Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Grizzlythor
profiilit
Grizzlythor
Grizzlythor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
40
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heivaa+se+vanha+miehesi+pois+ennen+kuin+edes+harkitsetkaan+mitään+uusia+juttuja.
Käytöstapoja+ja+reiluutta+kuuluu+olla+toista+kohtaan+kuitenkin,+vaikka+se+vanha+kumppani+kuinka+kuvottaisikin.
En+muutenkaan+ymmärrä+tuota+asennetta,+että+uus+kumppani+täytyy+olla+valmiina+tai+muuten+vain+ainakin+varma+nakki,+ennen+kuin+voi+vanhasta+erota.+
Mielestäni+merkki+heikosta+luonteesta..+Toki+voisit+valaista+tätä+puolta+asiasta..?
19.03.2017 14:06
Työkavereissanikin+on+jo+pari+pössyttelijää+ja+kyllä+sen+huomaa.+
Käyvät+just+hieman+hitaalla+ja+muisti+on+aika+lailla+nollatasoa.+Eikä+muutenkaan+mitään+vitun+logiikkaa+missään,+niin+käytöksen+tekojen+kun+puheiden+osalta.
Joten+turha+väittää+tai+edes+inttää+vastaan,+ettei+ko+harrastus+muka+näy.
Ja+kuka+vittu+viitsii+puhua+edes+pilvenpolttoa+harrastuksena..???!???+En+itsekään+puhu+tupakointiani+harrastuksena+vaan+tapana.+Ja+täytyy+kyllä+olla+aika+vitun+surkea+ja+säälittävä+elämä,+jos+sohvalla+tms+nyhjöttäminen+bongia+poltellen+on+"harrastus".
11.03.2017 11:04
Tuo+tuntoherkkyys,+siis++sen+puute,+on+kyllä+yksi+iso+tekijä+tuossa+laukeamiskyvyttömyydessä.
Ja+toinen+aika+iso+vaikute+on+kyllä+ujous.+Olette+kuitenkin+olleet+vielä+suht+vähän+aikaa+yhdessä+ja+kyllähän+tuo+laukeaminenkin+on+vähän+sellainen+juttu,+mikä+voi+olla+ongelmallista+ujouden+takia.+Voi+kuulostaa+hassulta,+mutta+siinä+on+pointti.
Itsekin+olen+hieman+ujosteleva+ollut+joka+suhteessani.+Yleensä+saan+kyllä+hyvin+erektion+jo+eka+kerralla(joskus+tosin+ei+ole+onnistunut+parilla+ekalla+yrityksellä),+mutta+sitten+tuo+on+ollut+se+toinen+varma+merkki+siitä,+että+ujostelen+vielä.+Eli+en+meinaa+pystyä+laukeamaan.+Muutama+tyttöystävä+tästä+vuosien+varrelta+on+ekoilla+kerroilla+kysynytkin+suoraan,+että+ujostelenko+mä+noin+paljon,+etteivät+meinaa+saada+mua+laukeamaan.
Mutta+kokeile+vaikka+juuri+tuota+pillerien+hankkimista.+Se+voisi+ainakin+hieman+edesauttaa+asiaa,+kun+poikaystäväsi+tuntee+sinut+kunnolla.+
Itse+ainakin+laukean+helpommin+ilman+kortsua,+kun+tunnen+naisen+lämmön+ja+kosteuden+iholla.+Kortsun+kanssa+pimppa+tuntuu+vain+sellaiselta+"niljakkaan"+liukkaalta..:/
25.02.2017 11:41
Niinpä,+tuli+vain+mieleen,+että+oletko+itse+tehnyt+ehkä+jotain,+millä+sait+toisen+mielenkiinnon+sammumaan+tai+hänet+ehkä+jopa+suuttumaan+sinuun?
Esim.+pelehtimällä+jonkun+toisen+miehen+kanssa+tai+jotain+enempi+vähempi+loukkaavaa?
Kun+kyllä+sitä+ihastusasteella+ollessakin+täytyy+osata+sitoutua+toiseen+sen+verran+ainakin,+ettei+pelleile+monen+kanssa+edes+sen+vertailukohdan+hankkimisen+vuoksi.+Siihen+asti+siis+ainakin,+että+saa+toisesta+selkoa+et+mikä+on+pelin+henki.
