Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Virheitä+katsos+sattuu.+Toiset+mokailevat+niinkin,+että+kun+koettavat+kirjoittaa+anona,+käyttävät+vahingossa+rekattua+nikkiään.+Tunnetko+ketään+sellaista+pelleä?
21.08.2019 19:40
Koeta+nyt+muistaa,+että+hermostuneena+tulee+kirjoitusvirheitä.+
Sinun+mokasi+alkupäässä+ketjua+on+kyllä+TODELLA+nolo.+Erehdyit+kirjoittamaan+omalla+rekatulla+nikilläsi,+vaikka+Sinun+piti+kompata+itseäsi+anona.+TOOOOODELLA+noloa!
Ymmärrän+kyllä+sivariutesikin.+Ei+kaikista+armeijaan+ole.
21.08.2019 19:39
SMinä+en+provoile+ikinä.+Minä+totean+tosiasiat.+Sinusta+on+esitetty+väite,+että+Sinä+joko+olet+nainen+tai+ainakin+Sinulla+on+joka+tapauksessa+asepalvelus+suorittamatta.+Et+kommentoi+mitään,+joten+tulkitsen+vaikenemisesi+myöntymiseksi+joko+toisessa+tai+molemmissa+asioissa.+
Et+tietenkään+vastaa+mitään,+koska+vastauksellasi+nolaisit+itsesi+ja+kadottaisit+lopunkin+uskottavuutesi.+Peruspersun+uhosi+nimittäin+tuntuisi+kovasti+lapselliselta,+jos+armeija+on+käymättä.+Tiedän+kyllä+jo+etukäteen+sen,+miträ+kitiset+vastaukseksi,+joten+voit+olla+vaihteeksi+hiljaa.+
Se+on+selvää,+että+meistä+asepalveluksen+suorittaneista+kaikki+joutava+uho+tuntuu+lapselliselta.
21.08.2019 19:36
Samaa+mieltä+kanssani+mistä?+Tarkentaisitko+hieman+väitettäsi?
21.08.2019 19:32
Kitisethän+Sinä.+Puutut+minun+tekstiini.+En+kaivannut+mielipidettäsi.+
Sen+sijaan,+voisit+miettiä+vaikkapa+sitä+suorittamatonta+asepalvelustasi+ja+sen+syitä.
21.08.2019 19:31
Uskis+on+edelleenkin+ahdistunut,+kun+hänen+uhonsa+katteettomuus+paljastui+inttiasioiden+suhteen.
21.08.2019 19:30
Antaisitko+esimerkkejä+tuollaisista+väärässä+olevista+asiantuntijoista?
Tarkoitat+varmaan+Puolimatkaa?
21.08.2019 19:28
Mitä+SINÄ+muuten+siinä+kitiset?
21.08.2019 19:27
Sinäkö+tunnet+noin+hyvin+Torren+ja+hänen+miehensä?+Ettet+vain+ole+katkera+ex?
21.08.2019 19:26
En+ymmärrä+avauksen+ideaa.+Joku+on+sekaisin+tai+tooooodella+tyhmä+provo.
21.08.2019 19:25
Ymmärrän+Rakas+Ystäväni+erittäinkin+HYVIN+sen,+että+minulla+ei+ole+täällä+määräysvaltaa.+ymmärrän+tämän+palstan+todellisuutta+erittäinkin+hyvin.+
Se+tulee+olemaan+jännittävää+nähdä,+tuleeko+täällä+jonakin+päivänä+uudistusta,+joka+vaikeuttaisi+teidän+multinikkeilevien+trollien+toimia.+Minultakin+kysyttiin+täsä+jokin+aika+sitten,+millaisia+muutoksia+toivoisin+tänne.+sinultakin+luultavasti+on+kysytty.+Yksi+ehdotus+oli+muistaakseni+se,+että+itse+avattua+ketjua+voisi+moderoida.+se+voisikin+olla+mielenkiintoista.+Minulla+oli+silloin+jokin+mielenhäiriö+ja+taisin+sanoa,+että+en+toivo+sellaista+vaihtoehtoa.+Nyt+olisin+eri+mieltä.+
Minulla+on+muuten+nyt+todella+mukava+luokka.+Hyvin+kasvatettuja+lapsia.++Työ+tuntuu+oikein+mukavalta.+Kun+katsoo+mukavia+oppilaita,+tulee+mieleen+joitakin+ajatuksia+Sinunkin+kaltaisistasi+kirjoittajista.+Jätän+ne+nyt+sanomatta.+
Aion+ilmoittaa+tämän+avauksen+asiattomaksi+niin+monta+kertaa+kuin+se+on+tarpeellista.
21.08.2019 19:19
Tuo+on+totta.+Juhani+on+asiallinen.
21.08.2019 18:45
Puit+pitkälti+minunkin+ajatukseni+sanoiksi.+Kyllä+tämä+silti+ärsyttää+ja+kyllästyttää.
21.08.2019 18:45
Palstan+todellisuutta+kuvaa+hyvin+se,+että+olen+ilmoittanut+tämän+avauksen+asiattomaksi+jo+ainakin+kaksi+kertaa+ja+kummallakin+kerralla+perusteet+ovat+olleet+selkeätä.+Silti+avaus+ei+poistu.+Siitä+voimme+vetää+selkeän+johtopäätöksen+palstamme+todellisuudesta+ja+siitä,+mikä+on+Hyvän+Ystäväni+asema+palstan+ylläpidossa.
21.08.2019 18:43
Antaisitko+hieman+lisää+tietoa+noista+"homoista+teidemiehistä"?
21.08.2019 18:39
Anna+ihmeessä+esimerkkejä+asiallisesti+käyttäytyvistä+uskovista+kirjoittajista?+Innolla+tutustun+sellaisiin+teksteihin.
21.08.2019 18:38
Äläpäs+väistele.+Miksi+tänne+pitää+syöttää+ohjelmaa,+joka+ei+ole+selkeän+luterilainen?
20.08.2019 19:39
Minusta+Sinä+voisit+tulla+järkiisi+ja+lopettaa+joutavan,+älyttömän+ja+lapsellisen+provosointisi.
20.08.2019 19:38
Sitten+vain+esittämään+lähteitä+väitteidesi+tueksi.+Kiitti.
20.08.2019 19:32
Höpön+höpön.+Mikään+luonnossa+ei+todista+mitään+mistään+"suunnittelijasta".+Luonnon+järjestys+on+näennäinen.+Ihmiset+ovat+luoneet+luokittelun.+Luonto+itsessään+on+täynnä+kaaosta+ja+irrationaalisia+tapahtumia.+Mikä+vain+voi+vaikkapa+tulla+saalistajansa+syömäksi+tuosta+vain.+Ihminen+on+vain+luonut+itselleen+niin+turvallisen+ja+stabiilin+ympäristön,+että+se+näyttää+hyvinkin+"suunnitellulta".+'
Jos+olet+eri+mieltä+kanssani,+voit+tehdä+kokeen:+mene+viidakkoon+ilman+mitään+nykypäivän+mukavuuksia+tai+aseita.+Nopeasti+näet,+miten+hyvin+"suunnitelma"+kohdallasi+toteutuu.+
Juttusi+ovat+täydellisen+typeriä.+Moni+nykypäivän+keklsintö+olisi+jäänyt+keksimättä,+jos+renessanssiaikana+ei+olisi+irtauduttu+uskonnon+kahleista.
20.08.2019 19:31
136 / 730