MITÄ SYKSY TUO TULLESSAAN? LOTTOVOITON?

ONKO syksyllä odotettavissa suhde vai jatkuu sinkkuus? Mikäli olet jo kullan löytänyt - niin mitä odotatte syksyn tuovan tullessan? Saisitko syksyllä lottovoiton tai eurojackpotin voiton? Mitä tekisit uusilla rahoilla?

47

120

Vastaukset 47

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, syksy tuo tullessan minulle ison arpajaisvoiton, jonka turvin kiertelisin maailmaa. Ehkä rikkaus toisi onnen myös naismarkkinoilla, sillä rikkaalla on enemmän mahdollisuuksia naisten suhteen. Eurojackpot-voittajana en ehkä enää olisi sinkku! Mutta onko raha ratkaisu naismarkkinoilla vai tarvittaisiinko siihen jotain muuta?

• Anonyymi

Ei se rahasta ole kiinni.
        Riittää kun on hyvä ja kiltti mies.
        Joka osaa puhua ja pussata.
        Sellaisen miehen naiset haluaa. 😍

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se rahasta ole kiinni.
        Riittää kun on hyvä ja kiltti mies.
        Joka osaa puhua ja pussata.
        Sellaisen miehen naiset haluaa. 😍

Olen samaa mieltä, että ehkä se ei ole rahasta kiinni naisensaamisen, mutta harvemmin nainen perheen perustaa täysin tyhjätaskun kanssa??

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että ehkä se ei ole rahasta kiinni naisensaamisen, mutta harvemmin nainen perheen perustaa täysin tyhjätaskun kanssa??

Tyhjätaskukin voi olla ihan hyvä puoliso, jos on kuitenkin yritteliäs siinä määrin että saa rahan edes ruokaa ja laskuihin. :)

Laiskiaiset on sitten oma lukunsa, joita ei huvita tehdä mitään elääkseen. Sellaisen kanssa ei ehkä ole järkevääkään lisääntyä.

• J-76 kirjoitti:

Tyhjätaskukin voi olla ihan hyvä puoliso, jos on kuitenkin yritteliäs siinä määrin että saa rahan edes ruokaa ja laskuihin. :)

Laiskiaiset on sitten oma lukunsa, joita ei huvita tehdä mitään elääkseen. Sellaisen kanssa ei ehkä ole järkevääkään lisääntyä.

J-76: "Laiskiaiset on sitten oma lukunsa, joita ei huvita tehdä mitään elääkseen. Sellaisen kanssa ei ehkä ole järkevääkään lisääntyä."

Yksi marokkolainen mies väitti minulle, että suomalaisnainen katsoo rakkauden perään ei rahan. Marokossa nainen kuulema kysyy: onko omistusasuntoja tai jotain sellaista, mutta Suomessa naiselle on tärkeintä, että mies rakastaa häntä. Tämä marokkolainen oli melko tyhjätasku, mutta hänellä oli koulutus vartijaksi. Suomalainen vaimo valmistui Joensuusta yliopistossa ja ehkä muuttivat pääkaupunkiseudulle ilmeisesti, jossa molemmille oli töitä.

J-76: "Laiskiaiset on sitten oma lukunsa, joita ei huvita tehdä mitään elääkseen. Sellaisen kanssa ei ehkä ole järkevääkään lisääntyä."

Yksi marokkolainen mies väitti minulle, että suomalaisnainen katsoo rakkauden perään ei rahan. Marokossa nainen kuulema kysyy: onko omistusasuntoja tai jotain sellaista, mutta Suomessa naiselle on tärkeintä, että mies rakastaa häntä. Tämä marokkolainen oli melko tyhjätasku, mutta hänellä oli koulutus vartijaksi. Suomalainen vaimo valmistui Joensuusta yliopistossa ja ehkä muuttivat pääkaupunkiseudulle ilmeisesti, jossa molemmille oli töitä.

Aijaa, mielummin noin päin. Mielummin siis rakkaudesta, kun rahasta. Vartijan peruspalkka ei ole hurjan suuri, mutta kyllä sillä pärjää.

• J-76 kirjoitti:

Aijaa, mielummin noin päin. Mielummin siis rakkaudesta, kun rahasta. Vartijan peruspalkka ei ole hurjan suuri, mutta kyllä sillä pärjää.