25.02.2017 11:28
Sitäkin.
Lähinnä+tosiaan+jotain+fiksua+naista,+jonka+kanssa+tulis+hyvin+toimeen,+tähän+elämään+mukaan+ylipäätäänkin,+mutta+kyllähän+sitä+seksiäkin+tarvitsee+ja+kaipaa.+Ei+nyt+aina+eikä+jatkuvaan,+mutta+silloin+tällöin+kuitenkin.
Eikä+mua+haittaa,+jos+tapaan+jonkun+naisen+ja+muutaman+tapaamisen/jonkin+aikaa+kestäneen+yhteydenpidon+jälkeen+harrastetaan+seksiä.+Siinäkään+tapauksessa,+että+välit+jäisivätkin+siihen.
Eli+en+etsi+mitään+vuosisadan+Romeo&Julia-tyyppistä,+elämää+suurempaa+juttua,+mutta+elättelen+tosiaan+toivoa+jostain+hyvästä+ja+kestävästä+asiasta.+Ja+siihen+asti+mennään+sillä,+mitä+elämällä+on+annettavanaan.
Tosin+ei+tässä+nyt+hirveästi+ole+mitään+seksiseikkailuja+tullut+seikkailtua,+mutta+kuitenkin.
25.02.2017 11:22
Joo+mä+olen+kyllä+terveellä+tavalla+kranttu+mies.
Et+kunhan+heitin+tuon+lue+proffa-kommentin+ja+aattelin+et+katsoo+jos+viitsii.
Eikä+tuo+nyt+haittaa,+kunhan+alunperinkin+halusin+kommentoida,+kuin+sekaista+sakkia+nettisivustoilla+tuntuu+pyörivän.+Minkä+kyllä+muutkin+tietävät.
Eikä+mitään,+uus+tuttavuus+jo+plakkarissa.
Et+katotaan+ajan+kanssa+ja+toivotaan,+et+olis+oikeasti+fiksu+mimmi.
21.02.2017 15:14
Se+mun+pointti+oli+alunperinkin.
Olis+vaan+sanonut+suoraan+samantien.+Kuitenkin+sen+verran+kauan+oltiin+yhteyksissä,+että+hänen+olisi+pitänyt+jo+pystyä+edes+siihen+vähään.+Eikä+tosiaan+pimahtaa+ja+seota+noin+epämääräisesti+ja+kääntää+se+koko+kökkökasa+mun+päälle,+että+mulla+olis+palikat+jotenkin+sekaisin.
Ja+kun+en+tosiaan+ole+mikään+Mister+Adonis,+et+ihan+tavallinen,+tavallisen+näköinen+mies.
Mutta+kun+ei+niin+ei.+Ja+hän+saa+kyllä,+ilman+mitään+katkeruutta+tms+negatiivisella+asenteella+sanottuna,+olla+tosiaan+multa+rauhassa.+Etten+ala+odottelemaan+tai+kyselemään+perään.
20.02.2017 18:35
Just:)
Profiili+löytyy+treffiosastolta.+Et+käypähän+lukaisemassa,+jos+tosiaan+mielenkiinto+heräsi+ja+otahan+yhteyttä,+jos+siltä+vielä+tuntuu+sen+lukemisen+jälkeen:)
20.02.2017 18:30
Kissoista+sanotaan+ainakin,+että+pärjäävät+koiraeläimillekin,+ellei+niitä+pääse+yllättämään.+Eli+kyllä+tuo+kettu+turpiinsa+saa,+jos+kissan+nähden+yrittää+päästä+sen+kimppuun.+Toki+kyllä+kannattaisi+hoitaa+asiat+niin+siitä+maalla+asumisesta+huolimatta,+ettei+lemmikit+joudu+petoeläinten+kanssa+vastakkain.
Ja+toisekseen+kyllä+kissakin+voi+loukkaantua+tapellessaan+ja+tiedä+mitä+tauteja+jossain+ketussakin+on.+Et+kapi+on+ainakin+yks+yleinen+sairaus+niillä.
