Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
371
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ällös+huoli,+ostin+niille+turvakaukalot.+Ne+istuvat+jokainen+omassa+potassaan+takapenkillä.+Tyttövalttereille+pinkit+potat+ja+pojille+siniset.+Siellä+ne+nyt+nököttävät+ja+haisevat.
Ihan+klassinen+pyllistys+ja+ruiks+pitkästä+aikaa.+Helpotti+ja+vitusti+lärveisiä+uusille+ylioppilaille!
07.05.2017 20:26
Mistäs+tiedät+mikä+lihava+mamupatja+minä+olen...
Kiitos+kun+synnytit+mulle+lapsia,+olen+niitä+nostanut+auton+kyytiin.+Siellä+ne+takapenkillä+hytkyvät+ja+heiluvat.+Äkkijarrutuksessa+ne+lentää+kyllä+tuulilasiin.+Siihen+on+moni+valtteri+jo+läjähtänyt.+Tuppaavat+luikertelemaan+vöistä+irti.+
Anyway,+hienoa+kun+tulit+takaisin.+Ehdinkin+jo+miettiä,+että+tukehduitko+paskaasi.+Palsta+ilman+miehekästä+paskanhajua+oli+kovin+yksinäinen.
07.05.2017 01:22
Pieruja+tullut+jonkin+verran,+sellaisia+pyllistäessä+löröttäviä+klutkuja.+Paskaa+ei+ole+irronut+vielä.+Jään+odottelemaan,+koska+tippaleipä+luikertelee+suonsilmäkkeestä.+Onkohan+muilla+jo+irronnut+vapun+kaapeli?
30.04.2017 20:16
Pieris+kävi+vähän+trollaamassa+Vauva.fi:ssä+ja+sai+bannit+sinne+:D
26.04.2017 22:19
Tänään+olen+käynyt+pari+kertaa+paskalla.+Ensimmäinen+kerta+oli+keskipäivän+paikkeilla+julkisessa+huussissa,+siellä+istuin+pitkään+ja+hartaasti+ja+päkistin+kikkaretta+ulos.+Toinen+kerta+oli+kotona.+Silloin+paska+tuli+liukkaasti+ja+vihelsi+mennessään.+Pieruja+tullut+kohtuullisesti.+Ihan+jees+päivä,+tosin+se+ihan+viimeinen+silaus+puuttuu
26.04.2017 22:01
Rakas+mörjäperseeni,+en+jaksaisi+millään+nousta+aamulla+töihin.+Ja+tätä+samaa+paskaa+edessä+vielä+montakymmentä+vuotta.+Mikä+avuksi?+Miten+pysyä+leivissä+ilman+työntekoa?+Perustettaisiinko+perähenkien+ympärillä+pyörivä+uskonlahko?+Sinä+paskot+rukousnauhaa+metritolkulla+ja+minä+kaasutan+demonit+pois.+Ja+ehkä+siinä+sivussa+seurakunnan+kuoliaaksi.
Mitäs+sanot?
25.04.2017 21:52
Jaa+taas+Saliksen+viesti+poistettu.+En+mä+vanha+pieru+88+susta+mitään+halua,+Salis+tuoksuu+(haisee)+paremmalta.
Pieris+oli+pohjoisessa+käymässä.+Nyt+on+Lappi+saastutettu.+Älkää+ihmetelkö+tulevia+uutisia+porokuolemista.+Röyh+ja+pier.
On+ihanaa+olla+sika.
22.04.2017 18:30
Ootko+kenties+ristiinnaulittu+kun+ei+mitään+kuulu?+Jos+sä+roikut+ristillä+pää+alaspäin+niin+sulla+tippuu+paska+otsaan.+Koita+pidättää.
17.04.2017 00:02
Tänään+tuli+nihkeä+ja+teflonmainen+haamupallo+perseestä.+Vatsa+ei+tyhjentynyt+täysin+sen+jäljiltä,+joten+odotettavissa+uusi+kierros+sontarypästä+vielä+tänään.+Jäädään+odottelemaan.
16.04.2017 15:51
Aamulla+jo+vähän+mörkö+kurkki+aukolla,+mutta+imaisin+sen+takaisin+sisään+tiukalla+otteella.+Yritti+pitkin+päivää+karata,+mutta+tiukka+ryppyreikä+piti+huolen+asiasta.+Nyt+illalla+työnsin+kiven+luolan+suulta+pois+ja+pullautin+mämmikasan+posliinikoniin.