Se suomalainen aviovaimo kävi kauppatieteellisen. Talouspuolella korkeakoulutetuilla on kohtalaisen hyvät palkat, joten vartijan palkka vain lisää hivenen perheen tulopuolta. Siinä suhteessa rakkaus ratkaisi.

Se suomalainen aviovaimo kävi kauppatieteellisen. Talouspuolella korkeakoulutetuilla on kohtalaisen hyvät palkat, joten vartijan palkka vain lisää hivenen perheen tulopuolta. Siinä suhteessa rakkaus ratkaisi.

Mainiota. :)

Raha on kuitenkin vaan välttämätön "paha", joka on maksuvälineeksi päätetty ottaa. Kurjaa jos se määrittää enemmän, kun ihmisyys ja ihminen ihmiselle asiat.

• J-76 kirjoitti:

Mainiota. :)

Raha on kuitenkin vaan välttämätön "paha", joka on maksuvälineeksi päätetty ottaa. Kurjaa jos se määrittää enemmän, kun ihmisyys ja ihminen ihmiselle asiat.

J-76: "Raha on kuitenkin vaan välttämätön "paha", joka on maksuvälineeksi päätetty ottaa. Kurjaa jos se määrittää enemmän, kun ihmisyys ja ihminen ihmiselle asiat."

Valitettavasti elämme rahavaihdantaistaloudessa. "Vaihdantatalous tarkoittaa järjestelmää, jossa erikoistutaan tarvittavien hyödykkeiden aikaansaamiseksi. Talous perustuu vaihdantaan, ja siinä voidaan käyttää rahaa tai vaihtaa hyödykkeitä."

"Vaihdantataloutta edeltää omavaraistalous. Kun omavaraistalouksien välillä syntyy erikoistumista ja vaihdantaa, alkaa kehitys kohti monimutkaista vaihdantataloutta. Aluksi käytiin vaihtokauppaa, mutta kehittyneessä vaihdantataloudessa on erikoistuttu ja käytetään rahaa vaihdannan välineenä." Eli on se parempaa kuin vaihtokauppa vai mitä mieltä sinä olet?

Lauluissa lauletaan Beatlesin et voi ostaa rakkauttain. Pitääkö tuo paikkansa? Sinä ainakin uskot siihen?

https://www.youtube.com/watch?v=AIDMqq_fH8U

J-76: "Raha on kuitenkin vaan välttämätön "paha", joka on maksuvälineeksi päätetty ottaa. Kurjaa jos se määrittää enemmän, kun ihmisyys ja ihminen ihmiselle asiat."

Valitettavasti elämme rahavaihdantaistaloudessa. "Vaihdantatalous tarkoittaa järjestelmää, jossa erikoistutaan tarvittavien hyödykkeiden aikaansaamiseksi. Talous perustuu vaihdantaan, ja siinä voidaan käyttää rahaa tai vaihtaa hyödykkeitä."

"Vaihdantataloutta edeltää omavaraistalous. Kun omavaraistalouksien välillä syntyy erikoistumista ja vaihdantaa, alkaa kehitys kohti monimutkaista vaihdantataloutta. Aluksi käytiin vaihtokauppaa, mutta kehittyneessä vaihdantataloudessa on erikoistuttu ja käytetään rahaa vaihdannan välineenä." Eli on se parempaa kuin vaihtokauppa vai mitä mieltä sinä olet?

Lauluissa lauletaan Beatlesin et voi ostaa rakkauttain. Pitääkö tuo paikkansa? Sinä ainakin uskot siihen?

https://www.youtube.com/watch?v=AIDMqq_fH8U

No ehkä se on parempi, ettei enää juosta metsissä "nahkojen" perässä ja tehdä niillä vaihtokauppaa. :P

Ei ostettu rakkaus mitään rakkautta ole, se on vaihdantataloutta.

https://youtu.be/aS1no1myeTM

Kivasti muistuttaa 80's musiikkia. Tykkään.

