Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+en+ole+tylsä.+Kaikki+muut+ovat.
15.09.2020 19:38
Eipäs+ole+kun+papin+kaulassa+:)
15.09.2020 19:36
No+sama+vika,+että+jos+laittaa+sitten+laittaa+kanssa+reilusti.
Se+chiliajauhe+ei+tahdo+millään+tulla+purkista+ulos,+tykkään+pippureista+enempi.+Sitten+kun+laittaa+tuoretta+chiliä+ei+mikään+muu+maistukaan,+sitäkin+kun+tahtoo+sitten+ropsahtaa+reilusti.
15.09.2020 19:30
Suola,+erilaiset+pippurit.+laakerinlehdet+karjalanpaistiin+kyllä+kuuluu+myös.+Chilijutut+ja+vaolkosipuli+ovat+mielestäni+ylihehkutettuja,+chili+peittää+muut+maut+ja+tavallinen+sipuli+minusta+parempi+kuin+valko+yleiskäytössä.
15.09.2020 19:20
No+joo,+silloin+se+on+toki+eri+juttu+jos+pylly+lentelee+pitkin+maailmaa+niiden+kuvien+vuoksi.+Kannattakaamme+siis+pyllyjen+paikallaan+pysyvyyttä.
15.09.2020 18:27
"Neuvoksi+kaikille,+jotka+tietävät+ärtyvänsä+kirjoituksistani:+Älkää+lukeko,+älkää+vastatko,+säästäkää+itseänne.+Älkää+avatko+kuvalinkkejäni+edes+uteliaisuudesta.+Ette+voi+häätää+minua+palstalta,+mutta+voitte+yrittää+olla,+kuin+minua+ei+olisi.+Vai+voitteko?"
Hyvä+neuvo,+noin+juuri+jokaisen+tulisi+toimia+jos+joku+muu+älyttömästi+ärsyttää.+Itse+olen+sun+kohdalla+toiminut+just+niin+etten+lue+sun+avauksia,+ihan+siksi+kun+jotenkin+koen+ne+jaarituksiksi.+Eilen+vilkaisin+sitä+jotain+pitkää+ketjua+kun+näytti+olevan+hirveästi+kommentteja+ja+jotain+riitaahan+siellä+näytti+olevan.+Mutta+tosiaan,+jos+joku+nikillä+kirjoittaa+niin+sen+heti+siitä+avauksesta+näkee+kuka+sen+on+tehnyt+eikä+sinne+ole+sitten+pakko+itse+ängetä,+niin+helppoa+se+on+eikä+ärsytä+yhtään+toisten+olemiset+sillä+tavoin+toimien.
15.09.2020 18:25
Timpsu+pimpsu+näyttää+asuvan+ihan+hyvän+mielen+torin+vieressä,+siellä+kun+käväisisi+ja+siinä+on+salekin+samassa+rakennuksessa,+sieltä+keppanaa+niin+jopa+timpsun+mieli+piristyy+:)
15.09.2020 18:17
Ihmisen+liian+nopea+kehittyminen+ja+ahneushan+ne+tämän+pallon+ja+sen+lajit+ovat+tuhoamassa.
https://yle.fi/uutiset/3-11543430?origin=rss
Jos+olikin+enemmän+ihmiskunta+keskittynyt+pyllyn+esittelyyn+jatkuvan+talouskasvun+sijaan+se+voisi+kokonaisuuden+kannalta+olla+vain+parempi+juttu.+Demi+Rosen+pylly+ei+tuhoa+maapalloa,+ei+kasvillisuutta+eikä+lajeja,+saa+siis+minulta+hyväksynnän.
15.09.2020 18:10
Ei+tuollaisten+ränkättäjien+kanssa+voi+keskustella+järkevästi.+Jaksaisitko+itse+kuunnella+similän+mölinää+kovin+kauan?+sääliksi+käy+ihmisiä+jotka+on+joutuneet+sen+lähipiirissä+olemaan.+Wuppis+taas+ehkä+voisi+olla+asiallisesti+mutta+se+ei+halua,+ei+sitäkään+kanitusta+ehkä+jaksaisi.
