Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juum+mutta+kun+kyseessä+on+korkean+tason+juttuja+ei+kukaan+joudu+vastuuseen+näistä.+Aiheuttihan+matuvyörykin,+aika+moni+on+siitä+joutunut+hengellään/terveydellään+hinnan+maksamaan+eikä+kukaan+ole+joutunut+vastuuseen,+sama+juttu+tässä,+ikävä+kyllä.+Jos+yksittäinen+ihminen+tekee+rikoksen+se+voi+joutua+tuomiolle,+kun+päättäjät+porukalla+tekee+ne+jakaa+toisilleen+palkintoja+onnistuneesta+suorituksesta.
23.09.2020 22:54
Joo,+vaikuttaa+siltä+että+muualla+taas+aletan+kiristämään,+täällä+mennään+vielä+löysästi+mutta+muuttunee+kun+kelit+viilenee.+Varmaan+ainakin+baarit,+seisovat+pöydät+ym.+ilmeisimmät+ois+syytä+pistää+kiinni.
23.09.2020 22:49
Uusi+normaali+on+ylipainoinen:
https://www.verkkouutiset.fi/hs-suomessa-kolme-miljoonaa-ylipainoista-tahan-ei-ole-heratty/#13d221cc
23.09.2020 22:41
Anna+palaa+vaan+Frank+:D
23.09.2020 22:17
Juu+enkä+minä+alkaisi+tuollaisia+tekemäänkään.+Oikein.+Jännä+juttu,+luulis+kyllä+että+pitäs+kaikkien+olla,+menee+vähän+se+ajatus+siinä+jos+osa+voi+kuljeskella+vapaasti+mutta+meillä+onkin+hassu+hallitus+:)
23.09.2020 22:12
"Mitä+tekisit+uusilla+rahoilla?"
En+kertoisi+kenellekään+enkä+alkaisi+leveilemään.+Pitäisin+suunnilleen+kaiken+itse,+osan+sijoittaisin+ja+osan+käyttäisin.+Jollekin+hyvälle+naiselle+saattaisin+tarjota+turvakodin+mutta+sillekin+varmaan+esittäisin+ihan+tavista+ainakin+aluksi+ettei+kävisi+ahneeksi.+Joskus+varmaan+laittaisin+erilaisiin+keräyksiin,+yhdistyksille+ja+sopvaksi+katsomilleni+järjestöille+yms.+jotain.+Jotkut+niukasti+elävät+tietämäni+saattaisivat+saada+nimettömässä+kirjeessä+jotain+pikku+lahjoituksia+välillä.
23.09.2020 22:08
Kastele+vaan,+sulla+ja+aaveellä+vois+olla+megalomaaninen+tarinataistelu+noissa,+luulen+että+voittaisit.+Vielä+jos+pujiskin+innostuisi+palstanaiset+ei+saisi+nukuttua+olleenkaan.+Tuonne+vaan+vocaroohon+tarinaa+ja+linkkiä+palstanaisille:
https://vocaroo.com/
23.09.2020 21:53
Tasamaalla+samanlaisella+aseistuksella+kuin+vihollinen+tehtävä+olisi+varmaan+melko+mahdoton,+sissiympäristössä+jossain+metsässä+tai+kivikossa+ainakin+muutaman+varmaan+ehtisi+viedä+ensin+vastapuolelta,+kymmeneen+on+paljon+helpompi+osua+kuin+yhteen.
23.09.2020 20:46
"Mä+en+aina+voi+työntää+epämieyttäviä+tehtäviä+Kakkoselle,+henkilöstöpäälikölle,
tämä+kohta+konkurssi+kypsä+firma+on+mun+ja+mun+pitää+pystyä+ihan+itse+hoitaan+tämä+asia+työntekijöiden+kanssa."