• J-76 kirjoitti:

No ehkä se on parempi, ettei enää juosta metsissä "nahkojen" perässä ja tehdä niillä vaihtokauppaa. :P

Ei ostettu rakkaus mitään rakkautta ole, se on vaihdantataloutta.

https://youtu.be/aS1no1myeTM

Kivasti muistuttaa 80's musiikkia. Tykkään.

J-76: "Kivasti muistuttaa 80's musiikkia. Tykkään."

Luin, että 80¨s musiikkia ja yllätyin, että siellä esiintyi M.Cyrus vai mikä se Hannah Montananin oikea nimi on? Itse tykkään häneltä lähinnä siitä murskauspallo-biisistä ja jostain muusta. Tämä ei napannut oikein henkilökohtaisesti. Maski kasvoilla saavuin ennen kuutta Joensuuhun ja olen onnessani, että täällä Joensuussa on tavattu vain yksi koronavirus tapaus kahden viikon sisällä. Saavuin Pohjois-Karjalaan ja vaihdoin farkut verkarihousuun... ja heitin kasvomaskin roskikseen. Täällä en sitä enää käytä ellei koronatilanne pahene täällä.

Tunnelman mukaan Leevi&Leevingsin hitti "Pohjois-Karjala":

https://www.youtube.com/watch?v=enWoByIcXt4

J-76: "Kivasti muistuttaa 80's musiikkia. Tykkään."

Luin, että 80¨s musiikkia ja yllätyin, että siellä esiintyi M.Cyrus vai mikä se Hannah Montananin oikea nimi on? Itse tykkään häneltä lähinnä siitä murskauspallo-biisistä ja jostain muusta. Tämä ei napannut oikein henkilökohtaisesti. Maski kasvoilla saavuin ennen kuutta Joensuuhun ja olen onnessani, että täällä Joensuussa on tavattu vain yksi koronavirus tapaus kahden viikon sisällä. Saavuin Pohjois-Karjalaan ja vaihdoin farkut verkarihousuun... ja heitin kasvomaskin roskikseen. Täällä en sitä enää käytä ellei koronatilanne pahene täällä.

Tunnelman mukaan Leevi&Leevingsin hitti "Pohjois-Karjala":

https://www.youtube.com/watch?v=enWoByIcXt4

Eihän kaikki biisit kaikkiin kolahda kivasti. Mulla siinä iskee juuri se 80-luvun tyyli ja ei se Mileykään hassumpi ole, äänikin on aika kiva tavalliseen lauluääneensä verrattuna. Jopa livenä kuulostaa yhtä hyvälle, kun studioversiona. Osaa siis oikeasti laulaa sen puoleen. ;)

Viikonlopun kirvely lälly.

https://youtu.be/SHwvIwRMgWI

Enska ei oo kelvannu jollekki, aiheinen..hyvää viikonloppua!

• J-76 kirjoitti:

Eihän kaikki biisit kaikkiin kolahda kivasti. Mulla siinä iskee juuri se 80-luvun tyyli ja ei se Mileykään hassumpi ole, äänikin on aika kiva tavalliseen lauluääneensä verrattuna. Jopa livenä kuulostaa yhtä hyvälle, kun studioversiona. Osaa siis oikeasti laulaa sen puoleen. ;)

Viikonlopun kirvely lälly.

https://youtu.be/SHwvIwRMgWI

Enska ei oo kelvannu jollekki, aiheinen..hyvää viikonloppua!

Joo, olihan tuo ihan kiva biisi. Hyvää viikonloppua myös sinne! :)

Joo, olihan tuo ihan kiva biisi. Hyvää viikonloppua myös sinne! :)

Hyvää viikonloppua myös sinne! :)

• Anonyymi

Syvä syksyn pimeys sekä loistava kuu, täydellinen hiljaisuus jossain mökillä, olisi vaihtelua kaupungin sekamelskaan :D

• Kuulostaa hyvältä tuo hiljaisuus kesämökillä ja vaihtelu kaupungin ssekamelskasta. Itse opin Helsingissä tuntemaan kaupungin sekamelskan, joten ymmärrän halusi katsoa mökillä syksyn pimeydessä loistavaa kuuta.

• Anonyymi

Jaa jokos se on 23.12? Ilmeisesti kun FHL tuli palstalle. Hyvät joulut vaan kaikille.

