Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

391

1. En pompi minäkään,kun tarkoituksella joskus ja mihin se taito kirjoittaa olisi hävinnyt,hyvinhän tuo onnistuu.Tuohon kirjekyyhky asiaan en oikeasti osaa kertoa,kuin että ei voi kun yrittää kopata se tipu vaikka lennosta kiinni. Tuo kivien taskuun laitto lienee turhaa vaikka olenkin tiputtanut painoa todella reilusti,käynyt mielessä taas suunnitella jotain koska kaikki alle 100kg punnitaan neuvolassa,mulla on koirakin laihiksella painaa ehkä noin 40kg enää kun on viljaton ravinto ja nytkin kiertää vartiossa kun joku ampuu jollain pikku pyssyllä.varmaan nuoriso pelleilee auton ikkunasta. eipä muuta kun vointeja mulla on vakio lääkitys ny päällä niin silmät lyö sutia,ei ne mitään ihmeellisiä siis ei uni vaan ihan kipuun jotta voi huomennakin pomppia kivet taskussa,menen hakemaan koiran pois eiköhän ne nähny taas sen olevan valmiina,saa olla rauhassa vaikka ei ne minua kyyli vaan naapurin varastoja, eiku öitä taas.
  2. Toivon ettet iknä anna ikäkysymysen nousta elämää suuremmaksi ja kirjoittaminen on hyvä konsti tai taitohan se on pysyä mukana,vaikka toinen kirjoittaja olisi kummin päin nuorempi tai vanhempi. Se että osaat iloita kavereiden kanssa ja laskea paineita ns.kynällä on tosi harvinaista. Kyllähän Suomi24 kait välittää kirjeen pyynnöstä kun esim. minä en ikinä kirjoita anonyymisti joten heillän on tarvittavat osoite tiedot. Pitäisi tehdä sisäpiiriläisille ehdotus tuosta toisen löytämisestä,vaikka sitten pientä korvausta vastaan S-postilla vain ilmoitus jos yhteyden ottaja luottaa textin perusteella ihmiseen.Tai sitten yhteyskirje Suomi24,jälle joka lähettää korvausta vastaan eteenpäin,kun nuo seuranhaku palstat tunkee joka raosta postiin ja pommin varmasti sadasta 99kpl on "tarjontaa" ja koska ostan lihan kaupasta ei niistä ole mitään hyötyä. Mulle kävis vaikka 10e kappale jos yksityisyys säilyy,sillä jos tänne palstalle laittaa jotain on niin sanotusti k,se,a,kaikki muuallakin kirjoittamasi jyrkät mielipiteet sasivat postilaatikon tulvimaan vaikka se rahaa kysyisikin. Siinä mielessä olen samaa mieltä että jos hakee peiton pöllytystä ei mikään ole aitoa,vaan jollain tavalla hyödyn hakua. No koeta sinäkin lähestyä ylläpitoa niin meitä olis jo kaksi,ja toivottavasti tämä luonnollinen esikirjoittelu ottaisi tuulta ja toisetkin tajuaisi,kun täällä kyllä oppii tuntemaan tietyt ihmiset vaikka muuttaisivat anonyymi merkkiään. Hyvää jatkoa ja pidä tuo asenne elämään,ja jos näet nimimerkkini moikkaa!+?