Niin miksi tämäkin ämmä postailee itsestän kuvia näytille? :D
https://www.stara.fi/2020/09/15/demi-rose-avautui-estottomista-somekuvistaan-ei-kiinnosta-mita-muut-ajattelevat/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
Jos ei kiinnosta mitä muut hänestä ajattelevat
100
<50
Vastaukset 100
Itseasiassa onhan se eriasia olla näytillä, kuin olla välittämättä mitä muut on mieltä. 😊
Joskus oon miettinyt, kun jotkut harrastaa vaikka kehonrakennusta. Sekinhän perustuu siihen miltä näyttää, mutta toisaalta ei nekään välitä välttämättä mitä muut siitä on mieltä. Tai siitä miltä he toisen silmään näyttää.
Voishan joku susiruma suohirviö sanoa saman ja laittaa kuviansa instaan, mitä sä olisit siitä mieltä? Samaa kuin tästä naisesta? 😬- Anonyymi
Jos joku laittaa kuvia nettiin, se haluaa muiden näkevän ne. Muutoin ne voisi pitää vaan omalla tietokoneella. Mikähän voisi olla syynä siihen, että haluaa muiden näkevän omat kuvat?
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku laittaa kuvia nettiin, se haluaa muiden näkevän ne. Muutoin ne voisi pitää vaan omalla tietokoneella. Mikähän voisi olla syynä siihen, että haluaa muiden näkevän omat kuvat?
Aivan oikein. Se on sitä näytillä olemista. Näytteelle itsensä asettamista. Mutta motiivi siihen, ei ole välttämättä arvostelu puoleen tai toiseen.
Itse olen huomannut, että ihmiset saa niin erilaisista asioista jotain kiksiä itselleen, että vain mielikuvitus on rajana. 😊Jep juuri.
https://www.instagram.com/p/B7m0WBvACD7/
Varmasti siitä saa hyvät rahat elämisen.valtakunta kirjoitti:
Jep juuri.
https://www.instagram.com/p/B7m0WBvACD7/
Varmasti siitä saa hyvät rahat elämisen.No mallina jotkut elättää itsensä... esilläjän nekin on.
No jos mielipiteillä ei ole väliä, harvemmin kuvia tai omia mielipiteitä julkaisee. On niillä vähän väliä, etenkin jos niillä tienaa. :)
Disse kirjoitti:
No mallina jotkut elättää itsensä... esilläjän nekin on.
Niinpä sitä tarkoitan, minä tykkää hyvin kauniista Demi Rosesta.
Hän on niin veistoksillinen.🥰J-76 kirjoitti:
No jos mielipiteillä ei ole väliä, harvemmin kuvia tai omia mielipiteitä julkaisee. On niillä vähän väliä, etenkin jos niillä tienaa. :)
No sinulla voisi olla tuo motiivi, jollain muulla ei. 😊
No jos jollain kuvilla tienaa, niin sehän on jo riittävä motiivi. Sama tykkääkö siitä joku vai ei? Itse torjuu köyhyyttä kuitenkin. 😃valtakunta kirjoitti:
Niinpä sitä tarkoitan, minä tykkää hyvin kauniista Demi Rosesta.
Hän on niin veistoksillinen.🥰Joo. Mulle ei kerro mitään... tuli mieleen ekana Demi Moore. 😂
Minä en ainskaan tietääkseni kustanna hänen elämää sinakaan suorasti, niin ihan sama miten rahansa hankkii. 😁Disse kirjoitti:
No mallina jotkut elättää itsensä... esilläjän nekin on.
Mutta todellisuudessa Mallikin kalpenee Demi Rosen kauneuden rinnalla kun hän on niin veistoksillinen.
Disse kirjoitti:
Joo. Mulle ei kerro mitään... tuli mieleen ekana Demi Moore. 😂
Minä en ainskaan tietääkseni kustanna hänen elämää sinakaan suorasti, niin ihan sama miten rahansa hankkii. 😁Kuka lienee Demi Moore, ei mitään hajua.
valtakunta kirjoitti:
Mutta todellisuudessa Mallikin kalpenee Demi Rosen kauneuden rinnalla kun hän on niin veistoksillinen.
No katsojan silmissähän se kauneuskin on..
Disse kirjoitti:
No jos jollain kuvilla tienaa, niin sehän on jo riittävä motiivi. Sama tykkääkö siitä joku vai ei? Itse torjuu köyhyyttä kuitenkin. 😃Älä yritä. Peruspsykologiaa vesittää. Yksikään ihminen ei kuvaile itseään nettiin vain omaksi iloksi. :)
Mielipiteellä on väliä.Disse kirjoitti:
No jos jollain kuvilla tienaa, niin sehän on jo riittävä motiivi. Sama tykkääkö siitä joku vai ei? Itse torjuu köyhyyttä kuitenkin. 😃Jos ihmiset ei tykkää tuotteesta, tuote ei myy, ei tule rahaa, mielipide siis vaikuttaa. Ihmisten täytyy tykätä tuotteesta, muuten menee rahahanat kii.