19.02.2017 17:46
Enkä+mäkään+nyt+todellakaan+ole+heti+kättelyssä+molo+taivasta+kohden+pökkimässä+ketään,+vaikka+nyt+sanoisikin+suoraan+aluksi,+että+hauskanpitoa+vailla+vain+tässä+ollaan+ja+mennään.
Olen+kuulolla+kyllä+mutta+se+ei+tosiaankaan+tarkoita+heti,+että+olisin+silti+samantien+ainakaan+käytettävissä.+Eli+kriteerit+ne+mullakin+on.
19.02.2017 17:20
Jep+jep.
Mutta+kuten+aloitin+muutama+kommentti+sitten,+se+pitää+edelleenkin.
Turha+vaan+haaskata+kummankaan+aikaa+sellaiseen,+mikä+nyt+ei+oikeasti+kiinnosta+pätkääkään.+Mitä+sellainen+ihminen+nyt+sitten+hakeekin+tuollaisella+mistä+kirjoitin..?
19.02.2017 17:18
No+miksi+ottaa+uudestaan+yhteyttä,+jos+jonkun+toisen+kanssa+ei+asiat+sujukaan,+kehen+on+vaihtanut+tän+ekan+treffikaverin+lennosta?+Vaikuttaa+mun+mielestäni+ainakin+hieman+epätoivoiselta+käytökseltä.+Ja+on+kyllä+loppuviimeksi+aika+toista+alentavaakin+vielä.+Näin+ainakin+itse+koen+asian,+itse+kun+en+kuitenkaan+leiki+toisilla+ihmisillä.+Niillä+tuntemattomillakaan,+että+sen+verran+täytyy+kuitenkin+jokaisella+olla+inhimillisiä+käytöstapoja.
Itse+kuitenkin+tiedän+aikas+hyvin,+mitä+haluan+tai+en+ja+sen+prusteella+teen+päätökseni+ja+pysyn+siinä.+Ja+jos+jälkeenpäin+alkaakin+kaduttaa+ja+tulla+niitä+ajatuksia,+että+ehkä+sen+ekan+kanssa+olis+sittenkin+voinut+katsoa+asiat+pidemmälle,+niin+se+on+vain+kestettävä.+
Eli+en+todellakaan+kuvittele+olevani+jonkinlainen+sosiaalinen+suurmestari,+jonka+jalkoihin+kaikkien+kuuluisi+nöyränä+langeta.+Jos+nyt+kirjoitusteni+perusteella+tai+muuten+vaan+joku+saa+sen+käsityksen,+niin+tietysti+hänellä+on+siihen+oikeus.+Mutta+täyttä+kukkua+se+käsitys+on+kuitenkin.
Ja+miksi+muuten+ottaa+edes+uudestaan+yhteyttä,+jos+koki+alunperinkin+toisen+olevan+riittämätön+eikä+välttämättä+välitä+tämän+uusintayrityksenkään+tiimoilta+panostaa+siihen+asiaan?+Olen+varmaan+vähäjärkinen+tai+jotain,+mutta+ei+mene+mun+kaaliini.
Enkä+mä+nyt+ole+tosiaan+kuolemanvakavasti+liikenteessä,+mutta+en+tosiaan+myöskään+ole+pelleilemässä+kenenkään+kanssa.+Eli+kyllä+ajatuksena+on+kuitenkin+löytää+jonkun+vakituinen+ja+hyvä+ihmissuhde+tuon+nettideittailun+tiimoilta.+On+se+sitten+parisuhde+tai+ystävyys.+
Vaikkakin,+mä+kestän+olla+kyllä+sinkkuna+yhtä+hyvin+kuin+parisuhteessakin.+Että+sinänsä+mulle+ei+nyt+niin+kauhean+iso+menetys/kolhu+se+ole,+että+jos/kun+en+löydä+netin+kautta+seuraa+itselleni.
Ja+jos+pelkkää+hauskanpitoa+haluaa,+niin+kyllähän+se+olisi+vähintäänkin+fiksua+sanoa+se+aika+alkuvaiheessa+suoraan+toiselle.+Sekin+on+mulle+ihan+ok+ja+siinä+tapauksessa+voi+sitten+tehdä+omat+päätelmät+asian+suhteen.+Eli+lähteekö+siihen+juttuun+mukaan+vai+sanooko+rehellisesti,+että+kannattaa+jatkaa+etsimistä+jonkun+toisen+tiimoilta.
