Kaikkihan sitä ollaan erilaisia, sehän on selvä.
Kaikki kuvainnollisesti poljetaan laumassa vettä ulapalla. Jos joku sairastuu, sitä jeesitän vuorotellen, että pääsee pinnalle ja jatkaa itse polkemista. Jotkut yrittää toisten päälle törkeesti, mutta ne on helppoa kiskoa takaisin ja tyrkätä sivuun, jos ei osaa käyttäytyä.
Mutta yksi porukka on ehkä inhottavin. Se joka ilman mitään erikoista syytä, ei suostu polkemaan itse. Aina löytyy joku syy itkun säestämänä, että muut kantaisi häntä... ja lähimmäisille se on kettumaisin rooli. Hän käyttää sumeilematta vaikka mitä konsteja, ettei itse tarvitsisi kantaa itseään.
Kuka siinä huijaa ja ketä? Minusta tämä itsestään vastuuta ottamaton huijaa itseään ja muita. Ennenpitkää vaan kukaan ei suostu kantamaan...hukkuu muuten itse...
Erilsisia ihmisiä..
76
<50
Vastaukset 76
- Anonyymi
Asia selvä, vaikka olikin vähän epäselvää polkemista.
Saako olla erimieltä?
No vaikka ei saisi, niin olen silti.
Minusta näet ihmisolennon kyvyt eivät riitä erilaistumiseen. Tämä on valitettava huomio.
(reps)- Anonyymi
Pistoolinainen on yhdys-sana.... joku sotilaspoliisinainen on myöskin yh-dys sana.
Disse kirjoitti:
Lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoali-upseerioppilaskin on yhdyssana
Siinä ei ole muuten sitä väliviivaa vaan kaikki kirjoitetaan yhteen: Guinness World Records mainitseel taivuttamattoman yhdyssanajättiläisen - lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas (61 kirjainta). Lisäksi biologiassa tutkittaessa proteiininäytteitä yksi yleisesti käytetty proteiinien erottelumenetelmä on nimeltään natriumdodekyylisulfaattipolyakryyliamidigeelielektroforeesi (60 kirjainta).
Kiitos hienon sanan tänne laittamisesta - lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas - tosi hieno sana. Hyvä Suomi, kun päästy Guinnessin ennätyksiin kielen. Kaksoisvoitto Suomelle sanojen pituudessa!
Mitäs päivään kuuluu?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Siinä ei ole muuten sitä väliviivaa vaan kaikki kirjoitetaan yhteen: Guinness World Records mainitseel taivuttamattoman yhdyssanajättiläisen - lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas (61 kirjainta). Lisäksi biologiassa tutkittaessa proteiininäytteitä yksi yleisesti käytetty proteiinien erottelumenetelmä on nimeltään natriumdodekyylisulfaattipolyakryyliamidigeelielektroforeesi (60 kirjainta).
Kiitos hienon sanan tänne laittamisesta - lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas - tosi hieno sana. Hyvä Suomi, kun päästy Guinnessin ennätyksiin kielen. Kaksoisvoitto Suomelle sanojen pituudessa!
Mitäs päivään kuuluu?Katsoin, että rivi loppuu, niin siksi se oli siinä se väliviiva... tää on näitä suoli24;n mokia... en ota siitä vastuuta. P.ska sivusto.
Vein muksut erikseen kouluun ja toisen hain jo kotia. Kahdelta meen hakee toisen ja meen sen kanssa sit yhteen palsuun.
Välissä kerkesin ajaa viimeisempiä moottoripyöräajoja. Vajaan sata kilsaa kävin vinguttamassa. 😀Disse kirjoitti:
Katsoin, että rivi loppuu, niin siksi se oli siinä se väliviiva... tää on näitä suoli24;n mokia... en ota siitä vastuuta. P.ska sivusto.
Vein muksut erikseen kouluun ja toisen hain jo kotia. Kahdelta meen hakee toisen ja meen sen kanssa sit yhteen palsuun.