Tästä+olen+vähän+eri+mieltä+sikäli+että+jos+ei+pysty+niin+ei+pysty,+kakkoselle+kuitenkin+tilanne+helpompi+hoitaa+ja+taas+irtisanottavat+kyllä+ymmärtää+sunkin+tilanteen,+ei+he+siitä+suutu+jos+et+itse+voinut+tulla+jos/kun+kakkonen+sanoo+että+sulla+on+niin+kurja+olo+siitä+ettet+voinut+tulla.+Hän+välittää+sulta+kiitokset+menneistä+ajoista+ja+isot+pahoittelut+että+pakko+nyt+mennä+näin+kun+menee+jotta+ei+kaatu+koko+lafka,+ei+kukaan+sua+siitä+syytä+kun+varmaan+itsekin+tietävät+tilanteen.++Jos++ite+meet+se+voi+olla+sulle+turhan+tunteikas+tilanne,+en+tiiä+kannattaako+kun+lopputulos+ei+muutu+eikä+niille+irtisanottavillekaan+yhtään+helpompaa+jos/kun+näkee+sun+tuskan+tilanteessa+konkreettisesti,+hekin+varmaan+haluis+että+susta+jäävä+muisto+susta+ei+ois+pelkkää+kyyneltä.
23.09.2020 20:26
Jos+et+ole+hoksannut+niin+tätähän+se+on+ollut+ainakin+viimeiset+viisi+vuotta.+Joka+uskaltaa+jostain+asiasta++julkisesti+kertoa+teilataan+koneiston+toimin.+Vain+agendaan+sopivat+uutiset+julkaistaan+ja+niistä+sallitaan+keskustelu+jos+mielipiteet+ovat+oikeita.+Et+varmasti+tule+näkemään+tässä+11-veen+pahoinpitelytapauksessa+yhdenkään+poliitikon+ulostuloa+toisin+kuin+silloin+kun+samanikäinen+oman+kertomansa+mukaan+jätettiin+bussipysäkille,+siitä+seurasi+valtakunnankohu+ja+saulikin+järkyttyi+sydänjuuriaan+myöten.+Eihän+sekään+oikein+ole+jos+niin+on+tapahtunut+mutta+jos+on+tuskinpa+siinä+mikään+rasistinen+motiivi+on+ollut+ja+vahingot+kuitenkin+pienemmät+kuin+systemaattisesta+kiusaamisesta+seuraavat.+Et+varmaan+ole+nähnyt+myöskään+mitään+närkästystä+poliitikoissa+sen+herättävän+kun+se+19-vee+nuori+pahoinpideltiin+kuoliaaksi+kaivopuistossa,+siitäkään+tuskin+tekijöille+mitään+käytännön+tasolla+seuraa.+Ne+jotka+nyt+pahoinpitelee+11-vuotiaita+muutaman+vuoden+päästä+pahoinpitelee+parikymppisiä,+fakta,+mutta+se+ei+taida+päättäjiä,+poliisia,+jne.+haitata+kun+on+agenda+jota+pitää+sulloa+kuin+käärmettä+pulloon.
23.09.2020 19:06
Jos+et+itse+tapahtuneiden+"yksittäistapausten"+perusteella+tajua+turha+kai+sitä+on+sulle+sanoa.
23.09.2020 17:32
Niinkuin+tuo+Taponen?+Eihän+sitä+väkivaltaa+ole+kun+kantislapsiin+kohdistuvaa+ei+edes+kirjata+minnekään:
https://twitter.com/JariTaponen/status/1308625454958620672
Jos+ja+kun+Taponen(kin)+näkisi+kantislasta+pahoinpoideltävän+se+lähtisi+pullakahville,+en+kuullut+mitään+en+nähnyt+mitään+-tyyliin.
Poliisi+kielsi+uhrin+siskoa+osallistumasta+palaveriin+kun+oli+uskaltanut+somessa+asiasta+puhua:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/11-vuotias-pahoinpideltiin-vantaalaiskoulussa-poliisi-on-kuullut-tekijoita-ja-uhria-siskon-mukaan-pikkuveli-ei-halua-palata-kouluun-han-ei-halua-nahda-naita-ihmisia/7933906
"–+Poliisi+pyysi+minua+poistumaan+ja+sanoi+syyksi+myös+sen,+että+olin+puhunut+asiasta+julkisuudessa."
Pitää+olla+hyshys+pikku+kepposista.+Todennäköisesti+poliisi,+koulun+henkilökunta+jne.+vaikenee+tuon+tapauksen+olemattomaksi.+Reksi+tekee+tutkintapyynnön+kommentoijista:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/11-vuotias-poika-pahoinpideltiin-vantaalaiskoulussa-rehtori-joutui-ankaran-ryopytyksen-kohteeksi-somessa-kertoi-tekevansa-kommenteista-tutkintapyynnon/7934008#gs.gxmbwr
23.09.2020 17:29
Maria+sanoo+"yhteiskunnan+on+suojeltava+itseään+väkivaltaisilta+ääriliikkeiltä."
