Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
MIKÄ+se+minun+asemani+mahtaa+olla?
Sellainen,+että+Sinulta+ei+saa+kysyä+mitään?
28.09.2019 10:38
Edelleenkin+odotan+sitä,+että+kerrot+meille+mitkä+tahot+määrittelevät+jo+alkion+vauvaksi.+Koska+se+tapahtuu?
28.09.2019 10:37
Nämä+kaksi+ovat+viisaampia+kuin+koko+muu+tiedeyhteisö+maailmalla?
Tutki+ensiksi+vaikkapa+heidän+taustansa.+Selvitä+sitten+se,+oliko+tämä+oikeasti+edes+mikään+tutkimus.
28.09.2019 10:36
Minusta+pilkkaaminen+ei+ole+mikään+tarkoitus+itsessään.+Kritiikki+uskon+nimissä+tehtyjä+toimia,+vaatimuksia+ja+väitteitä+kohtaan+sen+sijaan+on+erittäin+tärkeää.
27.09.2019 15:29
En+tiedä,+MIKSI+Patmoksen+pitäisi+lähteä+nousuun.+En+näe+siihen+mitään+syitä.+
Ehkäpä+Patmoksen+kannattaisi+keskittyä+enemmän+hengellisiin+asioihin+ja+jättää+politikointi+vähemmälle.+Toisaalta,+odotan+suurella+mielenkiinnolla+sitä,+miten+Patmoksen+"asiantuntijat"+reagoivat,+jos+Trum+ei+toiselle+kaudelle+pääsekään...
27.09.2019 13:58
Ja+tämä+luonnollisesti+tarkoittaa+vain+eri+mieltä+kanssasi+olevia?
27.09.2019 13:55
Oikeastaan+sanoisin+enemmänkin+niin,+että+Sinäkin+vain+väität+mielikuvaasi+Jeesuksesta+ja+hänen+tahdostaan+ainoaksi+oikeaksi.
27.09.2019 13:54
Onkohan+Sinulla+avaaja+tuo+MAAILMANKUVA+jotenkin+vanhentunut?
En+usko+Suomesta+löytyvän+enää+paljoa+vanhan+polven+änkyräkommunisteja.+Kuten+ylempänä+taisit+itse+todeta,+avoimen+kommunististen+puolueiden+kannatus+ei+kummoinen+ole.+
Oikeastaan+epäilen,+että+varsin+suuri+osa+varsinkaan+nuoremmista+ei+oikeastaan+edes+hahmota,+mitä+sosialismi+todellisuudessa+tarkoitti.+Senhän+me+tiedämme,+että+käytännössä+se+johti+lähinnä+puolueen+valtaan+ainakin+Neuvostoliiton+tapauksessa.+Venäjähän+ei+ole+sosialistinen+maa.+Kiina+sen+sijaan+on+avoimen+kommunistinen,+vaikka+toisaalta+myös+tiukan+oikeistolainen+joiltakin+osin++vaikkapa+työläisten+oikeuksien+kannalta.+
Itse+näkisin,+että+jonkinlainen+vasemmistolaisempi+ajattelutapa+on+taas+trendikästä+jopa+USA:ssa,+jossa+tosin+mm.+Suomea+pidetään+sosialistisena+valtiona+varsinkin+joissakin+piireissä'.+Onhan+se+HIRVEÄ+ajatus,+että+meillä+on+esim.+ilmainen+peruskoulu?
Minua+ihmetyttävät+täälläkin+esiintyvät+jankutukset+kommareista+ja+sosialisteista.+Tosiasiahan+on+se,+että+Suomi+ei+ole+kyllä+oikein+millään+mittarilla+mitaten+järin+vasemmistolainen+maa.+
Se+olisi+hyvä+ymmärtää,+että+nuorison+silmissä+maailma+on+erilainen+kuin+jodenkin+änkyröiden.+
Sinä+avaaja+varmastikin+nyt+sitten+kerrot+ihan+suoraan+sen,+millä+tavoin+Suomea+ehkä+pitäisi+kehittää,+jotta+olisit+tyytyväinen?
