silta+notkahteli+kaasussa+ja+se+laiva+upposi+iloisesti+pulputtaen+sillan+alle.+Naantalin+kaupunki+pisti+etsintäkuulutuksen+päälle+minusta,+lymyän+nyt+maan+alla+viemäriverkostossa+niin+mun+haju+ei+erotu+mitenkään+ympäristöstä.+Pirun+isoja+rottia+täällä+muuten.
Ruiks.
18.06.2017 19:12
No+ei+oikeastaan.+Olisit+voinut+tehdä+abortin+laksatiiveilla,+mutta+itsekkäästi+vain+pulauttelit+pentuja+jo+muutenkin+ylivaltteroituun+maailmaan.+Ei+ole+osaa+eikä+arpaa+siihen.+Näinhän+ne+isätkin+tekevät,+häipyvät+vain+lastensa+elämästä.+Sori.+Mä+lähden+Gambiaan+seksilomalle+ja+sinä+hoivaat+valttereita.+Näin+se+homma+etenee.
15.06.2017 17:08
Ei+kerkiä,+ei+kerkiä.+Pääsin+mukaan+Hollywoodin+elokuvabisnekseen.+Oon+päätähti+ja+tienaan+rutosti.+Traileri+on+jo+ulkona+https://www.youtube.com/watch?v=87MkWPCBnSA
Ruiks.
13.06.2017 21:39
No+sori+nyt+rehellisyys,+mutta+et+sä+voi+Volvollakaan+ajaa+kun+sen+penkit+on+just+heti+kurassa.+Eikä+kukaan+ota+tosissaan+liikemiestä,+jolla+kurkkaa+valtteri+lahkeesta.+Sen+sijaan+olet+todellinen+sankari,+kukaan+muu+ei+ole+noin+tuottelias+pökälöijä+kuin+sinä.+Pitäydy+entisessä.+Älä+mene+merta+edemmäs+kalaan.
Niin+ja+en+ole+lihava,+mulla+on+ilmaa+mahassa+ja+vähän+pömpöttää.
12.06.2017 17:23
Aikamoista+telepatiaa,+meinasin+just+kysyä+että+mitä+teet+jos+olet+ripulilla.+Että+miten+saat+kursittua+moskasta+lapsen.+Mulla+ei+varsinaisesti+ole+vinkkiä+miten+toimia,+sillä+olen+keskittynyt+enemmänkin+tuohon+ilmantuotantoon,+mutta+ihan+noin+näppituntumalta+voisin+kuvitella+että+tuo+aiemminkin+mainitsemani+Imodium+olisi+hyvä+ehkäisykeino+keskosille.+Voisit+vähän+niinkuin+e-pillerin+tapaisesti+napsia+Imoa+säännöllisesti?
Mä+olen+muuten+ollut+ripulilla+tänään.+Kaksi+kertaa+vartin+sisään+ripaskalle.+Ja+pönttö+oli+pilkullinen+kuin+dalmatialainen.+Jos+olisin+tiennyt+sun+sähköpostin+niin+olisin+lähettänyt+sulle+kuvan.+Olisit+voinut+avata+sen+sitten+töissä+kun+pomo+kyttää+selän+takana.+Mikäli+olet+töissä+jossain.+Epäilen+kyllä,+että+pentutehtailu+vie+kaiken+aikasi.+Millä+muuten+elät+kun+en+minäkään+maksa+elatusmaksuja?
11.06.2017 23:25
Toki+olisi+kiehtovaa+tavata+mies,+joka+on+kehittänyt+paskomisesta+suorastaan+taidetta.+Valitettavasti+kuitenkin+sohvalle+ei+mahdu,+se+on+täynnä+sun+synnyttämiä+valttereita,+jotka+ovat+evakossa+äidin+huomassa+kun+isälle+on+jäänyt+putki+päälle+ja+se+ryysii+ympäri+kaupunkia+synnyttelemässä+lisää+uusia+heitteillejätettäviä.+Näkisitpä,+mikä+lauma+valttereita+istuu+rivissä+mun+sohvalla.+Kaikki+ne+huutaa+kurkku+suorana+että+isiiiii.
Kolkuttaako+yhtään+omaatuntoa+moinen,+häh?
