Mikä teitä estää?!
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000006644448.html
Laihduttamaan vain.
Naissinkuille tästä mallia!
16
59
Vastaukset 16
"Kotoa pois muuttaessa alkoi ”biletysvaihe”. Viikonloput kuluivat juhliessa, ja Veera yritti selvitä viikosta, jotta jaksaisi taas viikonloppuna bailata.
– Elin sille, hän toteaa."
Joku onnellinen sitten voitti arpajaisissa ja pääsi elättäjäaisuriksi tuhannen muun miehen jälkeen.- Anonyymi
Tuhat miestäkö olisi halunnut noin ison mamman? Yhden käden sormilla laskettuna korkeintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhat miestäkö olisi halunnut noin ison mamman? Yhden käden sormilla laskettuna korkeintaan.
Ehkä voit harmiksen kanssa vaihtaa kihlat.
Eipä minun tarvitse laihduttaa, koska olen fiksun näköinen. On hienoa nähdä peilistä omat kasvot. Vaan en kehuskele tällä asialla, jotta ette kuvittele minua itsekkääksi.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta miehelle, joten en laihduta, ajele karvoja tai meikkaa. Ihana vapaus!!
- Anonyymi
hyvä että urheilee mutta aika tuhdissa kunnossa on vieläkin ja paksut tosi paksut reidet kyllä voi sanoa että on vieläkin punkero eli pahasti ylipainoinen ei ilo silmille eikä ilo hänen elimilleen eli laihduttaa pitää rajusti
- Anonyymi
"Ei ole tarvetta miehelle, joten en laihduta, ajele karvoja tai meikkaa. Ihana vapaus!!"
Sama täällä sillä tarkennuksella että yhdenkään miehen takia minulla ei olisi tarvetta eikä halua itseäni mitenkään muuttaa, ei miltään osin.
Niin paljon arvostan itseäni että esineeksi en alistu, en muovattavaksi nukeksi jotta "kelpaisin" jollekin äijälle!
Laihdutukseen minulla ei todellakaan ole tarvetta, ylimääräisiä karvoja ei kasva ja meikannut en ole koskaan, en edes osaa.
14-vuotiaana seurusteli ensimmäisen kerran, ja yhdessä oltiin melkein vuosi. Sen jälkeen erinäisiä seurustelusuhteita kunnes kyllästyin ja halusin pitää taukoa joka jatkuu edelleen.
Sitä miestä ei ole suntyt jonka takia suostuisin alkaa itseäni muuttaa! Järjetön ajatuskin!- Anonyymi
mutta älä päästä itseäsi aloituksen naisen vartaloiseksi vaikka on laihduttanut 20-30kg niin armoton pullero on vieläkin ja katso sen reisiä luonnottoman suuret eli ei tuo nainen paljon miehiä saa muutakuin tinderissä tinderimiehet käy kerran polkasemassa mutta ei kukaan normaali mies punkeroa halua ja jos ei laihduta niin ei elä kauan
- Anonyymi
Bilettänyt nainen - on varmasti satojen jännämiesten käyttämä. Mikään liikunta ei tule tuota puhdistamaan.
- Anonyymi
Sisäänajettu vasta, vielä paljon kilometrejä edessä.
Suomalaisista miehistä normaalipainoisia on enää neljäsosa. Ja epäilen että etenkin sinkkumiehistä näitä, joiden tuosta mallia pitäisi ottaa, löytyy eniten. Ihan jo sen perusteella, että sinkkumiehiä löytyy suhteellisesti eniten matalasti koulutettujen ja maaseudulla asuvien joukosta. Eli samasta joukkiosta, josta löytyy eniten ylipainoisia.
Eli yhteenvetona: maaseudulla asuva, matalasti koulutettu mies on kaikista todennäköisimmin ylipainoinen.- Anonyymi
Saattaa olla jotain perääkin tuossa asiassa, heillä on vielä sen verran rahaa ett hyvissä ruuissa pysyvät. Eikä joka kirkolla ole montaa hodari paikkaakaan. Asuminen maaseudulla on edullista, verrattuna kaupunki asuntoihin, Olen lukenut noita vuokrataan sekä myydään palstoja lehdestä sekä netistä.
Kuten vuokrataan 27m² yksiö; huone, makuualkovi keittokomero, ranskalainen parveke. wc, jossa bidesuihku ja suihkuverho. 700€/kk sähkölaskun maksaa vuokralainen.
Oli syksyllä vuokrattavissa... opiskelija asunto ilmeisesti, kun noin korkea vuokra.
Asutotuen kanssa, jonka opiskelija luonnollisesti saa... (se menee kaupaksi, kyllä vuokran antajat sen tietää)
Halvempaa ois valtion rakennuttaa tai tukea, opiskelija asuntoloiden rakentamista, missä olis pienemmät vuokrat menot. Nyt ne vuokratuki rahat menee asuntokeinottelijoiden taskuihin.
Väärä palsta. Ei täällä ole sinkkunaisia.
- Anonyymi
Vai niin, pitäiskö tässä istuutua housuitta kopiokoneelle? No olette, tai ainakin iso osa teistä äijistä; On yrittänyt häätää kaikki naiset kyöpelin vuorelle.
Onnistumatta kuitenkaan täysin tavoiteissanne, valitan!
trollikka
Sen verran hapanta seuraa taas olette, mä taidan mennä puhdistamaan ja pussittamaan puolukoita. Olin mettäreissulla. Parempi mielikin, kuin teidän jorinoitanne kuunnellessa.
Se on moro, nyt!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Vai niin, pitäiskö tässä istuutua housuitta kopiokoneelle? No olette, tai ainakin iso osa teistä äijistä; On yrittänyt häätää kaikki naiset kyöpelin vuorelle.
Onnistumatta kuitenkaan täysin tavoiteissanne, valitan!
trollikka
Sen verran hapanta seuraa taas olette, mä taidan mennä puhdistamaan ja pussittamaan puolukoita. Olin mettäreissulla. Parempi mielikin, kuin teidän jorinoitanne kuunnellessa.
Se on moro, nyt!
trollikkaOlisi sinkkunaisena minullakin täällä todella tyhmä olo, melkeinpä kai tyhmempi kuin näin sinkkumiehenä, mutta ainahan sitä voi arvuutella toisten ja epäillä omiakin vaikutteita ja motivaatioita.
Alkoi kiinnostamaan: Miten esittämälläsi tavalla otetusta kopiokonekuvasta erottaa sinkkunaisen varatusta? Kyllä tällä palstalla naisia on, jos sitä epäilit. Minä en, ainakaan enää havaittuani täällä olevan useitakin naimisissa olevia naisia purkamassa turhautumiaan miesten suhteen.
- Anonyymi
Tuollaiset bile naiset on kymmenien miesten käyttämiä. Oikein ällöttää miten monen miehen munaa tuokin on nuollut ja sitten joku hyväksyy tuollaisen naisen kumppaniksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881425
- 1051117
- 1631077
- 701045
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä454938Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.81836Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15824- 112800
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.39689En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik58648