Tytsi voi sanoa ettei muiden mielipiteillä ole väliä, tyhmyyttään ei ole miettinyt loppuun asti asiaa ja itsensä tuotteistamista. :DJ-76 kirjoitti:
Jos ihmiset ei tykkää tuotteesta, tuote ei myy, ei tule rahaa, mielipide siis vaikuttaa. Ihmisten täytyy tykätä tuotteesta, muuten menee rahahanat kii.
Tytsi voi sanoa ettei muiden mielipiteillä ole väliä, tyhmyyttään ei ole miettinyt loppuun asti asiaa ja itsensä tuotteistamista. :DTuossa itsensä tuotteistamisessa on sekin juttu, että ei voi olla tyly ja tympeä sille yleisölle, jonka tiirailuista tahtoo rahaa. Hyvin pian käy niin, että tyly asenne kääntyy tuotetta vastaan, vaikka olisi nätti tuote. Kun niitä nättejä tuotteita on niin paljon muitakin, jopa kivoja jotka ei tylyile. :)
Eikä tuo tuote ikuisesti myy, pitää oppia tekemään muutakin kun keikistelemään. Siksikin pitkää käyttöikää ajatellen, hänen on pakko välittää mitä yleisö tykkää ja miettiä mitä seuraavaksi tarjoilee.
Niin kauan on helppoa netota, kun on markkinoita. Mutta hyvä myyntityö edellyttää hyviä asiakastaitoja.J-76 kirjoitti:
Jos ihmiset ei tykkää tuotteesta, tuote ei myy, ei tule rahaa, mielipide siis vaikuttaa. Ihmisten täytyy tykätä tuotteesta, muuten menee rahahanat kii.
Tytsi voi sanoa ettei muiden mielipiteillä ole väliä, tyhmyyttään ei ole miettinyt loppuun asti asiaa ja itsensä tuotteistamista. :DTuossa itsensä tuotteistamisessa on sekin juttu, että ei voi olla tyly ja tympeä sille yleisölle, jonka tiirailuista tahtoo rahaa. Hyvin pian käy niin, että tyly asenne kääntyy tuotetta vastaan, vaikka olisi nätti tuote. Kun niitä nättejä tuotteita on niin paljon muitakin, jopa kivoja jotka ei tylyile. :)
Eikä tuo tuote ikuisesti myy, pitää oppia tekemään muutakin kun keikistelemään. Siksikin pitkää käyttöikää ajatellen, hänen on pakko välittää mitä yleisö tykkää ja miettiä mitä seuraavaksi tarjoilee.
Niin kauan on helppoa netota, kun on markkinoita. Mutta hyvä myyntityö edellyttää hyviä asiakastaitoja.Disse kirjoitti:
No katsojan silmissähän se kauneuskin on..
Niihän se on minä tykkään hänen kauniista muodoista pehmeitä ja pyöreitä ja kasvotkin ovat enkelimäiset.
J-76 kirjoitti:
Tuossa itsensä tuotteistamisessa on sekin juttu, että ei voi olla tyly ja tympeä sille yleisölle, jonka tiirailuista tahtoo rahaa. Hyvin pian käy niin, että tyly asenne kääntyy tuotetta vastaan, vaikka olisi nätti tuote. Kun niitä nättejä tuotteita on niin paljon muitakin, jopa kivoja jotka ei tylyile. :)
Niin kauan on helppoa netota, kun on markkinoita. Mutta hyvä myyntityö edellyttää hyviä asiakastaitoja.Jumaleisson, tuplat!!! :D
J-76 kirjoitti:
Jumaleisson, tuplat!!! :D
Siis mä en tiedä tuota tapausta... En oo seurannut, mutta toisaalta jos sanoo noin ja tienaa kuvilla, on ainakin itseluottamus kova. :oD
- Anonyymi
Vasta esiintyi miehenä ja vaikka millaisena pim....,
Disse kirjoitti:
Siis mä en tiedä tuota tapausta... En oo seurannut, mutta toisaalta jos sanoo noin ja tienaa kuvilla, on ainakin itseluottamus kova. :oD
Nojuu. Minusta hän ei vaan ollut loppuun saakka miettinyt asiaa. Pitäähän hänen kritiikkikin sietää, jos meinaa olla tuote.