Ja+kun+tuollainen+"tunnepelaaminen"/sosiaalinen+kikkailu+ei+kuulu+mun+tapoihin,+enkä+sitä+viitsi+ottaa+myöskään+toiselta+vastaan.
19.02.2017 10:53
Niin+juu+ja+sen+verran+piti+vielä+sanomani,+että+jos+itse+ylipäätäänkin+jättäisin+jonkun+mimmin+odottelemaan+varalle+siksi+aikaa,+että+ottaisin+jostain+toisesta+muijasta+selvää,+niin+varmasti+olisi+helvetti+irti.+Niin+tämän+viimeisen+suhteen+kuin+muidenkin.+Ja+siinäkin+tapauksessa,+että+tekevät/tekisivät+itse+ihan+samaa.
Että+senkin+takia+itse+ainakin+noudatan+omassa+käytöksessäni+sitä,+että+joko+menen+yhden+kanssa+kerrasta+niin+pitkälle+kuin+pääsee+tai+pistän+hänet+saman+tien+kiertoon,+jos+siltä+tuntuu+ettei+itsellä+riitä+kiinnostusta+tarpeeksi.
Niin+se+tosiaan+kanssa+ihmetyttää+naisväessä.+Heitä+pitäisi+odotella+ilomielin+vaikka+miten,+mutta+heille+jos+tekee+saman,+niin+sekoavat.+Pitäisi+sen+psyykkeen+kestää+ottaa+samaa+vastaan,+mitä+itsekin+tekee.+Ja+tekee+sitten+itse+just+sen+verran,+mitä+kestää+ottaa+vastaan.+Yksinkertainen+yhtälö,+eikö?
18.02.2017 17:14
Tein+muuten+itse+saman+yks+kerta+ja+huomasin+ihan+saman+asian.
Eka+60000€+vuosituloilla+ilmoitellessani+niitä+vastauksia+tuli+aikaslaillakin,+mutta+vastaukset+romahtivat+murto-osaan+kun+laitoin+todelliset+vuosituloni+ilmoitukseen.+Todelliset+tulot+pyörii+siinä+30000€/v+tietämillä+riippuen+siitä,+kuinka+paljon+tekee+ylitöitä.
18.02.2017 17:04
No+en+mä+nyt+todellakaan+ollut+mitään+kirkkoa+varaamassa,+jos+sitä+tarkoitit..?
Ihmetytti+vaan+tosiaan+tuollainen+huvittava+käytös.+Itse+neiti+kuitenkin+jo+yli+kuukauden+kirjoitteli+mun+kanssa+ja+pimahti+sitten+heti,+kun+kuvat+vaihtoi+omistajaa.
Ja+tuollaisella+ihme+tyylillä,+että+itse+höpötteli+ihan+ihmeellisiä+ja+käänsi+sen+niin+päin,+että+mulla+on+palikat+sekaisin.+Olis+kai+pitänyt+sitten+olla+vain+ihan+vitun+sama-asenteella+koko+tilanteeseen.
Olis+sitten+vaan+sanonut+suoraan+tosiaan,+niin+kuin+asia+on,+eikä+aloittanut+tuollaista+erikoista+ilveilyä.+Tai+sitten+vain+olisi+kadonnut+mitään+sanomatta.+Pointti+mulla+on+tässä+se,+että+minkä+ihmeen+takia+sitten+pelleillä?
Mut+ei+mitään,+ihmisiä+tulee+ja+menee.+Eli+toisin+sanoen+juurikin+tämä+juna+lähti+jo+ja+harmi+sille,+ketä+ei+noussut+ajoissa+kyytiin.
Toivottavasti+ei+tosiaan+vaan+ala+kirjoittelemaan+perään+mitään+ikävä+sua-juttuja.
18.02.2017 17:02
Just.
No+onhan+se+sit+niinkin,+että+olen+kai+sairas+sitten.