• Anonyymi

Entä itselläsi? Vietkö taas pulloja kauppaan miesystäväsi kanssa ja ostatte suklaata?

AsianVierestä

• Anonyymi

Huomenta vaan sinullekin arvon nikkivaras, eihän tuohon kellonaikaan voi keksiä omaa nimimerkkiä kun on aivot jumissa?

Lottovoiton saa vain silloin kun jättää lottoamatta.

AsianVierestä

• Anonyymi

Mitä syksy tuo tullessaan? No enpä ihan tarkkaan tiedä mitä, normaalin rutiinielämän lisäksi.
      Sinkkuna jatkan, se on päivänselvää. Sitä en tule vaihtamaan. Olen suunnitellut alkaa erään kielikurssi netissä. Jatkan etätyöskentelyä kotona kuten olen tehnyt jo huhtikuusta alkaen ja varmasti vuoden loppuun ainakin. Onneksi on se mahdollisuus.
      Ulkoilua kun vain kelit vähänkin sallii, ystävien tapaamista. Pari kertaa viikossa haen yhden ystävän koiran kaveriksi pitkälle lenkille.
      Nyt olen parhaillaan valitsemassa lukemista nettikirjakaupasta. Tilaan pinon mielenkiintoista luettavaa syksyilloiksi. Kaipa tuo ikävä pimeä aika Jouluun menee pian ja päästään taas odottamaan kevättä. Siihen tähtään.
      -sinkkunainen-

• Sinullahan on mielenkiintoista puuhaa syksyksi!:) Hyvää sinkkusyksyä!

• Anonyymi

Tuo nyt halloween kurpitsa-päät, opetusvideoitakin löytyy netistä kun kirjoittaa hakurobotille: halloween pumpkin head instructions, hauskoja amerikkalaisten keksintöjuttuja, voi harrastella tuollaisia jos uskaltaa.

Kurpitsapäiden teko-ohjeet :)

Itse kun jooh... otin monia Halloween elokuvia jos tulee vietettyä sellaista iltaa lokakuun 30. päivä.

• Muutama vuosi sitten minun luonani oli muutama nainen ja mies, joitten kanssa katsottiin Halloween leffana "Corpse Bride" ja syötiin aiheeseen liittyviä makeisia. Siitä jäi hyvät muistot mieleen! Hyvää Halloween leffahetkeä! :)

• Anonyymi

Hauskoja nuo kurpitsapäät, laitoimme erään sellaisen kaapin päälle, isä poisti sen kun se kuivi se kurpitsa, oikein irvistäväksi muuttui se kurpitsan ilme, kuivi kaapin päällä isä sanoi: laitoin roskiin kun se oli inhottava aina kun tulee töistä niin se irvistää kaapin päältä se kurpitsapää :)

• Anonyymi

Muistakaa syödä keksi ennen seksiä, domina-keksi aina ennen seksiä.

• En varsinaisesti odota yhtään mitään, elän päivän kerrallaan. Ilmanmuuta lottovoitto tai jackpotti olisi mukava yllätys. Mä rakastan tietynlaista vapautta, joten tyhjästä tullut raha ilman vaivannäköä olisi helppo tie elää miten tykkää. Vapaana siinä määrin, ettei tarvitse miettiä enää mihin hakisin töihin ja viihdynkö siellä.

Pyrkisin silti käyttämään rahaa järkevästi, enkä oikeastaan edes keksi mihin sitä hukkaisin mielin määrin. Kaipaan aika arkisia asioita ja pärjään pienellä. Mutta varmasti toteuttaisin haaveitani ainakin sen verran, että katselisin maailmaa.

Mua kiinnostaa tämän pallon kaikki puolikkaat siinä määrin, että mielelläni hyppäisin reppu selässä matkaan. Olisi rahaakin kulkea huolettomana sen suhteen, mistä imaisen rahat reissuun ja rahoitan vapaana taivaltamisen.

Ne nyt henkilökohtaisista haaveistani. Pyrkisin tekemään rahoilla myös jotain hyödyllistä muita ihmisiä ajatellen, muitakin kun lähipiiriäni. Jonkunlaista rahoitusta lapsien ja nuorien hyväksi, sairaiden ja kodittomien.