Välissä kerkesin ajaa viimeisempiä moottoripyöräajoja. Vajaan sata kilsaa kävin vinguttamassa. 😀Hyviä moottoripyöräajoja, sillä sää lämpenee sopivasti moottoripyörälläcruisailuun. Lähes 20 astetta on laajalti Etelä- ja Keski-Suomessa. Monena päivänä myös aurinko paistelee nyt viikon sisällä. Nauti moottoripyöräilystä vielä kuin voit.
Itse leikkailen viimeistä kertaa tänään tai huomenna Faijan nurmikkoa. Tunti menee siinä hommassa. Torstaina palaan takaisin Joensuuhun.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Hyviä moottoripyöräajoja, sillä sää lämpenee sopivasti moottoripyörälläcruisailuun. Lähes 20 astetta on laajalti Etelä- ja Keski-Suomessa. Monena päivänä myös aurinko paistelee nyt viikon sisällä. Nauti moottoripyöräilystä vielä kuin voit.
Itse leikkailen viimeistä kertaa tänään tai huomenna Faijan nurmikkoa. Tunti menee siinä hommassa. Torstaina palaan takaisin Joensuuhun.No pitää nyt vielä hurjastella kun on kelejä....😎
Palaillaan...
- Anonyymi
Eli itkeminen on mielestäsi pahempi kuin toisten päälle polkeminen? Mielenkiintoinen järjestys...
Selkeämpää.... kusipäät voi raakata helkattiin, mutta vinkujan vuoksi voi joutua itse hapoille, tai hukkua itsekin...
- Anonyymi
Si Vic Pacem - Parabellum, on myöskin pistooli 9mm sama kuin Luger sama ase :D
- Anonyymi
"Ennenpitkää vaan kukaan ei suostu kantamaan...hukkuu muuten itse..."
Joo. Voi tuon nähdä laajemmassakin kuvassa. Lauma loisijoita kaataa koko yhteiskunnan... 😏
xLinerNiinpä...
Nykyään jo penskasta asti opetetaan, ettei tartte tehdä itsensä eteen mitään, jos vähänkin ahistaa..
Tuokin voi olla ja onkin ehkä monen asian summa, miksi joku on saamaton ja odottaa muiden tekevän puolesta. Toisilla on syynä röyhkeys, laiskuus, ylimielisyys, (ehkä kaikki on aina puolesta tehty ja näin ei olla opittu itse tekemään mitään asioiden eteen). Toisilla syy voi olla punaisen langan hukkuminen ja avuttomuus henkisen ja/tai fyysisen trauman vuoksi. Eli seurausta jostain lamaannuttavasta.
Pitää muistaa myös, että ihmisillä on erilaisia psyykkisiä heikkouksia ja vahvuuksia, älynlahjoja.Silti, jos spua tarjotaan, se ei tarkoita, että koko elämä pitäisi puolesta tehdä.
Sitten jos ei jaksa, on onneksi ihan mestoja missä ammattilaiset laittaa kuntoon. Tosin sielläkin joutuis jotain itse tekemään...
Ja kynnys mennä on tosi kova..Disse kirjoitti:
Silti, jos spua tarjotaan, se ei tarkoita, että koko elämä pitäisi puolesta tehdä.
Sitten jos ei jaksa, on onneksi ihan mestoja missä ammattilaiset laittaa kuntoon. Tosin sielläkin joutuis jotain itse tekemään...
Ja kynnys mennä on tosi kova..Se itsepintaisesti laiskojen ja viitsimättömien porukka pitäisi saada ottamaan itsestään vastuuta, mutta yhteiskunnassa missä käytännössä on helppoa jäädä muiden autettavaksi ja elätettäväksi ei ole tarpeeksi liikkeelle laittavaa voimaa.
Aina on joku väylä miten kiertää vastuu, jos on näppärä vastuuta pakoilemaan. Tässä maassa se on tehty naurettavan helpoksi jopa.
