Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
371
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+pistin+sulle+Salis+tänne+linkin+parkkihallissa+ripuloivaan+mieheen.+En+muista+olenko+ennen+laittanut,+mutta+kertaus+on+opintojen+äiti.+Epäilen+sen+olevan+sinä.+Jostain+syystä+moden+mielestä+tuo+sinusta+kertova+video+piti+sensuroida.+Mutta+googleta+"eeppinen+ripuli+parkkihallissa"+niin+löydät+itsesi.+Oot+jäänyt+kiinni,+rakkaani.
04.03.2017 18:02
Kato+Salis+mitä+löysin!
SOSIAALISUUS+TULEE+SUOLESTA!
19.8.2016+18:27
Sosiaalisuus+saattaa+riippua+suoliston+bakteereista.
Tutkimuksissa+on+huomattu,+että+ainakin+hiirien+sosiaalisuus+näyttää+riippuvan+niiden+suoliston+bakteereista.+Sitä+ei+vielä+tiedetä,+onko+ihmisellä+sama+juttu,+mutta+jos+hiiren+suolistosta+ei+löydy+Lactobacillus+reuteri+-bakteerikantaa,+niin+hiiriyksilö+on+sosiaalinen.
Nyt+pitäisi+tietysti+tutkia+ainakin+rikollisten+suolistot.+Jos+löytyy+kyseistä+bakteeria,+niin+hoitoon+heti,+ja+suolistoon+kunnon+bakteerikanta.
TEKSTI+JYRKI+TYRKKÖ
Mä+ainakin+oon+tosi+sosiaalinen.
26.02.2017 18:44
Tänäänkään+ei+ole+tullut+paskaa.+Missä+vika?
26.02.2017 18:38
Ai+no+sori,+ilmankos+ne+kaikki+näyttää+samanlaisilta.+Oon+vaan+luullut+että+muuten+vaan+nää+virkailijarouvat+näyttää+samalta,+mut+ne+olikin+paskakasoja.+Nyt+sekin+selvisi.
26.02.2017 18:26
Ei+oo+tullut+kakkaa+tänään.+Jos+Salapaskis+luet+tätä+niin+annatko+vinkin+jolla+pusertaa+kikkare+ilmoille?
25.02.2017 22:55
Voisitko+synnyttää+Kelaan+uuden+johtajan?+Se+sun+entinen+tuotos+alkaa+haista+siellä+jo.+En+saa+massia+sieltä+vaikka+olen+pierryt+entiset+mummopöksyt+rikki+ja+uusia+pitäisi+hankkia.+Haarakiila+on+halki+jo.+Kelan+vika+jos+pierut+karkailee+holtittomasti+housuista.+Ruiks.
25.02.2017 22:53
Tänään+tuli+pehmeä+lanta+keskellä+päivää.+Tuli+kiire+vessaan+ja+kun+sain+istahdettua+pöntölle+niin+lanta+valui+lämpiminä+limakasoina+pöntön+nieluun.+Lanta+oli+lämmintä+ja+vetelää+ja+sanoi+pehmeästi+läts+kun+tippui+veteen.+Oli+kuin+ruskea+smoothie.+Ihanaa.
24.02.2017 18:37
Hänet+on+nyt+saatettu+itsenäisen+elämän+alkuun.+Sijoituspaikkana+Louhen+parkkiluolasto+Turun+keskustassa.+Siellä+se+vaanii+lääkärikeskukseen+menijöitä+hissin+vieressä.+Sillä+on+ihan+sikanopeet+jalat,+hyppää+hissin+kyytiin+salamana+ja+takertuu+sivullisten+kengänpohjiin.+Oih,+mun+eka+valtteri+ja+näin+hyvin+kasvatin+sen+<3
20.02.2017 14:28
Hellin+täällä+omaa+valtteriani,+mutta+eikö+näitä+ole+pintakäsitelty+ollenkaan?+Olen+asianmukaisesti+kylvettänyt+potraa+poikaani,+mutta+jostain+kumman+syystä+valtterini+näyttäisi+liukenevan+ja+murenevan+ammeeseen.+Missä+vika?+Kohta+minulla+ei+ole+enää+pientä+nyyttiä+jos+tämä+meno+jatkuu.+Normaalistihan+vauva+kasvaa,+mutta+tämä+vaan+pienenee.+Lisäksi+se+haisee+ihan+saatanan+pahalle.+
Salis,+anna+valtterinhoito-ohjeita.
