- Minä olen vielä neitsyt. Tosin "vasta" 24 vuotias. Yritin kerran yhdyntää yhden kuusikymppisen miehen kanssa,mutta se meni puihin,koska hänellä ei seissyt. Yritti monta kertaa laittaa "sen" sisääni,mutta ei onnistunut... Menetänkö neitsyyteni joskus? Kuka tietää. Onko se edes tärkeää? EI.
- Ei vissiin ole muita keinoja ratkaista Antin katoamista,kuin löytää ruumis tai saada tunnustus tekijöiltä ja näin ollen tietoon myös ruumiin kätköpaikka...... Tärkeintä on,että tämä tapaus RATKEAA eli selviää tavalla tai toisella. Joutaisi jo selviämään tämä tapaus. Nyt on 2017 ja Antti katosi 2006!! Minä toivon syvästi tapauksen selviämistä ja toivon,että tekijät saavat rangaistuksen. Joidenkin täytyy vain saada tietoon missä ruumis on tai saada tekijät tunnustamaan ja vaikka salaa nauhoittaa tunnustus... Jos tekijät eivät suostu poliisille tunnustamaan. Tämä tapaus ei ratkea jos KUKAAN ei tee MITÄÄN,vaan joidenkin on tehtävä jotain,jotta löydetään Antti... Tai oikeammin hänen ruumiinsa...... Huoh! LÖYDY ANTTI! LÖYDY!
- Minullekin tuli eilisestä jaksosta(21.3.2017)sellainen olo,että Aaro olisi ehkä Violan isä. Siitä miten aaro puhui severille ja violalle ja siitä miten Kari kysyi Lindalta"Liittyykö tähän jotain muutakin",niin niistä voisi päätellä niin. Eli Aarohan on Lindan isä eli JOS Viola on Aaron tytär niin Aarolla on lapsi oman tyttönsä kanssa! Ja Aaro on Severin setä,jonka Severi itsekin tietää vaikka tavallaan pitää Aaroa isänään. Eero on Severin isä. Linda on Violan äiti ja Aaro on Lindan isä ja on mahdollista,että aaro on Violankin isä. Mutta on myös mahdollista,että aaro EI OLE Violan isä vaan se on joku muu. Violan isä on Aaro tai joku muu.... Salkkarit tuntien ei olisi yllätys,että aarolla olisi lapsi oman tyttönsä kanssa. Ja sellaistahan tapahtuu tosi elämässäkin. Saa nähdä miten on. Jotkut asiat kyllä viittaa nyt siihen,että Aaro olisi Violan isä....
- Toivottavasti tämä tapaus selviää. Jotenkin. Toivottavasti Antin veljellä on kavereita jotka tukevat häntä. Yksi tapa ratkaista tämä tapaus voisi olla se mitä osa on ehdottanut: Porukalla tekijöiden luokse vaatimaan totuus. Mitähän kaikkea Antin veli on yrittänyt ratkaistakseen tapauksen? En tiedä voinko itse tehdä mitään ratkeamisen hyväksi,mutta jotkut muut ehkä voivat. Toivottavasti jotkut saavat tekijät tunnustamaan. Tietääkö joku,että yrittävätkö jotkut aktiivisesti selvittää tätä Antin katoamista? Ei tietenkään poliisi,mutta jotkut muut.
- Joo,tuo serkkuni lapsi jolla yleensä(aina?) profetiat ovat toteutuneet on uskovainen ja todella uskonnollinen. Ja tämä tätini on myös pitkään uskossa ollut. Ja itse en ole ainakaan selkeästi uskossa... Ja tämä tätini on yleensä itse halunnut käyttää selittämisen/profetoimisen lahjaa myös minulle. Itse hän yleensä on ehdottanut,että"käytetään lahjaa". Ja nykyään hän on käyttänyt minulle lahjaa lähinnä raamattupiireissä johon tietyt ihmiset kokoontuvat lukemaan raamattua ja puhumaan uskonasioista.
Mutta tuo ehdotus,että pyhä henki ei pääse toimimaan jos ihminen ei ole uskossa, voi olla selitys sille miksi minulle tulleet profetiat eivät ole toteutuneet. Ehkä.
Miten muuten määritellään se,että on uskossa/uskovainen? - En ole uskovainen/uskossa..... Mutta en ole myöskään "kieltäjä" eli en tyrmää täysin uskontoa.... En ole ateisti. Kiitos teille jotka vastasitte! Tämä tätini joka on minulle siis eniten profetoinut on profetoinut myös serkkuni(eli tyttönsä)lapselle,mutta ero on tosiaan siinä,että minulle tulleet profetiat eivät yleensä päde,kun taas serkkuni lapsen kohdalla ne ovat päteneet kaikki! Outoa... Edelleenkin kysyn: Tulevatko profetiat jumalasta kun eivät toteudu?
- Voisiko joku puolueeton evoluutioon ja sen todisteisiin perehtynyt ihminen kertoa,onko evoluutio totta? Toisaalta evoluutio ja luominen eivät välttämättä sulje toisiaan pois..... Ensin on voitu luoda ja sitten on tapahtunut evoluutiota.... Se on yksi vaihtoehto.... Jotkut väittävät kiven kovaan evoluution olevan mahdotonta ja perustelevat ja jotkut väittävät yhtä lujasti evoluution olevan täysi fakta!! Joten siis: Onko evoluutio siis totta? Ja jos on niin kokonaan vai osittain? Voisiko joku antaa LOPULLISEN vastauksen tähän kysymykseen?