:)J-76 kirjoitti:
Nojuu. Minusta hän ei vaan ollut loppuun saakka miettinyt asiaa. Pitäähän hänen kritiikkikin sietää, jos meinaa olla tuote.
:)Niin, no mä katsos luin vaan sun tekstin, en katsonut kuvia tai juttuja... :oD
Disse kirjoitti:
Niin, no mä katsos luin vaan sun tekstin, en katsonut kuvia tai juttuja... :oD
Soosoo. ☝️😬
J-76 kirjoitti:
Soosoo. ☝️😬
No mutta siitäpä saakin eri käsityksen...
Minä sain siis käsityksen, että joku laittelee kuvia jonnekin ja tuumaa, ettei väliä, mitä niistä tykätään. Monihan tekee niin....ei siksi, että ne hakis niillä sen kummempaa palautetta... Edes sitä rahaa. :o)
Niin siihen ihmettelin sun aloitusta. :oD
Ja vaikka mä luin tuon lehtijutunkin, niin siltikin näyttää siltä, että hän ei välitä siitä, vaikka joku ei tykkää hänen kuvistaan...hän julkaisee niitä siitä huolimatta. Eikös se ole ihan kritiikin vastaanottamista..??? Kaikki ei tykkää...Disse kirjoitti:
No mutta siitäpä saakin eri käsityksen...
Minä sain siis käsityksen, että joku laittelee kuvia jonnekin ja tuumaa, ettei väliä, mitä niistä tykätään. Monihan tekee niin....ei siksi, että ne hakis niillä sen kummempaa palautetta... Edes sitä rahaa. :o)
Niin siihen ihmettelin sun aloitusta. :oD
Ja vaikka mä luin tuon lehtijutunkin, niin siltikin näyttää siltä, että hän ei välitä siitä, vaikka joku ei tykkää hänen kuvistaan...hän julkaisee niitä siitä huolimatta. Eikös se ole ihan kritiikin vastaanottamista..??? Kaikki ei tykkää...Jep. Kritiikin vastaanottaminen on kasvattavaa, siitäkin pitäisi kyllä välittää hänen asemassaan. Sen torjuminen taas on merkki epävarmuudesta.
Arvostelu, arviointi eli kritiikki (kreikan sanasta krinein, ’erottaa, ratkaista’) on arviointia, jossa tarkoituksena on arvosteltavan asian arvon tutkiminen, pohtiminen ja määrittely. Kritiikki on siis luonteeltaan arvottavaa. Kritiikki voi olla kielteistä, positiivista tai rakentavaa, jolloin sen tarkoitus on kehittää arvoa. Kritiikillä voi myös vähätellä arvoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/ArvosteluJ-76 kirjoitti:
Jep. Kritiikin vastaanottaminen on kasvattavaa, siitäkin pitäisi kyllä välittää hänen asemassaan. Sen torjuminen taas on merkki epävarmuudesta.
Arvostelu, arviointi eli kritiikki (kreikan sanasta krinein, ’erottaa, ratkaista’) on arviointia, jossa tarkoituksena on arvosteltavan asian arvon tutkiminen, pohtiminen ja määrittely. Kritiikki on siis luonteeltaan arvottavaa. Kritiikki voi olla kielteistä, positiivista tai rakentavaa, jolloin sen tarkoitus on kehittää arvoa. Kritiikillä voi myös vähätellä arvoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/ArvosteluNo mitenkäs hän olisi ottanut kritiikin vastaan oikein? Lopettanut rahastamisen kuvilla? Vai laittanut enemmän vaatetta päälle tms. ?
Disse kirjoitti:
No mitenkäs hän olisi ottanut kritiikin vastaan oikein? Lopettanut rahastamisen kuvilla? Vai laittanut enemmän vaatetta päälle tms. ?
Jättänyt murahtamatta asiasta, sillä hän on itse se joka kuvansa jakaa. :D
Siinä kohtaa, kun sanotaan "en välitä mitä muut ajattelee" on jo välitetty.J-76 kirjoitti:
Jättänyt murahtamatta asiasta, sillä hän on itse se joka kuvansa jakaa. :D
Siinä kohtaa, kun sanotaan "en välitä mitä muut ajattelee" on jo välitetty.Se on ihan klassinen tapa reag(k)oida ja kommentoida, kun pettyy, loukkaantuu, ei pidä eriävästä näkemyksestä, tuntee tulleensa turhaan arvostelluksi ja se härnää.
Ne jotka ei välitä, ei yleensä puolustaudu, pidä palopuheita. Niitä ei oikeasti liikuta mitä muut ajattelee. Provosoiminen on tietysti yksi tapa jatkaa huudatusta, mutta silloinkin on välitetty siitä mitä muut sanoi.J-76 kirjoitti:
Se on ihan klassinen tapa reag(k)oida ja kommentoida, kun pettyy, loukkaantuu, ei pidä eriävästä näkemyksestä, tuntee tulleensa turhaan arvostelluksi ja se härnää.