17.02.2017 21:00
Kiits+vinkistä,+Salis.+Kebab+nautittu.+Se+möyhyää+suolistossa.+Katsotaan+tuleeko+siitä+masennuksenpoistaja.+Siitäkös+riemu+ja+perse+repeää+kun+sen+väännän+ulos.+Nyt+ollaan+perimmäisten+kysymysten+äärellä.
Raportoin+heti+kun+se+tulee+<3
13.02.2017 20:17
Ei+tästä+selviä+kuin+ulosteensiirrolla.+Olisko+sulla+yhtä+valtteria+heittää+niin+tungen+perseeseeni+sen?
12.02.2017 21:09
Lepopäivän+ratoksi+on+perse+soinut+kuin+kuppilan+jukeboksi.+Teräviä+ja+kuvottavan++hajuisia+pieruja+lentänyt+ilmoille+ilahduttaen+kanssaihmisiä.+Suihkutin+vähän+hajuvettä+päälle+vielä+niin+tuoksujen+kakofonia+on+valmis.+Olen+ihana.
12.02.2017 21:07
Prrrrrt.+Ffffffffffff.+Klotklotklotklot+lutlutlut+ruiks+plllllllrt.
12.02.2017 21:05
https://www.youtube.com/watch?v=glTIcq9iEnU&list=PLZca8i_uKGtE1Wu1XwockZxOTTs3kFA_X
Salis,+istun+edelleenkin+autossani+täällä+Varissuon+paikallispubin+takapihalla.+Tänne+jää+maallinen+majani,+mikäli+päästän+sen+niinsanotun+kylmän+pierun.+Sitä+vaan+meinasin+kysyä,+että+viitsitkö+soittaa+tän+ylläolevan+biisin+mun+monttubileissä?
On+tää+rankkaa+tää+Pieruhoron+elämä.+Ruiks+nyt+kuitenkin.
11.02.2017 22:49
Salis,+mulla+on+depressio.+Elämä+masentaa+ja+persereikäkin+itkee.+Ajattelin+päättää+päiväni+kaasulla.+Istun+autossani+ikkunat+ja+tuulettimet+kiinni+ja+pieren+autoni+täyteen+myrkkyä.+Saanko+testamentata+sulle+mun+ruskeat+pikkuhousuni?
07.02.2017 20:59
Tänä+vuonna+nettikansaa+hämmästyttäneet+pieruarvoitukset+tuntuvat+olevan+haisevampia+kuin+aiemmin.
Yksi+löyhkäävimmistä+ihmetystä+aiheuttavista+arvoituksista+on+kaasuteltu+Fartbuzz-sivustolla+perjantaina.
Ripulinsävyisessä+vintagepierussa+on+käynnissä+vaarallinen+tilanne,+jossa+mies+osoittaa+pökäleellä+neljää+muuta+miestä.+Kuvassa+kuitenkin+väijyy+myös+salapaskantaja,+mutta+missä+siellä?
Löydätkö+sinä+salapaskantajan+tästä+kuvasta?
30.01.2017 18:04
Mruuuuuu+puuuuuf+klurrrrrr.+Mouh.+Fäpäpäpä+rutrutrutrut.+Kluuuuurrrrrrrrrrrr.
30.01.2017 17:58
Tänään+kävin+paskalla+ekaa+kertaa+jo+seitsemältä+aamulla.+Töräytin+työpaikan+huussiin+kunnon+jöötin.+Tuli+lähinnä+yhtenä+isona+köntsänä+ja+upposi+kiven+lailla.+Perse+oli+aika+tahmainen,+enkä+jaksanut+pyyhkiä+kunnolla.+Kuljin+siis+kakkossilmä+ruskeana+koko+päivän.+Pieruja+on+roplattanut+myös+ihan+vitusti.+Kunnon+suolistopäivä+siis.
30.01.2017 17:54
Viime+aikoina+on+pieru+huutaa+rallatellut+iloisesti+peräaukolla.+Sarjatulta+ja+tykitystä+on+tullut+olan+takaa.+Persreikä+huutaa+hoosiannaa+ja+ryppynaru+värähtelee.+Mahtavaa.
18.01.2017 21:32
Luitko+Hesarista,+että+ilmasto+lämpenee+kiihtyvää+tahtia?+Olen+varmasti+osaltani+vaikuttanut+ilmiöön.+Intohimoni+on+sulattaa+napajäätiköitä+pierun+avulla.+Pieru+ja+jääkikkare+kerrallaan,+mutta+eläkeikään+mennessä+on+merenpinta+noussut+riemukkaasti.+
Piereskelemisiin+ja+paskomisiin.
18.01.2017 20:43
17 / 19