- Harmi,että raamatussa jostain syystä kielletään ennustaminen: Uskon ennustamiseen,että JOTKUT pystyvät ennustamaan ja haluan,että minulle ennustetaan. Olen kiinnostunut raamatusta, raamatun jumalasta ja Jeesuksesta,mutta jos pitää valita Ennustelu vai Raamattu,niin joudun valitettavasti hylkäämään raamatun,kun minulla on tiettyjä asioita joista en halua luopua...
Kuoleman jälkeisen elämän mahdollisuudesta ajattelen RISTIRIITAISESTI:Toisaalta ajattelen,että tietoisuus loppuu kuolemaan ja asia on niin kuin raamattu sanoo"Kuolleet eivät tiedä yhtään mitään" ja toisaalta uskon,että kuoleman jälkeistä elämää on mahdollisesti monenlaista osa syntyy uudestaan,osa jatkaa elämäänsä jossain toisessa paikassa jne... Uskon jälleensyntymiseen aika vahvasti... Olen perehtynyt ns" jälleensyntymis tapauksiin..."
Raamattu kieltää myös Astrologian,jossa en näe mitään pahaa! Uskon myös Astrologiaan ja olen saanut siitä todisteita:Että ei se IHAN tuulesta temmattua ole vaan ON siinä JOTAIN PERÄÄ!!
Ihmettelen vain miksi raamattu kieltää asiat joissa ei välttämättä ole mitään pahaa?
En usko,että minusta voi tulla koskaan uskovaista koska vaadin todisteita ja toisekseen raamattu kieltää minulle tärkeitä asioita...
En ole ateisti. Olen taipuvainen ajattelemaan,että jumala/jumalat on olemassa. - Minä olen 24 vuotias nainen ja minulla on diagnoosina Lievä älyllinen kehitysvammaisuus. En ole vieläkään saanut vastausta siihen olenko kehitysvammainen vai en, enkä välttämättä koskaan saakaan varmuutta asiaan. Olen siis aina kyseenalaistanut kehitysvammaisuuteni. Ja jos olen kehitysvammainen,niin minulla on vaikeuksia hyväksyä sitä... Olen toisaalta aika varma,että JOTAIN puutetta minulla älyllisellä puolella on ,mutta onko se lievää kehitysvammaisuutta vai pelkkää heikkolahjaisuutta,niin en tiedä........ Heikkolahjaisuushan ei ole vielä kehitysvammaisuutta vaan heikkolahjaisilla on korkeampi älykkyys kuin kehitysvammaisilla. Paitsi ei kai se ihan niinkään mene? Älykkyyttähän on monenlaista. Oletan(En ole varma oikein mistään) ,että esim jotkut heikkolahjaiset saattavat olla joissain asioissa tyhmempiä kuin levästi kehitysvammaiset.? Onko se näin? Olenko oikeassa,ettei se älykkyys ole niin yksiselitteistä?
Meneekö se niin,että kehitysvammaiseksi määritellään vain TIETYNLAISEN älykkyyden perusteella? Eli jos näin olisi,niin sehän tarkoittaisi,että kehitysvammaiset voivat osittain olla tosi älykkäitä? Eli kehitysvammainen voi olla osittain älykkäämpi kuin heikkolahjainen tai normaali älyinen? Meneekö se niin?
Minun on vaikea hyväksyä kehitysvammaisuuttani(jos nyt olen kehitysvammainen),mutta osallistun ehkä vuonna 2017 kehitysvammaisten sopeutumisvalmennuskurssille Oulaisissa Taukokankaan hyvinvointikeskuksessa.
Se saattaa EHKÄ auttaa minua olemaan sinut itseni kanssa,hyväksymään mahdollinen kehitysvammaisuuteni. Minullakin on ollut aika vaikea elämä ja lapsuus kun äiti oli niin epävakaa ja isäkin oli tasapainoton. Se on varmasti vaikuttanut psyykkeeni. Olisi kiva tietää olenko lievästi älyllisesti kehitysvammainen vai heikkolahjainen.
Terveisin Anna Arvaamaton - Tarkoitatko,että antaisin puhelinnumeron?
Onko sinulla sähköpostia? Jos on,niin anna se sähköposti osoite ,niin laitan numeroni sinulle sähköpostiisi. Jos sinulla ei ole sähköpostia,niin pitää antaa se numero tässä. - Pieni lisäys viestiini: Haluan minulle ennustettavan ILMAISEKSI. Eli en ole valmis maksamaan(köyhyys) vaan haluan,että joku ihan hyvää hyvyyttään ennustaa minulle.
Sellaisiakin ihmisiä on mutta osa haluaa maksun. - Nikun tapauksessa uskon eniten tapaturman tai rikoksen vaihtoehtoihin. Vähemmän itsemurhaan tai tahalliseen katoamiseen. Rikos voi olla henkirikos tai sieppaus/vapaudenriisto... Minua niin turhauttaa epätietoisuus asioista. Mitenköhän omaiset kestävät? Haluaisin saada tietää TOTUUDEN tästä katoamisesta,mutta en tiedä ja SE häiritsee minua. Jos joku jollain ihmeellisellä tavalla tietää mitä Nikulle tapahtui niin kertokoon minulle! Mutta voiko kukaan "tavallinen" ihminen tietää? Pitäisi olla jotain yliluonnollisiakykyjä.
Saisi vastauksen edes siihen, päätyikö Niku mereen vai poistuiko maihin laivasta.
Autokannella ei ollut kameroita ja kannen kamerat olivat(?)huollossa eivätkä näin ollen antaneet kuvaa. Tässä Nikun tapauksessa on kummallisuuksia: Miten on mahdollista,ettei sen viimeisen valvontakamera kuvan jälkeen ole naisista eikä Nikusta havaintoja? Ei silminnäkijä havaintoja eikä enää kamerakuvaa.
Onkohan Niku elossa vai kuollut? Ei ole vastauksia. : (