Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kts.+edellinen+vastaukseni.
28.04.2017 19:15
Ensiksikin+on+syytä+ymmärtää,+että+osa+ihmisistä+on+taipuvaisia+uskonnollisuuteen.+Asiaa+on+tutkittukin.+Sinun+kohdallasi+kyse+on+siis+siitä,+että+jos+ET+olisi+lukenut+Islamista,+olisit+luultavasti+hakeutunut+jonkin+muun+uskonnon+piiriin.+Niitähän+riittää.+
Samoin,+myös+kotisi+kielteinen+(?)+ilmapiiri+on+saattanut+vaikuttaa+Sinuun.+Se+on+mahdollisesti+aiheuttanut+Sinussa+tarpeen+olla+"erilainen"+tai+peräti+kapinoida.+En+tiedä,+oletko+nuori+ihminen,+mutta+se+lienee+mahdollista.+
Sen+sijaan,+että+etsiydyt+johonkin+tiukkaan+uskonnolliseen+joukkioon,+tutustuisin+Sinuna+puolueettomaan+tutkimukseen+siitä,+miten+ja+miksi+uskonnot+ovat+kehittyneet.+Mikälki+asioita+puolueettomasti+tutkii,+on+ihme,+jos+tosiasioita+esim.+Lähi-Idän+uskontojen+kehittymisestä+ei+näe.+Toki+se+edellyttää+HALUA+tutkia+kriittisesti.+
Minä+tarkoitan+synnynnäisellä+uskonnollisuudella+sitä,+että+joku+täysin+yksin+omaksuu+jonkin+uskonnon+opit.+Koska+tätä+ei+ole+tapahtunut,+uskonnot+opitaan.
28.04.2017 19:14
Oletatko+ihan+vakavissasi,+että+aloitan+taas+tämän+paskanjauhamisen+kanssasi?+Valitan,+ei+huvita.
28.04.2017 19:06
Ei+hätää!
Tästä+löytyy+sinulle+useitakin+merkityksiä+sanalle+manata:
http://www.ratkojat.fi/hae?s=manata
28.04.2017 18:59
Ihan+selväähän+tuo+on,+että+ROT+ei+joko+halua+keskustella+tai+kykene+siihen.
28.04.2017 18:55
Heh+heh.+
Ilman,+että+kukaan+olisi+mitään+Sinulle+Islamista+kertonut+tai+olisit+siitä+lukenut,+aloit+paapattaa+Allahista+ja+siitä,+että+Muhammed+on+hänen+profeettansa?
28.04.2017 18:53
Et+ole+siis+ikinä+tutustunut+sanaan+"manata"+muissa+merkityksissä+kuin+siinä,+mitä+oletat+sen+olevan?+Sanoja+ja+sanontoja+kuules+riittää+suomen+kielessä.
Jos+minä+esim.+puhun+pirun+maalaamisesta+seinälle,+onko+minulla+maalipurkki+jo+esillä?
28.04.2017 18:52
Nämä+ns+"aomolahjat"+ovat+vain+mielikuvitusta.+Siitä,+että+niitä+esiintyisi+nykyisin,+ei+ole+mitään+todisteita.
28.04.2017 18:48
Kielillä+puhuminen+on+pötyä.+Asiaa+on+tutkittu+ja+helluntailaisten+viljelemät+tarinat+aiheesta+ovat+roskaa+ja+lähinnä+joukkosuggestiota+&+-hysteriaa.
28.04.2017 17:00
Nytkö+rupesi+NOIN+PALJON+taas+ahdistamaan,+että+ainoa+keinosi+purkaa+raivoasi+on+takertua+yhteen+sanaani???+Huoh.+
Jos+täällä+puhutaan+huonosti+perusteltavissa+olevia+epätosia,+kommentoin+luonnollisesti.+
Jos+Sinulla+ei+nyt+sitten+ole+mitään+järkevää+mielipidettä+esitettävänä,+voit+hyvin+jättää+vastaamatta.+Minä+en+vuoksesi+itseäni+vaivaa.
28.04.2017 16:55
Alleria+ei+kiinnosta.+Niin+kauan+kuin+rahavirta+ei+tyrehdy,+mitään+ei+siellä+päässä+varmasti+tapahdu.+
Sinun+kannattaa+Jarmo+nyt+nauttia+olostasi.+Sinun+sijastasi+minä+olen+nyt+päämaalina,+joten+rentoudu.+Eipä+silti,+eipä+tuon+yhden+ressukan+ininöillä+ole+juuri+merkitystä...
28.04.2017 16:52
Terrori-iskut+ovat+mahdollisia,+totta+kai.+Minulla+ei+kuitenkaan+ole+sen+enemmän+halua+kuin+syytäkään+erityisesti+niitä+suomeen+manata.+
Jos+olisin+uskovainen,+pysyttelisin+tästä+aiheesta+enimmäkseen+hiljaa.+Sinunkin+kaltaisesi+uskovaiset+edustavat+vastakkainasettelua+ja+ihmisten+jaottelua+ryhmiin+kaikkein+puhtaimmillaan.+Juuri+sellaisista+lähtökohdista+esim.+terrorismi+kumpuaa.
28.04.2017 16:49
Höpön+höpön.+Se+on+maksimimäärä+tekstiä,+mitä+Sinun+kaltaisellesi+kannattaa+vastata.
28.04.2017 16:46
ROT+on+periaatteessa+puhdasoppinen+trolli.+Eipä+silti,+Suomi24:llä+on+nykyisin+hyvin+vähän+mitään+muuta.
28.04.2017 16:44
Kuten+sanoin,+kaikki+on+mahdollista.
28.04.2017 15:30
Miksi+ihmeessä+te+edes+teette+avauksia,+jotka+antavat+"Jyrille"+syyn+kommentoida+ja+aloittaa+vanhat+länkytykset?
28.04.2017 15:28
Muistathan,+että+tekstisi+ovat+minulle+kuin+kärpäsen+surinaa?+Häiritsevää,+mutta+sinänsä+harmotonta.+
Muita+tekstejäsi+en+kommentoi,+koska+ne+ovat+niin+turhia.
Ehkä+toisto+auttaa.+Nyt+en+enää+kommentoi.
28.04.2017 15:26
Kaipa+se+toteuttaisi+Suomi24:lle+pesiytyneiden+uskovaisina+esiintyvien+fanaatikkojen+fantasiat,+jos+jotakin+tapahtuisi.+Kaikki+on+tietysti+mahdollista.+
Paras+asia+olisi+kai+valikoida+maahanmuuttavat+ihmiset+siten,+että+vain+hyvin+koulutettuja+ihmisiä,+naisia+ja+lapsia+tänne+otetaan.+Se+karsisi+ainakin+osan+fundamentalisteista+pois.
28.04.2017 15:24
Osa+kirkosta+eroavista+taitaa+kuitenkin+etsiytyä+erilaisiin+lahkoihin,+joten+ei+automaattisesti.
28.04.2017 15:21
Kukaan+ei+itsekseen+ala+uskoa+yhteenkään+nykypäivän+valtauskonnoista+ilman+sitä,+että+joku+opettaa+asioita.+Nämä+väitteet+ihmisen+syntyperäisestä+uskonnollisuudesta+ovat+törkeää+roskaa.
28.04.2017 15:17
692 / 730