Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

391

1. Kun+anoin+kuntoutus+tukea+täysin+perustellusti,en+saaanut+kirjallista+vastausta+vaan+puhelun.+Puhelun+soitti+nuori+neito+joka+ei+tiennyt+aiemmin+kirjoittaneen(työeläketietäjä)+tiedoista+mitään,minulla+oli+netti+auki+kyseisestä+pykäläviidakosta+eli+oli+tarkoitus+että+se+puhelu+riittää+ja+minä+lopetan+anomisen.Hän+kertoi+että+voin+käyttää+kuntoutusta+ja+apuväline+klinikkaa++tarpeen+mukaan+ja+laitan+vain+laskut+Kelalle,he+kuulemma+maksavat+ne+kun+olin+ilmoittanut+ja+laittanut+lääkärinlausunnon+ym.+paperit+heille?+Eikö+paperi+vastaus+ole+käytäntö?
  2. Kero uros vai naaras
  3. Kannatan Pirren lausuntoa.Lastenteko ei ole ihmistä varten joka ei ole näköjään varma mistään,ainakaan vuoden yhdessä olon jälkeen.Kaikki ei rakasta omaa lastaan ja olin lukevinani rivien välistä miten hän voi synnytyksen jälkeen?,ompa huoli kun pitäisi ajatella lapsen vointia niin isinkin elämä muuttuu,molemmat ei ole enää valmiina baila baila kun kaverit soittaa ja auta armias jos isillä on menohaluja niin yksin kiukkuisen lapsen kanssa kyllä ottaa mittaa kaikkine masennuksineen ja tasa arvo tulee pintaan.Toiset miehet lohduttaa että tee keisarin leikkaus,,ei se mitään pelasta supistukset ja kaikki mikä alatie synnytyksessä on ,on myös mukana leikkauksessa ja kaupan päälle arpi,joten pidä pillerisi,vaahtosi ,kondomisi ym,ja jätä koko seksi pois ei sinun kannata synnyttää nyt/ kyllä kroppa kertoo kun sen aika tulee,ja usko pois tunnet silloin päässäsi täysin selviönä mitä haluat.Siinä on saanut mies ystävät monelta naiselta monoa persiille jos ovat vasten naisen luonnollista vaistoa,,niin se vain menee.