Ne jotka ei välitä, ei yleensä puolustaudu, pidä palopuheita. Niitä ei oikeasti liikuta mitä muut ajattelee. Provosoiminen on tietysti yksi tapa jatkaa huudatusta, mutta silloinkin on välitetty siitä mitä muut sanoi.No likka on 24-v. Mitä muuta voi odottaa?
Ja kylläjän noille tulee ihan sikamaistakin palsutetta, ei kritiikkiä, vaan ihan kuraa. Mutta luulisi tajuavan sen...???🤔Disse kirjoitti:
No likka on 24-v. Mitä muuta voi odottaa?
Ja kylläjän noille tulee ihan sikamaistakin palsutetta, ei kritiikkiä, vaan ihan kuraa. Mutta luulisi tajuavan sen...???🤔Hmm. Moni sen ikäinen on erilainen. Hän on sen luontoinen, että muuta ei kai voi odottaa. Auttaako ikäkään.
Kuitenkin jo 24.
Saa tietysti. Se on tuon alan varjopuolia, ettei kaikki ihastu ja arvostele nätisti. Mallimaailma on raskas ala instassakin. Joutuu kuulemaan ilkeitäkin kommentteja.
Paatuu kai siihen joskus.Ei mulla ole osaa eikä arpaa noihin nimimerkkeihin. Miks olisikaan? :)
En mä esiinny miehenä ja naisena, vaan itsenäni. Biologinen nainen, sukupuoli-identiteetiltäni mies ja välillä ihan sukupuoletonkin, sekä että. :D
Kuvissa vaihtuu mies ja nais lookki, mutta itseäni niissäkin kuvaan ihan konkreettisesti myös identiteettejäni ja sen molempia puolia. Joku tykkää jämähtää yhteen kuvaan, minä tykkään leikkiä kuvilla ja "kuvateemoilla" mies/nainen. :)J-76 kirjoitti:
Ei mulla ole osaa eikä arpaa noihin nimimerkkeihin. Miks olisikaan? :)
En mä esiinny miehenä ja naisena, vaan itsenäni. Biologinen nainen, sukupuoli-identiteetiltäni mies ja välillä ihan sukupuoletonkin, sekä että. :D
Kuvissa vaihtuu mies ja nais lookki, mutta itseäni niissäkin kuvaan ihan konkreettisesti myös identiteettejäni ja sen molempia puolia. Joku tykkää jämähtää yhteen kuvaan, minä tykkään leikkiä kuvilla ja "kuvateemoilla" mies/nainen. :)Seksuaali-identiteetiltäni olen biseksuaali ja ambifiili. Jossain määrin enemmän jopa tunnen vetoa naisiin, joten häilyvä gynefiili. Olen myös demiseksuaali ja tietyllä tapaa aseksuaalikin, jos sopivaa ihmistä demi hengessä ei löydy, en kaipaa/harrasta seksiä ollenkaan.
Urts.J-76 kirjoitti:
Ei mulla ole osaa eikä arpaa noihin nimimerkkeihin. Miks olisikaan? :)
Kuvissa vaihtuu mies ja nais lookki, mutta itseäni niissäkin kuvaan ihan konkreettisesti myös identiteettejäni ja sen molempia puolia. Joku tykkää jämähtää yhteen kuvaan, minä tykkään leikkiä kuvilla ja "kuvateemoilla" mies/nainen. :)Tai sanotaan, että sukupuoli-identiteetiltäni miesmäinen/maskuliini jopa androgyyni. Suomeksi rekkalesbomainen heterosuhteessa elävä epänaisellinen miesmäinen epämääräinen tapaus. Queer. :D
Mutta nyt hyvät yöt. Väsyttää ihan hintsusti. :)
Jotenkin sillä tienataan rahaa??
Mitenhän se onnistuis meiltä?- Anonyymi
Otat kuvan kun olet juutupessa sastamalan sivuja fanittamassa 😂 viides tunti menossa 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otat kuvan kun olet juutupessa sastamalan sivuja fanittamassa 😂 viides tunti menossa 😂🤣
Ei helv...😂😅😂😂
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Multa hyvin, susta en mee takuuseen. :D
Naura nyt reilusti kun mieles tekee!
Anonyymi kirjoitti:
No nythän lyödäänkin rahoiksi :)
Ehken aivan heti huomenna kuitenkaan irtisanoudu.J-76 kirjoitti:
Multa hyvin, susta en mee takuuseen. :D
Ilmankos sulla on aikaa palstailla, kun päivätyöt ei häiritse.
