Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuossa+olen+osin+samaa+mieltä+kanssasi.+Ihmisten+olisi+tosiaankin+hyvä+rauhassa+tutustua+toiseen+ennen+avioitumista+ja/tai+perheen+perustamista.+Toisesta+ei+minun+mielestäni+edes+tiedä+mitään+ennen+pitempää+yhdessä+asumista.+On+typerää+lähteä+perustamaan+perhettä,+jos+toisella+on+selvästi+ongelmallisia+ominaisuuksia.+
Ajatus+sitä,+että+seksi+tulee+kuvioon+vasta+perusteellisen+seurustelun+jälkeen+vaikuttaa+epärealisiselta+nykyisin.
13.10.2019 16:29
Raamatussa+on+määritelty+sekä+Googin+sodan+aseistus+että+osallistujia.+Eivät+natsaa+aloituksen+kanssa.
13.10.2019 16:26
Niinkö?+Eli+alkaa+rajalla+ampua+aseettomia+tulijoita,+naisia+ja+lapsia?
13.10.2019 15:31
Toivottavasti+ihan+noin+ei+käy.+Epäilen+itse,+että+Persujen+kannatus+on+kuitenkin+lähellä+maksimiaan.+Romahdushan+kannatukselle+tulee+heti,+kun+hallitusvastuuseen+joudutaan.
13.10.2019 15:18
Niin?+Luit+varmaankin+jutun?+Kypros+myy+ja+kohteena+Venäjän+rikkaat.
13.10.2019 15:16
Ehkäpä+joissakin+maissa+lähdetään+vaihtamaan+sukupuolta+liian+köykäisin+perusteluin?
13.10.2019 14:54
Mitään+uskoa+ei+ole+ilman+uskontoa.
13.10.2019 14:46
Tilanne+ei+Tangomarkkinoiden+kannaltakaan+ole+kovin+hyvä.+Suuria+kanavia+itse+tuote+ei+taida+lopulta+kiinnostaa.+Tangomarkkinat+itsekin+mielellään+paisuttelee+osallistujamääriä.
13.10.2019 14:44
Ahaa.+Miten+Sinä+siis+määrittelisit+ehdot+kansalaisuuden+saamiselle?
13.10.2019 14:42
"Rahoitus+luonnollisesti+huonontamalla+EI+Kantasuomalaisten+lapsiperheiden+tilannetta+ja+etuisuuksia"
Niinkö+yksinkertaista+kaikki+on?
Haluat+luoda+maahamme+slummialueita,+jotka+ovatkin+niin+kivoja+ja+hyödyllisiä?+Kunnon+kasvualusta+rikollisuudelle?
Entä+KETKÄ+ovat+niitä+"kantasuomalaisia"?+Ovatko+esim.+toisen+polven+maahanmuuttajat+heitä?+Ilmeisesti+ei?+Kunnon+rotuerottelu+Suomeen?+Toimi+hyvin+Etelä-Afrikassakin?+Vai+ottaisitko+etuudet+pois+KAIKILTA+maahanmuuttajilta?+Varmasti+Suomen+jalkapallo-+ja+koripallomaajoukkueidenkin+pelaajien+perheet+ovat+TOSI+innoisaan+filosofiastasi?+Oletko+katsonut+pelaajien+nimilistoja?
13.10.2019 11:25
AlfaTV+luonnollisesti+tekee+mitä+haluaa.+
Ongelma+on+se,+miten+katsojat+asiaan+suhtautuvat.+Jos+Suomessa+on+riittävästi+katsojia+tiukan+konservatiivisia+näkemyksiä+tuputtaville+kanaville,+mikäs+siinä.+Hieman+hupaisia+ovat+erilaiset+paneelikeskustelut,+joissa+AlfaTV:lläkin+usein+on+mukana+kovasti+samanmielistä+väkeä.+Joskus+ote+kuitenkin+sitten+lipsahtaa+ja+mukaan+pääsee+vääriä+mielipiteitä+esittäviä+ihmisiä?
Hallelujaa,+sananvapaus?
13.10.2019 11:21
Olen+pitkälti+samoilla+linjoilla+kanssasi.