• Sinullahan on hienoja toiveita ja haaveita. Itse toivoisin syksyltä nopeammin valmiiksi tulevia Windows-päivytyksiä. Nyt meni muutaman päivytyksen takia aikaa noin 2 tuntia.

Hyvää loppuviikkoa ja terveyttä Teidän perheelle! :)

Sinullahan on hienoja toiveita ja haaveita. Itse toivoisin syksyltä nopeammin valmiiksi tulevia Windows-päivytyksiä. Nyt meni muutaman päivytyksen takia aikaa noin 2 tuntia.

Hyvää loppuviikkoa ja terveyttä Teidän perheelle! :)

Yym, aika tyypillisiä ehkä kuitenkin? Monet ihmiset käsittääkseni matkustaisi maailmaa ihmettelemässä ja rahoittaisi kohteita joiden sisimmässään uskoo tarvitsevan apua, nimenomaan rahallista apua ja tukea.

Nuoriin kannattaa sijoittaa, sairaita koittaa auttaa, jotta he voisivat paremmmin ja ehkä jopa parantuisivat/kuntoutuisvat ja jokaisella ihmisellä pitää olla mahdollisuus kotiin ja ruokaan, ketään ei saa asuttaa taivasalla nälissään ellei itse niin halua ja valitse. Siksi nämä kohteet.

Kiitos, samoin sinulle! :)

• J-76 kirjoitti:

Yym, aika tyypillisiä ehkä kuitenkin? Monet ihmiset käsittääkseni matkustaisi maailmaa ihmettelemässä ja rahoittaisi kohteita joiden sisimmässään uskoo tarvitsevan apua, nimenomaan rahallista apua ja tukea.

Nuoriin kannattaa sijoittaa, sairaita koittaa auttaa, jotta he voisivat paremmmin ja ehkä jopa parantuisivat/kuntoutuisvat ja jokaisella ihmisellä pitää olla mahdollisuus kotiin ja ruokaan, ketään ei saa asuttaa taivasalla nälissään ellei itse niin halua ja valitse. Siksi nämä kohteet.

Kiitos, samoin sinulle! :)

Sinähän olet altrustinen henkilö juttujesi perusteella. Et ole vain oman-navan-tuijottaja vaan näet tärkeänä muitten ihmisten tarpeet. Itse 20 ja risat ajattelin hetken, että en voi ostaa esimerkiksi televisiota itselleni, jos se ei palvele yhteistä etua. Hommasin television ja videot sen takia, että tarvitsin niitä yhdessä koulukurssissa yliopistolla. Minun piti arvostella yhden henkilön videoteos, jota varten tarvitsin henkilökohtaisen laitteen. Rahaa minulla oli niukasti viisinumeroinen summa, mutta mielestäni piti olla moraalinen muitten hyödyksi tapahtuma seuraus ostoteosta. En ajatellut ostavani tv-settiä vain omaksi hyödykseni vaan sen ostoksen piti palvella yhteistä hyvää.

Sinähän olet altrustinen henkilö juttujesi perusteella. Et ole vain oman-navan-tuijottaja vaan näet tärkeänä muitten ihmisten tarpeet. Itse 20 ja risat ajattelin hetken, että en voi ostaa esimerkiksi televisiota itselleni, jos se ei palvele yhteistä etua. Hommasin television ja videot sen takia, että tarvitsin niitä yhdessä koulukurssissa yliopistolla. Minun piti arvostella yhden henkilön videoteos, jota varten tarvitsin henkilökohtaisen laitteen. Rahaa minulla oli niukasti viisinumeroinen summa, mutta mielestäni piti olla moraalinen muitten hyödyksi tapahtuma seuraus ostoteosta. En ajatellut ostavani tv-settiä vain omaksi hyödykseni vaan sen ostoksen piti palvella yhteistä hyvää.

Itse olet! Olet joukkuepelaaja. :)

Niin no, kyllä mielelläni jaan hyviä asioita muiden kanssa ja suon muille hyvää, onnea, onnistumista ja rauhaa, vaikka kuormitunkin helposti ihmisten kanssa suhteillessa. Ja minusta saa ehkä sen kuvan, kun en sosialisoi, että olisin mörkölli joka inhoaa ihmisiä.

