Kenen palstalaisen kanssa voisit kuvitella tulevasi hyvin toimeen?

Anonyymi

Jos tapaisitte oikeassa elämässä, eikä keskustelupalstalla? Entä kenen kanssa epäilet, ettet voisi olla pitkää aikaa samassa tilassa?

20

<50

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks tollasta ees kysyt, kun tää on anonyymi palsta. eihän sitä tiä kenen kans tää kirjoittaa

• Anonyymi

Tämä 👍

• Anonyymi

Veikö digi tolalle?

• Tuun kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen, en vaan viihdy kaikenlaisten ihmisten seurassa. Eli jäisi nähtäväksi.

Palstan perusteella ei välity ihan kaikenlainen sellainen oleellinen olemuksesta, mikä IRL voi merkata viihtymisen suhteen merkittävän paljon. Täällä voi luoda vääränlaisen mielikuvan ja yllättyä sitten nenätysten, että oho oho. Viihtyy jonkun kanssa mitä karttaisi palsta mielikuvan kautta tai toisinpäin.

• Kaikkien kanssa tulee toimeen, jos on pakko. Tykätähän ei tarvitse..

• Anonyymi

Mulla on ystävät muualla. Ei tarvetta pohtia tätä. Täällä sanon vain asiat, mitä mieleen tulee.

• Anonyymi

Kysyttiinkö siinä kenen kanssa ystävystyisit? Ei kysytty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyttiinkö siinä kenen kanssa ystävystyisit? Ei kysytty.

Ystävien kanssa tulee hyvin toimeen. Et tajunnut nähtävästi ydintä kun kommentoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävien kanssa tulee hyvin toimeen. Et tajunnut nähtävästi ydintä kun kommentoit.

Etkö tule muiden kuin ystävien kanssa toimeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ovat samanhenkisiä. Miksi inttäjien kanssa edes pitäisi tulla toimeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa kiinnostua niin paljoa. Kallis aika tärvääntyy mitäänsanomattomuuteen.

• No olenhan esim. mä tavannut palstalaisia oikeassa elämässä ja tulen hyvin juttuun esim. Periksen, Pääskyvuoren Jorman, sekä tietty mun kerhoveljien ja perheenjäsenten kanssa. Muistan tavanneeni myös DarkFearin silloin kun hän asui vielä Turussa. Muistan että kaupan aika hitaasti vetävässä kassajonossa tuli puheeksi mun nahkaliivissä oleva logo, ja taidettiin me jotain small talkia jutella myös formuloista ja futiksesta kun iltapäivälehtien lööpeissä oli jotain otsikoita 😊 Kerhoveljien ja perheenjäsenten kanssa tietty on omat juttunsa, mut esimerkiksi Periksen tai Jorman kanssa jutut kääntyy monesti kokemuksiin Volvoista ja pakettiautoista 😊😊😊

• Joo kyllä mä muistan kun nähtiin silloin Varissuon K-Marketissa ja jono oli aika pitkä ja hidas, niin ehdittiin siinä juttelemaan jonkun aikaa. Muistan kun juttu sai alkunsa, kun se sun nahkaliivissä oleva Tatuoitu penis-logo kiinnitti huomioni:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Olihan se pakko kysyä sitä, että onko se joku moottoripyöräkerhon logo vai mikä.

Mitä aloitukseen tulee, niin kyllä mä varmasti ainakin sun, Periksen ja kerhoveljiesi kanssa oikein hyvin toimeen tulisin, sekä varmasti Pääskyvuoren Jorman ja myös Liljalaakson Timpan kanssa, vaikka hänellä noin insinöörinä onkin ehkä hieman eri mielenkiinnon kohteet:))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Cu 😅

• Anonyymi

No vui vui.

• C U 2 🤗

Tervetuloa kaikki ravintola Jyysteriaan Varissuon liikekeskukseen niin esimerkiksi siellä mut voi nähdä 😊😊😊 Tämä varsinkin niille hc-ätmeille joille on jäänyt joku ihme trippi päälle ja luulevat mua suorastaan vainoharhaisella intensiteetillä joksikin trollihahmoksi 🙄

• Minähän tulen kaikkien kanssa toimeen mutta toki jos olisi joku bb-talotyyppinen ratkaisu, niin palstaköyksen perusteella jos pitää arvata niin ehkäpä similä ja wuppis saisivat äänet eka häätöäänestyksessä.

• Anonyymi

Miksi nuo kaksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi nuo kaksi?

Ei tuollaisten ränkättäjien kanssa voi keskustella järkevästi. Jaksaisitko itse kuunnella similän mölinää kovin kauan? sääliksi käy ihmisiä jotka on joutuneet sen lähipiirissä olemaan. Wuppis taas ehkä voisi olla asiallisesti mutta se ei halua, ei sitäkään kanitusta ehkä jaksaisi.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei tuollaisten ränkättäjien kanssa voi keskustella järkevästi. Jaksaisitko itse kuunnella similän mölinää kovin kauan? sääliksi käy ihmisiä jotka on joutuneet sen lähipiirissä olemaan. Wuppis taas ehkä voisi olla asiallisesti mutta se ei halua, ei sitäkään kanitusta ehkä jaksaisi.

No totta. En jaksaisi. Kova paikka on ollut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      201
      1943
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1126
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      165
      978
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      956
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      851
    6. 68
      752
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      98
      726
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      73
      687
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      23
      627
    10. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      624
    Aihe