Thymallus kirjoitti:
Ilmankos sulla on aikaa palstailla, kun päivätyöt ei häiritse.
Sanos muuta, ei häiritse ei. Ei vielä pitkään aikaan. :)
J-76 kirjoitti:
Sanos muuta, ei häiritse ei. Ei vielä pitkään aikaan. :)
Taas tätä epätasa-arvoa. Naiset tienaa instakuvilla ym. somehömpällä. Ja kenen vika?
Thymallus kirjoitti:
Taas tätä epätasa-arvoa. Naiset tienaa instakuvilla ym. somehömpällä. Ja kenen vika?
Miesten. :)
Mulla on säästöjä, ilman niitä joutuisin töihin. Tai kortistoon. :DJ-76 kirjoitti:
Miesten. :)
Mulla on säästöjä, ilman niitä joutuisin töihin. Tai kortistoon. :DTai pyllistämään instaan. :D
J-76 kirjoitti:
Tai pyllistämään instaan. :D
Miehet on keskimäärin ottaen hölmöjä.
Tästä instapyllistykseen pinkeyttä. Otat vielä ihon värisinä:
https://www.ellos.fi/magic/bokserit-muotoilevat-pikkuhousut-magic-comfort-short/1615461-02Thymallus kirjoitti:
Miehet on keskimäärin ottaen hölmöjä.
Tästä instapyllistykseen pinkeyttä. Otat vielä ihon värisinä:
https://www.ellos.fi/magic/bokserit-muotoilevat-pikkuhousut-magic-comfort-short/1615461-02Niin on. :)
Äää, pylly on hyvä näin. Housut vaan muotoilis rumaksi. :D
On melko yleinen harhakäsitys, että kauneudella ja kuuluisuudella tienaisi hyvin. Kaunottarien tulot ovat keskimäärin jo ansaintakautena selkeästi alemmat kuin palkannauttijain. Saati sen jälkeen. Vain harvat tienaavat enemmän. Suurin osa elää työttömyysavustuksilla, mutta ei sitä kerro.
Joka kuitenkin yrittää tienata kauneudella, joutuu myös valehtelemaan. Hän ei voi sanoa julkisesti, että häntä kiinnostaa, mitä muut hänestä ajattelevat. Siksi hän joutuu lipsauttamaan valeen, ettei kiinnosta, mutta saa anteeksi, koska kaikki ymmärtävät pelin säännöt.🌹- Anonyymi
Oot pihalla, siksihän kuvia laittavat nettiin koska niillä tulee rahaa, ei tarvitse välittää mitä mieltä kuvista ollaan, löytyy aina faneja kauniille naisille.. Kynäämmän kuvilla tuskin tulisi lanttiakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Oot pihalla, siksihän kuvia laittavat nettiin koska niillä tulee rahaa, ei tarvitse välittää mitä mieltä kuvista ollaan, löytyy aina faneja kauniille naisille.. Kynäämmän kuvilla tuskin tulisi lanttiakaan.
Suloinen vaimoni on kaunein ja herttaisin ihminen, jonka olen tavannut. Rakastamme toisiamme syvästi vielä yli 50 vuoden jälkeen.
Nimittäessäsi hänta kynä-ämmäksi paljastat oman tasosi.- Anonyymi
kynäM kirjoitti:
Suloinen vaimoni on kaunein ja herttaisin ihminen, jonka olen tavannut. Rakastamme toisiamme syvästi vielä yli 50 vuoden jälkeen.
Nimittäessäsi hänta kynä-ämmäksi paljastat oman tasosi.Et sinä rakasta ketään!
Taidat olla kateellinen?
Siis tuohan on ihannetilanne jos ei välitä oikeasti muiden ajatuksista, ja tekee sinä samalla hyvin hilloa pelkästään pyllyä esittelemällä. Eikä tuo Demi rosen touhu edes ole niin vastenmielistä että se ketään isommin haittaisi, luulen että enemmistön ajatukset on pelkästään positiivisia.Kunhan provosoin. :D
Ei ole vieläkään tarvetta kadehtia yhtäkään naista maailmassa. No lottomiljonääriä hiukan kyllä.- Anonyymi
Miten voi olla ihannetilanne että ihminen tienaa NOIN? Huolestuttavaa että yhä useampi tienaa pelkästään laittamalla kuvia nettiin...Ja nuoret tytöt ottaa mallia että isona minäkin haluan!! Voi kun jotkut älyköt laittelisi kuvia elämästään tutkijoina, se voisi inspiroida lapsia käymään kouluja. Maailma ei mene eteenpäin pyllykuvilla ja kauneudella, tarvitsemme aivoja tai alamme taantua.
