Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mukautuvainen
profiilit
mukautuvainen
mukautuvainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kiitos+erittäin+hyvistä+ja+asialisista+kommmenteista.
Harvoin+näillä+palstoilla+tulee+näin+asiallisia+kommentteja.
Suuri+kiitos+niistä.
Tuo+on+ihan+totta+mitä+tuossa+viimeisessä+kirjoituksessa+kirjoitettiin+että+se+voinkin+olla+minä+joka+luulee+että+se+minun+vammaisuus+oli+syynä+siihen+ettei+tämä+mies+halunnu+mua.
Ja+sekin+pitää+omalla+kohdallani+paikkaansa+että+minulle+on+tullut+aika+paljon+pakkeja+terveiltä+miehiltä+ja+senpä+vuoksi+olen+alkanut+luulemaan+että+vika+on+minun+vammaisuudessani+vaikkei+se+välttämättä+ole+siinä..
Joka+tapauksessa+kiitos+neuvoista+ja+asialisista+kommenteistanne.
05.06.2018 06:21
siis+olen+cp+vammainen+se+näkyy+kävelyssäni+ja+puheessani+jonkun+verran+ei+juurikaan+muuten.
Kävelyssäni+sen+verran+että+minulla+on+huono+tasapaino.
Älyssäni+ei+ole+mitään+vikaa
Cp+vamma+ei+vaikuta+älyyn..
05.06.2018 06:07
Milläs+nimellä+tämä+amerikkalainen+lääkäri+on+sinulle+itsensä+esitellyt+tämä+joka+on+syyriassa+muka+humanitaarisessa+työssä+ja+pyytää+sinulta+rahaa+koska+ei+päääse+omalla+pankkitilille+knu+eihän+sota+alueella+tietenkään+pankit+toimi.
Ajattelin+vain+kysyä+että+milläs+nimellä+hän+nyt+esiintyy+ja+onko+sama+kun+minua+yrittänyt+huijari.
Ainakin+tarina+tuntuu+kovin+tutulta.
09.02.2018 12:33
Tuolainen+okea+on+kerran+osunut+minunkin+kohdalleni+mutta+hän+ei+sitten+jäänytkään+elämääni+kun+lyhyeksi+aikaa+mutta+tuo+tunne+kuitenkin+valtas+minut+rauha+ja+levollisuus..
11.09.2017 13:08
munkokemus.
Minkälainen+vamma+sinulla+sitten+itselläsi+oikein+on?
Missäpäin+asustelet.
Niin+nettideittailu+on+vammaiselle+todella+hankalaa+ja+haastavaa.
Itse+on+42+vuotias+lievästi+cp+vammainen+nainen+pystyn+vammastani+huolimatta+tulemaan+täysin+itsenäisesti+toimeen+en+tarvitse+toisten+apua+missään.
Ensin+menee+hyvin+ja+kaikki+munkin+tapaamani+nettideittailu+miehet+kehuvat+että+heille+ei+ole+mikään+ongelma+mun+cp+vamma.No+treffit+sovitaan+mutta+toisia+treffejä+ei+tule+koska+mies+toteaa+että+kyllä+se+minun+vammani+haittaa+häntä+vaikka+muka+kehuikin+ettei+haitttaa..
Kuulisin+ssinusta+mielelläni+lisää+kirjoita+sähkö
[email protected]
05.06.2017 14:06
vastaus+rakkaudenkaipuu09
Tunnut+olevan+juuri+sellainen+mies+kun+olen+etsinytkin+itselleni+mutta+taitaapa+tuo+välimatka+tulla+esteeksi+kun+mä+asun+oulussa+ja+sinä+kaiketi+helsingissä.
Mulla+on+toi+liikkuminen+jokseenkin+hidasta+ja+hankalaa+joten+toi+junassa+matkustaminen+on+aika+haasteellista.
Mutta+kerrohan+toki+enemmän+itsestäsi+niin+mietitään+josko+meidän+kemiamme+sopisivat+yhteen.
Jos+kemiamme+sopivat+yhteen+ja+tulemme+muuten+toimeen+keskenämme+niin+olen+kyllä+tulevaisuudessa+valmis+muuttamaan+vaikka+helsinkiin.
Miten+sinuun+saa++yhteyden?
Onkos+sinulla+itselläsi+minkälainen+vamma+sitten?
Laitan+tähän+sähköpostiosoitteeni+kirjoittele+siihen+minulle+anu.luoma@dnainternet.net
Toivottavasti+kuulen+sinusta+pian..
Olisi+mukavvaa+löytää+jo+se+elämänkumppani+ja+se+ei+nähtävästi+löydy+kun+toisesta+vammaisesta..
29.05.2017 13:07
vaikeaa+se+on+se+poikaystävän+etsiminen+netistä+kun+on+liikuntavammainen.
Itse+olen+cp+vammainen+42+vuotias+nainen+ja+roikkunut+jo+kolme+kuukautta+noilla+treffipalstoilla.
Ei+tarjota+mitään+muuta+kuin+pelkkiä+seksisuhteita.
Mä+en+uskonut+kun+mulle+sanottiin+että+terveen+ja+vammaisen+suhde+ei+voisi+onnistua+mutta+nyt+mä+olen+sitä+mieltä+ettei+se+oikeasti+voi.
Minäkin+olen+vain+lievästi+vammainen+nainen+joka+pystyy+vammastaan+huolimatta+täysin+huolehtimaan+itsestään+en+tarvitse+toisten+apua+mihinkään+tulen+ihan+itsenäisesti+toimeen.
Tästä+huolimatta+en+ole+onnistunut+löytämään+miestä+itselleni+ei+tervettä+miestä+vammainen+nainen+kiinosta+kun+korkeintaan+panopuuksi.
Näin+se+valitettavasti+on.
Mutta+ttämä+on+vain+minun+kokemukseni+ja+näkemykseni+asiasta...
28.05.2017 11:52
minä+kyllä+yritän+käyttäytyä+hyvin+kaikkia+ihmisiä+kohtaan.
Ansaitsivat+ne+sen+tai+sitten+ei.
Olen+cp+vammainen+nainen+ja+en+kyllä+tarkoituksella+ole+kenellekkään+ilkeä+en+edes+heille+jotka+kohtelevat+mua+huonost+ja+ansaisisivat+sen+että+olisin+ilkeä.
En+vain+osaa+olla+ilkeä+ja+voin+kyllä+sanoa+että+olen+kärsinyt+siitä..
14.01.2017 12:13
niin+tuntuu+olevan+valitetavasti.
Ei+terve+mies+halua+muuta+kuin+seksiä+vammaisen+kanssa....
26.12.2016 09:09
1 / 1