Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+anoin+kuntoutus+tukea+täysin+perustellusti,en+saaanut+kirjallista+vastausta+vaan+puhelun.+Puhelun+soitti+nuori+neito+joka+ei+tiennyt+aiemmin+kirjoittaneen(työeläketietäjä)+tiedoista+mitään,minulla+oli+netti+auki+kyseisestä+pykäläviidakosta+eli+oli+tarkoitus+että+se+puhelu+riittää+ja+minä+lopetan+anomisen.Hän+kertoi+että+voin+käyttää+kuntoutusta+ja+apuväline+klinikkaa++tarpeen+mukaan+ja+laitan+vain+laskut+Kelalle,he+kuulemma+maksavat+ne+kun+olin+ilmoittanut+ja+laittanut+lääkärinlausunnon+ym.+paperit+heille?+Eikö+paperi+vastaus+ole+käytäntö?
20.06.2016 22:58
On+Suomenkieli+omituista,tuo+miellyttämishalu+voi+käsittää+nurkkiin+kusevan+rakin+tai+rohkean+lauman+puolustajan+.Kattele+netistä+löytyviä+videon+pätkiä+eri+koiraroduista+ja+niiden+tempuista+huomaat++että+rodulliset+piirteet+mielenlaadussa+heittelee+,toiset+samanrodun+koirat+käy+koiratappelussa+ja+toinen+on+buudelina+mamin+sylissä+(vaikka+olisi+50kg).Elikkä+eiköhän+vain+tulla+taas+siihen+että+ihminen+kasvattaa,sallii+tai+tai+estää+huonon+käytöksen+ja+tottakai+rotu+vaikuttaa+mutta+yritän+kertoa+ettei+se+ole+lopullinen+varmuus+mikä+koirasta+tulee.+Minä+olen+saanut+toimia+kolmen+eri+käyttöön+tarkoitetun+rodun+kanssa+ja+kyllä+esim.+Ajokoirat+ja+muut+metsäkoirat+toimii+luonnostaan+jos+on+hyvä+tai+laiska,sekin+omistajasta+kiini.+Vartionti+koirat+on+laaja+käsite+se+voi+olla+vaikka+miten+pieni+koira,koko+ei+näy+haittaavan,se+miellyttäminen+ei+onnistu+kaikilta+"sylikoirilta",esim+villakoira+osasi+olla+ei+miellyttävä.+Itse+otin+seropin+vartionti+ja+suojelu+tehtäviin+ja+toimii+kaksi+luonteisesti+työ+hommissa+ei+kenenkään+kaveri+ja+saat+syödä+herkkusi+itse,vapaalla+selällään+sohvalla+ja+näpistää+suusta+juustonaksut+jos+ei+varaansa+pidä+ja+pyytää+leikkimään+jolloin+ihminen+on+työssä,,siis+sen+vapaa+aika+on+sen+koiran+luonteen+muokkausta.Leikin+varjolla+kuten+sanotaan,voi+kouluttaa+myös+tappajan,koska+minun+isäntään+ei+kosketa+leikki+,,en+suosittele.+Katto+ne+videot+niin+samat+rodut+toimii+miten+sattuu.
20.06.2016 09:23
Asuin+alempana,en+siis+oikeassa+lapissa+ja+jo+siellä+tyrkytettiin+lapissa+syntyneitä+koiria+papereilla+ja+ilman.+Sanomalehtien+ilmoitus+sivut+oli+täynnä+koiria+ja+varsinkin+Suomenajokoiria+kun+yritin+itse+myydä+kahta+pentua.
10.06.2016 08:33
Metsästys kaverini treenasi koiraa Diesel auton perässä,veti kaasuja keukoihinsa sai lääkkeet.Menimme Jänis metsälle ja koira alkoi ajaa jänistä ,tiellä meni treeni auton hajuisia vehkeitä niin se lopetti Jäniksen kanssa ja alkoi ajaa takaa vaikka traktoria.Bensa autot sai mennä menojaan,ja koirasta tuli läski lemmikki lapsille ja isäntäntä kiehui raivosta kun toin aikanaan toisen ajokoiran joka lenkkeili vain niitten Jänisten kanssa jättäen ketutkin rauhaan eikä hänen perhe antanut ottaa uutta ajuria. Joten puolensa kaikella.
29.05.2016 16:49
Kero uros vai naaras
29.05.2016 16:22
ota pystykorva se kotimainen
13.05.2016 23:27
Milloinkahan tämän kaltaiset viestiketjut kuolevat omaan typeryyteensä,voi koira parat kun ne tietäisi mitä niistä kirjoitellaan.