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi olla ihannetilanne että ihminen tienaa NOIN? Huolestuttavaa että yhä useampi tienaa pelkästään laittamalla kuvia nettiin...Ja nuoret tytöt ottaa mallia että isona minäkin haluan!! Voi kun jotkut älyköt laittelisi kuvia elämästään tutkijoina, se voisi inspiroida lapsia käymään kouluja. Maailma ei mene eteenpäin pyllykuvilla ja kauneudella, tarvitsemme aivoja tai alamme taantua.
Ihmisen liian nopea kehittyminen ja ahneushan ne tämän pallon ja sen lajit ovat tuhoamassa.
https://yle.fi/uutiset/3-11543430?origin=rss
Jos olikin enemmän ihmiskunta keskittynyt pyllyn esittelyyn jatkuvan talouskasvun sijaan se voisi kokonaisuuden kannalta olla vain parempi juttu. Demi Rosen pylly ei tuhoa maapalloa, ei kasvillisuutta eikä lajeja, saa siis minulta hyväksynnän.Demi Rose on hyvin erittäin kaunis veistoksellinen nainen. Kannattaakin kauneudella menestyä.
Demin Rosen kauneus on harvinaista.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Demi Rose on hyvin erittäin kaunis veistoksellinen nainen. Kannattaakin kauneudella menestyä.
Demin Rosen kauneus on harvinaista.Itse kannatan opiskelua ja kouluja.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ihmisen liian nopea kehittyminen ja ahneushan ne tämän pallon ja sen lajit ovat tuhoamassa.
Jos olikin enemmän ihmiskunta keskittynyt pyllyn esittelyyn jatkuvan talouskasvun sijaan se voisi kokonaisuuden kannalta olla vain parempi juttu. Demi Rosen pylly ei tuhoa maapalloa, ei kasvillisuutta eikä lajeja, saa siis minulta hyväksynnän.Eikö oikeasti huoleta että ihmiset on alkaneet tienaamaan rahaa elämänsä esittelyllä, enkä puhu vain kuvista vaan myös vlogeista yms.?
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Demi Rose jumalattaren kaunis ja varsinkin hänen pitää tuoda silmille kauneutta häkellyttäviä kuvia kauniissa ympäristössä ja silmä lepää.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Jos olikin enemmän ihmiskunta keskittynyt pyllyn esittelyyn jatkuvan talouskasvun sijaan se voisi kokonaisuuden kannalta olla vain parempi juttu. Demi Rosen pylly ei tuhoa maapalloa, ei kasvillisuutta eikä lajeja, saa siis minulta hyväksynnän.Paitsi jos niitä pyllykuvia lähdetään esim. ottamaan toiselle puolelle maailmaa, matkustuskuvat. Silloinhan se vaikuttaa luontoonkin. Ja millainen se elämäntapa on yleisesti ottaennoilla... Onko kulutus kova? En tiedä just tuosta henkilöstä mutta yleisesti ottaen.
Anonyymi kirjoitti:
Itse kannatan opiskelua ja kouluja.
Vanhempien pitää osata ohjata oikein ja tukea lasta.
Harmaaritari kirjoitti:
Jos olikin enemmän ihmiskunta keskittynyt pyllyn esittelyyn jatkuvan talouskasvun sijaan se voisi kokonaisuuden kannalta olla vain parempi juttu. Demi Rosen pylly ei tuhoa maapalloa, ei kasvillisuutta eikä lajeja, saa siis minulta hyväksynnän.Sinähän olet huumorin miehiä🥰
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos niitä pyllykuvia lähdetään esim. ottamaan toiselle puolelle maailmaa, matkustuskuvat. Silloinhan se vaikuttaa luontoonkin. Ja millainen se elämäntapa on yleisesti ottaennoilla... Onko kulutus kova? En tiedä just tuosta henkilöstä mutta yleisesti ottaen.
No joo, silloin se on toki eri juttu jos pylly lentelee pitkin maailmaa niiden kuvien vuoksi. Kannattakaamme siis pyllyjen paikallaan pysyvyyttä.
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, silloin se on toki eri juttu jos pylly lentelee pitkin maailmaa niiden kuvien vuoksi. Kannattakaamme siis pyllyjen paikallaan pysyvyyttä.
Juuri niin🥰
minusta pylly voi purjehtiakin.🤔valtakunta kirjoitti:
Sitä varten on vanhemmat.
Demin vanhemmat jätti vissiin kertomatta, että tavara ei myy jos ei osaa asiakastyötä. :)
Samanlaista tavaraa löytyy kohteliaammiltakin myyjiltä.J-76 kirjoitti:
Demin vanhemmat jätti vissiin kertomatta, että tavara ei myy jos ei osaa asiakastyötä. :)
Samanlaista tavaraa löytyy kohteliaammiltakin myyjiltä.Kyllä hänellä on ammatti.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Vanhempien pitää osata ohjata oikein ja tukea lasta.
