Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

40

1. Heivaa+se+vanha+miehesi+pois+ennen+kuin+edes+harkitsetkaan+mitään+uusia+juttuja.Käytöstapoja+ja+reiluutta+kuuluu+olla+toista+kohtaan+kuitenkin,+vaikka+se+vanha+kumppani+kuinka+kuvottaisikin.En+muutenkaan+ymmärrä+tuota+asennetta,+että+uus+kumppani+täytyy+olla+valmiina+tai+muuten+vain+ainakin+varma+nakki,+ennen+kuin+voi+vanhasta+erota.+Mielestäni+merkki+heikosta+luonteesta..+Toki+voisit+valaista+tätä+puolta+asiasta..?
  2. No+miksi+ottaa+uudestaan+yhteyttä,+jos+jonkun+toisen+kanssa+ei+asiat+sujukaan,+kehen+on+vaihtanut+tän+ekan+treffikaverin+lennosta?+Vaikuttaa+mun+mielestäni+ainakin+hieman+epätoivoiselta+käytökseltä.+Ja+on+kyllä+loppuviimeksi+aika+toista+alentavaakin+vielä.+Näin+ainakin+itse+koen+asian,+itse+kun+en+kuitenkaan+leiki+toisilla+ihmisillä.+Niillä+tuntemattomillakaan,+että+sen+verran+täytyy+kuitenkin+jokaisella+olla+inhimillisiä+käytöstapoja.Itse+kuitenkin+tiedän+aikas+hyvin,+mitä+haluan+tai+en+ja+sen+prusteella+teen+päätökseni+ja+pysyn+siinä.+Ja+jos+jälkeenpäin+alkaakin+kaduttaa+ja+tulla+niitä+ajatuksia,+että+ehkä+sen+ekan+kanssa+olis+sittenkin+voinut+katsoa+asiat+pidemmälle,+niin+se+on+vain+kestettävä.+Eli+en+todellakaan+kuvittele+olevani+jonkinlainen+sosiaalinen+suurmestari,+jonka+jalkoihin+kaikkien+kuuluisi+nöyränä+langeta.+Jos+nyt+kirjoitusteni+perusteella+tai+muuten+vaan+joku+saa+sen+käsityksen,+niin+tietysti+hänellä+on+siihen+oikeus.+Mutta+täyttä+kukkua+se+käsitys+on+kuitenkin.Ja+miksi+muuten+ottaa+edes+uudestaan+yhteyttä,+jos+koki+alunperinkin+toisen+olevan+riittämätön+eikä+välttämättä+välitä+tämän+uusintayrityksenkään+tiimoilta+panostaa+siihen+asiaan?+Olen+varmaan+vähäjärkinen+tai+jotain,+mutta+ei+mene+mun+kaaliini.Enkä+mä+nyt+ole+tosiaan+kuolemanvakavasti+liikenteessä,+mutta+en+tosiaan+myöskään+ole+pelleilemässä+kenenkään+kanssa.+Eli+kyllä+ajatuksena+on+kuitenkin+löytää+jonkun+vakituinen+ja+hyvä+ihmissuhde+tuon+nettideittailun+tiimoilta.+On+se+sitten+parisuhde+tai+ystävyys.+Vaikkakin,+mä+kestän+olla+kyllä+sinkkuna+yhtä+hyvin+kuin+parisuhteessakin.+Että+sinänsä+mulle+ei+nyt+niin+kauhean+iso+menetys/kolhu+se+ole,+että+jos/kun+en+löydä+netin+kautta+seuraa+itselleni.Ja+jos+pelkkää+hauskanpitoa+haluaa,+niin+kyllähän+se+olisi+vähintäänkin+fiksua+sanoa+se+aika+alkuvaiheessa+suoraan+toiselle.+Sekin+on+mulle+ihan+ok+ja+siinä+tapauksessa+voi+sitten+tehdä+omat+päätelmät+asian+suhteen.+Eli+lähteekö+siihen+juttuun+mukaan+vai+sanooko+rehellisesti,+että+kannattaa+jatkaa+etsimistä+jonkun+toisen+tiimoilta.Ja+kun+tuollainen+"tunnepelaaminen"/sosiaalinen+kikkailu+ei+kuulu+mun+tapoihin,+enkä+sitä+viitsi+ottaa+myöskään+toiselta+vastaan.