11.06.2017 11:36
Pieris+näyttää+olevan+kuuma+peruna+moderaattoreille+ainakin+siitä+päätellen,+että+kovasti+mutkikkaksi+on+tehty+tämä+tänne+kirjoittelu.++Mutta+tuota+Tshernobyliin+siirtymistä+pitää+vakavasti+harkita.+Olisiko+virtuaalimaailmassa+omaa+jätealuetta,+johon+voisimme+mennä?+Vielä+pahempaa+kuin+tämä+foorumi.
Täällä+Turun+suunnallahan+juuri+kirkastettiin+kalliilla+hinnalla+tuo+Littoisten+järvi+ja+nyt+se+on+samaa+paskaa+täynnä+kuin+ennenkin.+Kävitköhän+sä+sielläkin+kakilla+otsasuoni+pullottaen.++Kenties+voisimme+pierrä+ja+paskoa+Litsan+rannoilla,+ei+meitä+kukaan+sieltä+erota+kun+järvi+on+muutenkin+täynnä+sontaa.
09.06.2017 23:31
Voi+jestas+mitä+mielensäpahoittajia+täällä+on+liikkeellä.+Eilinen+kommentti+taas+poistettu.+Mihin+me+voisimme+mennä+haisemaan+pahalle?+Onko+ehdotuksia+Salis?
Pier.
07.06.2017 18:54
Luottokortti+lähetetty.+Se+on+vähän+ruskea+kun+pyyhin+perseeni+siihen.+Saat+sinäkin+vähän+naisen+tuoksua+sinne.+Puspus.+Ja+ruiks.
22.05.2017 00:25
Olipa++yllättävää,+että+mode+poisti+kirjoitukseni+taas.++Ettei+vaan+kenellekään+tule+paha+mieli.
Joka+tapauksessa+paskaa+on+tullut+silloin+tällöin,+mutta+tänään+ei+ole+tullut+vielä+laisinkaan.+Taitaa+mennä+vuorokausi+paskatta.+Odotan+mielenkiinnolla,+minkälainen+jööti+irtoaa+kun+sen+aika+on.+Toistaiseksi+se+vielä+köllöttelee+suolenmutkassa.
20.05.2017 23:36
Salis,++joku+meinaa+tulla+sun+reviirilles!
http://www.vauva.fi/keskustelu/2875696/meinaan-kayda-kakkaamassa-erilaisten-oppijoiden-toimiston-lattialle?changed=1495303287
20.05.2017 21:10
Kävin+taikaseinästä+repimässä+muutaman+huntin+sulle.+Pistin+ruskeaan+kirjekuoreen,+mutta+perilletulosta+en+voi+olla+varma.+Postihan+kulkee+nykyään+lähinnä+Jumalan+armosta+jos+silloinkaan.+Voihan+se+olla,+että+ne+elarit+päätyvät+Hellsinkiin+Rautatietorin+pakolaisleiriin.+Käy+sieltä+hakemassa.+Saatat+saada+kamelikemelinkin+kaupan+päälle.
Mites+muuten+kun+synnytät+niin+usein+niin+onko+paikat+kovinkin+repeilleet?+Onko+välilihan+pullistumia?+Toimiiko+sulla+sulkijalihas+enää+ollenkaan?
Ruiks,+se+on+perjantai+just+kohta.
18.05.2017 21:22
Saat+fyrkkasi+hetimiten,+olen+mukana+kansainvälisessä+tiederyhmässä.+Lue+tämä+uutinen.
https://www.stara.fi/2015/03/06/pierujen-haisteleminen-voi-ehkaista-syopaa/
17.05.2017 21:14
Voisitko+Salis+vähän+rajoittaa+tuota+valttereidentuotantoa+kun+tänään+oven+takana+oli+valtava+kasa+paskaa+toivottamassa+hyvää+äitienpäivää?
14.05.2017 19:31
No+mutta+ihana+kuulla,+että+Hanalla+ja+Peukalla+vielä+rauta+nöyrtyy.+Minusta+ei+oikein+prostituoiduksi+taida+olla,+ei+minusta+kukaan+maksa.+Maksavat+mieluummin+siitä,+että+pääsevät+minusta+eroon.+On+se+sitten+ikävää+olla+haiseva+nainen.+Nyyh.
Pierrrr.
10.05.2017 19:50
No+mutta+ei+sillä+kodittomalla+valtterilla+hätää+ole,+Arman+Pohjantähden+alla+tekee+siitä+kuitenkin+dokkarin.
By+the+way,+onk+Penaa+ja+Haukkaa+näkyny?
Niin+ja+ruiks.
08.05.2017 22:15
15 / 19