Pitäisi kaiketi tiukentaa otetta ja velvoittaa enemmän.J-76 kirjoitti:
Se itsepintaisesti laiskojen ja viitsimättömien porukka pitäisi saada ottamaan itsestään vastuuta, mutta yhteiskunnassa missä käytännössä on helppoa jäädä muiden autettavaksi ja elätettäväksi ei ole tarpeeksi liikkeelle laittavaa voimaa.
Aina on joku väylä miten kiertää vastuu, jos on näppärä vastuuta pakoilemaan. Tässä maassa se on tehty naurettavan helpoksi jopa.
Pitäisi kaiketi tiukentaa otetta ja velvoittaa enemmän.Viime vuonna kuultua, että TET-jaksoilla koetaan jopa burnoutteja, kun joutuu ihan oikeesti osallistumaan ja tekemään töitä! Siis yläasteella olevien TET-jaksoilla. Oikeesti?? :D
Mitä se jo kertoo touhusta, jos niin nuoret huuta käytävällä, ettei mulla ole aikaa opiskella (vaan lojuu kännykkä kädessä koulun sohvalla) ja TET-jaksolla itketään aitoja kyyneliä, kun ei se työ tapahdukkaan vaan nappia painamalla ja kännykkää selaamalla.
Jälkikavulle vaan enemmän vastuuta jo kotona kotihommista ja koulussa ne märisevät ja rähisevät pennut pitäisi saada osallistumaan opiskeluun, vaikka jakamalla kesälomiksi jatkokoulua, jos ei suoruiuduta samaan aikaan kun muutkin.
Lomat pois, jos ei koulu maita.J-76 kirjoitti:
Viime vuonna kuultua, että TET-jaksoilla koetaan jopa burnoutteja, kun joutuu ihan oikeesti osallistumaan ja tekemään töitä! Siis yläasteella olevien TET-jaksoilla. Oikeesti?? :D
Mitä se jo kertoo touhusta, jos niin nuoret huuta käytävällä, ettei mulla ole aikaa opiskella (vaan lojuu kännykkä kädessä koulun sohvalla) ja TET-jaksolla itketään aitoja kyyneliä, kun ei se työ tapahdukkaan vaan nappia painamalla ja kännykkää selaamalla.
Jälkikavulle vaan enemmän vastuuta jo kotona kotihommista ja koulussa ne märisevät ja rähisevät pennut pitäisi saada osallistumaan opiskeluun, vaikka jakamalla kesälomiksi jatkokoulua, jos ei suoruiuduta samaan aikaan kun muutkin.
Lomat pois, jos ei koulu maita.Oikeinkirjoitustaidostakaan ei ole mitään iloa, jos ei työt maita. :)
J-76 kirjoitti:
Viime vuonna kuultua, että TET-jaksoilla koetaan jopa burnoutteja, kun joutuu ihan oikeesti osallistumaan ja tekemään töitä! Siis yläasteella olevien TET-jaksoilla. Oikeesti?? :D
Lomat pois, jos ei koulu maita.J-76: " rähisevät pennut pitäisi saada osallistumaan opiskeluun, vaikka jakamalla kesälomiksi jatkokoulua, jos ei suoruiuduta samaan aikaan kun muutkin.
Lomat pois, jos ei koulu maita."
Tuossa vaan esteenä se, että opettajilla sovitut kesälomat - kuka lapsia kesällä sitten opettaisi? Muuten hyvä idea minusta.
Mitenkä tällä viikolla siellä oikein menee?J-76 kirjoitti:
Lomat pois, jos ei koulu maita.No pikkuisen tosiaan vaikka missä annetaan liikaa siimaa minustakin.
Onhan se hyvä, että voi valita paljon mitä tekee, mutta sitten pitäis kanssa tehdä, eikä oikeasti vaan murpattaa.
Mutta jotkut on kyllä luonteeltaan niiiiiiiin vaikeita liuvareita. 😤FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
J-76: " rähisevät pennut pitäisi saada osallistumaan opiskeluun, vaikka jakamalla kesälomiksi jatkokoulua, jos ei suoruiuduta samaan aikaan kun muutkin.
Lomat pois, jos ei koulu maita."