13.05.2016 23:26
Sukulaismies teki juurikin samalla tavalla.Hän otti puutavaran omasta metsäpalstalta,valutyö orjuutti sukulaisia raudoituksia myöten.Eli kannattaa kysellä sukulaiset ja ystävät minkä alan ammattilaisia ovat,hän itse on kirvesmies,metsuri,putkimies ym,kaikki käy vaan sähköjen lopullisen kytkennän hoiti firma jolle kelpasi puutavara työtä vastaan. Hyvä supliikki mies saa etua jos on tarpeeksi röyhkeä pilaamaan toisten kesälomat,,,en ole katkera vähän vaan otti pattiin kun kehui rakantaneensa yli 300 neliösen talon pikkurahalla(eihän lähipiirille palkkaa makseta)
01.04.2016 21:22
Nyt kun kysyit niin vain ilmoitukset paljastaa jonkun olevan elosssa,mutta Palsta sheriffit on kai menehtyneet.
24.02.2016 22:54
Pahin tapaus oli 1952 tehty talo joka oli "meikattu"ja rakennettu päälle muovien ja levyjen kanssa tosi tiiviskellari. Näytti tosi hyvältä ja läpäisi home ratsian jonkun paperin näyttämällä ja oli jopa valokuvia tukirakenteista(tuskin sen talon). Sitten tuli laajennus ym. muutos työt ja totuus paljastui,en ole ikinä nähnyt niin pehmeitä rakenteita jotka oli hometta ja lahoa ,siellä oli lautoja rautalangalla tukemassa ns. palkkeja.Huono tuuri jatkui,se myyjä otti ja kuoli ja ei ketään vastuu henkilöä jolta jotain olisi saanut korvauksia ei ollut. Palo ja pelastus laitos ottivat polttotyön ja ihmettelen miten niin märkä höskä saatiin tuleen. Perheellä oli onneksi iso suku ja metsää että rakensivat hartia pankki lainalla pitkälle uuden eri paikkaan,että neniistä ammatti homeen metsästäjistä.
24.02.2016 22:51
Häkki pennusta asti koiran reviirinä onnistuu jos koira on siellä aina ja jopa puollustaa häkkiä.Se lienee aivan eri ajatus mitä täällä on häkistä esitetty? Voi olla ajatuksen paikka koska pakotetta ei ole,voi lopulta pysyä paikallaan häkin ovi auki?Dalmisfani keksinyt toimivan ratkaisun.Onittelen.
24.02.2016 22:30
Oikein.Olen samaa mieltä edellisten lausunnoista,työtä se alussa on eikä pehmolelu jonka voi laittaa siihen kirottuun häkkiin kun ei jaksa. Leikin varjolla luonnossakin pedot ja ei pedot tulevat sellaisiksi kuin kuuluu tulla.Orpojen pentujen hoito on todella vaativaa,mutta olen nähnyt senkin onnistuvan.Pitää tuntea pelin säännöt ja jos ei mene oikein tulee luovuttaa toiselle joka osaa.
24.02.2016 22:15
Minulta yritti yksi kiivas ostaja saada koiran pennun liian aikaisin,sanoin ettei ne ole kuin yhden kuukauden vanhoja. Johon tämä eukko alkoi huutaa että justhan sanoit että ne on neliviikkoisia??
24.02.2016 22:07
Tunde pääsi pensaaseen???OIKEIKIRJOITUS kunniaan!
24.02.2016 22:00
Ei lopu juominen ,oli ukko tai akka. Itte lopetin juomisen kerrasta vaikka lääkäri varoitti nyt yli kymmenen vuotta täysin absolutistina,rupesi vain tympäisemään oksentelu ja muisti katkot.Odottelin muijankin seuraavan perässä vaan ei onnistunut,,erottiin koska olin kuulemma se syy miksi hän juo,ja ne hoitolat on yhtä tyhjän kanssa oppivat vaan uusia kujeita ja saavat lisää juoppo kavereita ja itsellään maksaminen kuuluu ainakin naisten temppuihin ja viinaa tulee kun vain pyllistää jossain kusi putkassa,tai miloin missä vain. Lähe menemään omillesi,voithan kattoa pystyykö yksin selviämään koska yksin seon tehtävä,sanotaan "Kerran juoppo ,aina juoppo"minulla ei ainakaan riitä kiinnostus enää,ennen teen vaikka mitä.
06.01.2016 18:13
Volvoissa on ollut jo vuosikymmeniä ranskis moottori esim, sarvijaakko 99 Saab myös piti kone houneessaan samaa Renaultin moottoria mitä Volvo,vasta viime vuonna Volvo kehitti tai kiinalaiset uusi kait Amatsonin koneen volvon omaksi. Kiinalaisethan teki myös luksus Volvon mistä puuttui keulalta tuttu Volvon tunnus,eikä takuulla ollut Volvon koneella elikkäs Datcia on testattu monena vuosikymmenenä eri autojen luottomoottorina.Myös WV-toteutti paluun ralli maailmaan Skodan merkillä koska muuten harjoittelu ja säädöt olisi laki kieltänyt,eli turha jauhaa nykyisin autoista mikä on OK-kunhan ovat tiedot tallessa historiasta ja nykypäivän selvitys mikä kulkupelisi todella on.Taitaa pIkku autoissa Toyota ,Citroen ja Renault tulla peräti samaa linjaa pitkin,mutta kiistelemänne Dacia kyykytti kotimaassaan kaikki muut maasturit ja henkilö auto luokissa lähes kaikki,kaksi niistä on valittu 2015 vuoden autoiksi ettei ne nyt niin alentavia ole. Ei muuta kun syynää tiedot ennen ostoa minkä saat ja nämä isojen merkkien edustus autot ovat eri planeetalta älkää ottako niitä verrokeiksi ne ovat aitoja kaikki ja rahamiesten autoja
27.10.2015 17:10
sdzc3gwwe,ihmettelen miten voit olla joka keskustelussa AKU ANKKASI kanssa,onk sulla iines nukke tai joku muu hahmo jota tumputat??Kaupustelu näillä pitäisi olla kielletty joten mitä palstan syynärit oikein meinaa,,??Minullakin olisi pari kohdetta joita voisin mainostaa onko se sallittua nykyisin?
