Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thaimaanystävä
profiilit
thaimaanystävä
thaimaanystävä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
160
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luettelosta puuttuu pillun hinta.
03.12.2023 14:57
Hyvästä palvelusta kannattaa antaa aina tippiä. Hotellisiivoojalle kannattaa antaa pieni tippi päivittäin. Kun näin tekee niin huone on aina tiptop kunnossa. Myöskään kohteliaisuutta ei pidä unohtaa. Ole aina kohtelias henkilöille jotka palvelevat sinua.
25.11.2023 13:20
Olin siellä vuosi sitten. Tämä silta aivan upea noin 1450 metrin korkeudessa. Ranskalaiset siirtomaa isännät rakensivat pienois ranskalaisen kaupungin tänne vuorille. Gondooli hissit kulkevat tiuhaan tahtiin ylös.
Vuorilla on muumuassa hotelleja, ranskalaisia ravintoloita, kadetraali ym.
Toivottavasti vaimosi viihtyy Vietnamissa.
01.11.2023 10:11
Jokaiselle katsojalla tarjotaan litra kiljua ilmaiseksi. Kuuluu nääs lipun hintaan.
05.12.2022 10:37
Ei hotellihuoneita pysty ostamaan Kelan korvauksilla, joten ne ovat sinulle liian kalliita.
Olen nyt Vietnamissa ja monimiljonääri kun vaihdoin euroja dongeiiksi.
24.09.2022 02:34
Olen nyt ollut täällä Bueng Kanissa kolme viikkoa. Euroja olen vaihtanut Bateiksi pankissa, jossa saan parhaan kurssin. 1€/36,36 Batia. Tosin kurssii vaihtelee hieman päivittäin. ATM:stä voin nostaa Visalla Bateja tarpeen vaatiessa.
18.09.2022 03:42
Täällä+on+mukava+ja+viihtyisä+asua,+koska+Bueng+Kaniss+ei+ole+kahden+viikon+miljonäärejä+eikä+myöskään+Pattajan+rakkaita.
15.09.2022 08:31
Viime+yönä+lämpötila+oli++5+C+.++Sisällä+siellä+oli+lämmin+olo,+oli+russakka+kylmään+kuollut+polo.
04.04.2022 17:38
Talossani+on+ilmastointilaite+jota+voidaan+käyttää+myös+lämmittämiseen.+Lisäksi+talossani+on+välikatto+joten+lämpö+pysyy+myös+sisällä+ja+viilennyksessä+kylmä+pysyy+myös+sisällä.
Valtaosissa+taloista+puuttuu+tämä+välikatto+ja+tuuli+pääsee+puhaltamaan+suoraan+läpi+talon.
04.04.2022 09:07
Ei+villalangasta+voi+tehdä+narukiikkua.+Käytä+kunnon+koytt
,+se+kestää+varmasti+painosi.
06.02.2022 10:08
Videolla+nykyy+kuinka+hyvin+Thaimaa+hoitaa+vankien+hautausmaata.+Kävellessäni+tällä+hautausmaalla+ihmettelin+kuolleiden+Hollantilaisten+vankien+lukumäärää.
05.02.2022 14:34
"sieltä+kun+ajelee+118+pohjoiseen+tovin+matkaa+niin+on+siinä+Chiang+Rai'n+vieressä.+5555"
oelt+oikeassa,.+Kultettiin+tämä+väli+VIP-+bussilla+Chiang+Mai-Chiang+Rai.
Olen+hieman+eri+mieltä+kanssasi+Valkoisen+temppelin+kauneudesta.
Kauneus+on+silmissä+ja+siitä+ei+voi+kinata,
Oletko+muuten+itse+käynyt+Burmassa?