Tuossa vaan esteenä se, että opettajilla sovitut kesälomat - kuka lapsia kesällä sitten opettaisi? Muuten hyvä idea minusta.
Mitenkä tällä viikolla siellä oikein menee?Kaiketi niitä työttömiä ja/tai innokkaita kesätyöntekijä opettajiakin löytyisi preppaamaan näitä joita ei huvita opiskella silloin, kun aika on. :)
Ehdotkin suoritetaan kesällä, niin siinähän ne samsssa menee nämä lorvikataritkin.J-76 kirjoitti:
Kaiketi niitä työttömiä ja/tai innokkaita kesätyöntekijä opettajiakin löytyisi preppaamaan näitä joita ei huvita opiskella silloin, kun aika on. :)
Ehdotkin suoritetaan kesällä, niin siinähän ne samsssa menee nämä lorvikataritkin.Niin ja ihan jees menee muuten, mutta poskiontelontulehdus särettää ylähammasta. Kävellessä sattuu tärinä ja pää välillä särkee normaalia useammin. Aiheuttaa väsymistä ja ärtymystä. :)
Disse kirjoitti:
No pikkuisen tosiaan vaikka missä annetaan liikaa siimaa minustakin.
Onhan se hyvä, että voi valita paljon mitä tekee, mutta sitten pitäis kanssa tehdä, eikä oikeasti vaan murpattaa.
Mutta jotkut on kyllä luonteeltaan niiiiiiiin vaikeita liuvareita. 😤Juu, nykyäajan lapsilla on paljon kaikenlaista vaihtoehtoista ja enemmän vallinnanvaraa. Pitäisi osata olla iloinen siitä. Tulisvat kokeilemaan 80-luvun koulua saati sitä vanhempaa oppikoulua. :D
Voisi naamat venähtää nykyajan kasvateilla. Jumalauta mitä puurtamista.J-76 kirjoitti:
Juu, nykyäajan lapsilla on paljon kaikenlaista vaihtoehtoista ja enemmän vallinnanvaraa. Pitäisi osata olla iloinen siitä. Tulisvat kokeilemaan 80-luvun koulua saati sitä vanhempaa oppikoulua. :D
Voisi naamat venähtää nykyajan kasvateilla. Jumalauta mitä puurtamista.No nykyään on paljon monenlaista haastetta, että itse oon tyytyväinen kun selvisin jo kouluajoista. :oD
J-76 kirjoitti:
Kaiketi niitä työttömiä ja/tai innokkaita kesätyöntekijä opettajiakin löytyisi preppaamaan näitä joita ei huvita opiskella silloin, kun aika on. :)
Ehdotkin suoritetaan kesällä, niin siinähän ne samsssa menee nämä lorvikataritkin.J-76: "Kaiketi niitä työttömiä ja/tai innokkaita kesätyöntekijä opettajiakin löytyisi preppaamaan näitä joita ei huvita opiskella silloin, kun aika on. :) Ehdotkin suoritetaan kesällä, niin siinähän ne samsssa menee nämä lorvikataritkin."
En usko, että kesäksi löytyy opettajia kovinkaan vapaaehtoisesti. Minulla molemmat vanhemmat ovat olleet opettajia ja nauttineet pitkästä kesälomasta. Isä oli kyllä viimeiset 10 vuotta opettajaurallaan kyllä rehtori ja osan kesän töissä.
Kerran isäni luokalle sattui sellainen pinnari, jolla oli jo ala-asteella rikosrekisteri. Oli kiertänyt kaupungissa n. 4-15 ala-astetta läpi ennen kuin pantiin isäni kouluun. Ei sellaista tyyppiä "kesälläkään" vapaaehtoisesti opeta kukaan, sillä tämä tapaus lastenkodista todella pihalla oppilaana. Harvoin hän oli koulussa, jossa olin myös minä. Taidettiin pistää jonnekin poikakotiin ja isompana vankilaan.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
J-76: "Kaiketi niitä työttömiä ja/tai innokkaita kesätyöntekijä opettajiakin löytyisi preppaamaan näitä joita ei huvita opiskella silloin, kun aika on. :) Ehdotkin suoritetaan kesällä, niin siinähän ne samsssa menee nämä lorvikataritkin."