  3. Just.No+onhan+se+sit+niinkin,+että+olen+kai+sairas+sitten.Mutta+eipä+tuokaan+kovin+terveeltä+vaikuttanut,+että+nainen+tosiaan+ilmoitti+mulle+että+vähän+tuntuis+olevan+mulla+palikat+sekaisin.+Ja+ihan+sen+vuoksi,+kun+ihmettelin+hänen+väitettään+siitä,+että+olisin+laittanut+saman+viestin+monelle+samaan+aikaan+minkä+laitoin+hänelle.+Ja+sitten+oikein+etsimällä+etsi(sanoi+sen+oikein)+mahdollisia+ristiriitaisuuksia+mun+myöhemmästä+viestittelystä.Enkä+todellakaan+laittanut+viestejä+muille,+kun+hänelle.+Niin+ja+kerroin+muuten+ihan+suoraan+hänelle+aikaisemmin,+että+sain+parilta+muultakin+naiselta+yhteydenottoja,+joita+en+kuitenkaan+noteerannut+miksikään,+koska+halusin+ihan+oikeasti+tutustua+häneen.Ja+eipä+tuokaan+tuntunut+kovin+fiksulta+vedolta,+että+hän+vain+ilmoitti+mulle+kirjoittavansa+ehkä+joskus+ja+sitten+hävisi+linjoilta.+Ja+jos+tuo+häviäminen+ei+nyt+johtunut+tuosta+hänen+tekemällä+tehdystä+välikohtauksesta,+niin+hän+sitten+ainakin+katsoo+jonkun+hänelle+kiintoisemman+miehen+eka+"läpi"+ja+sitten+ottaa+muhun+yhteyttä,+jos+se+ei+natsaakaan.+Eli+mun+vissiin+pitäisi+olla+varamiehenä+tavoitettavissa,+jos+toisen+kanssa+ei+asiat+onnistukaan.Mun+mielestä+ainakin+todella+surkeata+käytöstä,+olisi+vain+rehellisesti+sanonut+mikä+mättää.+Mun+ulkonäkö,+halu+kokeilla+muita+ensin+tms...+Mutta+kun+ei,+niin+turha+kai+munkaan+on+olla+hienovarainen.+En+nyt+ala+vittuilemaan,+mutta+en+nyt+todellakaan+ala+diplomaattiseksi+tyyliin+"Vika+ei+ole+sinussa,+vaan+ihan+täysin+mussa.+Annathan+anteeksi+ja+kaikkea+hyvää."Niin+tosiaan+jos+olen+tuon+takia+sairas,+niin+sitten+olen..:/Ja+kun+se+juna+meni+jo.+Et+jos+ei+halua+toisen+kanssa+sittenkään+edes+yrittää+alkua+pidemmälle,+niin+antaa+sitten+asian+olla+kokonaan.+Itse+en+ainakaan+niin+tee+toiselle.Et+jos+lähden+mennä+viilettämään+jonkun+toisen+kanssa,+vaikka+olen+ensiksi+ollut+jonkun+toisen+kanssa+yhteyksissä,+ja+tämä+viilettäminen+epäonnistuu,+niin+en+todellakaan+enää+edes+harkitsekaan+yhteydenottoa+tälle+ekalle+yritykselle.Enkä+oleta+enkä+edes+toivo,+että+mua+jäätäisiin+odottamaan,+ett+ämilloin+mä+viitsin+vaivautua+ottamaan+yhteyttä.