En inhoa ihmisiä, vaikka en aina oikeen jaksakkaan Duracel tyyppisiä vieterijäniksiä, jotka sinkoilee joka suuntaan suuna ja päänä. Viihdyn hyvin rauhallisten, seurallisten ihmisten seurassa tai sellaisien, jotka aktivoituu välillä ja taas rauhoittuukin. :)

Ehkä se täysillä läsnä oleminen maksaa sitten sen veron, että väsähtääkin ja tarvitsee paljon omaa aikaa ladatakseen akkuja.

• J-76 kirjoitti:

Itse olet! Olet joukkuepelaaja. :)

Niin no, kyllä mielelläni jaan hyviä asioita muiden kanssa ja suon muille hyvää, onnea, onnistumista ja rauhaa, vaikka kuormitunkin helposti ihmisten kanssa suhteillessa. Ja minusta saa ehkä sen kuvan, kun en sosialisoi, että olisin mörkölli joka inhoaa ihmisiä.

En inhoa ihmisiä, vaikka en aina oikeen jaksakkaan Duracel tyyppisiä vieterijäniksiä, jotka sinkoilee joka suuntaan suuna ja päänä. Viihdyn hyvin rauhallisten, seurallisten ihmisten seurassa tai sellaisien, jotka aktivoituu välillä ja taas rauhoittuukin. :)

Ehkä se täysillä läsnä oleminen maksaa sitten sen veron, että väsähtääkin ja tarvitsee paljon omaa aikaa ladatakseen akkuja.

Kiitos mietteistäsi, Ne olivat mielenkiintoisia ja ajatuksia herättäviä.

Itse lopettelen täällä tänään ja toivotan hyviä akunlataamisia sekä päivän loppuja. Itse taidan lopetella tänään kirjoittelemisen tähän, sillä kohta ryhdyn syömään ja sitten alan katsella Viaplaylta yhtä sarjaa. Hyvää keskiviikko iltaa. Törmätään toisena päivänä! :)

Kiitos mietteistäsi, Ne olivat mielenkiintoisia ja ajatuksia herättäviä.

Itse lopettelen täällä tänään ja toivotan hyviä akunlataamisia sekä päivän loppuja. Itse taidan lopetella tänään kirjoittelemisen tähän, sillä kohta ryhdyn syömään ja sitten alan katsella Viaplaylta yhtä sarjaa. Hyvää keskiviikko iltaa. Törmätään toisena päivänä! :)

Eipä kestä kiitellä. Kun kysytään, niin vastataan ( ainakin joskus ). :)

Minäkin lähden muihin puhteisiin, joten minunkin puolesta hyviä illanjatkoja. Törmätään!

• Anonyymi

Nyt pyörii bluray-halloween 2 -elokuva, kurpitsapään ensimmäinen jatko-osa, kun pitäisi miettiä mitä elokuvaa ehdottaisin kun niitä on tuhansittain, elokuvia, hellou vaan, halloween, ja popcornit paukkuu kuin kuudestilaukeava revolveri.

• Anonyymi

No lottovoitto kyllä kelpaisi.

xLiner

• Anonyymi

Kerrassaan hauska tapahtuma oli kerran kun istahdin vain jonkun tytön viereen bussissa, sitten katsoin kanssamatkustajaa, tyttöä: oletko se? Sanoi vastauksena melkein samaan ääneen että oletko se?

Aika hauska tapaaminen, vanhat kaverit tapasivat sattumalta noin :D

• Anonyymi

Ensin vähän lämmintä, myöhemmin sateita.

• Uusi työpaikka, kolutusta tai työttömyyttä; toki voi olla että kaikkea kokee syksynä. Uusi mahdollisuus vaikka mieluummin olisin tuolla nykyisessä työskennellyt. Sinkkuudessa nyt tuskin muutoksia tapahtuu ainakaan lähi-ikkunassa.

Jos oikein kunnon potin saisi niin rakennuttaisin ja ylläpitäisin miehille tarkoitetun turvakodin. Lisäksi antaisin rahaa kunnalle purkaa yksi homekoulu ja rakentaa sen tilalle uusi terveellinen vastaava.
      Rahaa saisi myös sairaanhoitopiiri jotta iltapäivystyksen tulisi toinen lääkäri. Päivystyksessä ihmiset odottaa pitkiä aikoja kun lääkärillä on myös vuodeosastoja vastuulla,

Tuossa se raha mukavasti hupenisi.