En usko, että kesäksi löytyy opettajia kovinkaan vapaaehtoisesti. Minulla molemmat vanhemmat ovat olleet opettajia ja nauttineet pitkästä kesälomasta. Isä oli kyllä viimeiset 10 vuotta opettajaurallaan kyllä rehtori ja osan kesän töissä.
Kerran isäni luokalle sattui sellainen pinnari, jolla oli jo ala-asteella rikosrekisteri. Oli kiertänyt kaupungissa n. 4-15 ala-astetta läpi ennen kuin pantiin isäni kouluun. Ei sellaista tyyppiä "kesälläkään" vapaaehtoisesti opeta kukaan, sillä tämä tapaus lastenkodista todella pihalla oppilaana. Harvoin hän oli koulussa, jossa olin myös minä. Taidettiin pistää jonnekin poikakotiin ja isompana vankilaan.On niitä aina kesällä työtä tekeviäkin, joilla ei muuten ole töitä ympärivuotisesti. Jotkut teke kesät töitä ja löllöttelee talvet. Uskoisin, että löytyy. :)
Ne jotka on opettamassa ympärivuotisesti tuskin innokkaina onkaan, vaan juurikin ne joilla töitä ei ole jatkuvasti.
Oisko koulukoti?Disse kirjoitti:
No nykyään on paljon monenlaista haastetta, että itse oon tyytyväinen kun selvisin jo kouluajoista. :oD
Huomasin viimeisen opiskelujakson aikana, että on koulutusjärjestelmä muuttunut nopeatempoiseksi ja hyvin pitkälle itseohjautuvaksi. Jos itse ei ole aktiivinen ja tartu toimeen jää auttamattomasti jalkoihin.
Ei enää opeteta kuten meidän lapsuudessa, opettamalla opeteta tuntu tunnilta. Vaan itse pitää osata poimia lähteistä tarvittavat tiedot ja kyetä koostamaan käsitys niistä. Opettajat lähinnä vahvistaa ja varmistaa, että opiskelut etenee. Tietysti peruskoulussa vielä enemmän on opettajakin läsnä ja vielä jopa opettaa, mutta enemmän vaan menty suuntaan lapsella ja nuorella on vastuu omasta osaamisestaan ja jos et viitsi opiskella, olet auttamattomasti väliinputoaja ainesta. Sulta puuttuu tietoa ja töissä olet sitten kusessa, kun jotain oleellista jäi oppimatta ja omaksumatta.
Oikeesti ammatillisessa koulutuksessa ei opettajat enää vahdi, että kaikki tarvittava tieto on saatu. Sieltä valmistuu eritasoisia tekijöitä, joista osa on tekijöitä osa tekevinään ja tuskissaan yrittää paikkailla aukkoja mitkä jäi opiskelujen aikana ymmärtämättä tai kokonaan tiedostamatta.
Vastuuta on annettu, mutta kukaan ei vahdi että se on otettu. Minusta ongelma on siinä. On hyvä, että itse joutuu etsimään ja tutkimaan tietoa, mutta olisi nuorille erityisesti joilta puuttu elämänkokemusta erityisen tärkeää, että ne kokeneet aikuiset ja opettajat olisi rinnalla katsomassa, että se tarvittava tieto on löydetty ja omaksuttu.
Kyllä ne nuoret tukea tarvitsee, vaikka kuinka nettiä soavaatkin plärätä ja kaiken tonkia. :)
Käytännön elämää ja töitä pitää treenata, että se sujuu. Lukemalla se ei suju, tekemällä sen oppii.J-76 kirjoitti:
On niitä aina kesällä työtä tekeviäkin, joilla ei muuten ole töitä ympärivuotisesti. Jotkut teke kesät töitä ja löllöttelee talvet. Uskoisin, että löytyy. :)
Ne jotka on opettamassa ympärivuotisesti tuskin innokkaina onkaan, vaan juurikin ne joilla töitä ei ole jatkuvasti.