Mutta+eipä+tuokaan+kovin+terveeltä+vaikuttanut,+että+nainen+tosiaan+ilmoitti+mulle+että+vähän+tuntuis+olevan+mulla+palikat+sekaisin.+Ja+ihan+sen+vuoksi,+kun+ihmettelin+hänen+väitettään+siitä,+että+olisin+laittanut+saman+viestin+monelle+samaan+aikaan+minkä+laitoin+hänelle.+Ja+sitten+oikein+etsimällä+etsi(sanoi+sen+oikein)+mahdollisia+ristiriitaisuuksia+mun+myöhemmästä+viestittelystä.
Enkä+todellakaan+laittanut+viestejä+muille,+kun+hänelle.+
Niin+ja+kerroin+muuten+ihan+suoraan+hänelle+aikaisemmin,+että+sain+parilta+muultakin+naiselta+yhteydenottoja,+joita+en+kuitenkaan+noteerannut+miksikään,+koska+halusin+ihan+oikeasti+tutustua+häneen.
Ja+eipä+tuokaan+tuntunut+kovin+fiksulta+vedolta,+että+hän+vain+ilmoitti+mulle+kirjoittavansa+ehkä+joskus+ja+sitten+hävisi+linjoilta.+Ja+jos+tuo+häviäminen+ei+nyt+johtunut+tuosta+hänen+tekemällä+tehdystä+välikohtauksesta,+niin+hän+sitten+ainakin+katsoo+jonkun+hänelle+kiintoisemman+miehen+eka+"läpi"+ja+sitten+ottaa+muhun+yhteyttä,+jos+se+ei+natsaakaan.+Eli+mun+vissiin+pitäisi+olla+varamiehenä+tavoitettavissa,+jos+toisen+kanssa+ei+asiat+onnistukaan.
Mun+mielestä+ainakin+todella+surkeata+käytöstä,+olisi+vain+rehellisesti+sanonut+mikä+mättää.+Mun+ulkonäkö,+halu+kokeilla+muita+ensin+tms...+
Mutta+kun+ei,+niin+turha+kai+munkaan+on+olla+hienovarainen.+En+nyt+ala+vittuilemaan,+mutta+en+nyt+todellakaan+ala+diplomaattiseksi+tyyliin+"Vika+ei+ole+sinussa,+vaan+ihan+täysin+mussa.+Annathan+anteeksi+ja+kaikkea+hyvää."
Niin+tosiaan+jos+olen+tuon+takia+sairas,+niin+sitten+olen..:/
Ja+kun+se+juna+meni+jo.+Et+jos+ei+halua+toisen+kanssa+sittenkään+edes+yrittää+alkua+pidemmälle,+niin+antaa+sitten+asian+olla+kokonaan.+Itse+en+ainakaan+niin+tee+toiselle.
Et+jos+lähden+mennä+viilettämään+jonkun+toisen+kanssa,+vaikka+olen+ensiksi+ollut+jonkun+toisen+kanssa+yhteyksissä,+ja+tämä+viilettäminen+epäonnistuu,+niin+en+todellakaan+enää+edes+harkitsekaan+yhteydenottoa+tälle+ekalle+yritykselle.
Enkä+oleta+enkä+edes+toivo,+että+mua+jäätäisiin+odottamaan,+ett+ämilloin+mä+viitsin+vaivautua+ottamaan+yhteyttä.
17.02.2017 15:28
No+sehän+noissa+tuntuu+olevan+sitä+itseänsä.
Onko+sitä+sitten,+että+miehen+pitäisi+tienata+niin+helvetisti,+että+nuija+voi+jäädä+kotiin+makaamaan+perse+homeessa..?
Pitäisi+riittää,+että+mies+käy+töissä+ja+tienaa+sen+verran+hyvin,+että+pärjää.+Ja+tuollainen+2000-3000€/kk+riittää+ihan+hyvin+siihen+pärjäämiseen.
17.02.2017 15:15
Lähinnä+silloin+jos+tulee+joku+muisto+mieleen+jostain+tilanteesta/asiasta.+Jos+silloinkaan.