  4. Eipä+tunnu+tosiaan+olevan.Parhaimmatkin+(onneksi)+sekoavat+heti+alkumetreillä+muutaman+eka+viikon+aikana.Sit+yks+aika+metka+juttu+on+se,+että+olettavat+ihan+oikeasti+ja+tosissaan,+että+jätkä+jää+odottelemaan+kiltisti+heitä.+Siis+näissä+tilanteissa,+et+jos(eli+kun)+he+treffavat+useampia+samaan+aikaan.+Et+jos+nyt+tämä+viestittelystä+seonneen+pointti+on+se(kin),+että+ottaa+selvää+eka+muista+ja+jatkaa+sit+mun+kanssa,+jos+muiden+kanssa+menee+vituralleen.+Vaikka+ilmoitan+kyllä+saman+tien+siinä+tapauksessa,+että+tämä+juna+meni+jo+ja+oma+vika,+kun+ei+noussut+ajoissa+kyytiin.Ja+annas+olla,+jos+mies+tekee+samaa,+eli+viestittelee+edes+2+kanssa+samaan+aikaan,+niin+johan+se+sota+alkaa+sitten+viimeistään.+Mikä+logiikka+siinäkin+sitten+on,+et+nainen+voi+ja+saa+hoidella+vaikka+kymmentä+jätkää+samaan+aikaan+mut+miehen+täytyy+sitten+kiltisti+olla+kotona+kintut+ristissä+valmiina+odottamassa,+et+milloin+tää+yks+nainen+sitten+päättää+ilmoitella+itsestään.Itse+olen+kyllä+sellainen,+et+mieluummin+keskityn+heti+alusta+yhteen+kunnolla+kuin+et+touhuan+useamman+kanssa+miten+sattuu.+niin+senkin+takia+ihmettelen+tuota+logiikkaa.Ja+just+muutamia+vuosia+sitten,+kun+viimeksi+menin+nettideittailun+kautta+treffailuun,+niin+silloisetkin+treffikumppanit+halusivat+välttämättä+tietää,+et+kuinka+monta+mulla+on+heidän+lisäksi.+Silloinkin+mulla+oli+kyllä+sama+asenne,+eli+yksi+kerrallaan+ja+jos+asiat+natsasi,+niin+sit+pysyin+sen+yhden+kanssa.+Itse+eivät+kyllä+sit+vastineeksi+kertoneet+omista+touhuistaan+mitään.Ja+tuntuu+muuten+ainakin,+että+naisista+on+tullut+sairaampia+sekopäitä+noista+ajoista.Vaikka+olihan+silloinkin+näitä+persoonallisia+tytsyjä+tarjolla.
  5. Nirsoja+sekä+sekopäitä.+Tässä+tiivistetysti+vuodenvaihteen+tienoilla+aloitettu+treffi-ilmoittelun+hedelmät.Viimeisimmän+kanssa+kirjoiteltiin+jonkin+aikaa+ja+sit+oli+aika+vaihdella+puhelinnumerot+ja+kuvat.Muija+pimahti,+ei+siitä+että+ainakaan+olis+myöntänyt+että+naama+ei+miellyttänyt.Vaan+yhtäkkiä+väitti,+että+olin+lähettänyt+kuvani+johonkin+ihme+porukkaan+hänen+lisäksi.Sitten+ihmettelin+sitä+aika+helvetisti,+kun+olin+hänelle+vain+viestitellyt+ja+sitäkin+lisäksi,+että+miten+hän+nyt+edes+olisi+voinut+nähdä+mun+puhelintietoja+väittääkseen+tuollaista.Eka+ei+tinnyt+itsekään+ja+heti+perään+sitten+sanoikin,+että+oli+laittanut+mut+johonkin+keskustelurinkiin,+mistä+näkee+kaikkien+viestiliikenteen+toisilleen.Sit+rupes+heittämään+jotain+ihme+sulla+on+legot+sekaisin-juttua+ja+että+hän+joutuu+lukemalla+lukemaan+mun+viestit+ja+että+niistä+löytyy+mitä+erikoisimpia+ristiriitaisuuksia.