Oisko koulukoti?Joo varmaan se oli joku koulukoti tai poikakoti? En tiedä minne hän joutui, mutta sitten kuudennen luokan jälkeen häntä en nähnyt enää.
Mitä syksyysi kuuluu?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Joo varmaan se oli joku koulukoti tai poikakoti? En tiedä minne hän joutui, mutta sitten kuudennen luokan jälkeen häntä en nähnyt enää.
Mitä syksyysi kuuluu?Ei mitään erikoisempaa. Tavallista arkea.
https://youtu.be/x3GQkZa6kXA
Ei niin nättejä miehiä, mutta kappale on ihan nätti.J-76 kirjoitti:
Ei mitään erikoisempaa. Tavallista arkea.
https://youtu.be/x3GQkZa6kXA
Ei niin nättejä miehiä, mutta kappale on ihan nätti.Tavallista arkea täälläkin. Faijakin kaupungissa Korona jyllää, tällä hetkellä opiskelukaupungissani Joensuussa on parempi tilanne. Toivottavasti kumpikaan meistä ei siihen koskaan sairastu.
Muuten minulla ei tuo Youtube -linkki näkynyt. Siirtyi Youtube, mutta näytti mustaa ruutua ilman kuvaa ja ääntä.
Hyvät päivänjatkot!FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Tavallista arkea täälläkin. Faijakin kaupungissa Korona jyllää, tällä hetkellä opiskelukaupungissani Joensuussa on parempi tilanne. Toivottavasti kumpikaan meistä ei siihen koskaan sairastu.
Muuten minulla ei tuo Youtube -linkki näkynyt. Siirtyi Youtube, mutta näytti mustaa ruutua ilman kuvaa ja ääntä.
Hyvät päivänjatkot!No sairastuu, jos sairastuu. En ota stressiä siitä.
Uudelleen klikkaa videota, pitäisi toimia. Hyvät päivänjatkot.
- Anonyymi
Odin-kkk -ihmisten juttuun en haluaisi mennä vaikka tiedänkin noista, mutta niin Odin-ihmiset pyysivät apua KKK-ihmisiltä, mutta vastaus oli: olette liian pieni juttu emme mitään suurempaa tukea teille anna _D
- Anonyymi
Astianpesukoneen hah, minulla hajosi, kammottava pamaus tuli, vaatteiden pesukoneesta irtosi lingotessa vauhdissa se pyörä, ihmettelin että mikä hirveä pamaus tuli: sellainen lukitusruuvi, oli tärissyt se kone, murtunut poikki, liimasin ja on toiminut jo vuosia hyvin, kuin lukkosokka tavallaan, sellainen.
- Anonyymi
Ensin pistoolinainen jolla on kkk-käyntikortti taskussaan, kalloon 9mm luodin ja pistää sitten itsesi betonimyllyyn _:D
Eikun rakennusmies silikoniruutan kanssa teboilin kanta-asiakaskortti hanurissa, niin ei tartte myllyä.
- Anonyymi
Minulla on kyllä noita kkk-ihmisten käyntikortteja enkä enää katsele heidän tekemisiään, jäi vaan hyvä sanonta että katsomme sinua kaveri perään jos sattuu jotain, Texasin ihmisten juttua oli: If you mess with those people, you're playing with your life"... tarkoittaen kkk-porukkaa.
- Anonyymi
Disse miksi sinulla ei ole käteistä rahaa lainkaan?
- Anonyymi
Niin minäkin maksan kortilla jos käteinen loppuu, mutta jos ei ole sähköä ollenkaan kortit eivät toimi laikaan, olet silloin varaton ukkeli.
Aloitusjuttu: jos kaikki olisivat jotain barbie-tyttöja ja Ken-hahmoja, mitä hupia silloin elämässä olisi. - Anonyymi
Ihmisiä erilaisia kuin LEGO-palikat.
- Anonyymi
Ihmiset ovat kuin LEGO-palikoita joista voi koostaa erilaisia tuotteita hah, niin.
