Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
erilainenomaperäinen
profiilit
erilainenomaperäinen
erilainenomaperäinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
69
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toivottavasti+tämä+tapaus+selviää.+Jotenkin.+Toivottavasti+Antin+veljellä+on+kavereita+jotka+tukevat+häntä.++Yksi+tapa+ratkaista+tämä+tapaus+voisi+olla+se+mitä+osa+on+ehdottanut:+Porukalla+tekijöiden+luokse+vaatimaan+totuus.+Mitähän+kaikkea+Antin+veli+on+yrittänyt+ratkaistakseen+tapauksen?+En+tiedä+voinko+itse+tehdä+mitään+ratkeamisen+hyväksi,mutta+jotkut+muut+ehkä+voivat.++Toivottavasti+jotkut+saavat+tekijät+tunnustamaan.++Tietääkö+joku,että+yrittävätkö+jotkut+aktiivisesti+selvittää+tätä+Antin+katoamista?+Ei+tietenkään+poliisi,mutta+jotkut+muut.
21.03.2017 01:22
Joo,tuo+serkkuni+lapsi+jolla+yleensä(aina?)+profetiat+ovat+toteutuneet+on+uskovainen+ja+todella+uskonnollinen.+Ja+tämä+tätini+on+myös+pitkään+uskossa+ollut.++Ja+itse+en+ole+ainakaan+selkeästi+uskossa...+++Ja+tämä+tätini+on+yleensä+itse+halunnut+käyttää+selittämisen/profetoimisen+lahjaa+myös+minulle.++Itse+hän+yleensä+on+ehdottanut,että"käytetään+lahjaa".+Ja+nykyään+hän+on+käyttänyt+minulle+lahjaa+lähinnä+raamattupiireissä+johon+tietyt+ihmiset+kokoontuvat+lukemaan+raamattua+ja+puhumaan+uskonasioista.+
Mutta+tuo+ehdotus,että+pyhä+henki+ei+pääse+toimimaan+jos+ihminen+ei+ole+uskossa,+voi+olla+selitys+sille+miksi+minulle+tulleet+profetiat+eivät+ole+toteutuneet.++Ehkä.
Miten+muuten+määritellään+se,että+on+uskossa/uskovainen?
26.02.2017 18:10
En+ole+uskovainen/uskossa.....+Mutta+en+ole+myöskään+"kieltäjä"+eli+en+tyrmää+täysin+uskontoa....+En+ole+ateisti.+++Kiitos+teille+jotka+vastasitte!+Tämä+tätini+joka+on+minulle+siis+eniten+profetoinut+on+profetoinut+myös+serkkuni(eli+tyttönsä)lapselle,mutta+ero+on+tosiaan+siinä,että+minulle+tulleet+profetiat+eivät+yleensä+päde,kun+taas+serkkuni+lapsen+kohdalla+ne+ovat+päteneet+kaikki!+Outoa...+Edelleenkin+kysyn:+Tulevatko+profetiat+jumalasta+kun+eivät+toteudu?
26.02.2017 13:59
Voisiko+joku+puolueeton+evoluutioon+ja+sen+todisteisiin+perehtynyt+ihminen+kertoa,onko+evoluutio+totta?+Toisaalta+evoluutio+ja+luominen+eivät+välttämättä+sulje+toisiaan+pois.....+Ensin+on+voitu+luoda+ja+sitten+on+tapahtunut+evoluutiota....+Se+on+yksi+vaihtoehto....++++Jotkut+väittävät+kiven+kovaan+evoluution+olevan+mahdotonta+ja+perustelevat+ja+jotkut+väittävät+yhtä+lujasti+evoluution+olevan+täysi+fakta!!++Joten+siis:+Onko+evoluutio+siis+totta?+Ja+jos+on+niin+kokonaan+vai+osittain?++Voisiko+joku+antaa+LOPULLISEN+vastauksen+tähän+kysymykseen?
25.01.2017 22:54
Harmi,että+raamatussa+jostain+syystä+kielletään+ennustaminen:+Uskon+ennustamiseen,että+JOTKUT+pystyvät+ennustamaan+ja+haluan,että+minulle+ennustetaan.+Olen+kiinnostunut+raamatusta,+raamatun+jumalasta+ja+Jeesuksesta,mutta+jos+pitää+valita+Ennustelu+vai+Raamattu,niin+joudun+valitettavasti+hylkäämään+raamatun,kun+minulla+on+tiettyjä+asioita+joista+en+halua+luopua...
Kuoleman+jälkeisen+elämän+mahdollisuudesta+ajattelen+RISTIRIITAISESTI:Toisaalta+ajattelen,että+tietoisuus+loppuu+kuolemaan+ja+asia+on+niin+kuin+raamattu+sanoo"Kuolleet+eivät+tiedä+yhtään+mitään"+ja+toisaalta+uskon,että+kuoleman+jälkeistä+elämää+on++mahdollisesti+monenlaista+osa+syntyy+uudestaan,osa+jatkaa+elämäänsä+jossain+toisessa+paikassa+jne...++Uskon+jälleensyntymiseen+aika+vahvasti...+Olen+perehtynyt+ns"+jälleensyntymis+tapauksiin..."
Raamattu+kieltää+myös+Astrologian,jossa+en+näe+mitään+pahaa!+Uskon+myös+Astrologiaan+ja+olen+saanut+siitä+todisteita:Että+ei+se+IHAN+tuulesta+temmattua+ole+vaan+ON+siinä+JOTAIN+PERÄÄ!!+++
Ihmettelen+vain+miksi+raamattu+kieltää+asiat+joissa+ei+välttämättä+ole+mitään+pahaa?