04.02.2022 10:33
Tästä+linkistä+pääsee+tutustumaan+Kultaiseern+kolmioon+Thaimaan+puolelta.+Tosin+kuvat+ovat+vanhoja.+Nykyinen+taulu+on+erilainen+ja+ympäristössä+on+paljon+nähtävää.
https://minnethaimaassa.com/pohjois-thaimaa/chiang-saen/kultainen-kolmio/
Olenb+käynyt+myös+Burman+puolella+kultaisessa+kolmiossa.+Paikka+on+Tachelikin+kaupungin+kestustassa.
https://minnethaimaassa.com/pohjois-thaimaa/chiang-saen/kultainen-kolmio/
Jos+päättää+mennä+autolla+kultaiseen+kolmioon+niin+kannattaa+varautua+poliisien+ratsiaan+mennen+tullen.+Heillä+on+tarkastupisteitä+teiden+varsilla.
Chiang+Main+ulkopuolella+on+Valkinen+temppeli+ja+se+on+mielstäni+yksi+maailman+kauneimmista+rakennuksista,
https://www.google.fi/search?q=valkoiten+temppeli+chian+mai&tbm=isch&ved=2ahUKEwir-Mz5x-X1AhVWsCoKHXIOCXcQ2-cCegQIABAA&oq=valkoiten+temppeli+chian+mai&gs_lcp=CgNpbWcQAzoHCCMQ7wMQJ1DZCVinNWD2RmgAcAB4AIABbogBsQeSAQM5LjKYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=pNr8YauWCdbgqgHynKS4Bw&bih=579&biw=1371#imgrc=rVTwN0Hy91fqxM
Availe+näitä+linkkejä+niin+tiedät+enemmän+kohteista.
Minä+en+tiedä+mitääön+matkojen+järjestäjistä+Thaimaan+sisällä,+koska+kuljeskelen+ainoastaan+Thai+vaimoni+kanssa+ja+käytämmen+lentokeita+,+busseja+ja+takseja+matkoillamme.
Hotelleiksi+valitsemme+aina+keskihintaisen+hotellin.+Tärkeintä+meille+on+hotellin+jsijainti+ja+,huoneessä+on+oma+kylppäri.ja+ilmastointi.
Toivotan+hyviä+ja+avartavia+matkoja+teille+Thaimaassa.+Maa+on+kaunis+ja+paljon+nähtävää.
04.02.2022 10:03
Tässä+on+Suomeksi+selostus+rautatiestä+ja+Helvetintulen+solasta.
Kannattaa+lukea+ajatuksella.
https://minnethaimaassa.com/kanchanaburi/kwai-joen-silta/
Käännetty+englannista-Hellfire+Pass+on+nimi+rautatieliikenteelle+Thaimaan+entisessä+Burman+rautateessä,+joka+rakennettiin+pakkotyöllä+toisen+maailmansodan+aikana,+osittain+liittoutuneiden+sotavankien+toimesta.+Pass+on+tunnettu+työläisten+ankarista+olosuhteista+ja+raskasta+ihmishenkien+menetyksestä+rakentamisen+aikana.+Wikipedia+(englanti
03.02.2022 10:20
Hotelli+on+ihan+hyvä+ja+voin+suositella.+Minulla+ei+ole+hajuakaan+minkään+matkatoimiston+järjestämisistä+matkoista+Kwai-joelle.+Thai+vaimoni+hoitaa+kaikki+varaukset+ja+matkat+upeasti.
Kantanaburin+hautausmaalla+ihmettelin+kuinka+paljon+hollantilaisia+vankeja++oli+kuollut+rataa+rakennettaessa.
Hellfire+pass+muistomerkille+tuodaan+edelleen+paljon+kukkia+ja+myös+valokuvia+menehtyneistä+vangeista.
Kävelellessäni+radalla+vastaani+tuli+länkkäri+pariskunta+ja+rouva+tuhersi+itkua.++Tiedustelin+kohteliaasti,+että+mikä+hätänä.+Rouva+kertoi+hänen+isoisänsä+kuolleen+täällä+rataa+rakennettaessa.+Pariskunta+oli+Australiasta.