Partavaahto-juttu oli elokuvassa War with grandpa: partavaahdossa olikin liimaa liimautui se vaahto naamaan kiinni, sama kuin hammastahna-tuubiin laittasisi jotain muuta kuin se oikeasti on. - Anonyymi
Ajattelepa itdse Disse oletko sinä toisille valkoisille johtaville pomoille eläin vai ihminen?
"Kaikki kuvainnollisesti poljetaan laumassa vettä ulapalla. Jos joku sairastuu, sitä jeesitän vuorotellen, että pääsee pinnalle ja jatkaa itse polkemista."
itsehän tuossa taas polkaiset "ätmejä" syvemmälle pinnan alle. Sun jeesi on valikoivaa, muodostat polkijasta oman käsityksesi ja jeesaat niitä joita pidät itsesi kaltaisina parempina ihmisinä. jos joku taas näyttää siltä että se ei sun kriteereihin sovi armotta työnnät sen päätä vain lisää pinnan alle.Sulla nyt kuplii jotain mua kohtaan ja sen on jo pitkään huomannut...
En mä ketään paina veden alle, mutta enpä jää kannattelemaankaan, jos ei itse ala tehdä polkemisliikettä...
Poljeskelen itse vaikka toisiin maisemiin...Disse kirjoitti:
Sulla nyt kuplii jotain mua kohtaan ja sen on jo pitkään huomannut...
En mä ketään paina veden alle, mutta enpä jää kannattelemaankaan, jos ei itse ala tehdä polkemisliikettä...
Poljeskelen itse vaikka toisiin maisemiin...Ärsyttää vaan kun laitat aina tuollaisia avauksia joissa esiinnyt "hyvänä jätkänä" mutta joissa pyritään lisää masentamaan ennestäänkin varmaan masentuneita "ätmejä". Niissä kun aina tuo sama kaava sulla. En tiedä ajatteletko potkivasi niitä perseelle jotta parantaisivat itse elämäänsä mutta ei ne monikaan varmaan siihen kykene.
Harmaaritari kirjoitti:
Ärsyttää vaan kun laitat aina tuollaisia avauksia joissa esiinnyt "hyvänä jätkänä" mutta joissa pyritään lisää masentamaan ennestäänkin varmaan masentuneita "ätmejä". Niissä kun aina tuo sama kaava sulla. En tiedä ajatteletko potkivasi niitä perseelle jotta parantaisivat itse elämäänsä mutta ei ne monikaan varmaan siihen kykene.
Monet kykenevät kirjoittamaan täällä sitten muista kaikenlaista marinaa....
Kykenevät kyllä siihen....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Monet kykenevät kirjoittamaan täällä sitten muista kaikenlaista marinaa....
Kykenevät kyllä siihen....Oon kanssa sivusta seuraillu sun "henkisen kasvun taivalta" ja huomannut että myötätunnosta uupuu vielä aika paljon...
Anonyymi kirjoitti:
Oon kanssa sivusta seuraillu sun "henkisen kasvun taivalta" ja huomannut että myötätunnosta uupuu vielä aika paljon...
Myötätunto ja sääli on eri juttuja...
- Anonyymi
Jotkut määräävät ja heille on täysin yhdentekevää sitten mitå toiset ajattelevat, jne...
- Anonyymi
Juu on nähty mukavia ihmisiä ympärillä ja menestynyt mahtavaa aikaa se oli.
- Anonyymi
Menestyvän sakin mukana menestyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menestyvän sakin mukana menestyy
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta
Matalan profiilin porukka polkee suohon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matalan profiilin porukka polkee suohon
Eli pysyä pois huonosta aineksesta.
Kysyttävää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pysyä pois huonosta aineksesta.
Kysyttävää?Asia selvä?
Mitä muuta kysyttävää?
- Anonyymi
Kaikki siis ollaan erilaisia mutta toiset ovat vaan parempia kuin toiset. Sinä luonnollisesti itse kuulut siihen parempaan sakkiin ja jaksat haukkua muita.
