Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

396

1. Olkoon niin.
  2. Olkoon niin Jumala on maan päällä ja antanut minulle tuntuvan opetusen,kiitän mitä kohteliaammin,ja toivon hyviä osumia.
  3. Kerta vielä,Tuomisen kolumnin luin suoraan Paikallisen poliisi netti sivustolta Askola ja ympäristö lue kohta koti ja lemmikki eläimet,sitten kolumnit Mr Tuominen kirjoittajana joten jos et siitä vielä tajua että jopa Tuominen on sillä kannalla että #niitten ampuminen onkin tai lopettaminen eri juttu,ne on toimitettava pois metsästä ja omistaja saa nootin ynnä otetaan elukka pois jos toistuu,,siis edes Poliisilla ei ole oikeutta Suomen lakikirjan mukaan tappaa ilman aihetta. Tietenkin hän kirjoittaa kahden tulen välissä,saisi molempien puolien viestejä postin tukkoon.Tiedoksi,en käytä lisähormooneja kun pumppaan rautaa,ihan tavallisella eväällä mennään. Ja ne metrimäärät,,omistatko metsästys korttia??Ne oli kotipiha,puistoalue,vapaaajanvietto eli mökit rannalla tai kuivilla mailla,ja ihmisen kaikenlainen toiminta esim,omalla pellollaan tai metsätyön ollessa käynnissä ,,,,,niin sinä et saa metsästää et edes pitää asetta ulkona,näillä alueilla tai turvaalueen sisällä joka on nuo sinun metrit jotka on määrättyminimi 150m-200m, tämä sama metri määrä mitätaan minun pihalueen johon kuuluu puistoaluettakin niin sen reunasta aina siihen kohtaa missä ampumasi kissa tai koira on jos olet tullut liian lähelle saat lisärapsut ampuma ase rikoksesta ja jos olet ampunut päin edellä mainittuja alueita tulee lisäsyytteitä sen lisäksi että Murhasit toisen kotieläimen.Otappa nyt sormet ja laske montako syytettä olet näillä metreillä saamassa,myös vaaran aiheuttaminen joten rehvastelit että metsästäjä voi kertoa minulle tai olla kertomatta,,mitäpä luulet kannattaako tulla kertomaan? Ainakin pienriistan metsästys loppuisi siihen paikkaan,kerro siinä sitten seurakavereille miksi luvat meni. Aseet lähtee,metsästys kortti ,mikäli tapaus törkeä ja joka tapauksessa se loppu kausi on piloilla sinulta.Olen ollut kolmen seuran toiminnassa mukana eikä missään ole tavannut ihmistä joka metsästäisi kissoja,,,johan sille olisi nauranut kylän harakatkin. Kannatan muuten metsäkanalintujen2-4 vuoden rauhoitusaikaa,kylläkin häirittynä etteivät kesyynny kuten hanhet,,ja vois toisilla alueilla näköjään pitää pakolliset metsästys laki tunti istunnot,ei tenttien vaan kuuntelupakko auditoriossa. Eiköhän anneta olla,,pikkasen tympii jo koko aihe.
  4. Toivon ettet iknä anna ikäkysymysen nousta elämää suuremmaksi ja kirjoittaminen on hyvä konsti tai taitohan se on pysyä mukana,vaikka toinen kirjoittaja olisi kummin päin nuorempi tai vanhempi. Se että osaat iloita kavereiden kanssa ja laskea paineita ns.kynällä on tosi harvinaista. Kyllähän Suomi24 kait välittää kirjeen pyynnöstä kun esim. minä en ikinä kirjoita anonyymisti joten heillän on tarvittavat osoite tiedot. Pitäisi tehdä sisäpiiriläisille ehdotus tuosta toisen löytämisestä,vaikka sitten pientä korvausta vastaan S-postilla vain ilmoitus jos yhteyden ottaja luottaa textin perusteella ihmiseen.Tai sitten yhteyskirje Suomi24,jälle joka lähettää korvausta vastaan eteenpäin,kun nuo seuranhaku palstat tunkee joka raosta postiin ja pommin varmasti sadasta 99kpl on "tarjontaa" ja koska ostan lihan kaupasta ei niistä ole mitään hyötyä. Mulle kävis vaikka 10e kappale jos yksityisyys säilyy,sillä jos tänne palstalle laittaa jotain on niin sanotusti k,se,a,kaikki muuallakin kirjoittamasi jyrkät mielipiteet sasivat postilaatikon tulvimaan vaikka se rahaa kysyisikin. Siinä mielessä olen samaa mieltä että jos hakee peiton pöllytystä ei mikään ole aitoa,vaan jollain tavalla hyödyn hakua. No koeta sinäkin lähestyä ylläpitoa niin meitä olis jo kaksi,ja toivottavasti tämä luonnollinen esikirjoittelu ottaisi tuulta ja toisetkin tajuaisi,kun täällä kyllä oppii tuntemaan tietyt ihmiset vaikka muuttaisivat anonyymi merkkiään. Hyvää jatkoa ja pidä tuo asenne elämään,ja jos näet nimimerkkini moikkaa!+?