+Jne.Itse+tosiaan+ei+eka+tiennyt,+mistä+näki+mun+viestiliikenteen+ja+sit+olinkin+jo+jossain+ringissäOlisi+vain+sanonut+suoraan,+että+pärstä+ei+miellytä+tms,+niin+olisi+päässyt+vähän+helpommalla+vaivalla.Mimmi+sekoili+muutenkin+oman+profiilin+kanssa,+vaihteli+ikäänsä+ym+siellä,+joten+tiedä+sitten,+kummalla+ne+legot+oli+sitten+oikeasti+tai+enempi+levällään.Jotenkin+tuli+mieleen+mun+ex-muija+muutaman+vuoden+takaa.+Mut+hän+sentään+oli+sekaisin+ihan+rehellisesti,+kävi+terapeutilla+jne.+Mikä+selvis+mulle+kyllä+vasta+siinä+suhteen+mittaan.Hän+kans+esimerkiksi+väänsi+kaikki+mun+sanomiset+ihan+ihme+muottiin+ja+väitti+että+mä+olen+meistä+sekaisin+oleva.+Se+juttu+loppui+siihen,+kun+kärysi+vieraista+lyhyellä+aikaa+pari+kertaa.+Pohjat+oli+tällainen,+kun+oli+erään+kerran+yhden+yökerhon+vessaan+päätynyt+jonkun+hihhulin+pökittäväksi.+Ja+ihan+sillä,+kun+tää+hihhuli+oli+vaan+tiskillä+kysynyt,+että+"Annatko+seksiä,+voitais+mennä+vessaan+panemaan?".+Et+no,+siinä+mielessä+ehkä+ihan+kiva,+että+tän+nettideitin+kanssa+ei+joutunut+noin+pitkälle+menemään+ennen+sen+totuuden+valkenemista.Toinen+oli+tällainen+tapaus+näistä+nettituttavuuksista,+kirjoitti+ilmoituksessa+asuvansa+Satakunnassa+tietyllä+paikkakunnalla,+mut+tarkemmassa+kuvauksessaan+sitten+asuikin+jo+Hesan+ydinkeskustassa+ja+on+Satakunnasta+kotoisin.+Se+nyt+olis+vielä+ehkä+mennyt,+mutta+tää+mimmi+myös+ilmoitti+olevansa+31v+äiti.+Mutta+hänen+lapset+kuulemma+olivat+jo+täysi-ikäisiä,+kotoa+poismuuttaneita+yksilöitä,+joten+siinä+ei+olisi+tarvinnut+elää+lapsiperheen+arkea+kuitenkaan.Heräsi+vain+kysymys+tuon+suhteen,+et+onko+muka+joku+suomalainen+muija+ihan+oikeasti+hankkiutunut+jo+12v+ikäisenä+raskaaksi?+Eli+meni+kyllä+tämäkin+täti+saman+tien+mappi+Ö:hön.Niin+tällaisia+on+sitten+pilvin+pimein.Tiedä+sit+kumpi+on+parempi,+nämä+tällaiset+vai+sellaiset+lähiöräkälöiden+seinäkoristeet+joiden+elämä+pyörii+kodin+ja+baarin+ympärillä.+Mutta+eiköhän+tosiaan+mun+nettideittailu-ura+ole+ohitse+näiden+valossa,+johan+tässä+tuli+nähtyä&kuultua+ihan+tarpeeksi+tän+6+viikon+aikana.Sinkkuelämä+saa+luvan+jatkua+vaikka+hautaan+asti,+varmasti+parempi+vaihtoehto+kuin+ruveta+joksikin+mielenterveyshoitsuksi.