15.09.2020 18:05
Hoskonen+vaikuttaa+järkimieheltä,+kunpa+kaikki+kepulit+olisivat+samanlaisia:
https://www.verkkouutiset.fi/keskustaedustaja-suomi-lipsumassa-oikeusvaltioperiaatteesta/#13d221cc
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001694394.html
15.09.2020 18:02
Minähän+tulen+kaikkien+kanssa+toimeen+mutta+toki+jos+olisi+joku+bb-talotyyppinen+ratkaisu,+niin+palstaköyksen+perusteella+jos+pitää+arvata+niin+ehkäpä+similä+ja+wuppis+saisivat+äänet+eka+häätöäänestyksessä.
15.09.2020 17:54
Taidat+olla+kateellinen?
Siis+tuohan+on+ihannetilanne+jos+ei+välitä+oikeasti+muiden+ajatuksista,+ja+tekee+sinä+samalla+hyvin+hilloa+pelkästään+pyllyä+esittelemällä.+Eikä+tuo+Demi+rosen+touhu+edes+ole+niin+vastenmielistä+että+se+ketään+isommin+haittaisi,+luulen+että+enemmistön+ajatukset+on+pelkästään+positiivisia.
15.09.2020 17:50
Joo+ja+siis+vaikka+muuten+olisikin+melko+avarakatseinen+kumppani+tuohan+on+ihan+uusi+tilanne,+ykskaks+kumppani+kellii+koko+kansan+katseltavana+toisen+kainalossa,+siinä+voi+leppoisampikin+ihminen+kuohahtaa,+varsinkin+jos+on+vakuuteltu+lähtiessä+ettei+siellä+mitään+semmoista.
14.09.2020 22:32
Itsekin+näkisin+vähän+niin+että+on+enemmän+sinkkuohjelma,+ei+oikein+hyvä+ehkä+parisuhteessa+olevan+tuonne+mennä+kun+ongelmia+siitä+kuitenkin+seuraa.
14.09.2020 21:45
Juu+mutta+ei+niitä+kannata+niin+tosissaan+ottaa,+palstalla+aina+on+huutelijoita.+
No+joo,+jos+tuosta+nyt+pelkästään+konkretisoituu+avioero+on+se+turhan+kova+rangaistus+mutta+on+siellä+varmaan+sitten+muutakin+jo+valmiiksi+taustalla+kytenyt.
14.09.2020 21:43
Sitten+kun+olet+kävellyt+siellä+sen+viisi+kilometriä+maitopurkin+takia+on+ajat+sitten+kauhu+vaihtunut+vitutukseen:
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/178382
14.09.2020 21:21
Kyllä+nyt+täytyy+sinin+miehensä+kanssa+varata+aika+dosentti+disseltä+joka+kyllä+miehelle+tekee+selväksi+kuka+on+vain+ja+ainoastaan+syyllinen+tilanteeseen.
14.09.2020 19:03
Joo,+tulee+tiukka+keskustelu.+Jossain+taisi+olla+mainittu+että+sini+olisi+tuolla+sanonut+jotain+yksityistä+asiaa+mitä+ei+olisi+tarvinnut+kaikelle+kansalle+kuuluttaa.+Voi+olla+ihan+hyvin+niinkin+että+mies+on+katsonut+että+pakko+saada+pois+sieltä,+saattaa+hölöttää+jotain+asiakkaiden+asioita+vahingossa+mutta+sinne+taloonhan+ei+kai+sukulaisetkaan+saa+yhteyttä+kuin+painavilla+syillä?+tuollainen+avierohakemus+on+semmoinen+jolla+sinin+saa+sieltä+äkkiä+helkkariin+ja+firman+pelastettua.
14.09.2020 19:00
Jos+tulee+ero+mies+varmaan+joutuu+maksamaan+ihan+oikeaa+palkkaa+sinille,+ei+mene+enää+perhetalkoiden+piikkiin+niin+kuin+yrittäjäperheessä+helposti+menee.+Jää+nähtäväksi+kuin+käy.
14.09.2020 17:08
Juu+mutta+syitähän+voi+olla+vaikka+mitä,+joitkain+tuntuu+hirveästi+jo+pelkästään+se+häiritsevän+jos+ja+kun+perheelliset+tänne+sinkut+-palstalle+kirjoittelee.+Mutta+ei+niitä+niin+tosissaan+kannata+ottaa,+itse+sitä+aina+kuitenkin+parhaiten+tietää+jos+menee+väärille+urille+näissä+keskusteluissa.
14.09.2020 17:06
13 / 1041