• Anonyymi

Miesten turvakotiin ei paljon rahaa menisi. Leikkimökki riittää tulijat harvassa.

• FAlTH.HOPE.LOVE

Sinullahan on mielenkiintoisia suunnitelmia, vaikka miehille tarkoitettua turvakotia en oikein ymmärrä. Kuka sellaista tarvitsee? Sairaanhoitopiirin iltapäivystykseen toinen lääkäri kuulostaa mielenkiintoiselta idealta. :)

Sinullahan on mielenkiintoisia suunnitelmia, vaikka miehille tarkoitettua turvakotia en oikein ymmärrä. Kuka sellaista tarvitsee? Sairaanhoitopiirin iltapäivystykseen toinen lääkäri kuulostaa mielenkiintoiselta idealta. :)

https://yle.fi/uutiset/3-9648111

Tuosta vähän ajatusta miesten turvakodista. En kyllä tiedä olisiko toimiva mutta ihan se ajatus siinä olisi että ehkä se madaltaisi miesten kynnystä hakea apua.

• M184 kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-9648111

Tuosta vähän ajatusta miesten turvakodista. En kyllä tiedä olisiko toimiva mutta ihan se ajatus siinä olisi että ehkä se madaltaisi miesten kynnystä hakea apua.

Tuo linkkisi tuo näkemyksellesi järjellisen valon. Sinkkuna on parempi, kun ei tarvitse mihinkään turvataloon turvautua.

• Anonyymi

Toivottavasti monen vuoden ajan haaveillun työpaikan. Mistään muusta en haaveile.

• "Mitä tekisit uusilla rahoilla?"

En kertoisi kenellekään enkä alkaisi leveilemään. Pitäisin suunnilleen kaiken itse, osan sijoittaisin ja osan käyttäisin. Jollekin hyvälle naiselle saattaisin tarjota turvakodin mutta sillekin varmaan esittäisin ihan tavista ainakin aluksi ettei kävisi ahneeksi. Joskus varmaan laittaisin erilaisiin keräyksiin, yhdistyksille ja sopvaksi katsomilleni järjestöille yms. jotain. Jotkut niukasti elävät tietämäni saattaisivat saada nimettömässä kirjeessä jotain pikku lahjoituksia välillä.

• Tuot mieleen Robin Hoodin, joka tarinoissa antoi rahaa köyhille ja Hannu Karpon! :)

• Anonyymi

Hurja Jakso, kuin vanhan Tex Willerin sarjakuvissa: Hurja Joukko, mäköverissä iltatuimaan FOX-televisiokanavalla.

Itseäni kyllä huvittaisi hoitaa ja tehdä hyvää kauniille tyttösille, niitähän on kaikkialla kaupungeissa, mutta... en osaa päättää kuka.

• Anonyymi

Suhteesta en niinkään tiedä mitään, mutta lottovoitto kuitenkin ja eurojackpotti ilman muuta, todellakin, ostosreissullehan se autokauppaan veisi ja sieltä mitä parasta alle ja matka jatkuisi, mitä ilmeisemmin sähkö Teslalla, etteivä nuo vihreät tukehtuisi hiilidioksiidiin. Sitten vaan tuulivoimalaa rakentamaan ja ekosähkön lämmössä köllötellen, kasvimaailman yrttejä haistellen ja maistellen, hirvi-,hanhipaisteja syöden.
      Vähän kalaankin ja hylkeitä ammuskellen.

• Anonyymi

Huvitaisi varmasn jotain tyttöäkin: pelaa jotain avaruuslentopeliä sellsisellla ohjaimella oikein säätelee, ja törmäileekin mutta ei haittaisi kun hauskaa lentää ja lentokonesauvalla ohjailee avaruusalustaan ei kuole jos törmäilee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      88
      1425
    2. 105
      1117
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      163
      1077
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      70
      1045
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      454
      938
    6. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      81
      836
    7. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      824
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      112
      800
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      689
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      58
      648
    Aihe