21.09.2015 01:44
Kannatan Pirren lausuntoa.Lastenteko ei ole ihmistä varten joka ei ole näköjään varma mistään,ainakaan vuoden yhdessä olon jälkeen.Kaikki ei rakasta omaa lastaan ja olin lukevinani rivien välistä miten hän voi synnytyksen jälkeen?,ompa huoli kun pitäisi ajatella lapsen vointia niin isinkin elämä muuttuu,molemmat ei ole enää valmiina baila baila kun kaverit soittaa ja auta armias jos isillä on menohaluja niin yksin kiukkuisen lapsen kanssa kyllä ottaa mittaa kaikkine masennuksineen ja tasa arvo tulee pintaan.Toiset miehet lohduttaa että tee keisarin leikkaus,,ei se mitään pelasta supistukset ja kaikki mikä alatie synnytyksessä on ,on myös mukana leikkauksessa ja kaupan päälle arpi,joten pidä pillerisi,vaahtosi ,kondomisi ym,ja jätä koko seksi pois ei sinun kannata synnyttää nyt/ kyllä kroppa kertoo kun sen aika tulee,ja usko pois tunnet silloin päässäsi täysin selviönä mitä haluat.Siinä on saanut mies ystävät monelta naiselta monoa persiille jos ovat vasten naisen luonnollista vaistoa,,niin se vain menee.
21.09.2015 01:36
Nm.Kannattaatarkastaa jos luettelosi käy läpi pitää olla aika varakas ihminen,ettet vaan olisi jonkun Klinikan duunari tai lääkäri,kun ei noita aivan jokainen tiedä(vesisokeritauti)?? en ikinä kuulutkaan ja jos on Diabetes niin seon yllättävyytensä ansiosta keljumpi kuin syöpä,voi mennä näkö,tulee Ambutoitavia raajoja,nukahtaa huomaamatta sen viimeisen kerran.Ehdottaisin että kertoisit koiran käytös oireet koska tiedät niin paljon,itse olen opetellut lukemaan koiria,kun ne ovat työssään ja kotona vapaalla ja muutaman kerran jopa onnistunut viemään lääkärille ajoissa.On olemassa aiheesta myös kirjallisuutta joka vastaa(ymmärrettävästi) lääkäreiden vastaavia joista ovat teoriansa opiskelleet,käytäntö on kultaa ja erehtyminen oppia joten kannatan lääkäriä jos epäilee oikeasti,mutten sokko kokeita.
29.08.2015 00:05
Minulla on iso narttu koira joka ei kyllä tiedä olevansa koira joten se virtsaa aina kerralla ja silti jos pidempi lenkki niin nuuskii jotain kohtaa ja aina sillä näyttää riittävän virtsa omaan virtsapostiin toisille koirille,eli ei mitään outoa ennen kuin alkaa tehdä sisälle merkkejä,ja sekin voi johtua pidätys vaikeuksista ei aina tarvi luulla munuais vikaa,virtsa tie tulehdusta.Toiset pien eläin-klinikat tutkivat täysin turhaan ja määräävät pillereitä ja voiteita vaikka tietävät että olet huolesta sekaisin ja rahastavat sinulta sen varjolla rahat pois.Olen itse Diabetes 2,joten tiedän että koiran käytös paljastaa kyseisen sairauden muuten nopeammin kuin virtsaamis tarve,esim ruoka piristää koiraa selvästi ja jos se ei ruiki sisälle joka on sitten jo epäilyttävää,en usko olevan kyseessä mainittu sairaus. Tuossa oli kysymys mitä juotat koiralle? Älä nyt ainakaan kahvia tai keskikaljaa ne kusettavat ainakin ihmisiä niin olen kuullut en tiedä kun olen absolutisti.Koirasi on vain tarkka reviiristään ja onneton parka juotuu käppäilemään taluttimessa kaikki lenkit,joten hoida asia niin että voit vapauttaa koiran irti ja kiikaroi ja laske mitä se kuseskelee,myös kakit tulee ainakin tuplana,hyvä seon.
28.08.2015 23:48
9 / 20