Joo. Jos itse olisin tuollaisia kuvia ottanut, en tosiaan haluis lapseni jatkavan samalle "uralle". Siinä kohtaa olis vaan vaikea selittää, miksi lapsen pitää käydä kouluja vaikka äiti tienasi pyllyä esittelemällä. Olenkin miettinyt että miltähän noiden ihmisten lapsista tuntuu nähdä noita pyllykuvia netissä...
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Jos itse olisin tuollaisia kuvia ottanut, en tosiaan haluis lapseni jatkavan samalle "uralle". Siinä kohtaa olis vaan vaikea selittää, miksi lapsen pitää käydä kouluja vaikka äiti tienasi pyllyä esittelemällä. Olenkin miettinyt että miltähän noiden ihmisten lapsista tuntuu nähdä noita pyllykuvia netissä...
Ja mitä ne sitten tekee elääkseen, kun pylly ei enää myy?
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se on hyvin kaunis eikä varmasti opiskelu kärsisi kun riittää näyttää hyvältä ja eikä tarvitse itseä myydä kun on malli
voivat ihan hyvin opiskella eiköhän se ole kannattavaa
Mutta
Kun täytyy itseä myydä se on kyllä raaempaa että saa opiskeltua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bbc-useat-brittiopiskelijat-rahoittavat-opiskelunsa-myymalla-itseaan/5248452
Demi Rose on DJ , malli ja pukusuunittelijaAnonyymi kirjoitti:
Kyllä minä olisin voinut alkaa malliksi ja äitini mielestäkin mutta nyt se juna on ohi mennyt🥰
Anonyymi kirjoitti:
Olisin varmasti myös paremmin itsestäni huolta pitänyt ulkoisesti jos ammatti nimike olisi malli.🥰
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä minä olisin voinut alkaa malliksi ja äitini mielestäkin mutta nyt se juna on ohi mennyt🥰
Niin no malli on eri asia. Malli esittelee jotain tuotetta, vaatetta, meikkiä, koruja.. näin olen käsittänyt. Nuo naiset esittelevät omaa kehoaan eli itseään.
valtakunta kirjoitti:
Minusta se on hyvin kaunis eikä varmasti opiskelu kärsisi kun riittää näyttää hyvältä ja eikä tarvitse itseä myydä kun on malli
voivat ihan hyvin opiskella eiköhän se ole kannattavaa
Mutta
Kun täytyy itseä myydä se on kyllä raaempaa että saa opiskeltua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bbc-useat-brittiopiskelijat-rahoittavat-opiskelunsa-myymalla-itseaan/5248452
Demi Rose on DJ , malli ja pukusuunittelijaDJ ei tienaa mitään ellei ole tuottaja ainesta tyyliin Avicii, Alan Walker, DJ Paul van Dyk etc.
Mallit jää nuorena "eläkkeelle" ja huippumallit lähinnä tienaa, pukusuunnittelijan täytyy luoda inspiroivia vaatteita, jotta sillä elää ja saada niitä kaupaksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no malli on eri asia. Malli esittelee jotain tuotetta, vaatetta, meikkiä, koruja.. näin olen käsittänyt. Nuo naiset esittelevät omaa kehoaan eli itseään.
Ai sanoitkin että tuo DR on malli.. Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sanoitkin että tuo DR on malli.. Ok.
157cm malli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
157cm malli.
🤣🤭😂
valtakunta kirjoitti:
Kaikkihan meistä äidin mielestä malleiksi voisi ryhtyä. Kavereidenkin. Se ei ole mitenkään helppo ala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
157cm malli.
Malli voi olla kai lyhytkin, mutta catwalkeille ei ole kai asiaa? 🤔 Onhan niitä pelkkiä kasvomalleja... Miksikä niitä nyt sitten alan termein kutsutaankaan..
Anonyymi kirjoitti:
Malli voi olla kai lyhytkin, mutta catwalkeille ei ole kai asiaa? 🤔 Onhan niitä pelkkiä kasvomalleja... Miksikä niitä nyt sitten alan termein kutsutaankaan..
Hän on instagram malli.
Instagram-malli tarkoittaa ihmistä, joka julkaisee itsestään usein hienoja kuvia kanavalleen. Hän on saanut satoja tuhansia seuraajia pelkän ulkonäkönsä avulla, mikä tarkoittaa sitä, että henkilöä usein ihaillaan ja hänen kanavallaan alkaa olla markkina-arvoa.