Voin+omakohtaisesti+kertoa,+jos+matkustatte+Kwai+joelle+niin+käykää+ehdottomasti+tutustumassa+Hellfire+passiin(helvetin+tulen+sola).
https://fi.hotels.com/ho601929/sky-resort-kanchanaburi-thaimaa/
02.02.2022 22:10
Näihin+sivuihin+kannattaa+tutustua,+jos+aikoo+vieralla+Kwai-joella.
Kannattaa+kävellä+alkuperäisen+sillan+yli+ja+ihailla+kiinalaista+temppeliä.
https://asocialnomad.com/thailand/hellfire-pass/
https://anzacportal.dva.gov.au/wars-and-missions/burma-thailand-railway-and-hellfire-pass-1942-1943/locations/remembering-railway/hellfire-pass-interpretive-centre-and-memorial
02.02.2022 15:38
Menin+vaimoni+kanssa+bussilla++Kwai+joelle,+eli+KANTANABURIin.+Asuimmen+Sky+Resorto+hotellissa.
Hotellista+otettiin+lavataksi,+jolla+mentiin+Hellfire+passiin.+Tämä+reissu+kannattaa+tehdä,+koska+ko+paikassa+on+alkuperäistä+rautatietä+vielä+näkyvissä+ja+erittäin+mielenkiintoinen+museo+radan+rakentajista.
02.02.2022 14:32
Tämä+saalistusvietti+ei+koske+lerppaa,+eikä+Amaliaa.+Ei+kukaan+tervejärkinen+halua+olla+noiden+olioiden+kanssa+missään+tekemisissä.
24.10.2021 14:00
Meillä+taitaa+olla+yhteisiä+ruokakokemuksia,+koska+olen+asunut+Ranskassa+kaksi+vuotta+ja+on+tullut+käytyä+monessa+ravintolassa+syömässä.
Alcasen+alueen+ruokakulttuuri+muistuttaa+paljon+suomalaista+ruokakulttuuria.+Erona+on+vain+se+kun+Alcasen+ruuan+kanssa+nautitaan+alueen+viiniä.
06.07.2021 15:03
Minulla+on+talo+Bueng+Kanin+lähellä+noin30+km+Mekong+joen+rannalla+250m.+Ostin+pienen+kiinteistön+taloineen+60m2+ja+tontteinen+1400m2.+1000000THB.+Taloon+tehtiin+täys+remontti(katto,+sähköt,ovet+,kaakelit+ja+maalaus).+Kaksi+vuotta+sitten+taloon+rakennettiin+50m2+lisää(keittiö+ja+kylppäri).+Lisä+osa+tehtiin+normaalisti,+eli+tolpat+pystyyn,+antura+väliin+ja+harkkomuuraus.+Kattorakenteet+profiili+rautaa.+Lisäosa+maksoi+noin+6000€.
Rakennuskuvat+piirsi+paikallinen+rak,+insinööri+6000THB
Kaikille+koiran+leuoille+tiedoksi,+tontti+ja+talo+ovat+tietenkin+vaimon+nimissä,+koska+farangi+ei+voi+omistaa+maata.+Minulla+ei+ole+mitään+asiaa+vastaan.
Vaimo+halusi+ottaa+minun+sukunimeni+naimisiin+mennessämme+ja+sehän+sopi+minulle.
Oli+muuten+mielenkiintoinen+operaatio+kun+käytiin+rekisteröimässä+talon+paperit+ja+vaimo+
uusi++Thaimaalaisen++henkilökortin.+Minunkin+passista+otettiin+kopioita+allekirjoituksineen+monta+kertaa.
Ihmeellisintä+tässä+on+se+kun+supi+suomalainen+sukunimi+kirjoitetaan+Thai+kirjaimin+niin+he+osaavat+lausua+sen+oikein.
05.02.2021 18:03
1 / 8