No+onkohan++nuo+PVL_läläiset+suorittaneet+yhtään+väkivaltaista+puukkoiskua,+päänirrotusta,+joukkopahoinpitelyä,+joukkoraiskausta,+raiskausta,+lapsen+hyväkiskäyttöä+jne.+tuskinpa+paljoa+löytyy+toisin+kuin+tämän+yhteiskunnan+erityissuojeluksessa+olevien+historiasta.
23.09.2020 17:08
Maria+sanoo+"yhteiskunnan+on+suojeltava+itseään+väkivaltaisilta+ääriliikkeiltä."
23.09.2020 17:06
En+ole+nal+vaikka+otsikossa+käytin+tuota+nallin+lanseeraamaa+sinänsä+mainiota+"Katkeran+kurpan+rutinaa",+mukavasti+ärrä+sorahtaa+siinä.
22.09.2020 22:27
Ärsyttää+vaan+kun+laitat+aina+tuollaisia+avauksia+joissa+esiinnyt+"hyvänä+jätkänä"+mutta+joissa+pyritään+lisää+masentamaan+ennestäänkin+varmaan+masentuneita+"ätmejä".++Niissä+kun+aina+tuo+sama+kaava+sulla.+En+tiedä+ajatteletko+potkivasi+niitä+perseelle+jotta+parantaisivat+itse+elämäänsä+mutta+ei+ne+monikaan+varmaan+siihen+kykene.
22.09.2020 21:55
"Kotoa+pois+muuttaessa+alkoi+”biletysvaihe”.+Viikonloput+kuluivat+juhliessa,+ja+Veera+yritti+selvitä+viikosta,+jotta+jaksaisi+taas+viikonloppuna+bailata.
–+Elin+sille,+hän+toteaa."
Joku+onnellinen+sitten+voitti+arpajaisissa+ja+pääsi+elättäjäaisuriksi+tuhannen+muun+miehen+jälkeen.
22.09.2020 21:35
No+mikähän+se?+mokutus+pilasi+yhteenkuuluvaisuuden+tunteen+ja+ajatuksen+meistä,+on+vain+minät+yksin+ja+ne+muut.+Lisäksi+kun+lapset+jo+pienestä+opetetaan+että+matulapset+saa+tehdä+mitä+huvittaa,+kiusata+ja+murjoa+tajuttomaksi+11-vuotiaan,+rangaistuksen+saa+se+kiusattu,+se+joutuu+vaihtamaan+koulua+ja+kiusaajaksi+ilman+rangaistusta+opetetut+jatkaa+mellastustaan+läpi+elämänsä.+Varmaan+kiusatuissakin+jossain+vaiheessa+viha+nousee+kun+on+joutuneet+väärinkohdelluiksi,+nekin+raaistuu+ja+lakkaavat+välittämästä.+parin-kolmenkymmenen+vuoden+päästä+täällä+on+melkoista+hulinaa+arvatenkin.
22.09.2020 21:25
"Kaikki+kuvainnollisesti+poljetaan+laumassa+vettä+ulapalla.+Jos+joku+sairastuu,+sitä+jeesitän+vuorotellen,+että+pääsee+pinnalle+ja+jatkaa+itse+polkemista."
itsehän+tuossa+taas+polkaiset+"ätmejä"+syvemmälle+pinnan+alle.+Sun+jeesi+on+valikoivaa,+muodostat+polkijasta+oman+käsityksesi+ja+jeesaat+niitä+joita+pidät+itsesi+kaltaisina+parempina+ihmisinä.+jos+joku+taas+näyttää+siltä+että+se+ei+sun+kriteereihin+sovi+armotta+työnnät+sen+päätä+vain++lisää+pinnan+alle.
22.09.2020 21:06
No+kiva+:)+Nyt+voi+mennä+nukkumaan,+olin+ihan+huolesta+sydän+syrjällään,+nyt+tiedän+miltä+teini-ikäisten+vanhemmista+tuntuu+:D
Hyvää+yötä+&+kauniita+unia+sinnekin+:)
21.09.2020 23:17
7 / 1041