Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

160

1. Luettelosta puuttuu pillun hinta.
  2. Minulla+on+talo+Bueng+Kanin+lähellä+noin30+km+Mekong+joen+rannalla+250m.+Ostin+pienen+kiinteistön+taloineen+60m2+ja+tontteinen+1400m2.+1000000THB.+Taloon+tehtiin+täys+remontti(katto,+sähköt,ovet+,kaakelit+ja+maalaus).+Kaksi+vuotta+sitten+taloon+rakennettiin+50m2+lisää(keittiö+ja+kylppäri).+Lisä+osa+tehtiin+normaalisti,+eli+tolpat+pystyyn,+antura+väliin+ja+harkkomuuraus.+Kattorakenteet+profiili+rautaa.+Lisäosa+maksoi+noin+6000€.Rakennuskuvat+piirsi+paikallinen+rak,+insinööri+6000THBKaikille+koiran+leuoille+tiedoksi,+tontti+ja+talo+ovat+tietenkin+vaimon+nimissä,+koska+farangi+ei+voi+omistaa+maata.+Minulla+ei+ole+mitään+asiaa+vastaan.Vaimo+halusi+ottaa+minun+sukunimeni+naimisiin+mennessämme+ja+sehän+sopi+minulle.Oli+muuten+mielenkiintoinen+operaatio+kun+käytiin+rekisteröimässä+talon+paperit+ja+vaimo+uusi++Thaimaalaisen++henkilökortin.+Minunkin+passista+otettiin+kopioita+allekirjoituksineen+monta+kertaa.Ihmeellisintä+tässä+on+se+kun+supi+suomalainen+sukunimi+kirjoitetaan+Thai+kirjaimin+niin+he+osaavat+lausua+sen+oikein.