13.10.2019 11:18
Kumm.asti+vaan+se+"min.un+tod.ellisuuteni"+tuntuu+pätevän+ympäri+maailmaa+mm.+kaikissa+oppilaitoksissa+ja+tiedepiireissä."
Niinkö+Sinusta?
Miksi+ihmeessä+sitten+joudut+toistuvasti+ja+lähes+joka+tekstissäsi+asiaa+täällä+toistelemaan?
Alakoulun+ympäristöopissa+abortista+ei+käytännössä+puhuta.+Enpä+ole+huomannut+oman+jälkikasvunikaan+kohdalla,+että+koulusta+olisi+tultu+julistaen:+"Alkio+on++jo+ihminen!+Nyt+sen+tiedän!+Abortti+on+murha!"
Kuten+aikaisemminkin+olen+sanonut:+JOS+väitteesi+pitäisivät+paikkana,+tuo+Sinun+"unoversaali+totuutesi"+vaikuttaisi+ihmisten+näkemyksiin+ja+lainsäädäntöönkin+selkeästi.+Näinhän+asia+ei+ole.+Sinulla+onihmeellinen+kuva+siitä,+että+kun+jotakin+asiaa+vain+toistat,+se+muuttuu+todeksi.+Eihän+asia+niin+ole.+
Miksi+siis+joudut+toistelemaan+asiaa,+jonka+kaikki+mielestäsi+jo+koulussa+oppivat?+Miksi+julkisuudessa+näkyy+niin+vähän+aborttia+vastustavia+arvovaltaisten+tahojen+kannanottoja+aborttia+vastaan?
13.10.2019 11:17
Näyttääkö+Sinusta+siltä,+että+abortin+saaminen+Suomessa+on+hyvinkin+vaikeaa?
13.10.2019 11:11
Demokratiahan+kuitenkin+on+juuri+valtaa+VALITA?+Haluatko+sen+pois?
13.10.2019 10:49
Minun+on+hyvin+vaikeaa+uskoa+suurimpaan+osaan+Raamatun+tarinoista.+Olen+joskus+kertonut+omasta+jumalkuvastani,+joka+on+hyvin+omituinen.+Minulle+Jumala+on+kai+jonkinlainen+pilvissä+myhäilevä+parrakas+äijä+(Zeus?),+joka+ei+ole+oikein+yhtään+sellainen+kuin+kristinuskossa+ymmärretään.+
Jeesusta+minun+on+myös+hankala+ujuttaa+mukaan+"uskooni",+jos+siitä+edes+voi+puhua.+Koko+kolmiyhteinen+jumaluus+on+minusta+älyllistä+epärehellisyyttä.+Ajoittain+uskon+johonkin,+ajoittain+en.+Kovasti+arvelen,+että+jos+on+olemassa+Jumala,+hän+on+jotakin,+mitä+emme+voi+ymmärtää.+Puheet+Jumalan+ihmisille+asettamista+vaatimuksista+koen+valehteluna+ja+ajoittain+härskinä+sellaisena.+Tuntuu+mielettömältä+ajatella,+että+Kaikkeuden+Luoja+(?)+olisi+kiinnostunut+vaikkapa+ihmisten+seksiasioista+tai+pukeutumisesta.+
Riittävän+sekavaa?
13.10.2019 10:48
Kummallista+on+lähinnä+se,+että+kun+nämä+oikeistokonservatiivipopulistit+pääsevät+valtaan,+sananvapaus+alkaa+jonnekin+kadota?
Trump+ei+hyväksy+kuin+ne+mediat,+jotka+tukevat+häntä.+Unkarissa+menee+niinkuin+menee.+Turkki+on+lähes+diktatuuri.+Hienoa?
13.10.2019 10:32
Onko+Suomessa+paljonkin+kommunisteja?+Antaisitko+esimerkkejä+henkilöistä,+jotka+selvästi+tavoittelevat+Suomeen+kommunismia?
13.10.2019 10:29
On+hyvin+vaikeaa+tietää,+mitkä+Jeesuksen+ihmeteoista+ovat+tapahtuneet+ja+mitkä+eivät.
13.10.2019 10:27
Onko+olemassa+paljonkin+sellaisia+kirkkokuntia+tai+uskonnollisia+yhteisöjä,+jotka+toimivat+ilman+rahaa?
13.10.2019 10:25
100 / 730