Taivaallinen+tunnelma.
14.04.2017 21:22
No+mä+pistin+sammalta+perseeseen+niin+se+näyttää+ihan+hönkäilevältä+mättäältä+kun+lasken+kaasua.+Se+on+niitä+luonnon+ääniä+nääs.
Onks+mämmiä+tiputellut+tänään?+Menetkö+paskomaan+pääsiäiskulkueeseen?+Mitä+jos+Jeesus+liukastuu+miinaan?
14.04.2017 21:12
P.S.+Mulla+on+unelma,+onks+sulla+Scania?+Katotaan+kauanko+tää+saa+olla+täällä+:D
09.04.2017 17:18
Sinähän+oletkin+valttereiden+yksinhuoltaja,+kaikki+kunnia+sinulle.+
Tänään+on+äänestyspäivä.+Älä+vaan+äänestä+Vihreitä,+he+haluavat+rajoittaa+päästöjä.
09.04.2017 17:18
AAAAHAHAAAA+taas+on+poistettu+mun+viesti.+Kerroin+siinä+vain+mielipiteeni+valttereista+ja+heti+läks.+
Sano+nyt+säkin+Salis+jotain+sensuroitavaa+:D
Ruiks.
04.04.2017 23:15
Lantaa+on+putoillut+peräaukosta+joka+päivä.+Yleensä+se+tulee+jo+aamulla+heti+aamiaisen+jälkeen.+Usein+se+tarkoittaa+sitä,+että+pitää+mennä+asiakkaan+vessaan+paskalle.+Mikäs+sen+kivampaa+kuin+sontia+toisten+pönttöihin.+Olen+jo+merkannut+monen+monta+pönttöä+omaksi+reviirikseni.+
Pieruja+on+tullut+kohtuumääriä.+Myös+nivushiki+tuoksahtaa+jonkin+verran.+Olen+minä+sitten+ihana.
02.04.2017 02:32
Olet+oikeassa,+rakkauslapsestamme+tulisi+kumman+näköinen.
Jos+Turkuun+tulet+niin+tuolla+Kupittaalla+on+sulle+valmiiksi+asunto.+Kyllä+ne++ymmärtää.+Voin+tuoda+sulle+Jalluja+ja+Rattoja+luettavaksi+aina+kuntouttavan+piirileikin+jälkeen.+Miltä+kuulostaa+homeperseeni?
Ruiks.
01.04.2017 17:45
On+muuten+tullut+helvetin+kuvottavia+pieruja+tänään.+Lörisee+kalsareissa+seksikkäästi+ja+haisee+aivan+saakelin+oksettavalle.+Mä+niin+rakastan+itseäni,+kukaan+muu+ei+osaa+pierrä+yhtä+hyvin+kuin+minä.+Hyvä+Pieris!
Mites+Saliksen+ryppyreikäorgiat+jakselee?
29.03.2017 19:53
Viikko+takana+ja+suoli+pinkeänä.+Paskansin+taas+asiakkaiden+pönttöihin+jarrarit.+Nyt+alkaa+Fart+Hour,+onkohan+Saliksen+perse+jo+viritetty+valmiksi?
25.03.2017 19:41
Mihin+väänsit+valtterin+tänä+viikonloppuna?+Itseäni+ahdistaa+alkava+työviikko+haista+v-un+työmaalla.+Saanko+pääppölomaa+jos+kerron+kollegoilleni+syöväni+omia+pieruja?+Avaan+eväsrasian,+joka+on+päällisin+puolin+tyhjä,+mutta+siellä+olisi+pieruja+säilöttynä.+Irtoaako+lepoloma?
Ruiks.
19.03.2017 17:56
Salis,+mulla+on+perse+soinut+ihan+tolkuttomasti+tänään.+Turku+on+jo+saastepilven+alla.+Onko+Espoossa+hälytys+jo+soinut?+Kiitos+laktoosi-intoleranssi.+Sinä+kun+Vihreitä+niin+rakastat,+niin+näillä+tuuttauksilla+nekin+saadaan+kumiveneeseen+ja+soutamaan+muualle.
Pieru+on+rajaton+riemu.
15.03.2017 21:06
16 / 19