Periaate+on+se,+että+existä+pitää+voida+sanoa/puhua+joskus,+mutta+niistä+ei+todellakaan+aleta+jauhamaan+joka+käänteessä.+Puhumattakaan+sitä,+että+vertaillaan+tai+riitatilanteessa+toista+loukataan+exän+avulla/hänestä+puhumalla.+
Mä+ainakin+pistän+naisen+samantien+kiertoon,+jos+hänellä+alkaa+olla+tällaista+"Exä+sitä+exä+tätä+exä+niin+ja+exä+näin.."-tasoista+käytöstä.
17.02.2017 15:12
Eipä+tunnu+tosiaan+olevan.
Parhaimmatkin+(onneksi)+sekoavat+heti+alkumetreillä+muutaman+eka+viikon+aikana.
Sit+yks+aika+metka+juttu+on+se,+että+olettavat+ihan+oikeasti+ja+tosissaan,+että+jätkä+jää+odottelemaan+kiltisti+heitä.+Siis+näissä+tilanteissa,+et+jos(eli+kun)+he+treffavat+useampia+samaan+aikaan.+
Et+jos+nyt+tämä+viestittelystä+seonneen+pointti+on+se(kin),+että+ottaa+selvää+eka+muista+ja+jatkaa+sit+mun+kanssa,+jos+muiden+kanssa+menee+vituralleen.+Vaikka+ilmoitan+kyllä+saman+tien+siinä+tapauksessa,+että+tämä+juna+meni+jo+ja+oma+vika,+kun+ei+noussut+ajoissa+kyytiin.
Ja+annas+olla,+jos+mies+tekee+samaa,+eli+viestittelee+edes+2+kanssa+samaan+aikaan,+niin+johan+se+sota+alkaa+sitten+viimeistään.+Mikä+logiikka+siinäkin+sitten+on,+et+nainen+voi+ja+saa+hoidella+vaikka+kymmentä+jätkää+samaan+aikaan+mut+miehen+täytyy+sitten+kiltisti+olla+kotona+kintut+ristissä+valmiina+odottamassa,+et+milloin+tää+yks+nainen+sitten+päättää+ilmoitella+itsestään.
Itse+olen+kyllä+sellainen,+et+mieluummin+keskityn+heti+alusta+yhteen+kunnolla+kuin+et+touhuan+useamman+kanssa+miten+sattuu.+niin+senkin+takia+ihmettelen+tuota+logiikkaa.
Ja+just+muutamia+vuosia+sitten,+kun+viimeksi+menin+nettideittailun+kautta+treffailuun,+niin+silloisetkin+treffikumppanit+halusivat+välttämättä+tietää,+et+kuinka+monta+mulla+on+heidän+lisäksi.+Silloinkin+mulla+oli+kyllä+sama+asenne,+eli+yksi+kerrallaan+ja+jos+asiat+natsasi,+niin+sit+pysyin+sen+yhden+kanssa.+Itse+eivät+kyllä+sit+vastineeksi+kertoneet+omista+touhuistaan+mitään.
Ja+tuntuu+muuten+ainakin,+että+naisista+on+tullut+sairaampia+sekopäitä+noista+ajoista.
Vaikka+olihan+silloinkin+näitä+persoonallisia+tytsyjä+tarjolla.
17.02.2017 11:41
Nirsoja+sekä+sekopäitä.+Tässä+tiivistetysti+vuodenvaihteen+tienoilla+aloitettu+treffi-ilmoittelun+hedelmät.
Viimeisimmän+kanssa+kirjoiteltiin+jonkin+aikaa+ja+sit+oli+aika+vaihdella+puhelinnumerot+ja+kuvat.
Muija+pimahti,+ei+siitä+että+ainakaan+olis+myöntänyt+että+naama+ei+miellyttänyt.
Vaan+yhtäkkiä+väitti,+että+olin+lähettänyt+kuvani+johonkin+ihme+porukkaan+hänen+lisäksi.
Sitten+ihmettelin+sitä+aika+helvetisti,+kun+olin+hänelle+vain+viestitellyt+ja+sitäkin+lisäksi,+että+miten+hän+nyt+edes+olisi+voinut+nähdä+mun+puhelintietoja+väittääkseen+tuollaista.