- Anonyymi
Niin jotkut ajavat 3-pyörisillä, toiset 2-pyöräisilläkin kulkuneuvoilla, jotkut 18-pyöräisillä.
- Anonyymi
Ei kannata olla missöön tekemisissä hörhöjen kanssa
- Anonyymi
Pahinta mielenvikaisuutta löytäd kerkusrikospoliisin tutkijoilta :D
- Anonyymi
Noniin itse huvin tyttöjä ja muitakin ihmisiä ulkoillessani, kukaan ei sano mitään vastaan vaikka mitä sanon, yleensä yritän sanoa jotain hauskaa kanssa-eliöille :D
- Anonyymi
Suurin osa ihmisistä typeriä laumasieluja, jotka pitävät syntymäoikeutenaan kaikkea sitä minkä ovat onnistuneet itselleen ainaisella minä-minä-ulinallaan kahmimaan. Nämä ovat kuin pikkulapsia, muistan aina sen kun kerran työharjoittelussa keski-ikäinen psykologinainen itku kurkussa märisi, että kampaaja oli leikannut hiuksista sentin tai pari liikaa. Kävi mielessä, että miten tuollainen pystyy ketään todellisissa ongelmissa olevaa auttamaan, vai tuollaisiako ne keskiluokan ongelmat sitten ovat. Niinkuin nyt joku korkeampi koulutus ja keskiluokkainen lammasammatti olisi joku osoitus paremmasta ihmisyydestä. Autokauppias, työvoimavirkailija, projektipäällikkö...viheliäisiä töitä, ihmisiä tyhjää toimittamassa ja ihmisiä kiusaamassa. Ja paljon täysin moraalittomia tuotannon-ja toiminnanaloja, jotka tekevät maapallosta pikkuhiljaa elinkelvottoman helvetin, käyttävät eläimiä täysin välinearvoisesti. Ja sitten näiden työttömiksi joutuneiden keskiluokkaisten kusipäiden puolesta pitää itkeä lehtijutuissa ja tv-uutisissa, kun joutuvat pulaan näine asuntolainoineen, joilla rakenneltu täysin ylimitoiitettuja kartanoita ja muutenkin elelty täysin holtittomasti. Tuohon verrattuna syrjään jääneen vaatimaton elämä, joka on vastaava kuin suurimmalla osalla maapallon väestöstä, on palvelus koko ihmiskunnalle ja maapallolle.
- Anonyymi
Jeeees!
Eihän syrjäytyminen ole vain yksilön oma ongelma. Syrjäytynyt ja yksin itsenään elävä ihminen on täysin eri asia.
Toinen kärsii tilastaan, toinen on tyytyväinen....
Kuopion miekkamieskin oli syrjäytynyt... ja aiheutti yhden naisen kuoleman ja useille traumoja. Ja toisaalta teoista ei voi syyttää kuin tekijää...
- Anonyymi
Taas on joku oikeudenkäynti meneillään noista United Brotherhood -jutuista... olin joskus istumassa huviksi jossain järven rannalla, tuli aiheeksi vahingossa puheeksi, niin joku sanoi siinä että tuntee kyllä näitä UB-tyyppejä, mutta ei sen kummallisempaa, jutustelua.
Eikä edes kiinnostakaan kovin paljon toisten toiminnat sinänsä. Istuttiin vain hetki viettämässä aikaa silloin :) - Anonyymi
Nyt yritän keksiä kavereille ehdotelmia Halloween-elokuvaksi illan viettoon, katson muutamia itse ja ehdotan jotain, Cannibal Ferox sitä ei ehkä ainakaan, viidakkoseikkailua, mutta jotain jännittävää pitäisi keksiä.
- Anonyymi
...mutta niin huvitus tuli mieleen, joku viidakkoseikkailu, ei ollutkaan tämä elokuva Cannibal Ferox lastenohjelma kuin joku Leijonakuningas sitten, vahingossa tuli EI-lastenelokuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881425
- 1051117
- 1631077
- 701045
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä454938Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.81836Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15824- 112800
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.39689En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik58648