Olikohan liikaa kun paljastettiin kuinka vasemmistoaktiivit ohjailevat häntä siellä taustoilla? Sitähän ei Suomen valtamediakaan halua kertoa, eikä sitä että tämä teini poseerasi äärivasemmistolainen paita päällään. Tuollaisten asioiden kertominen, ei sovi valtamedian agendaan.
nim. ei-uskovainen, eikä vassari.
Jaha, avaus eräästä ilmastojumalasta hävisi
131
<50
Vastaukset
Kannattaa lukea palstan säännöt.
Tämä palstan osa on tarkoitettu luterilaisuudesta keskustelemiseen.
Ko. aloituksessa ei ollut mitään luterilaisuudesta keskustelemiseen liittyvää.
Joten kannattaa laittaa se aloitus sellaiselle palstalle josssa se liittyy aiheeseen.
Ja tämä asia on sinulle "anonyymi" kerrottu täällä jo kymmeniä kertoja.Jaa. On kai se ja sama mitä aatetta kannattaa ja ketkä ovat taustalla?
Kun tulin näille palstoille syksyllä 2009, niin homous oli ykkösaihe.- Anonyymi
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
No älä kysele täällä typeriä jos et kestä kuulla vastauksia.
Kellä sä puhut vasuri?
Harvoin täällä käyn, mutta aina täällä on monia avauksia jotka ei tänne kuulu, silti ne on täällä. Kuten ilmeisesti sinäkin pelle, eikö ole muuta tekemistä? - Anonyymi
No sinähän et ole mitään, joten miksi roikut täällä?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Jaa. On kai se ja sama mitä aatetta kannattaa ja ketkä ovat taustalla?
Kun tulin näille palstoille syksyllä 2009, niin homous oli ykkösaihe.Ainakin jokainen ketju mihin päätyy etusivulta luterilaiselle alueelle on täynnä väitteitä homoista ja pelkoa, lapsellisia väärinkäsityksiä, rumaa kieltä näistä. Aika uutta on vastaava kielenkäyttö pikkutytöistä.
- Anonyymi
Mutta me elämme tasa-arvon aikaa, ei tuollainen voi pitää paikkaansa. Jos Gretalla olisi ollut Heil Hitler paita päällään, niin toki media olisi ihan samalla tavalla tiedottanut ja kehunnut tätä oman pään käyttämisestä ja siitä, että hän on valveutunut ajatteleva nuori ihminen jne.
Koitat vain panetella valveutunutta aikaamme, jossa ei mitään pahaa ei voida tehdä hyvän nimellä. Sinä olet vain paha ihminen, koska et ole samaa mieltä kanssani, kadu siis tai saat kohta tuta seuraukset.- Anonyymi
Kannattaa muuten huomata se, että Greta Thunberg ei ilmiönä ole mikään puolueeton ja harmiton nuori idealisti. Ne, jotka kannattavat fanaattisesti Thunbergiä ovat samoja ihmisiä, jotka kannattavat fanaattisesti avoimia rajoja ja vapaata turvapaikkamaahanmuuttoa.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa muuten huomata se, että Greta Thunberg ei ilmiönä ole mikään puolueeton ja harmiton nuori idealisti. Ne, jotka kannattavat fanaattisesti Thunbergiä ovat samoja ihmisiä, jotka kannattavat fanaattisesti avoimia rajoja ja vapaata turvapaikkamaahanmuuttoa.
Ne, jotka vastustavat fanaattisesti Thunbergia ovat samoja ihmisiä, jotka kannattavat fanaattisesti Donald Trumpia, republikaanien ja persujen oikeaa laitaa, ilmastonmuutoksen kiistämistä, homojen alempiarvoisuutta, naisten alistumista miestensä tahtoon sekä tietysti ylisummaan vanhoillisinta kristinuskoa ja menestysteologiaa.
- Anonyymi
homokin vielä...yyyö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä Thunberg ole ainakaan googlehakujen mukaan puhunut mitään maahanmuutosta. Lähinnä löytyy kaikenlaisia salaliittoteorioita, joissa yhdistellään asioita vapaalla kädellä kaikenlaisia juttuja juutalaisten ja saatananpalvojien syiksi.
- Anonyymi
Miksi sitä ei haluta kertoa että Gretalla oli äärivasemmistolainen paita päällä?
No varmaan suurin osa ihmisistä on sentään sen verran fiksuja, etteivät he luule, että jos joku ihminen kannattaa jotain poliittista aatetta, että jokaikinen asia mitä hän sitten sanoo, on nimenomaan sen aatteen muotoilemaa. Eli jostain hemmetin paidoista jos keskittyy tekemään numeron sen varsinaisen asian käsittelyn sijaan, paljastaa olevansa itse vain poliittisella asialla, mikä puolestaan tarkoittaa sitä, että on mitä huonoin valittamaan siitä, että joku muu olisi poliittisella asialla.
- Anonyymi
Miksi valtamedia on hiljaa siitä, että Ivanka Trumpilla oli feministien nännipaita päällä? Onko koko Trumpin mafia pelkkä feministisen salaliiton rahoittama kultti?
- Anonyymi
No kun se ei sovi valtamedian agendaan, ei haluta sanoa että tyttö on äärivasemmiston asialla. Hän ei ehkä edes itse ymmärrä sitä.
Anonyymi kirjoitti:
No kun se ei sovi valtamedian agendaan, ei haluta sanoa että tyttö on äärivasemmiston asialla. Hän ei ehkä edes itse ymmärrä sitä.
Jos äärivasemmistolainen sanoisi, että kakka on pahanmakuista, niin sinä et uskoisi, vaan maistaisit ja kehuisit vielä hyväksikin. Sitä tämä taas kerran on. Ette pysty pysymään asiassa, mikä oli ilmasto. Pitää vaan keksiä keinoja ampua viestintuoja tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Mitä siinä luki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä luki?
Siinä luki vapauden puolestaja taistelijat, fasismin vastaiset allstarsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä häntä silti Hitleriksi, natsiksi, juutalaisten pelinappulaksi, psykopaatiksi, vammaiseksi, horoksi sanotaan kaikenlaisten arvailujen perusteella. Salaliittotyypit näkevät hänellä yhden kolmion jossain niin se on heti illuminati sitten sekin.
Sitävastoin hyväksytysti menee läpi odinit sun muut, jotka uusikäyttävät natsien symboliikkaa ja juutalaisvastainen mangeettimedia. Nehän ovat hyvällä asialla. Anonyymi kirjoitti:
Miksi valtamedia on hiljaa siitä, että Ivanka Trumpilla oli feministien nännipaita päällä? Onko koko Trumpin mafia pelkkä feministisen salaliiton rahoittama kultti?
"Onko koko Trumpin mafia pelkkä feministisen salaliiton rahoittama kultti?"
Kiitos tämän aamun nauruista. Tosiaan, jos tälle mielikuvitusrikaalle salaliittolinjalle mennään... :D
- Anonyymi
Eiköhän höpöttäjät mene hiljaiseksi, kun saavat tietää, että Ruotsin valtio on palkinnut tämän "teinin" 940000 euron palkinnolla ilmastonmuutosta vastustavasta kannanotostaan.
- Anonyymi
Niin mitä sitten, eikö se kerro vain aina vain selvemmin että terve ajattelu on kaikonnut naapurilta ajat sitten.
olisivat antaneet sen rahan sinne konkurssikuntaan josta luin aamulla siinä olisi sentään jokin tolkku ollut.
että jonkn vihaisen teinin puheista maksetaan miljoona hahaaa voi mailman sekopäisyyttä. Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä sitten, eikö se kerro vain aina vain selvemmin että terve ajattelu on kaikonnut naapurilta ajat sitten.
olisivat antaneet sen rahan sinne konkurssikuntaan josta luin aamulla siinä olisi sentään jokin tolkku ollut.
että jonkn vihaisen teinin puheista maksetaan miljoona hahaaa voi mailman sekopäisyyttä.Eli eikö ole tervettä ajattelua, että olemme muutokset kourissa?
Tälläkin kuoli seitsemän suurissa tulvissa äskettäin. Se oli täysin uutta. Tässä kaupungissa oli armeijan väki siivoamassa sateiden aiheuttamia tuhoja.
Espanja odottaa nyt miljardien tiikerihyttysten tuloa ensi viikolla.Anonyymi kirjoitti:
että jonkn vihaisen teinin puheista maksetaan miljoona hahaaa voi mailman sekopäisyyttä.Hah, kuule kun miljoonalla kruunulla ei vielä Kuuhun mennä. Suosittelen olemaan tarkkana kurssien kanssa jos vaikka lomamatkan takia vaihdat rahaa. Näytät nimittäin olevan helposti vedätettävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että jonkn vihaisen teinin puheista maksetaan miljoona hahaaa voi mailman sekopäisyyttä.Kyseinen teini on vaikuttanut maailman ilmastomielipiteisiin ruohonjuuritasolla luultavasti enemmän kuin kukaan toinen yksittäinen ihminen. Hän on hyvinkin palkintonsa ansainnut.
Sekopäisyyttä on ilmastonmuutoksen kieltäminen ja jatkaminen vanhaan malliin. YrJöÖrVeLö kirjoitti:
Hah, kuule kun miljoonalla kruunulla ei vielä Kuuhun mennä. Suosittelen olemaan tarkkana kurssien kanssa jos vaikka lomamatkan takia vaihdat rahaa. Näytät nimittäin olevan helposti vedätettävissä.
Miljoona kuin miljoona. Mossottajan olisi kannattanut elää euroa edeltäneessä Italiassa... 😃
- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Miljoona kuin miljoona. Mossottajan olisi kannattanut elää euroa edeltäneessä Italiassa... 😃
Sinä elelet Hervannan piskuisessa yksiössä, joko kävit hakemassa korjaussarjaa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä elelet Hervannan piskuisessa yksiössä, joko kävit hakemassa korjaussarjaa😂
Joko olet päättänyt sukupuolesi, uv?
- Anonyymi
Täällä pitäisi kirjoittaa luterilaisista asioista. Greetan jutut kuuluu muualle.
- Anonyymi
Luterilaisuus on nykyään evoluutioon uskomattomuutta, homojen vastustamista, tieteen vastustamista, työttömien vastustamista, maahanmuuttajien vastustamista. Miksi ei siis myös jonkun teinitytönkin vastustamista?
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisuus on nykyään evoluutioon uskomattomuutta, homojen vastustamista, tieteen vastustamista, työttömien vastustamista, maahanmuuttajien vastustamista. Miksi ei siis myös jonkun teinitytönkin vastustamista?
Siksi, ettei luterilaisuus ole tuota nykyään. Se, että palstalla höyryävät kaatumaseuroilta tänne hortoilleet patmoslaiset sekä myös täysin uskonnottomat tiededenialistit, niin se ei kuvaa itse luterilaisuutta mitenkään.
- Anonyymi
Greta Thunberg on sataprosenttisesti oikealla asialla. Ja jos tämä sataprosenttisuus sattuu lähestymään vasemmistolaisia aatteita niin eihän sille mitään mahda.
Ylipäätänsäkin kaikki setämiehet ja muut jotka ovat nousseet vastustamaan tätä nuorta totuudenpuhujaa, näyttävät olevan oikeistolaisia, ja varakkaita, ja melkoisella varmuudella omistavat fossiilisilla polttoaineilla kulkevia menopelejä. Lasse Lehtinen yhtenä joukossa.
Olisiko aika katsoa peiliin? Sieltä löytyy kapitalistinen ilmastonmuutosta vastustava denialisti. Joka paskat välittää maapallon tulevaisuudesta.
Edellämainituista syistä olen viimeisen vuosikymmenen aikana, oikeistolaisuuden mädännäisyyden nähtyäni, valunut koko ajan enemmän vasemmalle poliittisessa kannatuksessani. Voin suositella kaikille."Greta Thunberg on sataprosenttisesti oikealla asialla. Ja jos tämä sataprosenttisuus sattuu lähestymään vasemmistolaisia aatteita niin eihän sille mitään mahda."
Oikeisto-vasemmistojako on vähän köykäinen tähän juttuun oikeasti, mutta valitettavasti siitä ei näissä keskusteluissa piitata. On myös talousoikeistolaisia, jotka ovat ympäristön suhteen realisteja, eivätkä ole lähteneet denialistikelkkaan, vaikkeivat vasemmistolaisia olekaan. Tuppaavat ennemmin konservatiivit olemaan niitä denialisteja.
"Ylipäätänsäkin kaikki setämiehet ja muut jotka ovat nousseet vastustamaan tätä nuorta totuudenpuhujaa, näyttävät olevan oikeistolaisia, ja varakkaita, ja melkoisella varmuudella omistavat fossiilisilla polttoaineilla kulkevia menopelejä. Lasse Lehtinen yhtenä joukossa."
Noh, kyllähän varakkaiden "setämiesten" lisäksi on persaukisiakin setämiehiä, jotka yhtä lailla omistavat noita menopelejä. En ole itse vielä "setämies" enkä varakas, ja omistan vanhan polttomoottoriauton... jolla ajan tasan varmasti sen mekaaniset elinpäivät loppuun piittaamatta pätkääkään päästöistä. Sitä en tiedä, hankinko tilalle minkäänlaista uutta. On tietysti eri asia, että jos poliittisella päätöksenteolla bensa-autolla ajamisesta tehdään niin kallista, ettei se kerta kaikkiaan ole minulle mahdollista. Siinähän tekevät. En minä voi siihen vaikuttaa suuntaan tai toiseen kuin piirun verran.
"Olisiko aika katsoa peiliin? Sieltä löytyy kapitalistinen ilmastonmuutosta vastustava denialisti. Joka paskat välittää maapallon tulevaisuudesta."
No itse ainakin tiedostan, että kulutusvalinnoillani on tähän isoon pottiin vaikutuksensa, joskin noppa lienee heitetty jo ennen kuin edes olin syntynyt. Ja paskat minä oikeastaan välitän maapallon tulevaisuudesta. Haluaisinko minä maailmanrauhan? Kyllä, mutta uskonko siihen? No mitäs luulette.
Olen jokseenkin perehtynyt siihen, mitä biodiversiteettikadon ja ilmastonmuutoksen myötä on luvassa, mutta en usko, että sillä on kovasti merkitystä, että mitä minä valitsen tehdä. Itse asiassa sillä ei ole yhtään mitään merkitystä, paitsi jos se tapahtuu osana sitä, että kaikki kynnelle kykenevät muuttavat tapansa. Ja sitä en usko tapahtuvan. Olen vähentänyt lihansyöntiä, mutta sitä oikeastaan lähinnä kasvissyöntiä lisäämällä ja ensisijaisesti terveyssyistä. Lomamatkoilla tai päästöjä aiheuttavissa harrastuksissa en käy. Nämä asiat olisivat näin, vaikkei ilmastosta olisi puhetta.
"Edellämainituista syistä olen viimeisen vuosikymmenen aikana, oikeistolaisuuden mädännäisyyden nähtyäni, valunut koko ajan enemmän vasemmalle poliittisessa kannatuksessani. Voin suositella kaikille."
Poliittisia arvomaailmoita on vähän hyödytöntä suositella kenellekään, koska ne määräytyvät osittain muiden persoonallisuustekijöiden mukana geneettisesti, ja loput hoitaa kasvuympäristö ja sen vaikutus arvojen muovautumiseen. Sinä et pysty vakuuttamaan jotain pröystäilevää porhoa, jota ei satu vihreily kiinnostamaan, että luovu päästöjä aiheuttavista hurvitteluistasi tai persaukista duunaria, että ota vielä lisää lainaa ja vaihda bensakotterosi sähköautoon.- Anonyymi
"Ylipäätänsäkin kaikki setämiehet ja muut jotka ovat nousseet vastustamaan tätä nuorta totuudenpuhujaa, näyttävät olevan oikeistolaisia, ja varakkaita, ja melkoisella varmuudella omistavat fossiilisilla polttoaineilla kulkevia menopelejä."
Yli kuusikymppisenä olen kai setämies.
Kokoomuksen äänestäjänä olen oikeistolainen.
Varakkuudesta en tiedä, mutta ajan pienikulutuksista halpaa autoa, silloin kun auton käyttö on järkevää. Maaseudulla on vaikea tulla toimeen ilman autoa.
Kannatan Gretan agendaa ja olen kannattanut luonnonsuojelua nuoresta asti eli jo ennen kuin ilmastonmuutoksesta edes puhuttiin. Yksisilmäinen ihmisten karsinoiminen kertoo lähinnä omasta rajoittuneesta ajattelustasi. Ilmastonmuutoksen kohdalla ei ratkaisevaa ole sen paremmin oikeisto-vasemmisto akseli kuin ikäkään. Ratkaisevaa on kyky ja halu asettaa ympäristön ja myös yhteiskunnan pitkän tähtäimen etu lyhytaikaista etua tärkeämmäksi. Se ei kysy ikää eikä puoluekantaa.
Itse maksan mielelläni polttoaineesta tai lihasta enemmän ja kulutan niitä vähemmän, jos sillä on vaikutusta luonnon säilymiseen ja lastenlapsieni tulevaisuteen. YrJöÖrVeLö kirjoitti:
"Greta Thunberg on sataprosenttisesti oikealla asialla. Ja jos tämä sataprosenttisuus sattuu lähestymään vasemmistolaisia aatteita niin eihän sille mitään mahda."
Oikeisto-vasemmistojako on vähän köykäinen tähän juttuun oikeasti, mutta valitettavasti siitä ei näissä keskusteluissa piitata. On myös talousoikeistolaisia, jotka ovat ympäristön suhteen realisteja, eivätkä ole lähteneet denialistikelkkaan, vaikkeivat vasemmistolaisia olekaan. Tuppaavat ennemmin konservatiivit olemaan niitä denialisteja.
"Ylipäätänsäkin kaikki setämiehet ja muut jotka ovat nousseet vastustamaan tätä nuorta totuudenpuhujaa, näyttävät olevan oikeistolaisia, ja varakkaita, ja melkoisella varmuudella omistavat fossiilisilla polttoaineilla kulkevia menopelejä. Lasse Lehtinen yhtenä joukossa."
Noh, kyllähän varakkaiden "setämiesten" lisäksi on persaukisiakin setämiehiä, jotka yhtä lailla omistavat noita menopelejä. En ole itse vielä "setämies" enkä varakas, ja omistan vanhan polttomoottoriauton... jolla ajan tasan varmasti sen mekaaniset elinpäivät loppuun piittaamatta pätkääkään päästöistä. Sitä en tiedä, hankinko tilalle minkäänlaista uutta. On tietysti eri asia, että jos poliittisella päätöksenteolla bensa-autolla ajamisesta tehdään niin kallista, ettei se kerta kaikkiaan ole minulle mahdollista. Siinähän tekevät. En minä voi siihen vaikuttaa suuntaan tai toiseen kuin piirun verran.
"Olisiko aika katsoa peiliin? Sieltä löytyy kapitalistinen ilmastonmuutosta vastustava denialisti. Joka paskat välittää maapallon tulevaisuudesta."
No itse ainakin tiedostan, että kulutusvalinnoillani on tähän isoon pottiin vaikutuksensa, joskin noppa lienee heitetty jo ennen kuin edes olin syntynyt. Ja paskat minä oikeastaan välitän maapallon tulevaisuudesta. Haluaisinko minä maailmanrauhan? Kyllä, mutta uskonko siihen? No mitäs luulette.
Olen jokseenkin perehtynyt siihen, mitä biodiversiteettikadon ja ilmastonmuutoksen myötä on luvassa, mutta en usko, että sillä on kovasti merkitystä, että mitä minä valitsen tehdä. Itse asiassa sillä ei ole yhtään mitään merkitystä, paitsi jos se tapahtuu osana sitä, että kaikki kynnelle kykenevät muuttavat tapansa. Ja sitä en usko tapahtuvan. Olen vähentänyt lihansyöntiä, mutta sitä oikeastaan lähinnä kasvissyöntiä lisäämällä ja ensisijaisesti terveyssyistä. Lomamatkoilla tai päästöjä aiheuttavissa harrastuksissa en käy. Nämä asiat olisivat näin, vaikkei ilmastosta olisi puhetta.
"Edellämainituista syistä olen viimeisen vuosikymmenen aikana, oikeistolaisuuden mädännäisyyden nähtyäni, valunut koko ajan enemmän vasemmalle poliittisessa kannatuksessani. Voin suositella kaikille."
Poliittisia arvomaailmoita on vähän hyödytöntä suositella kenellekään, koska ne määräytyvät osittain muiden persoonallisuustekijöiden mukana geneettisesti, ja loput hoitaa kasvuympäristö ja sen vaikutus arvojen muovautumiseen. Sinä et pysty vakuuttamaan jotain pröystäilevää porhoa, jota ei satu vihreily kiinnostamaan, että luovu päästöjä aiheuttavista hurvitteluistasi tai persaukista duunaria, että ota vielä lisää lainaa ja vaihda bensakotterosi sähköautoon.”On myös talousoikeistolaisia, jotka ovat ympäristön suhteen realisteja, eivätkä ole lähteneet denialistikelkkaan, vaikkeivat vasemmistolaisia olekaan.”
Aivan. Eivät oikeistolaiset ole hysteerisiä ”vasemmiston” pelkääjiä. Taitaa olla enemmän mielikuvituksen tuotetta, ja samalla todella vanhanaikaista, nämä sosialismin peikot. Kun asia kuin asia tuntuu menevän tuon oudon jaon kautta, millä ei ole minkäänlaista realistista vastinetta.
”…mutta en usko, että sillä on kovasti merkitystä, että mitä minä valitsen tehdä. Itse asiassa sillä ei ole yhtään mitään merkitystä, paitsi jos se tapahtuu osana sitä, että kaikki kynnelle kykenevät muuttavat tapansa. Ja sitä en usko tapahtuvan.”
Muutokset ovat aina aika hitaita. Kun jokainen ajattelee noin, että koska ihan kaikki eivät tee kuten olisi hyvä, niin en minäkään tee – se on juuri se ydin ongelma. Oikeataan jokaisen pitäisi tehdä sen minkä voi, ja innostaa muita samaan.
”…omistan vanhan polttomoottoriauton... jolla ajan tasan varmasti sen mekaaniset elinpäivät loppuun piittaamatta pätkääkään päästöistä.”
Tässä tullaan siihen realismiin, joka tulee ottaa huomioon. Samoin aion minä tehdä, sillä sähköauto ei ole mikään konkreettinen vaihtoehto niille, jotka eivät asu isoissa kaupungeissa ja jotka eivät kulje kuin valtateitä kaupunkiliikenteen lisäksi. Vielä on näissä huomattavan paljon kehittämistä – kuten monessa muussakin, jotta niitä voivat aivan kaikki käyttää.
Äärivasemmisto... Huoh... Jos palstan äänekkäimmät huutajat maksaisivat itse laskunsa, jutuilla olisi edes jotakin katetta...
Muistetaan nyt että maltillinen vasemmistoliittommekin kuuluu pers'aitouskovien luokitteluissa "äärivasemmistoon". Samoin osa vihreistä ja demareista. Kokoomuksesta Sirpa Pietikäinen kuulunee myös.
Oi niitä aikoja, kun meillä oli _oikea_ äärivasemmisto. Edes kommareitten enemmistöä ei siihen yleensä luettu.RepeRuutikallo kirjoitti:
Muistetaan nyt että maltillinen vasemmistoliittommekin kuuluu pers'aitouskovien luokitteluissa "äärivasemmistoon". Samoin osa vihreistä ja demareista. Kokoomuksesta Sirpa Pietikäinen kuulunee myös.
Oi niitä aikoja, kun meillä oli _oikea_ äärivasemmisto. Edes kommareitten enemmistöä ei siihen yleensä luettu.Tää on viimeinen taisto! Siis toveri Taisto Sinisalo. Aikamoinen venkula jonka selkä taipui vain itään päin. : )
epikuros kirjoitti:
Tää on viimeinen taisto! Siis toveri Taisto Sinisalo. Aikamoinen venkula jonka selkä taipui vain itään päin. : )
Tasin viimeiset vuodet mahtoivat olla ankeita, kun kaikki mihin hän oli uskonut, romahti. Tuleva sosialistisen Suomen pääministeri oli yhtäkkiä vain unohdettu eläkeläinen.
Tasin viimeiset vuodet mahtoivat olla ankeita, kun kaikki mihin hän oli uskonut, romahti. Tuleva sosialistisen Suomen pääministeri oli yhtäkkiä vain unohdettu eläkeläinen.
"Tuoretta tietoa Derkkulasta.
"Kati Koivikko: Kirkkaankeltaisen Wartburgin kyydissä. Matkalla Saksan itäosissa. Avain. 268 s."
Luin kirja viime viikolla ja yllätys oli se, että kirkko pisti hieman järjestelmää hanttiin.- Anonyymi
Taistoahan sinä tuit 70-IuvuIIa ja olet edelleen staIIari🥺
- Anonyymi
Fanaattisimmat ilmastonmuutoksen vastustajat uskoo, että tämä taistelu voidaan vielä voittaa. He uskoo siihen samalla varmuudella ja yhtä pätevillä perusteluilla kuin fundamentalistit uskoo omaan pelastukseensa.
- Anonyymi
Järkevät ilmastonmuutoksen vastustajat uskovat siihen, että vahinkoja voidaan vielä pienentää. Sitä "uskomusta" voidaan perustella asiantuntijoiden arvioilla.
- Anonyymi
Greta Thunberg- avain tuhoon?
Miksi julkisuuden toimijat hyökkäävät aktivistin kimppuun, vähättelevät hänen saavutuksiaan, teeskentelevät huolestuvansa nuoren ihmisen mielenterveydestä ja kehityksestä sekä keksivät toiminnan taustalle salaliittoja?
Thunberg varoittaa tuhosta, vaatii aikuisilta toimintaa ja syyttää vanhempia sukupolvia sen puutteesta. Syytös on osuva. Sitä ei voi kiistää, joten on kiistettävä sen esittäjän motiivit ja kyvyt.
https://etiikka.fi/greta-thunberg-avain-tuhoon/- Anonyymi
Ilmastoahdistusta lietsotaan tarkoituksella. Agendaan on valjastettu jopa lapset, mikä olisi aihe lastensuojelun viranomaisille puuttua asiaan. Suomen hysteria on aivan tolkutonta ja uhka ihmisten elinkeinolle. Tämä hysteria täytyy saada loppumaan ja lapsille rauha elää nuoruuttaan ilman aikuisten lietsomia älyttömiä pelkoja.
Syy, miksi julkisuuden toimijat hyökkäävät aktivistin kimppuun, on valheellinen ilmastoöyhötys ja lapsen valjastaminen valheen airueeksi vasemmistoeliitin agendaa ajamaan. Hän on autistinen, diagnosoitu Aspergerin oireyhtymä, ja julistaa, että Ruotsi on yksi maaliman eniten saastuttavia maita. Häntä sitten rummutetaan mediassa ja pidetään "asiantuntijana". Äitinsä on tunnettu oopperalaulaja, joka on pitänyt lastaan julkisuudessa pikkutytöstä asti. Greta ei varoita vaan hänen taustajoukkonsa, joihin kuuluu mm. Ingmar Rentzhog -niminen konsulttifirman perustaja, joka on erikoistunut viestintään ja mielipidevaikuttamiseen. Kirjoituksen mukaan hän levittää koko ajan tietoa Thunbergin tekemisistä nettiin ja mainostaa kampanjoita myös sanomalehtiin lähettämissään kirjoituksissa. Globalistieliitti on kaiken taustalla, Soros rahoineen etunenässä, oman sairaan maailman yhdistämisagendansa toteuttamiseen, joka johtaa antikristuksen hallintavaltaan. Tässä olisi lastensuojelun paikka. Ja totuuden torvia julistamaan: ‘Keisarilla ei ole vaatteita, Gretalla ja äidillään ei ole kaikki kunnossa ja tyttö kouluun opiskelemaan, että Ruotsi on yksi vähiten saastuttavia maita.
https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=sv&u=https://bakomkulissernabiz.wordpress.com/2019/04/23/soros-finansierad-organisation-bakom-klimat-greta/&prev=search Anonyymi kirjoitti:
Ilmastoahdistusta lietsotaan tarkoituksella. Agendaan on valjastettu jopa lapset, mikä olisi aihe lastensuojelun viranomaisille puuttua asiaan. Suomen hysteria on aivan tolkutonta ja uhka ihmisten elinkeinolle. Tämä hysteria täytyy saada loppumaan ja lapsille rauha elää nuoruuttaan ilman aikuisten lietsomia älyttömiä pelkoja.
Syy, miksi julkisuuden toimijat hyökkäävät aktivistin kimppuun, on valheellinen ilmastoöyhötys ja lapsen valjastaminen valheen airueeksi vasemmistoeliitin agendaa ajamaan. Hän on autistinen, diagnosoitu Aspergerin oireyhtymä, ja julistaa, että Ruotsi on yksi maaliman eniten saastuttavia maita. Häntä sitten rummutetaan mediassa ja pidetään "asiantuntijana". Äitinsä on tunnettu oopperalaulaja, joka on pitänyt lastaan julkisuudessa pikkutytöstä asti. Greta ei varoita vaan hänen taustajoukkonsa, joihin kuuluu mm. Ingmar Rentzhog -niminen konsulttifirman perustaja, joka on erikoistunut viestintään ja mielipidevaikuttamiseen. Kirjoituksen mukaan hän levittää koko ajan tietoa Thunbergin tekemisistä nettiin ja mainostaa kampanjoita myös sanomalehtiin lähettämissään kirjoituksissa. Globalistieliitti on kaiken taustalla, Soros rahoineen etunenässä, oman sairaan maailman yhdistämisagendansa toteuttamiseen, joka johtaa antikristuksen hallintavaltaan. Tässä olisi lastensuojelun paikka. Ja totuuden torvia julistamaan: ‘Keisarilla ei ole vaatteita, Gretalla ja äidillään ei ole kaikki kunnossa ja tyttö kouluun opiskelemaan, että Ruotsi on yksi vähiten saastuttavia maita.
https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=sv&u=https://bakomkulissernabiz.wordpress.com/2019/04/23/soros-finansierad-organisation-bakom-klimat-greta/&prev=searchNo nyt sinne saatiin jo Soroskin taustalle. Ykä on varmaan ylpiä tästä. 😀
Yksin ”ilmastoöyhötyksestä” keuhkoaminen osoittaa kirjoittajan arvostelukyvyn vessapaperin tasoiseksi.
Löytyihän sieltä sitten antikristuskin... 😂Anonyymi kirjoitti:
https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=sv&u=https://bakomkulissernabiz.wordpress.com/2019/04/23/soros-finansierad-organisation-bakom-klimat-greta/&prev=searchJa esimerkiksi Patmoksen tutkimusjohtaja ei ole vieläkään hoksannut ilmaston muuttuneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=sv&u=https://bakomkulissernabiz.wordpress.com/2019/04/23/soros-finansierad-organisation-bakom-klimat-greta/&prev=searchVai että ihan antikristuksen... Kannattaisiko sinun tutkituttaa pääsi?
Ps. Gretasta ovat kaltaisesi pääköt tehtailleet lukemattomia lastensuojeluilmoituksia. Viranomaiset ovat siirtäneet ne suoraan mappiin Ö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=sv&u=https://bakomkulissernabiz.wordpress.com/2019/04/23/soros-finansierad-organisation-bakom-klimat-greta/&prev=search>> ilmastoöyhötys... Globalistieliitti… Soros... antikristuksen hallintavalta... <<
Selkeää fundamentalistien poliittista propagandaa, olisiko tuo Ruotsin Oikea Meedia? - Anonyymi
No nyt sinne saatiin jo Soroskin taustalle. Ykä on varmaan ylpiä tästä. 😀
Yksin ”ilmastoöyhötyksestä” keuhkoaminen osoittaa kirjoittajan arvostelukyvyn vessapaperin tasoiseksi.
Löytyihän sieltä sitten antikristuskin... 😂Rauhoitus taas noiden stereotypioittes kanssa.
Greta on oikealla asialla, mutta vaikuttavuudeltaan turhalla asialla. Hänen valjastaminen ilmasto-asiassa eturintamaan, muiden luikkiessa taka-alalla, on turhaa ja moraalisesti arveluttavaa. Hän on ihminen jonka pitäisi kaiken tämän jälkeen jossain vaiheessa mennä kouluun muiden pariin ja mitä sitten seuraa, niin olen jo nyt surullinen. Hänet jotenkin voisi pelastaa, jos hänelle myönnettäisiin nyt Nobelin rauhanpalkinto ja ehkä myös Nobelin palkinto jostain tieteenalasta samaan syssyyn. Saataisiin valtava myönteinen efekti kautta historian. Nuorin palkinnonsaaja ja sitten vielä kaksoispalkinto.Tätä ehdotan hänelle.
Itse ilmastoa ja maapalloa emme voi enää pelastaa, sillä tuhoutuminen on Jumalan säätämys, mikä ratkaisee. Myös ihmisten vaikuttavat toimet kauniista puheista, upeista julkilausumista ja valtavista kokoukseista eivät ole alkaneet siinä laajudessa että lämpeneminen olisi pysähtynyt, eivätkä koskaan alakaan. Myös syksin ay-neuvottelut taas kerran tuo esiin, että ahneus jyrää täysillä. Ihmisten palkkoja korotetaan, vaikka pitäisi alentaa, ja nämä korotukset vaan lisää ihmisten kykyisyyttä tuhota ilmastoa ja maapalloa. Tämä on tunnustettava ja Suomen tulee varautua ottamaan tästä kaikki hyöty irti. Tietenkin propaganda- ja tunnetasolla voidaan meuhkata koko ajan, sitä en estä :))
Mutta itse olen suhtautunut tähän siten, että vaikka se on turhaa, niin nuorten tuskaan, hätään ja elämänhalun menettämisiin tulee meidän vastata. Jotain on siis tehtävä ja tuoda sitä myös julki. Itse syön paljon kasvisruokaa, koska maalta tulleena söimme lapsina paljon kasvisruokaa, koskaa lihaan ei ollut aina varaa. Eli uutta tämä ei ole. Myös julkisia kulkuneuvoja olen alkanut käyttää enemmän ja huomannut kuinka rauhoittavaa on istua bussissa ja katsella maisemia ja ihmisiä. Kaiken tarkkailijana saan paljon aineistoa kirjoittaa. Eli Mersu jää aika useinkin kotiin talliin ja minäpoika joko kävelen tai kuljen bussilla. Myös krääsän ostoja vähennän, en tarvitse niitä enkä enää matkustele lentokoneilla muuta kuin erittäin harvoin. Lomamatkoja ei ollenkaan enää. Siinä se minun panokseni. Olen lähes ikäni opettanut nuoria ja tunnen kyllä heidän tuskansa, myös ilmaston suhteen ja tunnen lopun elämääni vastuuta näistä nuorista. Heidän elämäänsähän tuhotaan monella eri rintamalla nykyään. Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitus taas noiden stereotypioittes kanssa.
Greta on oikealla asialla, mutta vaikuttavuudeltaan turhalla asialla. Hänen valjastaminen ilmasto-asiassa eturintamaan, muiden luikkiessa taka-alalla, on turhaa ja moraalisesti arveluttavaa. Hän on ihminen jonka pitäisi kaiken tämän jälkeen jossain vaiheessa mennä kouluun muiden pariin ja mitä sitten seuraa, niin olen jo nyt surullinen. Hänet jotenkin voisi pelastaa, jos hänelle myönnettäisiin nyt Nobelin rauhanpalkinto ja ehkä myös Nobelin palkinto jostain tieteenalasta samaan syssyyn. Saataisiin valtava myönteinen efekti kautta historian. Nuorin palkinnonsaaja ja sitten vielä kaksoispalkinto.Tätä ehdotan hänelle.
Itse ilmastoa ja maapalloa emme voi enää pelastaa, sillä tuhoutuminen on Jumalan säätämys, mikä ratkaisee. Myös ihmisten vaikuttavat toimet kauniista puheista, upeista julkilausumista ja valtavista kokoukseista eivät ole alkaneet siinä laajudessa että lämpeneminen olisi pysähtynyt, eivätkä koskaan alakaan. Myös syksin ay-neuvottelut taas kerran tuo esiin, että ahneus jyrää täysillä. Ihmisten palkkoja korotetaan, vaikka pitäisi alentaa, ja nämä korotukset vaan lisää ihmisten kykyisyyttä tuhota ilmastoa ja maapalloa. Tämä on tunnustettava ja Suomen tulee varautua ottamaan tästä kaikki hyöty irti. Tietenkin propaganda- ja tunnetasolla voidaan meuhkata koko ajan, sitä en estä :))
Mutta itse olen suhtautunut tähän siten, että vaikka se on turhaa, niin nuorten tuskaan, hätään ja elämänhalun menettämisiin tulee meidän vastata. Jotain on siis tehtävä ja tuoda sitä myös julki. Itse syön paljon kasvisruokaa, koska maalta tulleena söimme lapsina paljon kasvisruokaa, koskaa lihaan ei ollut aina varaa. Eli uutta tämä ei ole. Myös julkisia kulkuneuvoja olen alkanut käyttää enemmän ja huomannut kuinka rauhoittavaa on istua bussissa ja katsella maisemia ja ihmisiä. Kaiken tarkkailijana saan paljon aineistoa kirjoittaa. Eli Mersu jää aika useinkin kotiin talliin ja minäpoika joko kävelen tai kuljen bussilla. Myös krääsän ostoja vähennän, en tarvitse niitä enkä enää matkustele lentokoneilla muuta kuin erittäin harvoin. Lomamatkoja ei ollenkaan enää. Siinä se minun panokseni. Olen lähes ikäni opettanut nuoria ja tunnen kyllä heidän tuskansa, myös ilmaston suhteen ja tunnen lopun elämääni vastuuta näistä nuorista. Heidän elämäänsähän tuhotaan monella eri rintamalla nykyään."Jumalan säätämys"- siinä se tuli!
Jumala kun ei ole moista säätämystä koskaan antanut. Ja kuitenkin sen varjolla pidätte ilmastosta huolissaan olevia höntteinä.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
"Jumalan säätämys"- siinä se tuli!
Jumala kun ei ole moista säätämystä koskaan antanut. Ja kuitenkin sen varjolla pidätte ilmastosta huolissaan olevia höntteinä.Jes. 24:5
Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
Ihmiset kun ovat rikkoneet Jumalan tahdon ja käskyjä on muutettu ja ihmiset ovat hyljänneet iankaikkiset liitot, niin maa on saastunut asukkaitensa alla. Ja tämä prosessi jatkuu yhä kuten mediasta lähes joka päivä saamme lukea. Maan saastuttamisessa on eräs suurimpia tekijöitä mikromuovi, mikä menee myös ihmisten elimistöön vääjäämättömästi ja mitä se siellä aiheuttaa, niin tästä ei tiedä kukaan mitään. Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihan antikristuksen... Kannattaisiko sinun tutkituttaa pääsi?
Ps. Gretasta ovat kaltaisesi pääköt tehtailleet lukemattomia lastensuojeluilmoituksia. Viranomaiset ovat siirtäneet ne suoraan mappiin Ö.Noita lastensuojeluilmoituksia on varmasti todella tehtailtu. Silti pers'aitouskovamme vaativat, että niitä pitäisi lähetellä yhä lisää.
Ilmeisesti joillakin on aikaa ylen määrin mitä hyödyttömimpiin koohotuksiin.Anonyymi kirjoitti:
Mutta itse olen suhtautunut tähän siten, että vaikka se on turhaa, niin nuorten tuskaan, hätään ja elämänhalun menettämisiin tulee meidän vastata. Jotain on siis tehtävä ja tuoda sitä myös julki. Itse syön paljon kasvisruokaa, koska maalta tulleena söimme lapsina paljon kasvisruokaa, koskaa lihaan ei ollut aina varaa. Eli uutta tämä ei ole. Myös julkisia kulkuneuvoja olen alkanut käyttää enemmän ja huomannut kuinka rauhoittavaa on istua bussissa ja katsella maisemia ja ihmisiä. Kaiken tarkkailijana saan paljon aineistoa kirjoittaa. Eli Mersu jää aika useinkin kotiin talliin ja minäpoika joko kävelen tai kuljen bussilla. Myös krääsän ostoja vähennän, en tarvitse niitä enkä enää matkustele lentokoneilla muuta kuin erittäin harvoin. Lomamatkoja ei ollenkaan enää. Siinä se minun panokseni. Olen lähes ikäni opettanut nuoria ja tunnen kyllä heidän tuskansa, myös ilmaston suhteen ja tunnen lopun elämääni vastuuta näistä nuorista. Heidän elämäänsähän tuhotaan monella eri rintamalla nykyään.>Itse ilmastoa ja maapalloa emme voi enää pelastaa, sillä tuhoutuminen on Jumalan säätämys, mikä ratkaisee.
Mahtava asenne "tohtorilla" ja "opettajalla"...
Onneksi tällaiset houreet dissaavat mukanaan kaiken muunkin saman sanojan tekstin, joten ihan hyvä että niitä aina muistat kylvää sekaan. Kukaan ei pääse erehdyksessä kuvittelmaan, että jotenkin järkevä ihminen olisi asialla.
>Kaiken tarkkailijana saan paljon aineistoa kirjoittaa.
Kirjoittaa minne? Onko sulla jossain blogi? Vai onko palsta-anoilu nykyään se foorumi, johon tarkkailemalla keräät ainehistoa?Anonyymi kirjoitti:
Jes. 24:5
Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
Ihmiset kun ovat rikkoneet Jumalan tahdon ja käskyjä on muutettu ja ihmiset ovat hyljänneet iankaikkiset liitot, niin maa on saastunut asukkaitensa alla. Ja tämä prosessi jatkuu yhä kuten mediasta lähes joka päivä saamme lukea. Maan saastuttamisessa on eräs suurimpia tekijöitä mikromuovi, mikä menee myös ihmisten elimistöön vääjäämättömästi ja mitä se siellä aiheuttaa, niin tästä ei tiedä kukaan mitään.>Ihmiset kun ovat rikkoneet Jumalan tahdon ja käskyjä on muutettu ja ihmiset ovat hyljänneet iankaikkiset liitot, niin maa on saastunut asukkaitensa alla.
Niin, tuohan on perfektimuotoa ja kirjoitettu 2500 vuotta sitten. Onneksi eivät kyenneet saastuttamaan pahemmin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta itse olen suhtautunut tähän siten, että vaikka se on turhaa, niin nuorten tuskaan, hätään ja elämänhalun menettämisiin tulee meidän vastata. Jotain on siis tehtävä ja tuoda sitä myös julki. Itse syön paljon kasvisruokaa, koska maalta tulleena söimme lapsina paljon kasvisruokaa, koskaa lihaan ei ollut aina varaa. Eli uutta tämä ei ole. Myös julkisia kulkuneuvoja olen alkanut käyttää enemmän ja huomannut kuinka rauhoittavaa on istua bussissa ja katsella maisemia ja ihmisiä. Kaiken tarkkailijana saan paljon aineistoa kirjoittaa. Eli Mersu jää aika useinkin kotiin talliin ja minäpoika joko kävelen tai kuljen bussilla. Myös krääsän ostoja vähennän, en tarvitse niitä enkä enää matkustele lentokoneilla muuta kuin erittäin harvoin. Lomamatkoja ei ollenkaan enää. Siinä se minun panokseni. Olen lähes ikäni opettanut nuoria ja tunnen kyllä heidän tuskansa, myös ilmaston suhteen ja tunnen lopun elämääni vastuuta näistä nuorista. Heidän elämäänsähän tuhotaan monella eri rintamalla nykyään."Itse ilmastoa ja maapalloa emme voi enää pelastaa, sillä tuhoutuminen on Jumalan säätämys, mikä ratkaisee."
Ei ole. Se on ihmisten lyhytnäköisyyden ja osin tietämättömyyden aikaansaamaa. Ottamalla Jumala tekosyyksi sille, ettei tehdä mitään, on moraalitonta. - Anonyymi
No nyt sinne saatiin jo Soroskin taustalle. Ykä on varmaan ylpiä tästä. 😀
Löytyihän sieltä sitten antikristuskin... 😂Laitanpa nyt uudelleen poistetun viestini. Liekö liian monta linkkiä vai enkkuteksti, joka poiston aiheutti.
Ja tulihan se RR kuin käki kellostaan pongahtaen, ajallaan, arvostelemaan, kyvyttömänä ottamaan selvää asioiden taustoista. Ja niin kuin luulin helpottavani sinunkin lukuintoa, kun konekäännätin NyaTiderin sivun suomeksi. Vaan ei, mottosi: 'laiskuus on lapamatoni' oli vahvempi. Sinunlaistesi takia ihmisten elinkeinoja tuhotaan aiheuttaen mittaamatonta kärsimystä ihmisille.
Tanskalainen toimittaja arvostelee Gretan äidin kirjoittaman kirjan, josta sanoo:
"Harvoin olen lukenut mitään niin turhamaista. Kirja on tarina petoksesta. Ehkä avunhuuto. Kuinka pikku Greta voi koskaan olla oma itsensä?"
https://www.ingridochmaria.se/2019/06/06/greta-thunberg-bok-sagas-i-danmark-falskt-och-forljuget/ - Anonyymi
>Ihmiset kun ovat rikkoneet Jumalan tahdon ja käskyjä on muutettu ja ihmiset ovat hyljänneet iankaikkiset liitot, niin maa on saastunut asukkaitensa alla.
Niin, tuohan on perfektimuotoa ja kirjoitettu 2500 vuotta sitten. Onneksi eivät kyenneet saastuttamaan pahemmin.">Ihmiset kun ovat rikkoneet Jumalan tahdon ja käskyjä on muutettu ja ihmiset ovat hyljänneet iankaikkiset liitot, niin maa on saastunut asukkaitensa alla.
Niin, tuohan on perfektimuotoa ja kirjoitettu 2500 vuotta sitten. Onneksi eivät kyenneet saastuttamaan pahemmin."
Ja sama Jumalan tahdon rikkomista tapahtuu edelleen ja samoin tapahtuu maan saastumista kuten hyvin tiedät.
Psyykkisistä syistä voimme tukea lapsiamme heidän hädässään, mutta itse asialle emme voi enää mitään. Jumalan säätämys eli ilmaston ja maan tuhoutuminen senkun jatkuu tänäänkin ja sinäkään et tee muuta kuin haukut uskovia. Ja ay-liike suoltaa lisää etuja ja rahaa ihmisille, että ilmaston tuho voidaan näin toimien varmistaa. Tämänkin tiedät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitanpa nyt uudelleen poistetun viestini. Liekö liian monta linkkiä vai enkkuteksti, joka poiston aiheutti.
Ja tulihan se RR kuin käki kellostaan pongahtaen, ajallaan, arvostelemaan, kyvyttömänä ottamaan selvää asioiden taustoista. Ja niin kuin luulin helpottavani sinunkin lukuintoa, kun konekäännätin NyaTiderin sivun suomeksi. Vaan ei, mottosi: 'laiskuus on lapamatoni' oli vahvempi. Sinunlaistesi takia ihmisten elinkeinoja tuhotaan aiheuttaen mittaamatonta kärsimystä ihmisille.
Tanskalainen toimittaja arvostelee Gretan äidin kirjoittaman kirjan, josta sanoo:
"Harvoin olen lukenut mitään niin turhamaista. Kirja on tarina petoksesta. Ehkä avunhuuto. Kuinka pikku Greta voi koskaan olla oma itsensä?"
https://www.ingridochmaria.se/2019/06/06/greta-thunberg-bok-sagas-i-danmark-falskt-och-forljuget/Nämähän on avointa tietoa, ei mitään salaliittoa. Tosiasiahan on, että vasemmisto diktatuurit on käyttäneet aiemminkin nuoria tyttöjä imagon kohotuksessaan.
"Taustalla on on useita tunnettuja varakkaita rahoittajia, kuten Bono sekä Bill ja Melissa Gates. Vieläkin silmiinpistävämpi nimi on multi-miljardööri oligarkki George Soros, tunnettu valuuttakeinottelija, ehkä vieläkin näkyvämpi maailmanlaajuisen, radikaalin, vasemmisto-liberaalien painostusjärjestön ja aktivistiverkosto Open Societyn isä, tukemalla tuhansia kansalaisjärjestöjä."
https://www.thelibertybeacon.com/george-soros-is-backing-climate-activist-greta-thunberg/?fbclid=IwAR0dc-q4gjAqQ8nMbOE3QeIzIknZogiJDsphrOLhMBrOU9Fnb-VH_YJU9hI
Säälittää tyttö, joka lukee sujuvasti muiden kirjoittamat tekstit, mutta omaa näkemystä ei kykene esittämään lehdistötilaisuudessa. Tämä peli pitäisi viheltää poikki. Mikä on tytön tulevaisuus, kun joka tapauksessa jossain vaiheessa kupla puhkeaa. Yrittääkö äitinsä jotain muuta tietä tunkea hänet julkisuuteen.
https://www.youtube.com/watch?v=0bwLt_5t73g&feature=youtu.be
Lukekaa Sanden blogi. Sande Parkkonen kirjoittaa Gretan YK-ilmastopuheesta: "Pelotellun lapsen hätähuuto. Hänelle ei ole kerrottu historiaa, vaan hysteriaa. Hänen päätään ei ole täytetty tiedolla, vaan terrorilla.
Entä kuka on tullut nuorisolta vaatimaan toivoa? Aivan, juuri ne samat hiilidioksidihitlerit, joiden bisnekset ovat uhattuina totuuden tunkiessa väkisin esiin valheen raoista. He asettavat toivonsa herkkään teinityttöön, että tämä ja muut ilmastotuholla lähes psykoosiin pelotellut lapset pelastaisivat 144 000 000 000 dollarin liiketoimet, tuhansien ilmastonikkarien professuurit, tutkimusmäärärahat, virkamiespaikat ja palkat, sadat järjestöt ja rahoituksen. Lasten on nyt marssittava aikuisten puolesta ja kaaduttava, jotta kylmän kyyniset itseään vihreiksi kutsuvat aikuiset saisivat rahansa.
Ekosysteemit ovat uhattuina, mutta hiilidioksidi on juuri se ilmakehän kaasu, joka mahdollistaa luonnon monimuotoisuuden ja floran kukoistuksen, mutta sitähän ei Gretalle ole kerrottu. Lajien joukkotuho alkoi jo vuosikymmeniä sitten, mutta sitäkään ei ole kerrottu Gretalle. Juuri siksi puhutaan rahasta - ilmastobisneksestä. Talouskasvu on taas laskennallista ja viimeiseen 10 vuoteen Gretan kotiseuduilla Euroopan Unionissa ei ole sellaista ollutkaan. Mutta kauhuissaan olevan, manipuloidun lapsen päässä asiat menevät sekaisin, koska ne on syötetty hänelle sellaisena soosina, jota on vaikea käsittää.
Kuka ylipäätään on syöttänyt pikku lapselle ajatuksen siitä, että ihmiset hallitsisivat ilmastoa? Kenen suusta hän on kuullut, että ihminen on se, joka päättää kuinka maapallolle käy? Ihminen voi tuhota itsensä saasteilla ja myrkyillä, tuhoamalla ympäristönsä, mutta ihminen ei hallitse ilmastoa, ei meriä, ei mantereita, eikä varsinkaan kaikkea sitä mitä avaruudesta tulee säteilynä ja muutenkin."
Lukekaa blogi kokonaan. Linkkiä en laita, koska voi olla, että viesti lähtee. Mutta löytyy haulla Sanden blogi. Anonyymi kirjoitti:
Nämähän on avointa tietoa, ei mitään salaliittoa. Tosiasiahan on, että vasemmisto diktatuurit on käyttäneet aiemminkin nuoria tyttöjä imagon kohotuksessaan.
"Taustalla on on useita tunnettuja varakkaita rahoittajia, kuten Bono sekä Bill ja Melissa Gates. Vieläkin silmiinpistävämpi nimi on multi-miljardööri oligarkki George Soros, tunnettu valuuttakeinottelija, ehkä vieläkin näkyvämpi maailmanlaajuisen, radikaalin, vasemmisto-liberaalien painostusjärjestön ja aktivistiverkosto Open Societyn isä, tukemalla tuhansia kansalaisjärjestöjä."
https://www.thelibertybeacon.com/george-soros-is-backing-climate-activist-greta-thunberg/?fbclid=IwAR0dc-q4gjAqQ8nMbOE3QeIzIknZogiJDsphrOLhMBrOU9Fnb-VH_YJU9hI
Säälittää tyttö, joka lukee sujuvasti muiden kirjoittamat tekstit, mutta omaa näkemystä ei kykene esittämään lehdistötilaisuudessa. Tämä peli pitäisi viheltää poikki. Mikä on tytön tulevaisuus, kun joka tapauksessa jossain vaiheessa kupla puhkeaa. Yrittääkö äitinsä jotain muuta tietä tunkea hänet julkisuuteen.
Lukekaa Sanden blogi. Sande Parkkonen kirjoittaa Gretan YK-ilmastopuheesta: "Pelotellun lapsen hätähuuto. Hänelle ei ole kerrottu historiaa, vaan hysteriaa. Hänen päätään ei ole täytetty tiedolla, vaan terrorilla.
Entä kuka on tullut nuorisolta vaatimaan toivoa? Aivan, juuri ne samat hiilidioksidihitlerit, joiden bisnekset ovat uhattuina totuuden tunkiessa väkisin esiin valheen raoista. He asettavat toivonsa herkkään teinityttöön, että tämä ja muut ilmastotuholla lähes psykoosiin pelotellut lapset pelastaisivat 144 000 000 000 dollarin liiketoimet, tuhansien ilmastonikkarien professuurit, tutkimusmäärärahat, virkamiespaikat ja palkat, sadat järjestöt ja rahoituksen. Lasten on nyt marssittava aikuisten puolesta ja kaaduttava, jotta kylmän kyyniset itseään vihreiksi kutsuvat aikuiset saisivat rahansa.
Ekosysteemit ovat uhattuina, mutta hiilidioksidi on juuri se ilmakehän kaasu, joka mahdollistaa luonnon monimuotoisuuden ja floran kukoistuksen, mutta sitähän ei Gretalle ole kerrottu. Lajien joukkotuho alkoi jo vuosikymmeniä sitten, mutta sitäkään ei ole kerrottu Gretalle. Juuri siksi puhutaan rahasta - ilmastobisneksestä. Talouskasvu on taas laskennallista ja viimeiseen 10 vuoteen Gretan kotiseuduilla Euroopan Unionissa ei ole sellaista ollutkaan. Mutta kauhuissaan olevan, manipuloidun lapsen päässä asiat menevät sekaisin, koska ne on syötetty hänelle sellaisena soosina, jota on vaikea käsittää.
Kuka ylipäätään on syöttänyt pikku lapselle ajatuksen siitä, että ihmiset hallitsisivat ilmastoa? Kenen suusta hän on kuullut, että ihminen on se, joka päättää kuinka maapallolle käy? Ihminen voi tuhota itsensä saasteilla ja myrkyillä, tuhoamalla ympäristönsä, mutta ihminen ei hallitse ilmastoa, ei meriä, ei mantereita, eikä varsinkaan kaikkea sitä mitä avaruudesta tulee säteilynä ja muutenkin."
Lukekaa blogi kokonaan. Linkkiä en laita, koska voi olla, että viesti lähtee. Mutta löytyy haulla Sanden blogi.Lukemattakin arvasin, että foliohattukamaa. Taas kerran tiede on valtava salaliitto, joka yrittää suojella vihreää valhetaa, mutta samalla logiikalla missään tapauksessa ei suostuta näkemään, edes tiedossa olevan dokumentaation perusteella, että asia on toisin päin; fossiilisen energian lobbarit ovat disinformoineet ihmsiä, jotta ilmastonmuutosta ei otettaisi vakavasti.
Ja tuo vääristely on hyvin tyypillistä laatua. Myönnetään, että ihminen voi vaikuttaa vaikak mihin, kun puhutaan esim. saasteista, mutta kun puhutaankin ilmastosta, niin tuo vaikutus vaihtuu yhtäkkiä hallitsemiseksi ja samantien toteamukseksi, että no eihän nyt sentään sellaista. Ei ilmastonmuutoksessa ole kyse siitä, että ihminen hallitsisi ilmastoa, vaan siitä, että ihminen vaikuttaa ilmastoon.YrJöÖrVeLö kirjoitti:
Lukemattakin arvasin, että foliohattukamaa. Taas kerran tiede on valtava salaliitto, joka yrittää suojella vihreää valhetaa, mutta samalla logiikalla missään tapauksessa ei suostuta näkemään, edes tiedossa olevan dokumentaation perusteella, että asia on toisin päin; fossiilisen energian lobbarit ovat disinformoineet ihmsiä, jotta ilmastonmuutosta ei otettaisi vakavasti.
Ja tuo vääristely on hyvin tyypillistä laatua. Myönnetään, että ihminen voi vaikuttaa vaikak mihin, kun puhutaan esim. saasteista, mutta kun puhutaankin ilmastosta, niin tuo vaikutus vaihtuu yhtäkkiä hallitsemiseksi ja samantien toteamukseksi, että no eihän nyt sentään sellaista. Ei ilmastonmuutoksessa ole kyse siitä, että ihminen hallitsisi ilmastoa, vaan siitä, että ihminen vaikuttaa ilmastoon.>fossiilisen energian lobbarit ovat disinformoineet ihmsiä, jotta ilmastonmuutosta ei otettaisi vakavasti.
Juuri tästä on kysymys. Siellä liikkuu niin paljon rahaa, että ihmisparan käsityskyky ei riitä.Anonyymi kirjoitti:
Jes. 24:5
Ihmiset kun ovat rikkoneet Jumalan tahdon ja käskyjä on muutettu ja ihmiset ovat hyljänneet iankaikkiset liitot, niin maa on saastunut asukkaitensa alla. Ja tämä prosessi jatkuu yhä kuten mediasta lähes joka päivä saamme lukea. Maan saastuttamisessa on eräs suurimpia tekijöitä mikromuovi, mikä menee myös ihmisten elimistöön vääjäämättömästi ja mitä se siellä aiheuttaa, niin tästä ei tiedä kukaan mitään.Siis maa oli saastunut. Ja vieläpä olivat rikkoneet lait ja hyljänneet iankaikkisen liiton.
Vai onko noin käynyt nyt?Anonyymi kirjoitti:
">Ihmiset kun ovat rikkoneet Jumalan tahdon ja käskyjä on muutettu ja ihmiset ovat hyljänneet iankaikkiset liitot, niin maa on saastunut asukkaitensa alla.
Niin, tuohan on perfektimuotoa ja kirjoitettu 2500 vuotta sitten. Onneksi eivät kyenneet saastuttamaan pahemmin."
Ja sama Jumalan tahdon rikkomista tapahtuu edelleen ja samoin tapahtuu maan saastumista kuten hyvin tiedät.
Psyykkisistä syistä voimme tukea lapsiamme heidän hädässään, mutta itse asialle emme voi enää mitään. Jumalan säätämys eli ilmaston ja maan tuhoutuminen senkun jatkuu tänäänkin ja sinäkään et tee muuta kuin haukut uskovia. Ja ay-liike suoltaa lisää etuja ja rahaa ihmisille, että ilmaston tuho voidaan näin toimien varmistaa. Tämänkin tiedät.>Jumalan säätämys eli ilmaston ja maan tuhoutuminen senkun jatkuu tänäänkin ja sinäkään et tee muuta kuin haukut uskovia.
Jos uskoo tuollaiseen persreikäjumalaan, paha on mennä kehumaankaan.
>Ja ay-liike suoltaa lisää etuja ja rahaa ihmisille, että ilmaston tuho voidaan näin toimien varmistaa. Tämänkin tiedät.
Ja sinä "tohtori" tiedät, että raha ei häviä mihinkään, vaikka sitä ei annettaisikaan korvauksena työpanoksesta. Asuntolainan maksamisen sijasta se menee vain ökyjahteihin ja muuhun tolkuttomaan luksuselämään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämähän on avointa tietoa, ei mitään salaliittoa. Tosiasiahan on, että vasemmisto diktatuurit on käyttäneet aiemminkin nuoria tyttöjä imagon kohotuksessaan.
Lukekaa blogi kokonaan. Linkkiä en laita, koska voi olla, että viesti lähtee. Mutta löytyy haulla Sanden blogi.Antikristus unohtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
">Ihmiset kun ovat rikkoneet Jumalan tahdon ja käskyjä on muutettu ja ihmiset ovat hyljänneet iankaikkiset liitot, niin maa on saastunut asukkaitensa alla.
Psyykkisistä syistä voimme tukea lapsiamme heidän hädässään, mutta itse asialle emme voi enää mitään. Jumalan säätämys eli ilmaston ja maan tuhoutuminen senkun jatkuu tänäänkin ja sinäkään et tee muuta kuin haukut uskovia. Ja ay-liike suoltaa lisää etuja ja rahaa ihmisille, että ilmaston tuho voidaan näin toimien varmistaa. Tämänkin tiedät.Jumala kehotti viljelemään ja varjelemaan maata. Tuskin ilmastokatasrofi on hänen säätämyksensä, mutta synti rehottaa yhä enemmän ja sen seurauksista saadaan kärsiä. Emme ole osanneet varjella maata vaan pilata myrkyillä ja väärillä teoilla, metsien hakkuilla –> aavikoituminen, myrkyillä, lannoitteilla. Maa on todellakin saastunut asukkaittensa alta. Loputon itsekkyys johtaa katastrofeihin, mutta Jumala säät ja ilmat säätää.
Jos vasemmistoaktiivit ohjaisivat taustalla, he eivät ikinä laittaisi Kreetan päälle paitaansa. Kun ollaan taustalla, silloin ei tehdä itsestä numeroa vaan ollaan suht hissukseen.
Joten taisipa se paituli olla Kreetan oma valinta.- Anonyymi
Kyllä siellä vasemmistolaiset taustalla häärää, kuten esim. Bo Thoren joka sai Gretan aloittamaan ilmastolakkoilun. Thoren kuuluu radikaaliin "Extinction Rebellion" - järjestöön. Ja tietysti oma Äiti, joka kuuluu vasemmistovihreisiin, puolustaa myös maahanmuuttoa - totta kai.
Äiti taisi sanoa että heitä vedätettiin tuossa paita hommassa, uskoo ken haluaa. Joka tapauksessa siinä tuli pahasti takkiin myös omienkin taholta. Yksi ruotsalaiskommentti meni jokseenkin näin, että "jos sinä(Greta)haluat kantaa tuollaista paitaa, niin minä jättäydyn ilmastoliikkeestä pois". (Antifahan edustaa väkivaltaista äärivasemmistolaista liikettä.)
Onko se kaikkein korkein "huoltomies" ammatitaidoton kun ei osaa säätää termostaattia oikein?
Eräs herra Hakkarainen tosin luottaa hänen kykyihinsä. Hän säät ja ilmat säätää.....
Twitteriss hän , herra H kertoo oman näkemyksensä.
"Herra Hakkarainen isolla kirkolla. Alkaa olla #ilmastonmuutos taputeltu... #yleastudio"- Anonyymi
Autistisen tenitytön puheissa ja uhkailuissa, alkaa tulla mieleen jo kommunistien jutut aikanaan. Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan jne.
"Asperger-henkilölle on usein tyypillistä tavattoman suuri kiinnostus johonkin yhteen asiaan.
Kiinnostuksen kohde voi olla vaikkapa junien aikataulut tai dinosaurukset. Myös kiihkeä fanitus voi olla tällainen asia. Lapsella se voi tarkoittaa vaikkapa juuri tietynlaisia leluja."
Greta saa yhä enemmän kritiikkiä Ruotsissa, ja sitä tulee useilta tahoilta.- Anonyymi
Lainaamastasi iltalehden artikkelista, joka perustuu psykiatrian professori Jyrki Korkeilan haastatteluun. Haastattelu oli kaikkea muuta kuin Thundbergia väheksyvä.
Kas tässä lainauksia:
"16-vuotiaalle AS-koululaiselle Greta Thunbergille tämä kiinnostuksen kohde näyttäisi olevan ilmastonmuutos ja siihen liittyvät kysymykset.
Hänen täydellinen omistautumisensa asialle tekee mahdolliseksi sen, että hän on etsinyt ja omaksunut valtavan määrän tietoa ilmastonmuutoksesta.
"Greta on hyvä esimerkki siitä, mihin kaikkeen ihminen pystyy Aspergerista huolimatta, sanoo psykiatrian professori Jyrki Korkeila."
"Autismikirjo ei vaikuta älykkyyteen puoleen eikä toiseen."
"Jotkut ovat epäilleet, että Greta Thunbergia manipuloidaan ja että hänet on ylipuhuttu ilmastonmuutoksen vastustajaksi.
Se ei todennäköisesti ole totta. AS -henkilölle on tyypillistä se, että hänellä ei ole uskoa auktoriteetteihin. Hän ei tarvitse ketään sanomaan, mitä pitää tehdä.
Greta Thunberg näyttää olevan AS-henkilölle tyypillisesti itseohjautuva. Hän tietää, mitä tekee."
Lainaamasi artikkeli ei ollut kritiikkiä. Ruotsissa Gretaa kritisoivat samanlaiset pallopäät kuin Suomessakin. Hänen tietojaan ei kyetä debunkkaamaan, niin keskitytään sitten hänen persoonaansa. Lapsellista. Gretassa on enemmän "miestä" kuin koko räksyttäjäporukassa yhteensä. >Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan jne.
Nyt taisi unohtua, että jo Jeesus julisti noin. Ja nykyajan morsiamensa perässä.
En minäkään hyväksy dualismia, eikä mulla ole siihen myöskään kaksoisstandardeja.
>Greta saa yhä enemmän kritiikkiä Ruotsissa, ja sitä tulee useilta tahoilta.
Sattuvatko nämä useat tahot olevaan voittopuolisesti täsmälleen vastaavia kuin ne, jotka muuallakin häntä haukkuvat? Minä vaan kysyn, kun en ole Ruotsin keskusteluun perehtynyt.- Anonyymi
>Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan jne.
Nyt taisi unohtua, että jo Jeesus julisti noin. Ja nykyajan morsiamensa perässä.
En minäkään hyväksy dualismia, eikä mulla ole siihen myöskään kaksoisstandardeja.
Sattuvatko nämä useat tahot olevaan voittopuolisesti täsmälleen vastaavia kuin ne, jotka muuallakin häntä haukkuvat? Minä vaan kysyn, kun en ole Ruotsin keskusteluun perehtynyt.Ai jaa, oletko ollut paikalla kuuntelemassa?
nim. ei-uskovainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaamastasi iltalehden artikkelista, joka perustuu psykiatrian professori Jyrki Korkeilan haastatteluun. Haastattelu oli kaikkea muuta kuin Thundbergia väheksyvä.
Kas tässä lainauksia:
"16-vuotiaalle AS-koululaiselle Greta Thunbergille tämä kiinnostuksen kohde näyttäisi olevan ilmastonmuutos ja siihen liittyvät kysymykset.
Hänen täydellinen omistautumisensa asialle tekee mahdolliseksi sen, että hän on etsinyt ja omaksunut valtavan määrän tietoa ilmastonmuutoksesta.
"Greta on hyvä esimerkki siitä, mihin kaikkeen ihminen pystyy Aspergerista huolimatta, sanoo psykiatrian professori Jyrki Korkeila."
"Jotkut ovat epäilleet, että Greta Thunbergia manipuloidaan ja että hänet on ylipuhuttu ilmastonmuutoksen vastustajaksi.
Se ei todennäköisesti ole totta. AS -henkilölle on tyypillistä se, että hänellä ei ole uskoa auktoriteetteihin. Hän ei tarvitse ketään sanomaan, mitä pitää tehdä.
Greta Thunberg näyttää olevan AS-henkilölle tyypillisesti itseohjautuva. Hän tietää, mitä tekee."
Lainaamasi artikkeli ei ollut kritiikkiä. Ruotsissa Gretaa kritisoivat samanlaiset pallopäät kuin Suomessakin. Hänen tietojaan ei kyetä debunkkaamaan, niin keskitytään sitten hänen persoonaansa. Lapsellista. Gretassa on enemmän "miestä" kuin koko räksyttäjäporukassa yhteensä.Sanoo ilmastouskovainen vihervassari.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo ilmastouskovainen vihervassari.
Ilmastouskovaisia ovat kylläkin osa persuista ja patmoslaisista. Hehän vain uskovat mitä lie koskien ilmastoa, eivätkä tiedä siitä mitään. Ja se mitä lie, mitä he uskovat, tulee lobbareitten kautta fossiilisen energian suojelemiseksi tuotetusta propagandasta. En usko ns. vihervasemmistossa olevan tuollaista hölynpölyä niellyttä porukkaa, koska yleensä he ovat kouluttautuneita ja tiedemyönteisiä.
- Anonyymi
Sattuvatko nämä useat tahot olevaan voittopuolisesti täsmälleen vastaavia kuin ne, jotka muuallakin häntä haukkuvat? Minä vaan kysyn, kun en ole Ruotsin keskusteluun perehtynyt.Ainakin yksi lastensuojeluilmoitus näyttäisi olevan ammatti-ihmisen tekemä, hän oli huolissaan juuri tytön psyykkeestä.
Viherpunaiset ilmastouskovaiset taas eivät välitä siitä kuinka Greta jaksaa, tärkeintä on että oma ideologia saa näkyvyyttä. - Anonyymi
Sattuvatko nämä useat tahot olevaan voittopuolisesti täsmälleen vastaavia kuin ne, jotka muuallakin häntä haukkuvat? Minä vaan kysyn, kun en ole Ruotsin keskusteluun perehtynyt.">Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan jne.
Nyt taisi unohtua, että jo Jeesus julisti noin."
Mites on?
Mark. 9:40
Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme. Anonyymi kirjoitti:
">Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan jne.
Mites on?
Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme.No siten on kuten RR kertoi. Nimittäin loogisesti, jos kaikki ne, jotka jotka vain eivät ole sinua vastaan, luokitellaan oleviksi sinun puolellasi, niin jäljelle jää vain se ryhmittymä, joka on sinua vastaan. Eli voi olla vain joko puolella tai vastaan, ja sitä ei muuta miksikään se, että asia vain määritellään noin päin, että vastaan olemattomuus tulkitaan puolella oloksi.
- Anonyymi
YrJöÖrVeLö kirjoitti:
Ilmastouskovaisia ovat kylläkin osa persuista ja patmoslaisista. Hehän vain uskovat mitä lie koskien ilmastoa, eivätkä tiedä siitä mitään. Ja se mitä lie, mitä he uskovat, tulee lobbareitten kautta fossiilisen energian suojelemiseksi tuotetusta propagandasta. En usko ns. vihervasemmistossa olevan tuollaista hölynpölyä niellyttä porukkaa, koska yleensä he ovat kouluttautuneita ja tiedemyönteisiä.
Kannattaa sitten vähän lueskella vihreiden kommentteja somessa, he ovat niin ilmastouskovaisia kuin olla voi. Ei se koulutus mitään merkkaa.
Ja osa heistä on jopa niin ahdistuneita, että eivät halua hankkia edes lapsia. Kyllä on pää täysin pihalla.
Persut taas eivät tietääkseni ole kieltäneet ilmastonmuutosta, mutta he haluavat pitä jalat maassa siinäkin asiassa. Toisin siis kuin te vihervassarit. Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa sitten vähän lueskella vihreiden kommentteja somessa, he ovat niin ilmastouskovaisia kuin olla voi. Ei se koulutus mitään merkkaa.
Ja osa heistä on jopa niin ahdistuneita, että eivät halua hankkia edes lapsia. Kyllä on pää täysin pihalla.
Persut taas eivät tietääkseni ole kieltäneet ilmastonmuutosta, mutta he haluavat pitä jalat maassa siinäkin asiassa. Toisin siis kuin te vihervassarit."Kannattaa sitten vähän lueskella vihreiden kommentteja somessa, he ovat niin ilmastouskovaisia kuin olla voi. Ei se koulutus mitään merkkaa."
Onhan se mahdollista, että vihreidenkin joukossa on tietämättömyyttä ilmastonmuutoksesta. Olen nähnyt kyllä, että jotkut luulevat sen olevan maailmanloppu, vaikka eihän se nyt sentään sitä ole, vaan pahimmilleen riistäytyneenä mahdollisesti ainakin sivilisaatiomme, ellei jopa lajimme loppu. Maailmahan se senkun porskuttaa.
Minun pointtini kuitenkin oli se, että persujen ja patmoslaisten keskuudessa on selvästi yleisempää käytännössä uskonnollinen suhtautuminen ilmastonmuutokseen, eli ei tiedollinen, vaan tunteellinen, disinformaatioon ja propagandaan perustuva luulottelu, jossa toistellaan jo moneen kertaan virheellisiksi osoitettuja väitteitä kuten:
- ettei olisi kasvihuoneilmiötä
- ettei hiilidioksidi olisi kasvihuonekaasu
- ettei hiilidioksidin määrä ilmakehässä olisi taustaan nähden selkeässä nousussa
- ettei ihminen aiheuttaisi muuhun luontoon nähden merkittäviä hiilidioksidi- ja muita kasvihuonekaasupäästöjä
- etteikö voitaisi selvästi erottaa monien erilaisten ns. sormenjälkien perusteella, että päästöjen nousussa on kyse nimenomaan ihmisvaikutuksesta
- ettei lämpötilan nopealla nousulla olisi ihmisen ja muun elämän kannalta haitallisia vaikutuksia
- ettei antropogeenisesta ilmastonmuutoksesta olisi tiedeyhteisössä vankkaa yksimielisyyttä
Nämä asiat on jo moneen kertaan ajat sitten alkaen osoitettu olevan peräisin poliittisesta lobbauksesta, jolla tiettyjen intressien etujärjestöt ovat tarkoituksellisesti pyrkineet petkuttamalla hämmentämään suuren yleisön mielipidettä ilmastokeskustelusta. On tämän saman keskustelun jatkoa nyt, kun faktoja on jouduttu myöntämään, että vähätellään niitä, jotka kantavat tilanteesta eniten huolta.
"Ja osa heistä on jopa niin ahdistuneita, että eivät halua hankkia edes lapsia. Kyllä on pää täysin pihalla."
Hah, no kuule kun siihen, ettei halua hankkia lapsia, ei tarvita mitään ahdistusta. Mutta jos ahdistaa, niin sehän on hyvä syy olla hankkimatta lapsia. Voin kertoa, että itseäni ilmastonmuutos ei ahdista. Se on nähdäkseni jo tiettyyn pisteeseen asti väkisinkin yltyvä, ja sikäli käsistä jo riistäytynyt asia, mihin vaikuttamiseksi en yksin voi tehdä mitään. Jos globaalit talkoot järjestetään, niin olen tietysti mukana, mutta jos niitä ei järjestetä, niin en minä mikään elokapinaliivi päällä tuolla räntäsateessa ole huutamassa autoilijoille ja lihansyöjille, autoilevana lihansyöjänä itsekin.
"Persut taas eivät tietääkseni ole kieltäneet ilmastonmuutosta, mutta he haluavat pitä jalat maassa siinäkin asiassa. Toisin siis kuin te vihervassarit."
Samassa somessa kuin mistä puhuit, olen nähnyt nimenomaan persujen suhtautuvan kuvaamallani, käytännössä uskonnollisella tavalla ilmastonmuutokseen. Ja kutsu minua vihervassariksi tai miksikä hyvänsä, niin minun jalkani ovat tämän asian suhteen muuten aivan täysin maassa. Ei se eroa oikeastaan siitä, miten joillain persuilla on jalat maassa asian suhteen, mutta siitä se eroaa, miten joillain persuilla on täysin vääristyneitä, väärällä tavalla läpipolitisoituneita salaliittoteoreettisia harhaluuloja tästä asiasta.Anonyymi kirjoitti:
Ainakin yksi lastensuojeluilmoitus näyttäisi olevan ammatti-ihmisen tekemä, hän oli huolissaan juuri tytön psyykkeestä.
Viherpunaiset ilmastouskovaiset taas eivät välitä siitä kuinka Greta jaksaa, tärkeintä on että oma ideologia saa näkyvyyttä.>Ainakin yksi lastensuojeluilmoitus näyttäisi olevan ammatti-ihmisen tekemä, hän oli huolissaan juuri tytön psyykkeestä.
Minkä-alan ammatti-ihmisen ja saattoikohan hän olla uuskonservatiiviuskovainen? Autismin tuntijat näyttävät ainakin olevan sitä mieltä, että syytä huoleen ei ole. Taitavat tosin kaikki olla vihervassareita jo tuon mielipiteen perusteella?Anonyymi kirjoitti:
">Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan jne.
Mites on?
Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme.Sites on:
"Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa." Matt. 12:30- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas tässä lainauksia:
Lainaamasi artikkeli ei ollut kritiikkiä. Ruotsissa Gretaa kritisoivat samanlaiset pallopäät kuin Suomessakin. Hänen tietojaan ei kyetä debunkkaamaan, niin keskitytään sitten hänen persoonaansa. Lapsellista. Gretassa on enemmän "miestä" kuin koko räksyttäjäporukassa yhteensä.Katsopa lehdistötilaisuus, jossa Greta ei kykene omasta päästään kertomaan oikein mitään. Ei muista kysymyksiä, sekoilee ja sanoo, että kannattaa kysyä muiltakin.
https://www.youtube.com/watch?v=0bwLt_5t73g&feature=youtu.be - Anonyymi
YrJöÖrVeLö kirjoitti:
"Kannattaa sitten vähän lueskella vihreiden kommentteja somessa, he ovat niin ilmastouskovaisia kuin olla voi. Ei se koulutus mitään merkkaa."
Onhan se mahdollista, että vihreidenkin joukossa on tietämättömyyttä ilmastonmuutoksesta. Olen nähnyt kyllä, että jotkut luulevat sen olevan maailmanloppu, vaikka eihän se nyt sentään sitä ole, vaan pahimmilleen riistäytyneenä mahdollisesti ainakin sivilisaatiomme, ellei jopa lajimme loppu. Maailmahan se senkun porskuttaa.
Minun pointtini kuitenkin oli se, että persujen ja patmoslaisten keskuudessa on selvästi yleisempää käytännössä uskonnollinen suhtautuminen ilmastonmuutokseen, eli ei tiedollinen, vaan tunteellinen, disinformaatioon ja propagandaan perustuva luulottelu, jossa toistellaan jo moneen kertaan virheellisiksi osoitettuja väitteitä kuten:
- ettei olisi kasvihuoneilmiötä
- ettei hiilidioksidi olisi kasvihuonekaasu
- ettei hiilidioksidin määrä ilmakehässä olisi taustaan nähden selkeässä nousussa
- ettei ihminen aiheuttaisi muuhun luontoon nähden merkittäviä hiilidioksidi- ja muita kasvihuonekaasupäästöjä
- etteikö voitaisi selvästi erottaa monien erilaisten ns. sormenjälkien perusteella, että päästöjen nousussa on kyse nimenomaan ihmisvaikutuksesta
- ettei lämpötilan nopealla nousulla olisi ihmisen ja muun elämän kannalta haitallisia vaikutuksia
- ettei antropogeenisesta ilmastonmuutoksesta olisi tiedeyhteisössä vankkaa yksimielisyyttä
Nämä asiat on jo moneen kertaan ajat sitten alkaen osoitettu olevan peräisin poliittisesta lobbauksesta, jolla tiettyjen intressien etujärjestöt ovat tarkoituksellisesti pyrkineet petkuttamalla hämmentämään suuren yleisön mielipidettä ilmastokeskustelusta. On tämän saman keskustelun jatkoa nyt, kun faktoja on jouduttu myöntämään, että vähätellään niitä, jotka kantavat tilanteesta eniten huolta.
"Ja osa heistä on jopa niin ahdistuneita, että eivät halua hankkia edes lapsia. Kyllä on pää täysin pihalla."
Hah, no kuule kun siihen, ettei halua hankkia lapsia, ei tarvita mitään ahdistusta. Mutta jos ahdistaa, niin sehän on hyvä syy olla hankkimatta lapsia. Voin kertoa, että itseäni ilmastonmuutos ei ahdista. Se on nähdäkseni jo tiettyyn pisteeseen asti väkisinkin yltyvä, ja sikäli käsistä jo riistäytynyt asia, mihin vaikuttamiseksi en yksin voi tehdä mitään. Jos globaalit talkoot järjestetään, niin olen tietysti mukana, mutta jos niitä ei järjestetä, niin en minä mikään elokapinaliivi päällä tuolla räntäsateessa ole huutamassa autoilijoille ja lihansyöjille, autoilevana lihansyöjänä itsekin.
"Persut taas eivät tietääkseni ole kieltäneet ilmastonmuutosta, mutta he haluavat pitä jalat maassa siinäkin asiassa. Toisin siis kuin te vihervassarit."
Samassa somessa kuin mistä puhuit, olen nähnyt nimenomaan persujen suhtautuvan kuvaamallani, käytännössä uskonnollisella tavalla ilmastonmuutokseen. Ja kutsu minua vihervassariksi tai miksikä hyvänsä, niin minun jalkani ovat tämän asian suhteen muuten aivan täysin maassa. Ei se eroa oikeastaan siitä, miten joillain persuilla on jalat maassa asian suhteen, mutta siitä se eroaa, miten joillain persuilla on täysin vääristyneitä, väärällä tavalla läpipolitisoituneita salaliittoteoreettisia harhaluuloja tästä asiasta.Mitä minä olen perussuomalaisten kirjoituksia ilmastonmuutoksesta lukenut, ne nimenomaan on perusteltu tieteen tuloksin, siis sen toisen osapuolen, joka ei nykyistä ilmastonmuutospropagandaa usko.
Ei ole olemassa ilmastohätätilannetta. Geologinen arkisto paljastaa, että maapallon ilmasto on vaihdellut niin kauan kuin planeetta on olemassa, luonnollisilla kylmillä ja lämpimillä vaiheilla. Pikku jääkausi päättyi vasta vuonna 1850. Siksi ei ole yllättävää, että nyt koemme lämpenemisjaksoa.
Näin meitä huijataan: 15:sta lämpötilasarjasta vain yksi osoittaa lämpenemistä, muut 14 viilenevää kehitystä
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=369422013964390&set=p.369422013964390&type=3&theater
IPCCN:n väitteet perustuvat mallinnuksiin, ei todellisiin mittauksiin. Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä olen perussuomalaisten kirjoituksia ilmastonmuutoksesta lukenut, ne nimenomaan on perusteltu tieteen tuloksin, siis sen toisen osapuolen, joka ei nykyistä ilmastonmuutospropagandaa usko.
Ei ole olemassa ilmastohätätilannetta. Geologinen arkisto paljastaa, että maapallon ilmasto on vaihdellut niin kauan kuin planeetta on olemassa, luonnollisilla kylmillä ja lämpimillä vaiheilla. Pikku jääkausi päättyi vasta vuonna 1850. Siksi ei ole yllättävää, että nyt koemme lämpenemisjaksoa.
Näin meitä huijataan: 15:sta lämpötilasarjasta vain yksi osoittaa lämpenemistä, muut 14 viilenevää kehitystä
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=369422013964390&set=p.369422013964390&type=3&theater
IPCCN:n väitteet perustuvat mallinnuksiin, ei todellisiin mittauksiin.>Mitä minä olen perussuomalaisten kirjoituksia ilmastonmuutoksesta lukenut, ne nimenomaan on perusteltu tieteen tuloksin, siis sen toisen osapuolen, joka ei nykyistä ilmastonmuutospropagandaa usko.
"Se toinen osapuoli" ei sattumoisin ole ilmastontutkijoita, vaan lähinnä kokoelma muiden alojen edustajia.
Jotenkin sitä vain luottaa mieluummin omalla kuin vieraalla alalla puhuviin.Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä olen perussuomalaisten kirjoituksia ilmastonmuutoksesta lukenut, ne nimenomaan on perusteltu tieteen tuloksin, siis sen toisen osapuolen, joka ei nykyistä ilmastonmuutospropagandaa usko.
IPCCN:n väitteet perustuvat mallinnuksiin, ei todellisiin mittauksiin."Geologinen arkisto paljastaa, että maapallon ilmasto on vaihdellut niin kauan kuin planeetta on olemassa, luonnollisilla kylmillä ja lämpimillä vaiheilla. Pikku jääkausi päättyi vasta vuonna 1850. Siksi ei ole yllättävää, että nyt koemme lämpenemisjaksoa."
Tässä näkyy heti se, että toistelet niitä samoja vanhoja virheitä. Ensinnäkin
se, että ilmasto vaihtelee muutenkin, ei ole argumentti sitä koskien voiko ihminen vaikuttaa ilmastoon. Yhtä lailla voitaisiin väittää, että jos auton voi valua alamäkeen itsekseenkin, niin ei ole totta, että joku painaa kaasua ja kiihdyttää autoa alamäkeen. Toisekseen, pikkujääkausi ei ollut globaali ilmiö, joten sitä on ihan turhaa sotkea tähän ilmastonmuutosasiaan.
Palaan tuohon linkkisi asiasisältöön kun olen ehtinyt katsoa sen taustat.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IPCCN:n väitteet perustuvat mallinnuksiin, ei todellisiin mittauksiin.Kumpi on agendasi, lämpeneekö ilmasto (tuolla luonnollisella vaihtelulla) vai eikö lämpene?
#Silloin sain
Sultan-rakkauden# Anonyymi kirjoitti:
IPCCN:n väitteet perustuvat mallinnuksiin, ei todellisiin mittauksiin.Tuosta mittauskäppyrästä sen verran, että eihän tarvitse kuin poimia ne paikat, joissa viilenee ja tehdä graafi, jossa verrataan yhteen syylliseen, joka on muka se ainoa väärässä olija, tässä tapausessa NASA, ja tadaa. Ilmastonmuutoshan ei tarkoita sitä, että jokaisessa paikassa vain lämpenee, vaan sitä, että globaali lämpötila keskimääräisesti nousee. Tuossa kuvassa on myös vain muutaman vuoden lukemat. Yhdistettynä edelliseen pointtiini, haiskahtaa kirsikanpoiminnalta, mikä ei ole ilmastodenialistien showssa mitenkään uutta.
Pitäisin tuota uskottavampana, mikäli tuon yhteydessä olisi selostettu miksi nuo viilenemistä osoittavat trendit edustavat kattavaa otantaa ja mukana olisi myös pitkäaikaisempi kuvaaja kuin vain muutamalta vuodelta. Täytyypä kuitenkin kaivella lisää tuota juttua. Ja muuten kuinka ylhäältä troposfääristä ovat nuo ylätroposfäärin mittaukset? Nimittäin kasvihuonekaasuefektistä johtuvaan alailmakehän lämpenemiseen kuuluukin liittyä ylääilmakehän viileneminen, mutta en ole varma voidaanko ylätroposfääriä laskeä yläilmakehäksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IPCCN:n väitteet perustuvat mallinnuksiin, ei todellisiin mittauksiin.Tuolla usarin Puheenvuorossa on usein blogeja ilmastonmuutoksesta, kirjoittajana sellaisia kavereita jotka ei niele kaikkea sitä mitä IPCC sanoo. Käsittääkseni eivät ole persuja.
Anonyymi kirjoitti:
IPCCN:n väitteet perustuvat mallinnuksiin, ei todellisiin mittauksiin.Tässä on esim. pidemmältä ajalta käppyröitä, joiden joukossa on noita samoja toimijoita, joita tarjoamassasi kuvassa lueteltiin, kuten Berkeley Earth, HadCRUT, NOAA jne. Samassa näkyy myös, miten mallinnukset ovat linjassa mittausten kanssa.
sciencealert.com/images/2019-09/file-20190903-175668-1q82qoo1.png
Miten minä v*ttu soikoon taas arvasin, että tarjoat kirsikanpoimintaa? No koska olen nähnyt tuota teidän pelleilyä jo tarpeeksi kauan.Anonyymi kirjoitti:
Tuolla usarin Puheenvuorossa on usein blogeja ilmastonmuutoksesta, kirjoittajana sellaisia kavereita jotka ei niele kaikkea sitä mitä IPCC sanoo. Käsittääkseni eivät ole persuja.
Tuskin kukaan on väittänytkään, että vain persut voisivat olla ilmastodenialisteja.
- Anonyymi
YrJöÖrVeLö kirjoitti:
Tuosta mittauskäppyrästä sen verran, että eihän tarvitse kuin poimia ne paikat, joissa viilenee ja tehdä graafi, jossa verrataan yhteen syylliseen, joka on muka se ainoa väärässä olija, tässä tapausessa NASA, ja tadaa. Ilmastonmuutoshan ei tarkoita sitä, että jokaisessa paikassa vain lämpenee, vaan sitä, että globaali lämpötila keskimääräisesti nousee. Tuossa kuvassa on myös vain muutaman vuoden lukemat. Yhdistettynä edelliseen pointtiini, haiskahtaa kirsikanpoiminnalta, mikä ei ole ilmastodenialistien showssa mitenkään uutta.
Pitäisin tuota uskottavampana, mikäli tuon yhteydessä olisi selostettu miksi nuo viilenemistä osoittavat trendit edustavat kattavaa otantaa ja mukana olisi myös pitkäaikaisempi kuvaaja kuin vain muutamalta vuodelta. Täytyypä kuitenkin kaivella lisää tuota juttua. Ja muuten kuinka ylhäältä troposfääristä ovat nuo ylätroposfäärin mittaukset? Nimittäin kasvihuonekaasuefektistä johtuvaan alailmakehän lämpenemiseen kuuluukin liittyä ylääilmakehän viileneminen, mutta en ole varma voidaanko ylätroposfääriä laskeä yläilmakehäksi.98 prosentissa maapallon pinta-alasta lämpötila on noussut 1970-luvulta alkaen -siis puolessa vuosisadassa . Koko maapallon historiassa ei löydy yhtään vastaavaa aikaa, jossa yhtä nopeasti ja yhtä paljon lämpötila olisi noussut. Suurten jääkausien, jotka siis johtuvat maapallon rotaation muutoksista, normaali lämpötilan nousu kestää keskimäärin yli 10 000 vuotta -ei 50 vuotta. Ainoa yhtä suuri muutos, jos emme pysäytä tätä nykyistä, löytyy 60 miljoonan vuoden takaa, jolloin lämpötila putosi yhtä paljon, mutta silloinkin putoaminen vaati miljoonia vuosia.
Anonyymi kirjoitti:
98 prosentissa maapallon pinta-alasta lämpötila on noussut 1970-luvulta alkaen -siis puolessa vuosisadassa . Koko maapallon historiassa ei löydy yhtään vastaavaa aikaa, jossa yhtä nopeasti ja yhtä paljon lämpötila olisi noussut. Suurten jääkausien, jotka siis johtuvat maapallon rotaation muutoksista, normaali lämpötilan nousu kestää keskimäärin yli 10 000 vuotta -ei 50 vuotta. Ainoa yhtä suuri muutos, jos emme pysäytä tätä nykyistä, löytyy 60 miljoonan vuoden takaa, jolloin lämpötila putosi yhtä paljon, mutta silloinkin putoaminen vaati miljoonia vuosia.
Et taida tuntea paleoseenin-eoseenin lämpömaksimia, PETM? Se oli aika hurja. Jos sellainen tapahtuisi nykyisen ilmastonmuutoksen takia, voisimme heittää joukolla lusikat nurkkaan.
en.wikipedia.org/wiki/Paleocene–Eocene_Thermal_MaximumAnonyymi kirjoitti:
98 prosentissa maapallon pinta-alasta lämpötila on noussut 1970-luvulta alkaen -siis puolessa vuosisadassa . Koko maapallon historiassa ei löydy yhtään vastaavaa aikaa, jossa yhtä nopeasti ja yhtä paljon lämpötila olisi noussut. Suurten jääkausien, jotka siis johtuvat maapallon rotaation muutoksista, normaali lämpötilan nousu kestää keskimäärin yli 10 000 vuotta -ei 50 vuotta. Ainoa yhtä suuri muutos, jos emme pysäytä tätä nykyistä, löytyy 60 miljoonan vuoden takaa, jolloin lämpötila putosi yhtä paljon, mutta silloinkin putoaminen vaati miljoonia vuosia.
Ai joo, sori. Luin väärin vuosimiljoonalukemasi. Taisitkin nimenomaan puhua PETM:istä.
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa lehdistötilaisuus, jossa Greta ei kykene omasta päästään kertomaan oikein mitään. Ei muista kysymyksiä, sekoilee ja sanoo, että kannattaa kysyä muiltakin.
https://www.youtube.com/watch?v=0bwLt_5t73g&feature=youtu.beHaluaisin nähdä sinut vastaavassa tilanteessa. Suoriutuisit varmasti todella paljon paremmin. No vitsi vitsi.
- Anonyymi
YrJöÖrVeLö kirjoitti:
Ai joo, sori. Luin väärin vuosimiljoonalukemasi. Taisitkin nimenomaan puhua PETM:istä.
PETM:ssä lämpötila nousi 5-8 astetta, mutta vapautuneen hiilidioksidin määrä oli vain 2% nykyisestä tahdista. Sekin riitti massiiviseen lajien joukkotuhoon. Ihminen pukkaa nyt 50x enemmän hiilidioksidia ilmakehään kuin silloin tapahtui. Vertailun vuoksi on mahdollista saavuttaa sama lopputulos jo tällä vuosisadalla, mihin silloin meni tuhansia vuosia.
Lämpötilan lasku PETM:n jälkeen oli vielä jyrkempi (10-15 astetta), samaa mittaluokkaa kuin nykyisen ilmastomallin ennuste vuonna 2200 -mutta nyt vain ylöspäin eli siihen viittasin. Se muutos kesti silloin arviolta reilun 10 miljoonaa vuotta, ei muutamaa hassua vuosisataa.
Luvut ovat sitä luokkaa, että siinä yhden Gretan mielenterveydestä tekohuolehtiminen ja salaliittojen kehittely ei ole enää edes surkuhupaisaa. Anonyymi kirjoitti:
PETM:ssä lämpötila nousi 5-8 astetta, mutta vapautuneen hiilidioksidin määrä oli vain 2% nykyisestä tahdista. Sekin riitti massiiviseen lajien joukkotuhoon. Ihminen pukkaa nyt 50x enemmän hiilidioksidia ilmakehään kuin silloin tapahtui. Vertailun vuoksi on mahdollista saavuttaa sama lopputulos jo tällä vuosisadalla, mihin silloin meni tuhansia vuosia.
Lämpötilan lasku PETM:n jälkeen oli vielä jyrkempi (10-15 astetta), samaa mittaluokkaa kuin nykyisen ilmastomallin ennuste vuonna 2200 -mutta nyt vain ylöspäin eli siihen viittasin. Se muutos kesti silloin arviolta reilun 10 miljoonaa vuotta, ei muutamaa hassua vuosisataa.
Luvut ovat sitä luokkaa, että siinä yhden Gretan mielenterveydestä tekohuolehtiminen ja salaliittojen kehittely ei ole enää edes surkuhupaisaa."Luvut ovat sitä luokkaa, että siinä yhden Gretan mielenterveydestä tekohuolehtiminen ja salaliittojen kehittely ei ole enää edes surkuhupaisaa."
Mutta sanopa se noille hihhuleille ja muille änkyröille. Osaavat väittää, että olet kulttuurimarksisti [sic] ja siinä kaikki.- Anonyymi
>Mitä minä olen perussuomalaisten kirjoituksia ilmastonmuutoksesta lukenut, ne nimenomaan on perusteltu tieteen tuloksin, siis sen toisen osapuolen, joka ei nykyistä ilmastonmuutospropagandaa usko.
"Se toinen osapuoli" ei sattumoisin ole ilmastontutkijoita, vaan lähinnä kokoelma muiden alojen edustajia.
Jotenkin sitä vain luottaa mieluummin omalla kuin vieraalla alalla puhuviin.> Se toinen osapuoli" ei sattumoisin ole ilmastontutkijoita, vaan lähinnä kokoelma muiden alojen edustajia.<
Totta et nyt turise.
https://www.aka.fi/fi/tietysti/tekniikka/nyt-pinnalla1/kuinka-auringon-hiukkaset-vaikuttavat-maapallon-ilmastoon/
– "IPCC ei tee itse ilmastotutkimusta eikä sillä ole siihen tarvittavaa osaamistakaan IPCC:llä ja sen seurantaraporttien tuhansilla kirjoittajilla on voimakas ja kiistaton yhteinen intressi, joten seurantaraporttien kirjoittajien raportteihin perustuviin IPCC:n väitteisiin tulisi jo jääviyssyistä suhtautua kriittisesti. Nyt kuitenkin media ja poliittiset tahot ovat hyväksyneet IPCC:n ilmastoraportin sellaisenaan ilman kritiikkiä ja ilman vertailevaa tieteellistä tutkimusta. Koska suomalaiset tiedostusvälineet ovat katsoneet viisaaksi estää Sarkomaan ja Ruottun tutkimustulosten tulon yleiseen tietoon, julkaisemme raportin kokonaisuudessaan." –
http://www.maaseutumedia.fi/suomalaisprofessoreiden-tutkimusraportti-kumoaa-ipccn-raportin/?fbclid=IwAR2Mq0KJXV4vvl1yTQ-rCW7wJQT_gKetpJarSe-munRm3O85GrfhzMZYcGg
Puiden lustotutkimukset osoittaa, että ilmaston lämpeneminen on luontaista maapallon ikiaikaista vaihtelua eikä ihmisten toimista johtuvaa.
https://www.youtube.com/watch?v=7fHJZSh8khg&feature=youtu.be
Fysiikan nobelisti paljastaa ilmastohuijauksen
https://www.ossitiihonen.com/2018/11/13/fysiikan-nobelisti-paljastaa-ilmastohuijauksen/
Ilmastotutkijat kirjoittavat: Ei ole olemassa ilmaston hätätilannetta.
https://www.technocracy.news/climate-scientists-write-to-un-there-is-no-climate-emergency/?fbclid=IwAR1rFv23EDaiT7htSH9V7dNqIicDh4sLscEb1pe9gWSc7Vb3c7xpbZenpHw
Ilmastonmuutos huijaus romahtaa, kun uusi tiede havaitsee ihmisen toiminnalla olevan käytännöllisesti katsoen nolla vaikutusta maailmanlaajuisiin lämpö tiloihin
https://www.naturalnews.com/2019-07-12-climate-change-hoax-collapses-new-science-cloud-cover.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Se toinen osapuoli" ei sattumoisin ole ilmastontutkijoita, vaan lähinnä kokoelma muiden alojen edustajia.<
Totta et nyt turise.
https://www.aka.fi/fi/tietysti/tekniikka/nyt-pinnalla1/kuinka-auringon-hiukkaset-vaikuttavat-maapallon-ilmastoon/
– "IPCC ei tee itse ilmastotutkimusta eikä sillä ole siihen tarvittavaa osaamistakaan IPCC:llä ja sen seurantaraporttien tuhansilla kirjoittajilla on voimakas ja kiistaton yhteinen intressi, joten seurantaraporttien kirjoittajien raportteihin perustuviin IPCC:n väitteisiin tulisi jo jääviyssyistä suhtautua kriittisesti. Nyt kuitenkin media ja poliittiset tahot ovat hyväksyneet IPCC:n ilmastoraportin sellaisenaan ilman kritiikkiä ja ilman vertailevaa tieteellistä tutkimusta. Koska suomalaiset tiedostusvälineet ovat katsoneet viisaaksi estää Sarkomaan ja Ruottun tutkimustulosten tulon yleiseen tietoon, julkaisemme raportin kokonaisuudessaan." –
http://www.maaseutumedia.fi/suomalaisprofessoreiden-tutkimusraportti-kumoaa-ipccn-raportin/?fbclid=IwAR2Mq0KJXV4vvl1yTQ-rCW7wJQT_gKetpJarSe-munRm3O85GrfhzMZYcGg
Puiden lustotutkimukset osoittaa, että ilmaston lämpeneminen on luontaista maapallon ikiaikaista vaihtelua eikä ihmisten toimista johtuvaa.
https://www.ossitiihonen.com/2018/11/13/fysiikan-nobelisti-paljastaa-ilmastohuijauksen/
https://www.technocracy.news/climate-scientists-write-to-un-there-is-no-climate-emergency/?fbclid=IwAR1rFv23EDaiT7htSH9V7dNqIicDh4sLscEb1pe9gWSc7Vb3c7xpbZenpHw
Ilmastonmuutos huijaus romahtaa, kun uusi tiede havaitsee ihmisen toiminnalla olevan käytännöllisesti katsoen nolla vaikutusta maailmanlaajuisiin lämpö tiloihin
https://www.naturalnews.com/2019-07-12-climate-change-hoax-collapses-new-science-cloud-cover.htmlLähteet koottuna:
-yhden miehen maaseutuaiheinen nettilehti
-perussuomalaisen henkilökohtainen blogi
-konservatiiviuskovaisen salaliittoteoriasaitti
-vaihtoehtolääketieteen mainoslehti
Oletko ihan varma, että juuri näistä löytyy totuus asiasta? Anonyymi kirjoitti:
> Se toinen osapuoli" ei sattumoisin ole ilmastontutkijoita, vaan lähinnä kokoelma muiden alojen edustajia.<
Totta et nyt turise.
https://www.naturalnews.com/2019-07-12-climate-change-hoax-collapses-new-science-cloud-cover.htmlVastarannankiiskiä tietysti löytyy tieteenalojen edustajien joukosta, mutta ilmastotieteessä konsensus on sitä 97-98 prosentin luokkaa. Sitä paitsi tuostakin listasta näkee heti, etteivät jotkut ole ihan kärryillä. Esim. tuo vuosilustojuttu. Ihmisen vaikutus ilmastoon ei tietenkään mitenkään kumoudu sillä, että ilmasto on muuttunut muutenkin. On naurettavaa, etteivät aikuiset ihmiset, varsinkaan kouluttautuneet, tätä tajua. Kaikki nuo muutkin yritykset yleensä aina edustavat jotain lähestymistapaa, josta on entisestään jo esimerkkejä, ja ne on aina kumottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähteet koottuna:
Oletko ihan varma, että juuri näistä löytyy totuus asiasta?MIllä tavalla teidän lainaukset tiedemiesten tutkimuksista olisivat painavaa kamaa, kun ne esitttelette tällaisella roskasaitilla?
YrJöÖrVeLö kirjoitti:
Vastarannankiiskiä tietysti löytyy tieteenalojen edustajien joukosta, mutta ilmastotieteessä konsensus on sitä 97-98 prosentin luokkaa. Sitä paitsi tuostakin listasta näkee heti, etteivät jotkut ole ihan kärryillä. Esim. tuo vuosilustojuttu. Ihmisen vaikutus ilmastoon ei tietenkään mitenkään kumoudu sillä, että ilmasto on muuttunut muutenkin. On naurettavaa, etteivät aikuiset ihmiset, varsinkaan kouluttautuneet, tätä tajua. Kaikki nuo muutkin yritykset yleensä aina edustavat jotain lähestymistapaa, josta on entisestään jo esimerkkejä, ja ne on aina kumottu.
>Ihmisen vaikutus ilmastoon ei tietenkään mitenkään kumoudu sillä, että ilmasto on muuttunut muutenkin.
Tässä trumpilaisten pers’aitouskovien logiikka on perin kummallinen: Jos ilmasto on joka tapauksessa menossa kuumempaan suuntaan, miksi meidän tulisi vielä itse kiihdyttää tämä kehitys mahdollisimman tuhoisaksi?
Tarkalleen ottaen noita vastakoulukuntia on kaksi aivan erilaista: Toisen mukaan maapallo ei ole lämpenemässä lainkaan, ja toisen mukaan lämpeneminen on luonnollinen ilmiö, joka nyt vain sattui tähän saumaan.
Yksimielisiä nuo koulukunnat ovat sitten siitä, että mitään ei ainakaan meidän tarvitse tehdä. Paitsi tukkia ärsyttävien nuorten turvat.- Anonyymi
Tuo siteeraus ei puhu mitään kommunismista tai mistään mitä sinä ilmeisesti luulet.
- Anonyymi
"Greta saa yhä enemmän kritiikkiä Ruotsissa, ja sitä tulee useilta tahoilta."
So what! Tyypillistä kateutta. Nuori likka sai juuri vaihtoehtonobelin, jonka arvo on noin 94 000 eur. Kelpaa kadehtiakin. Anonyymi kirjoitti:
Lähteet koottuna:
Oletko ihan varma, että juuri näistä löytyy totuus asiasta?Nämä lähteet on aina hyvä tarkistaa. Yllättävän usein näiden taustalla ne ovat todella kyseenalaisia.
- Anonyymi
Huvittavaa kuinka pari kolme työtöntä tai sairaseläkkeellä olevaa vassaria päivystää täällä ilmeisesti 24/7, tuo simple yhtenä. Ja peukuttavat kovasti toisiaan, sehän on vassarien tapa.
nim. ei-uskovainen- Anonyymi
On ihan mukava tuottaa sinulle huvia. Ilmeisesti sitä ei muuten paljonkaan ole.
Poikkesin täällä eilen ja vielä tänäänkin, sitä ennen väliä olikin sitten jo varmaan puolivuotta. Mutta sinä ja tuo toinen ilmeisesti roikutte täällä joka ainoa päivä, aamusta iltaan, eli teillä ei ole mitään oikeaa järkevää tekemistä elämässä.
nim. ei-uskovainen Anonyymi kirjoitti:
Poikkesin täällä eilen ja vielä tänäänkin, sitä ennen väliä olikin sitten jo varmaan puolivuotta. Mutta sinä ja tuo toinen ilmeisesti roikutte täällä joka ainoa päivä, aamusta iltaan, eli teillä ei ole mitään oikeaa järkevää tekemistä elämässä.
nim. ei-uskovainenItse en ainakaan roiku joka ainoa päivä aamusta iltaan. Pidän myös taukoja muutenkin. Mitäs järkevää sinä sitten teet elämälläsi? Kerro nyt, kun otit puheeksi.
YrJöÖrVeLö kirjoitti:
Itse en ainakaan roiku joka ainoa päivä aamusta iltaan. Pidän myös taukoja muutenkin. Mitäs järkevää sinä sitten teet elämälläsi? Kerro nyt, kun otit puheeksi.
>Mitäs järkevää sinä sitten teet elämälläsi? Kerro nyt, kun otit puheeksi.
Varmaan jotain huipputärkeää. Ehkä Supon agentti.
Uskoisin myös, että jos näkemyksemme olisivat samat kuin hänellä, mitään ongelmaa ei olisi. Selvästikään hän ei koe esimerkiksi usko.vaisen ja Korkkiruuvin palstapäivystämistä minkäänlaiseksi ahdistuksen aiheeksi.RepeRuutikallo kirjoitti:
>Mitäs järkevää sinä sitten teet elämälläsi? Kerro nyt, kun otit puheeksi.
Varmaan jotain huipputärkeää. Ehkä Supon agentti.
Uskoisin myös, että jos näkemyksemme olisivat samat kuin hänellä, mitään ongelmaa ei olisi. Selvästikään hän ei koe esimerkiksi usko.vaisen ja Korkkiruuvin palstapäivystämistä minkäänlaiseksi ahdistuksen aiheeksi.Näinhän se on. Erityisesti olen ihmetellyt sitä, että palstan tosiuskovat voivat joka käänteessä korostaa sitä uskoa, että usko sitä ja usko tätä jne. Yhtäkkiä kuitenkin käy ilmi, ettei sillä uskolla oikeastaan ole yhtään mitään väliä, vaan joillain muilla mielipiteillä on.
Sitten saamme nähdä, että esim. kuinka palstan teennäisimmästä päästä oleva jeesustelija u.v. hehkuttaa Halla-ahoa, joka ei todellakaan usko Jeesukseen. Tärkeintähän on, ettei H-a ole "vihervassari". Mutta jos minä kutsun u.v:n sankaria satuhahmoksi kuin menninkäistä, niin hän roiskuttaa kommenttitolkulla anopaskaa niskaani... vaikka hän anona itse mainosti, että äänestäkää Jussia.
Välillä tosiaan ihmettelen noiden tosiuskovien järjen määrää, kun ei sitä mistään näytä löytyvän mitattavaksi asti edes. Mutta noista kahdesta mainittakoon sen verran, että Korkkiruuvillahan on sen verran aivoja, että hän osaa sentään aina jonkun kiemurtelutavan keksiä, vaikkeivat ne lopulta riitäkään kuin sen saman idean toistoon.YrJöÖrVeLö kirjoitti:
Näinhän se on. Erityisesti olen ihmetellyt sitä, että palstan tosiuskovat voivat joka käänteessä korostaa sitä uskoa, että usko sitä ja usko tätä jne. Yhtäkkiä kuitenkin käy ilmi, ettei sillä uskolla oikeastaan ole yhtään mitään väliä, vaan joillain muilla mielipiteillä on.
Sitten saamme nähdä, että esim. kuinka palstan teennäisimmästä päästä oleva jeesustelija u.v. hehkuttaa Halla-ahoa, joka ei todellakaan usko Jeesukseen. Tärkeintähän on, ettei H-a ole "vihervassari". Mutta jos minä kutsun u.v:n sankaria satuhahmoksi kuin menninkäistä, niin hän roiskuttaa kommenttitolkulla anopaskaa niskaani... vaikka hän anona itse mainosti, että äänestäkää Jussia.
Välillä tosiaan ihmettelen noiden tosiuskovien järjen määrää, kun ei sitä mistään näytä löytyvän mitattavaksi asti edes. Mutta noista kahdesta mainittakoon sen verran, että Korkkiruuvillahan on sen verran aivoja, että hän osaa sentään aina jonkun kiemurtelutavan keksiä, vaikkeivat ne lopulta riitäkään kuin sen saman idean toistoon.Ihmeellisesti tämä juuri meistä suurta vaivaa nähnyt toverimme liukeni heti kun häneltä alettiin vähän kysellä. Varmaan tärkeä työmatka Salomoninsaarille. 🤨
Kreetasta ahdistuville täti- ja setämiehille on perustettu oma hätänumero:
https://www.hs.fi/nyt/art-2000006252816.html
”For adults angry at a child”... 😅- Anonyymi
Jäljet johtavat sylttytehtaalle.
Jep. Onkin tiedossa, että "ilmastoskeptismi" on fossiilisen energian lobbareiden kynäilemää hämmennyskampanjaa, ettei ilmastonmuutosta tapahtuisi tai, ettei ihmisellä olisi muka osaa eikä arpaa asiaan. Kaikki tämä on jo selvitetty, mutta idiootit laulavat kuorossa mantraa edelleen. Säälittävää.
- Anonyymi
Kreeta, marry me. Pusken kakkoseen.
Metsuri Luuleosta - Anonyymi
Kyllä te ”omilla aivoillanne ajattelevat” tulette vielä ymmärtämään, mistä ilmastonmuutoksessa on kyse. Malttia.
- Anonyymi
"Uskovien ei todellakaan tarvitse huolehtia ilmastosta. "
Ei tarvitse huolestua.
Mutta pitäisi noudattaa Jlan antamaa tehdä varjella maapallo niin ettei sitä saastuteta millään tavalla. Ei myöskään ilmakehää yli normikierron hiilidioksilla, ilokaasulla ja metaanilla.
1Ms2:15. Herra Jumala asetti ihmisen Eedenin puutarhaan viljelemään ja varjelemaan sitä.
Maapallon on Jlan omaisuutta,
Ps24:Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on,
jossa me ihmiset olemme vain tilanhoitajia vastuullisia isännälle tekemisistämme.
Jokaisen tulee vastata tekemisistään viimeisellä tuomiolla.
Miten varjelin maapalloa?
Miten pidit huolta Jlan omaisuudesta - maapallosta?"...pitäisi noudattaa Jlan antamaa tehdä varjella maapallo niin ettei sitä saastuteta millään tavalla. "
Niin, miksi tosiaan pitäisi liata tämä oma elinpiiri? Ei kai Jumala tätä tarkoittanut.
- Anonyymi
Esitän ketjun aloittajalle vain yhden kysymyksen, koska en halua kuormittaa häntä henkisesti liikaa. Pyydän että luet kysymyksen hitaasti ja ajatuksella:
Miksi olet noin vitun tyhmä?
Ei mulla muuta. - Anonyymi
Tulee aika ja on jo milloin on herättävä tajuamaan vanhatestamentillisen poliittisen jaoittelun toimimattomuus nykymaailmassa. Ja on se vaan jännä, miten anaalinen ihminen edelleen pitää kapitalismia aatteena eikä vain joukkopsykopatiana. No, luonto kyllä hoitaa toimimattomat markkinatkin...
- Anonyymi
Nobelin rauhanpalkinto nyt olisi viimeinen niitti ihmisten ja Gretan todellisuustajun vääristämiselle. Nuori tyttö meni yksin istumaan parlamenttitalon edustalle, kun ei tykkää joukoista, jota kukaan ei olisi noteerannut, jos ei vanhempansa olisi julkkiksia, jotka ovat tytärtään julkisuudessa pitäneet koko tämän elämän ajan. Media raportoi tämän vuoksi asiasta ja ilmiö Greta oli syntynyt huolimatta, että keisarilla ei ole vaatteita. Kun Greta naamaa vääntäen ja ääni väristen esittää, että hänen nuoruutensa on pilattu, hän sivaltaa korville niitä maailman lapsia ja nuoria, joiden elämät on oikeasti pilattu sodilla, orjatyöllä, pedofilialla, köyhyydellä. Hän on saanut elää suojattua elämää Tukholman hienostokaupunginosassa. On järkyttävää, että yhteen asiaan juuttuja nostetaan joksikin 'jumalaksi' jota palvotaan uutena totuusguruna. Hänelle pitäisi ehdottomasti kertoa toisesta näkökulmasta, ettei hänen uskomuksensa ehkä olekaan koko totuus. Koska yhtä lailla on tiedemiehiä, jotka perustavat tieteelle näkemyksensä. Pitäisi kertoa, miten valheilla ja huuhaalla voidaan maailmaa hallita, sen on juuri pelottavaa.
Koko lämpötilalukematavoite on alunperin poskesta vedetty luku,
jonka Hans Joakim Schnellnhuber Potsdamin Ilmastonmuutosta tutkivasta instituutista esitti vuosia sitten, kun media pommitti häntä jatkuvilla kysymyksillään antamaan edes jonkinlaisen kynnysarvon siedettävälle lämpötilan nousulle. Sitten Pariisin ilmastokokouksen yhteydessä IPCC:n piti lisätä pelottelun voimaa, joten päätettiinkin, että 1,5 astetta on liian varovainen luku ja oikeaksi luvuksi tuli 2 astetta.
Media tulkitsee IPCC raporttien esittämiä tulevaisuuden skenaarioista tehtyjä supertietokoneajojen tuloksia eräänlaisina ennusteina vaikka ne ovat oletuksia.
Ajatus, että hiilidioksidi on pahin kasvihuone kaasu, jonka pitoisuutta ilmassa pitää kaikin keinoin vähentää. Väärin: hiilidioksidi on kaiken elämän perusta ja maapallon aiempaan historiaan verrattuna (silloin kun mm nykyisen kaltaiset kasvit kehittyivät) tämän päivän kasvit kukoistavat vasta nykyistä selkeästi korkeammassa hiilidioksidi -pitoisuudessa, kuten monet kasvihuoneviljelijät hyvin tietävät.
Fakta on, että maapallon ilmaston ratkaisevana säätelijänä on aurinko yhdessä sen tosiseikan kanssa, että maapallomme on “vesiplaneetta”, jossa vesihöyry on ylivoimaisesti tärkein kasvihuonekaasu. Sen lisäksi vesihöyryllä on ratkaiseva rooli maapallon lämpötilaa termostoiva vaikutus, nimenomaan pilvisyyden kautta, missä myös ulkoavaruuden kosmisella säteilyllä oletetaan vaikutuksensa. Suomalaiset ja japanilaiset tutkijat ovat tuoneet esiin juuri pilvet selittävänä tekijänä lämpötilojen vaihteluissa.
Tietoa ja jäitä hattuun Gretalle ja komppaajilleen:
Tuuliturbiinit luovat enemmän lämpenemistä kuin fossiiliset polttoaineet
https://www.naturalnews.com/2019-08-26-wind-turbines-create-more-global-warming.html
Somaliassa asuvan ihmisen päästöt on 0,07 tonnia, Kun hän muuttaa Suomeen, päästöt on 11,53 tonnia. Suomen päästöt on n. promillen koko maailman päästöistä. Öljyn piti loppua jo 1970-luvulla, vaan vielä sitä porataan. 10 000 vuotta sitten Suomen päällä oli 1 km paksuinen jää peite, ilmaston muutos sulatti sen.
Poliittinen hiilidioksidipelottelu perustuu mutuun, ei todistettuun tieteeseen. Hiilidioksidi ei ole saaste. Ilman sitä meillä ei olisi nykyisen kaltaista elämää. Väitetään että hiilidioksidi lämmittää ilmakehää. Ei muuten lämmitä. Hiili on olennainen ja välttämätön osa luonnonkiertoa.
Termi ”global warming” (maapallon lämpeneminen) voisi muuttaa ”political warming” (poliittinen lämpeneminen). Niin politisoitunutta ja epätieteellistä ilmastokeskustelu on ollut.
http://www.maaseutumedia.fi/poliittinen-hiilidioksidipelottelu-perustuu-mutuun-ei-todistettuun-tieteeseen/
Koko ilmastoliikkeen pääarkkitehti on Al Gore, ilmastolla rahaa tekevä. Hän on 50 kertaistanut omaisuutensa siitä kun aloitti tämän liikkeen. Ilmastonmuutos on tuote, jolla myydään, poliitikot aatteitaan, media tuotteitaan. Ihmisen toiminnalla on toki vaikutuksia ympäristöön, esim. saastuttaminen. On ympäristökatastrofeja, mutta hiilipäästöt ei ole sellainen. Hiilidioksihan on kaiken elämän perusta ja kasvien ehdoton ravinne. Ilmastohysterialla on aika vähän tekemistä oikean ympäristön- ja luonnonsuojelun kanssa. Esim. CO2 ja pienhiukkaspäästöt ovat ihan eri asia. Tai CO2 versus ympäristön tuhoaminen erilaisilla myrkyillä. Suurempi maapalloa uhkaava tekijä on väestöräjähdys ja sen seuraukset.
Tässä kuva maailman hiilidioksidipäästöistä, kuva suurenee klikkaamalla:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2208485205848541&set=p.2208485205848541&type=3&theater- Anonyymi
Jatkoa..
Ilmastoliike on false flag, jolla maailmaa hallitsemaan pyrkivät peittävät toimiaan, sekä myös rahoittavat. Kun pitäisi puhua Afrikan väestöräjähdyksestä, raijataan ihmisiä Afrikasta Eurooppaan tuhoamaan kansallisvaltiot uuden maailmanjärtjestyksen tieltä.
YK on mukana hankkeessa, jossa tutkimustietoa väärennetään, jotta jotkut yksityiset tahot voisivat aloittaa uuden miljardien arvoisen liiketoiminnan. YK:n pääsihteeri Ban Ki-moon kertoi joulukuussa 2009 Los Angeles Timesille antamassaan haastattelussa, että mainitulla tutkimustiedolla oli tarkoitus luoda globaalihallinto, YK:n oma verotus sekä ajaa valtioitten suvereenius ja kansallinen identiteetti alas. Toisin sanoen, YK on mukana hankkeessa, joka tähtää maailmanvaltion toteuttamiseen.
New Word Orderista ovat päättäjät puhuneet avoimesti, mm. Sauli Niinistö, joten tähän on turha tulla puhumaan mistään salaliitosta. Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa..
Ilmastoliike on false flag, jolla maailmaa hallitsemaan pyrkivät peittävät toimiaan, sekä myös rahoittavat. Kun pitäisi puhua Afrikan väestöräjähdyksestä, raijataan ihmisiä Afrikasta Eurooppaan tuhoamaan kansallisvaltiot uuden maailmanjärtjestyksen tieltä.
YK on mukana hankkeessa, jossa tutkimustietoa väärennetään, jotta jotkut yksityiset tahot voisivat aloittaa uuden miljardien arvoisen liiketoiminnan. YK:n pääsihteeri Ban Ki-moon kertoi joulukuussa 2009 Los Angeles Timesille antamassaan haastattelussa, että mainitulla tutkimustiedolla oli tarkoitus luoda globaalihallinto, YK:n oma verotus sekä ajaa valtioitten suvereenius ja kansallinen identiteetti alas. Toisin sanoen, YK on mukana hankkeessa, joka tähtää maailmanvaltion toteuttamiseen.
New Word Orderista ovat päättäjät puhuneet avoimesti, mm. Sauli Niinistö, joten tähän on turha tulla puhumaan mistään salaliitosta.”Hiilidioksidi ei ole saaste. Ilman sitä meillä ei olisi nykyisen kaltaista elämää. Väitetään että hiilidioksidi lämmittää ilmakehää. Ei muuten lämmitä. Hiili on olennainen ja välttämätön osa luonnonkiertoa.”
Tuota, ehkä sinun kannattaa ensin ottaa selvää, miten hiilidioksidi vaikuttaa? Se on muuten myrkky suurina määrinä.
”Ihmisen toiminnalla on toki vaikutuksia ympäristöön, esim. saastuttaminen. On ympäristökatastrofeja, mutta hiilipäästöt ei ole sellainen. Hiilidioksihan on kaiken elämän perusta ja kasvien ehdoton ravinne.”
”Esim. CO2 ja pienhiukkaspäästöt ovat ihan eri asia. Tai CO2 versus ympäristön tuhoaminen erilaisilla myrkyillä. Suurempi maapalloa uhkaava tekijä on väestöräjähdys ja sen seuraukset.”
Aivan, luonto on herkkäviritteinen ja siinä tulee olla tietty tasapaino. Mutta ehkä kuitenkin se happi sekä valo ovat vieläkin olennaisempia elämän kannalta?
”Koko ilmastoliikkeen pääarkkitehti on Al Gore…”
”Ilmastoliike on false flag, jolla maailmaa hallitsemaan pyrkivät peittävät toimiaan, sekä myös rahoittavat.”
”YK on mukana hankkeessa, joka tähtää maailmanvaltion toteuttamiseen.”
”New Word Orderista ovat päättäjät puhuneet avoimesti, mm. Sauli Niinistö…”
:D Eli voidaan sanoa että koko maailman on yhtä salaliittoa, jossa kohteena on vain se vähemmistö, joka edustaa sitä ”vaihtoehtoista” totuutta… :D
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604