En+usko,että+minusta+voi+tulla+koskaan+uskovaista+koska+vaadin+todisteita+ja+toisekseen+raamattu+kieltää+minulle+tärkeitä+asioita...+
En+ole+ateisti.+Olen+taipuvainen+ajattelemaan,että+jumala/jumalat+on+olemassa.
17.11.2016 23:49
Minä+olen+24+vuotias+nainen+ja+minulla+on+diagnoosina+Lievä+älyllinen+kehitysvammaisuus.++En+ole+vieläkään+saanut+vastausta+siihen+olenko+kehitysvammainen+vai+en,+enkä+välttämättä+koskaan+saakaan+varmuutta+asiaan.++Olen+siis+aina+kyseenalaistanut+kehitysvammaisuuteni.++Ja+jos+olen+kehitysvammainen,niin+minulla+on+vaikeuksia+hyväksyä+sitä...++Olen+toisaalta+aika+varma,että+JOTAIN+puutetta+minulla+älyllisellä+puolella+on+,mutta+onko+se+lievää+kehitysvammaisuutta+vai+pelkkää+heikkolahjaisuutta,niin+en+tiedä........+++++++++Heikkolahjaisuushan+ei+ole+vielä+kehitysvammaisuutta+vaan+heikkolahjaisilla+on+korkeampi+älykkyys+kuin+kehitysvammaisilla.+Paitsi+ei+kai+se+ihan+niinkään+mene?+Älykkyyttähän+on+monenlaista.+Oletan(En+ole+varma+oikein+mistään)+,että+esim+jotkut+heikkolahjaiset+saattavat+olla+joissain+asioissa+tyhmempiä+kuin+levästi+kehitysvammaiset.?+Onko+se+näin?+Olenko+oikeassa,ettei+se+älykkyys+ole+niin+yksiselitteistä?
Meneekö+se+niin,että+kehitysvammaiseksi+määritellään+vain+TIETYNLAISEN+älykkyyden+perusteella?+Eli+jos+näin+olisi,niin+sehän+tarkoittaisi,että+kehitysvammaiset+voivat+osittain+olla+tosi+älykkäitä?+Eli+kehitysvammainen+voi+olla+osittain+älykkäämpi+kuin+heikkolahjainen+tai+normaali+älyinen?+Meneekö+se+niin?
Minun+on+vaikea+hyväksyä+kehitysvammaisuuttani(jos+nyt+olen+kehitysvammainen),mutta+osallistun+ehkä+vuonna+2017+kehitysvammaisten+sopeutumisvalmennuskurssille+Oulaisissa+Taukokankaan+hyvinvointikeskuksessa.
Se+saattaa+EHKÄ+auttaa+minua+olemaan+sinut+itseni+kanssa,hyväksymään+mahdollinen+kehitysvammaisuuteni.++Minullakin+on+ollut+aika+vaikea+elämä+ja+lapsuus+kun+äiti+oli+niin+++epävakaa+ja+isäkin+oli+tasapainoton.+Se+on+varmasti+vaikuttanut+psyykkeeni.+++Olisi+kiva+tietää+olenko+lievästi+älyllisesti+kehitysvammainen+vai+heikkolahjainen.+
Terveisin+Anna+Arvaamaton
17.11.2016 00:05
Tarkoitatko,että+antaisin+puhelinnumeron?
Onko+sinulla+sähköpostia?+Jos+on,niin+anna+se+sähköposti+osoite+,niin+laitan+numeroni+sinulle+sähköpostiisi.+Jos+sinulla+ei+ole+sähköpostia,niin+pitää+antaa+se+numero+tässä.
11.11.2016 12:43
Pieni+lisäys+viestiini:+Haluan+minulle+ennustettavan+ILMAISEKSI.+Eli+en+ole+valmis+maksamaan(köyhyys)+vaan+haluan,että+joku+ihan+hyvää+hyvyyttään+ennustaa+minulle.
Sellaisiakin+ihmisiä+on+mutta+osa+haluaa+maksun.
10.11.2016 21:43
Nikun+tapauksessa+uskon+eniten+tapaturman+tai+rikoksen+vaihtoehtoihin.+Vähemmän+itsemurhaan+tai+tahalliseen+katoamiseen.+Rikos+voi+olla+henkirikos+tai+sieppaus/vapaudenriisto...+++++++++Minua+niin+turhauttaa+epätietoisuus+asioista.+Mitenköhän+omaiset+kestävät?+Haluaisin+saada+tietää+TOTUUDEN+tästä+katoamisesta,mutta+en+tiedä+ja+SE+häiritsee+minua.++Jos+joku+jollain+ihmeellisellä+tavalla+tietää+mitä+Nikulle+tapahtui+niin+kertokoon+minulle!++Mutta+voiko+kukaan+"tavallinen"+ihminen+tietää?+Pitäisi+olla+jotain+yliluonnollisiakykyjä.
Saisi+vastauksen+edes+siihen,+päätyikö+Niku+mereen+vai+poistuiko+maihin+laivasta.
Autokannella+ei+ollut+kameroita+ja+kannen+kamerat+olivat(?)huollossa+eivätkä+näin+ollen+antaneet+kuvaa.++Tässä+Nikun+tapauksessa+on+kummallisuuksia:+Miten+on+mahdollista,ettei+sen+viimeisen+valvontakamera+kuvan+jälkeen+ole+naisista+eikä+Nikusta+havaintoja?+Ei+silminnäkijä+havaintoja+eikä+enää+kamerakuvaa.++
Onkohan+Niku+elossa+vai+kuollut?++Ei+ole+vastauksia.+:+(
17.10.2016 03:09
4 / 4