Eka+ei+tinnyt+itsekään+ja+heti+perään+sitten+sanoikin,+että+oli+laittanut+mut+johonkin+keskustelurinkiin,+mistä+näkee+kaikkien+viestiliikenteen+toisilleen.
Sit+rupes+heittämään+jotain+ihme+sulla+on+legot+sekaisin-juttua+ja+että+hän+joutuu+lukemalla+lukemaan+mun+viestit+ja+että+niistä+löytyy+mitä+erikoisimpia+ristiriitaisuuksia.+Jne.
Itse+tosiaan+ei+eka+tiennyt,+mistä+näki+mun+viestiliikenteen+ja+sit+olinkin+jo+jossain+ringissä
Olisi+vain+sanonut+suoraan,+että+pärstä+ei+miellytä+tms,+niin+olisi+päässyt+vähän+helpommalla+vaivalla.
Mimmi+sekoili+muutenkin+oman+profiilin+kanssa,+vaihteli+ikäänsä+ym+siellä,+joten+tiedä+sitten,+kummalla+ne+legot+oli+sitten+oikeasti+tai+enempi+levällään.
Jotenkin+tuli+mieleen+mun+ex-muija+muutaman+vuoden+takaa.+Mut+hän+sentään+oli+sekaisin+ihan+rehellisesti,+kävi+terapeutilla+jne.+Mikä+selvis+mulle+kyllä+vasta+siinä+suhteen+mittaan.
Hän+kans+esimerkiksi+väänsi+kaikki+mun+sanomiset+ihan+ihme+muottiin+ja+väitti+että+mä+olen+meistä+sekaisin+oleva.+Se+juttu+loppui+siihen,+kun+kärysi+vieraista+lyhyellä+aikaa+pari+kertaa.+Pohjat+oli+tällainen,+kun+oli+erään+kerran+yhden+yökerhon+vessaan+päätynyt+jonkun+hihhulin+pökittäväksi.+Ja+ihan+sillä,+kun+tää+hihhuli+oli+vaan+tiskillä+kysynyt,+että+"Annatko+seksiä,+voitais+mennä+vessaan+panemaan?".+Et+no,+siinä+mielessä+ehkä+ihan+kiva,+että+tän+nettideitin+kanssa+ei+joutunut+noin+pitkälle+menemään+ennen+sen+totuuden+valkenemista.
Toinen+oli+tällainen+tapaus+näistä+nettituttavuuksista,+kirjoitti+ilmoituksessa+asuvansa+Satakunnassa+tietyllä+paikkakunnalla,+mut+tarkemmassa+kuvauksessaan+sitten+asuikin+jo+Hesan+ydinkeskustassa+ja+on+Satakunnasta+kotoisin.+
Se+nyt+olis+vielä+ehkä+mennyt,+mutta+tää+mimmi+myös+ilmoitti+olevansa+31v+äiti.+Mutta+hänen+lapset+kuulemma+olivat+jo+täysi-ikäisiä,+kotoa+poismuuttaneita+yksilöitä,+joten+siinä+ei+olisi+tarvinnut+elää+lapsiperheen+arkea+kuitenkaan.
Heräsi+vain+kysymys+tuon+suhteen,+et+onko+muka+joku+suomalainen+muija+ihan+oikeasti+hankkiutunut+jo+12v+ikäisenä+raskaaksi?+Eli+meni+kyllä+tämäkin+täti+saman+tien+mappi+Ö:hön.
Niin+tällaisia+on+sitten+pilvin+pimein.
Tiedä+sit+kumpi+on+parempi,+nämä+tällaiset+vai+sellaiset+lähiöräkälöiden+seinäkoristeet+joiden+elämä+pyörii+kodin+ja+baarin+ympärillä.+
Mutta+eiköhän+tosiaan+mun+nettideittailu-ura+ole+ohitse+näiden+valossa,+johan+tässä+tuli+nähtyä&kuultua+ihan+tarpeeksi+tän+6+viikon+aikana.
Sinkkuelämä+saa+luvan+jatkua+vaikka+hautaan+asti,+varmasti+parempi+vaihtoehto+kuin+ruveta+joksikin+mielenterveyshoitsuksi.
16.02.2017 20:16
2 / 2