27.09.2019 13:52
Sinustako+merkitystä+on+vain+kireillä+laeilla?+Niiden+seurauksillako+ei+ole+merkitystä+muutoin+kuin+sikiön+osalta?
26.09.2019 17:59
Jos+ET+ole+sama+kirjoittaja,+olet+siis+ilmeisesti+eri+mieltä+kuin+hän?+Ymmärsinkö+oikein?+Sinäkin+olet+samaa+mieltä+kuin+minä+Soinin+suhteen?
Hyvä.+
Et+kuitenkaan+tunne+halua+vastata+kysymykseeni+siitä,+miksi+eduskuntavaaleissa+ei+abortti+teemana+ole+juuri+ollut?
26.09.2019 17:58
Äärivasemmisto...+Huoh...+Jos+palstan+äänekkäimmät+huutajat+maksaisivat+itse+laskunsa,+jutuilla+olisi+edes+jotakin+katetta...
25.09.2019 18:29
Jos+yleistietosi+olisi+hieman+korkeammalla+tasolla,+TIETÄISIT+raskauden+&+synnytyksen++itse+asiassa+olleenkin+kauan+todella+suuri+riski+naisille.+Oletko+ikinä+kuullut+asiasta?
Vasta+nykypäivän+lääketiede+on+muuttanut+tilannetta.+Lapsi-+ja+äitikuolleisuus+ovat+esimerkiksi+Suomessa+matalia.+Kehittymättömissä+maissa+tilanne+on+toinen.+Oletko+SIITÄ+ikinä+kuullut?
Ihmisillä+on+nykypäivän+maailmassa+monia+syitä+jättä+lapset+tekemättä.+Minusta+se+on+paljon+aborttia+huolestuttavampi+juttu+Suomessa.+Kun+katson+tilannetta+ammattikasvattajan+näkökulmasta,+en+usko+tippaakaan+sellaiseen+fantasiamaailmaan,+jossa+ei-toivottuja+lapsia+maailmaan+suurin+joukoin+tuotetaan.+Katsohan+kun+ihmisistä+osalla+ei+tunnu+olevan+puhtia+huolehtia+niistä+toivotuistakaan.+
Yhteiskunnan+piikkiin+eläminen+voi+Sinusta+olla+hieno+ratkaisu,+mutta+todellisuudessa+se+ei+sitä+ole.
25.09.2019 18:27
Niinkö?
Oletkos+itse+tullut+ikinä+toistaneeksi+samaa+asiaa+uudelleen?+Olisiko+SEKIN+jo+aika+lopettaa?
Minnustakin+olisi+asiallista+kuulla+abortin+vastustajien+perustelut+vaikkapa+oikein+perinpohjaisesti+listattuina.+Etkö+kykene+siihen?
25.09.2019 18:22
Kovasti+on+tilannekohtaista+sekin,+puhumattakaan+sitten+maakohtaisista+eroista.+
Lakeja+voidaan+demokratioissa+aina+muuttaa.+Oletko+kuullut+ikinä?
25.09.2019 18:19
Niinkö+Sinusta?
25.09.2019 18:18
Tuoko+on+parasta+mihin+kykenet?
25.09.2019 18:16
Aika+paljonhan+noita+on+ollut+uskovaisten+piireissä?
25.09.2019 18:15
Niinkö?+Eikös+sinne+pikemminkin+yksi+uskovainenkin+tunkenut?+Ja+uskovainen+nuori+pari+testauttaa+omaa+suhdettaan+toisessa+tosi-tv:n+helmessä?
25.09.2019 18:14
Taas+kerran+saat+minut+hämmästymään.+Taito+se+sekin+on.+Roska+on+roskaa,+olipa+sen+tarkoitus+mikä+hyvänsä.
25.09.2019 15:48
Kun+tätä+omituista+aborttimatematiikkaa+harrastaa,+ainoa+järkevä+tapa+pohtia+asiaa+on+se,+että+laskee+sitä+miten+suuri+osa+ei-toivotuista+raskauksista+päättyy+aborttiin.+Muut+laskutavat+ovat+vallan+ihmeellisiä+ja+lähinnä+typeriä.
25.09.2019 14:18
112 / 730