Lähde: https://www.stara.fi/2020/02/25/mika-tarkoittaa-instagram-malli-naiset-itse-kertovat/J-76 kirjoitti:
Hän on instagram malli.
Instagram-malli tarkoittaa ihmistä, joka julkaisee itsestään usein hienoja kuvia kanavalleen. Hän on saanut satoja tuhansia seuraajia pelkän ulkonäkönsä avulla, mikä tarkoittaa sitä, että henkilöä usein ihaillaan ja hänen kanavallaan alkaa olla markkina-arvoa.
Lähde: https://www.stara.fi/2020/02/25/mika-tarkoittaa-instagram-malli-naiset-itse-kertovat/Instagram-malli ei ole lainkaan sama asia kuin tavallinen malli. Mallin ammatissa henkilön ulkonäköä ja kokoa yleensä tarkkaillaan enemmän ja vartalomallin tuleekin olla vaatesuunnittelijoille oikean kokoinen. He tekevät töitä muodin parissa ja kävelevät näytöslavoilla lehtikuvausten lisäksi.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Instagram-malli ei ole lainkaan sama asia kuin tavallinen malli. Mallin ammatissa henkilön ulkonäköä ja kokoa yleensä tarkkaillaan enemmän ja vartalomallin tuleekin olla vaatesuunnittelijoille oikean kokoinen. He tekevät töitä muodin parissa ja kävelevät näytöslavoilla lehtikuvausten lisäksi.
Niin, esittelevät tuotteita, eivät itseään.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kohde on tuote, mallille toki myös tuo lisää leipää, jos hän on inspiroiva.
Tuon päälle haluan tämän tuotteen pukea....Hän saa tuotteen näyttämään edustavalta.
Syntyy kauppoja.Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ole profiilimalli. Mutta en tienaa sillä mitään. Korkeintaan viihdytän tai ärsytän, kumpikin sopii. :D
Mulle itselle tulee huvittunut olo kuvistani, miten moneksi yksi kärsä muuntuu.Anonyymi kirjoitti:
”Kurvikas Demi Rose, 25, tunnetaan DJ:nä, somevaikuttajana, mallina sekä uimapukusuunnittelijana”
https://www.seiska.fi/Hllwd/Jalat-alta-Demi-Rose-tiukassa-lateksipuvussa-Jos-olisin-supersankari-haluaisin-paihittaa- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ainakin tuossa valtiksen ylempänä linkittämässä seiskan uutisessa lukee että "Demi on tottunut matkalukkuelämään". Ja kuvia matkoilta. Liekkö sitten matkustaa ottaakseen kuvia eri paikoissa...? Mutta mitä itse tiedän noita Instagram-malleja ja vastaavia, eivät todellakaan elä ympäristöystävällisesti..
J 76 provosoit ihan jees. Kyllä susta vielä vittumainen tyyppi saadaan.
Toisaalta, ei vittumaiseksi kusipääksi tule, ellet saa säännöllisesti ärsytettyä suurinta osaa. Siihen sinulla on vielä matkaa, mutta hyvin on aloitettu.- Anonyymi
Koulutussarka käynnissä.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Joskus tulee tarvetta olla mäntti ja tökkiä tikulla takamuksiin. :D
Ole huoletta J-76, olet jo täysinoppinut mäntteilijä.
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoletta J-76, olet jo täysinoppinut mäntteilijä.
Tiedän, opin aikoinaan miehen logiikassa muutamilta mega mänteiltä miten mäntteillään sujuvasti. :)
Paljon niin pikkutuhmaa kuvaa ja videota kuin Instagram sietää, paljon katsojia, julkisuutta, klikkauksia ja mainostuloista riihikuivaa. Aivan keleesti itse asiassa.
En minäkään välittäisi, mitä muut minusta ajattelevat. ; )J-76 kirjoitti:
Heh, etkä varmaan mainostaisi ettet välitä? ;D
Koska et välitä, why bother.Ehkä tuo neito on sosiaalinen seuraajilleen Instassa. Ehkä olisi se pakko kertoa, jos olisin niin sosiaalinen.
Mutta enhän minä ole...Kollimaattori kirjoitti:
Ehkä tuo neito on sosiaalinen seuraajilleen Instassa. Ehkä olisi se pakko kertoa, jos olisin niin sosiaalinen.
Mutta enhän minä ole...Hmm. Voi olla.
Paradoksi selvitetty, mitäs seuraavaksi? Jonkun muun vuoro tehdä aloitus. :)
- Anonyymi
Zenonin paradoksit ovat hyviä filosofiassa, miksi polkupyörä on nopeampi kuin formula-1 auto esim?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1971859
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481036- 81936
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te99748- 64719
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73657- 88610
- 22585
Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19581