Aborttilaki taitaa toimia tarpeeksi hyvin

Anonyymi

Joku on perustanut adressin aborttilain saamiseksi eurooppalaiselle tasolle eli aborttien syy pykälä halutaan poistaa. Ei kauheasti ole tullut nimiä. Johtuisko siittä että abortin saa nytkin ihan läpihuutona. Syyksi laitetaan vaan "elämäntilanne" kun aborttia hakee eikä muita syitä keksitä esim ikä tai muu. Esim mä sanoin vain että elämäntilanne ei salli ryhtyä eikä tilaa vanhemmuuteen. Ihan hulluhan se on kun pitää keksiä joku SYY miksei kiinnosta, ihan kuin jotain aikomuksia synnyttää lapsia jos haluaa seksiä. Jos laki olis kireämpi niin ihmiset olis aktiivisempia muutokseen kuten irlannissa missä oli abortin täyskielto.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Edelleen, jokainen voi tarkistaa Valviran kaavakkeiden sivulta mitä kaikkea siitä el.ämän tilanteesta ja muista olosuhteista joutuu selvittämään, jos aikoo saada t-pp.amis luv.an niillä "sos.iaali" syillä. Tietenkin v-leht.elu on yleistä, jopa lääkärien ehdottamana näissä tilanteissa, kun lain edellyttämiä syitä ei oic.ein tahdo löytyä.

• Anonyymi

Ei aborttiin kysytä valviralta lupaa kuin vasta jos r on kestänyt yli 12 vk. Mä sain ihan päivystyksen kautta kun viikkoja oli just ja just 12. Ei menny valviraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aborttiin kysytä valviralta lupaa kuin vasta jos r on kestänyt yli 12 vk. Mä sain ihan päivystyksen kautta kun viikkoja oli just ja just 12. Ei menny valviraan.

Lupaa joutuu aina an.elemaan, ja sen saamisesta päättää aina jotkut ihan muut kuin nainen ids.e.
        Mutta tosiaan, nykyisin täytettävät kaavakkeet näyttää löytyvän thl:n sivulta.

• Anonyymi kirjoitti:

Lupaa joutuu aina an.elemaan, ja sen saamisesta päättää aina jotkut ihan muut kuin nainen ids.e.

Näyttääkö Sinusta siltä, että abortin saaminen Suomessa on hyvinkin vaikeaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluaisin abortin, niin minulle ei tuottaisi mitään ongelmia "anella tai valehdella" sen saadakseni, jos sen saaminen muutoin olisi rajoitettua. Tällä hetkellä tosin abortin saaminen olisi minulle läpihuutojuttu ja voisin vain ilmoittaa, että abortti, kiitos. Minun ei itseni tarvitsisi perustella asiaa sen kummemmin, koska ikäkriteeri täyttyy. Minusta tämä on epäoikeudenmukaista ja perustuslain vastaista, koska olemme perustuslain mukaan kaikki yhdenvertaisia lain edessä, mutta aborttilain mukaan näin ei olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluaisin abortin, niin minulle ei tuottaisi mitään ongelmia "anella tai valehdella" sen saadakseni, jos sen saaminen muutoin olisi rajoitettua. Tällä hetkellä tosin abortin saaminen olisi minulle läpihuutojuttu ja voisin vain ilmoittaa, että abortti, kiitos. Minun ei itseni tarvitsisi perustella asiaa sen kummemmin, koska ikäkriteeri täyttyy. Minusta tämä on epäoikeudenmukaista ja perustuslain vastaista, koska olemme perustuslain mukaan kaikki yhdenvertaisia lain edessä, mutta aborttilain mukaan näin ei olekaan.

Niin ja lääkäri ei voi kieltäytyä abortin lähetteestä. Taikka tulee fudut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja lääkäri ei voi kieltäytyä abortin lähetteestä. Taikka tulee fudut.

Tämä on tietenkin ihannetilanne suosijasakille.. Lääkärit, eli ammatikseen el.ämää vaalivat on potc.ujen uh.alla pacod.ettuja lic.aisinta työtä tekeviksi byöv.eleiksi.

"olemme perustuslain mukaan kaikki yhdenvertaisia lain edessä, mutta aborttilain mukaan näin ei olekaan."

Juuri näin. Siksi jo vuodesta -70 rempallaan ollutta lakia tulisikin mitä pikimmin korjata myös lapsen ihm.is oic.euksia kunn.ioittavaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on tietenkin ihannetilanne suosijasakille.. Lääkärit, eli ammatikseen el.ämää vaalivat on potc.ujen uh.alla pacod.ettuja lic.aisinta työtä tekeviksi byöv.eleiksi.

"olemme perustuslain mukaan kaikki yhdenvertaisia lain edessä, mutta aborttilain mukaan näin ei olekaan."

Juuri näin. Siksi jo vuodesta -70 rempallaan ollutta lakia tulisikin mitä pikimmin korjata myös lapsen ihm.is oic.euksia kunn.ioittavaksi.

"Juuri näin. Siksi jo vuodesta -70 rempallaan ollutta lakia tulisikin mitä pikimmin korjata myös lapsen ihm.is oic.euksia kunn.ioittavaksi."

No ala sitten toimia! Jankutuksesi on aika laillä ärsyttävää ja mikä pahinta - kannaltasi HYÖDYTÖNTÄ!

Jos haluat jotakin aikaan saada, Sinun on pystyttävä tekemään jotakin NÄKYVÄÄ! Ne suuret aborttia vastustavat MASSA takuuvarmasti syöksyvät rinnallesi, kun lähdet julkisuudessa julistamaan ilosanomaasi! Eikö niin? Täällähän ei Sinun mukaasi ole paikalla kuin pari abortin hyväksyjää, joten turhaahan Sinä meille luennoit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      189
      1316
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe