Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+ketjun+avaaja.+Lienee+siis+kohtuullisen+reilua,+että+Sinä+vastaat+ensiksi+avauksessa+olleisiin+kysymyksiini.+Kun+olet+sen+tehnyt,+voimme+sitten+pohtia+asioita+minunkin+kannaltani.+
Tämä+on+niin+tuttua,+Rakas+Ystäväni...
15.09.2019 17:01
Sinun+on+kuitenkin+toimittava+yhteiskunnan+määrittelemien+pelisääntöjen+mukaan,+vai+mitä?
Voit+ihan+hyvin+suureen+ääneen+juutaa+mielipiteitäsi,+mutta+niillä+on+merkitystä+vain+silloin,+jos+muu+yhteiskunta+on+samoilla+linjoilla.+
Lisäksi+Sinun+pitää+sitten+kestää+se,+että+eriäviä+mielipteitä+esiintyy.
15.09.2019 11:28
Miksi+katsot+BB:tä?
15.09.2019 11:24
Eli+maksimoidaan+kärsimys?
15.09.2019 11:22
Huomaatko:+et+ota+kantaa+mummon+teksteihin+vaan+mummoon+ihmisenä?
Oletko+tullut+ajatelleeksi+sitä,+että+et+vain+kykene+keskustelemaan+oikein+kenenkään+kanssa+asiapohjaisesti+ja+joudut+siksi+tekemään+sitä+mitä+teet?
15.09.2019 11:20
Ihastelemasi+malli+toimi+lähinnä+maaseudulla+ja+maatalousvaltaisessa+agraariyhteiskunnassa.+Nykymaailmassa+tilanne+on+toinen.+Kuten+aina,+on+hyvä+muistaa+myös+se,+että+monille+tuon+kaltainen+elämä+oli+kaikkea+muuta+kuin+ihanaa.+
Jos+Suomen+yhteiskuntarakenne+ei+olisi+muuttunut,+olisimme+kehitysmaa.+Tämä+jotenkin+tuppaa+kummasti+unohtumaan.
15.09.2019 11:18
Totta+kai+liittyy.+
Avaus+muuten+on+tallella,+jos+sattuu+poistatuttamaan.
15.09.2019 11:14
Tuttua+roskaa.+
Sinä+-+sen+enemmän+kuin+muutkaan+uskovaiset+-+et+halua+ottaa+mitään+kantaa+itse+asiaan:+onko+uskovaisten+väitteet+aina+vain+uskttava.+Kritiikkikö+on+kielletty?+NIINKÖ?
Tästä+on+koko+ajan+kysymys.+Uskovat+kokevat,+että+sananvapaus+viedään.+Miten+niin?+Ymmärrätkö+Sinäkään+koko+käsitettä?+Tarkoittaako+se+Sinulle+vain+sitä,+että+uskovan+kanssa+on+oltava+samaa+mieltä?
15.09.2019 11:13
Ongelma+on+kuules+hauismies+tämä:+
seksuaalisuus+on+PALJON+muutakin+kuin+vain+kinastelu+akselilla+heterot+-+homot.+Kai+ymmärrät+tämän?
"+irtohuorinteoissa+seksi+on+KIELLETTY+koska+sellainen+ainoastaan+avioliittoon+kuuluva+on+synnitöntä+seksiä."
Missä+kohtaa+Raamattua+tämä+tarkalleen+ottaen+sanotaan?
Sinultakin+kaipaisin+sitä+KONKRETIAA:+anna+esimerkkejä+siitä,+miten+lasille+tämä+aihe+Sinusta+pitäisi+opettaa?
15.09.2019 11:09
Kertositko+hieman+tarkemmin+siitä,+miten+ihmisen+biologian+sukupuolisuuteen+liittyvät+asiat+tulisi+koulussa+opettaa+ja+missä+ikävaiheessa?+Käytäntöä,+kiitos?
Onko+viides+luokka+liian+aikainen+vaihe,+koska+silloin+sukupuolisuus+opetetaan?+Eikö+esim.+tytöille+saa+opettaa+kuukautisista+mitään,+vaikka+ne+heillä+alkavat?
Mitä+KÄYTÄNNÖSSÄ+tarkoittaa+tuo+"seksin+vaaroista+puhuminen"?+MITEN+se+aihepiiri+tulisi+opettaa?
MITÄ+koulussa+tehdään+väärin?+Taas+käytännön+esimerkkejä?
15.09.2019 10:25
Minua+ihmetyttää+se,+miten+vähäisiksi+taas+kerran+jäävät+asiapohjaiset+kannanotot+avauksen+kysymyksiin.+Miksi?
Minä+itse+varmaankin+ymmärrän+keskustelun+toisin+kuin+jotkut+täällä.+Minusta+idea+kuitenkin+on+se,+että+jos+jotakin+väittää,+se+täytyy+kyetä+perustelemaan+edes+jotenkin.+On+kaikin+puolin+asiallista+myös+vastata+kysymyksiin,+jos+niitä+toinen+esittää.+Olisi+syytä+edes+kertoa,+että+on+huomannut+esitetyt+kysymykset.+
Tämä+avaushan+on+kohdistettu+lähinnä+heille,+jotka+eutanasiaa+kaikin+puolin+vastustavat.+Siksi+olisi+reilua+kuulla+vastaukset+noihin+esittämiini+kysymyksiin.+Ne+kuitenkin+ovat+ymmärtääkseni+täysin+asian+ytimessä.+Loputon+jankutus+siitä,+että+eutanasia+johtaa+välittömästi+suoraan+ihmisten+murhaamiseen+liukuhihnalta,+ei+johda+mihinkään.+Tietoinen+valehtelu+ja+liioittelu+ovat+lapsellisia.+Puheet+hoidon+priorisoinnista+taas+ovat+sivussa+aiheesta,+vaikka+toki+siitäkin+voimme+keskustella.
15.09.2019 10:21
Niin...+Voi+kai+se+noinkin+olla...
14.09.2019 13:18
Juuri+näin+asia+on.
14.09.2019 13:07
Siltäkö+Sinusta+näyttää?
14.09.2019 13:06
Kristinusko+tarjoaa+keppiä+ja+porkkanaa.+Jotkut+uskovat+enemmän+siihen+keppiin.
14.09.2019 13:05
Et+vastannut+kysymykseen.+Tarkoittaako+tuo,+että+uskovaisen+väitteet+on+aina+vain+hyväksyttävä?
14.09.2019 13:05
Totta+kai+saa+tuoda.+Kysymys+on+kuitenkin+siitä,+että+jos+asiapohjaisiin+kysymyksiin+kantaa+ottaa,+olisi+kyettävä+myös+perustelemaan+edes+ajoittain+mutenkin+kuin+vain+sanomalla+"Minä+uskon+näin!"+saati+"Jumala+tahtoo+niin!"
Et+myöskään+suostunut+antamaan+esimerkkejä+paremmista+kysymyksen+muotoiluista.+Miksi?
14.09.2019 13:04
Silti+tietoinen+valehtelu+on+typerää.
14.09.2019 12:59
Antanet+lähteitä+väittämillesi?
14.09.2019 12:58
Eli+uskovaisten+kanssa+EI+saa+olla+eri+mieltä?
12.09.2019 19:03
118 / 730