Joo+mutta+aika+paljon+ainakin+kulttuurilähettiläät+niitä+silmätippoja+tms.+harrastaa,+miksei+sitten+nämä+kotoisetkin+kultuuri-ihmiset+niin+voisi+tehdä?+ne+kuvatut+oireet+oli+semmoiset,+ei+ollut+pysynyt+tolpillaan,+kämppäkaveri+oli+yrittänyt+syöttää+ei+lusikka+pysynyt+kädessä+jne.++Yksi+tuttu+oli+kerran+ilmeisesti+saanut+tipat+lasiin,+sanoi+että+juurikin+oli+mennyt+ihan+hervottomaksi,+ihan+kaikki+lihasvoima+&+kontrolli+oli+kadonnut+ja+en+minä+ainakaan+ole+koskaan+tainnut+niin+kännissä+olla+että+ei+joku+lusikka+pysyisi+kädessä,+siitä+tuli+epäilys.
Tjoo,+siinähän+se+asiantuntija+taas.+Etkö+itse+huomaa+miten+kaavamaisesti+teet+näitä+"parempien"+ihmisten+avauksia?+Ei+ole+nimittäin+likikään+eka+kerta+kun+sulla+on+taas+ollut+pähkäilyssä+muiden+palstalaisten+huonommat+mielipiteet."Jotenkin+kun+taas+katsellut+näitä+palstan+kirjoituksia,+tulee+mieleen,+että+taitaa+aikamonella+olla+aika+vääristynyt+kuva+sosiaalisista+lainalaisuuksista?Se+miten+muut+ihmiset+suhtautuu+siis+tietyllä+käyttäytyvään+ihmiseen....Mistä+kummasta+voi+tulla+joillekin+mielikuva,+että+joku+mukavasti+ja+miellyttävästi+muihin+ihmisiin+suhtautuva+saisi+jotenkin+huonoa+kohtelua+tai+ei+olisi+jossain+yhteisössä+jotenkin+pidetty+ihminen?+Tai+vaikka+toisen+ihmisen+mielestä...."Sinäkin+varmaan+itse+itsesi+koet+tuollaiseksi+miellyttävästi+käyttäytyväksi?+vaikka+oikeastihan+pyrit+lyttäämään+toisia+niin+kuin+tässäkin+avauksessa+ja+se+sun+miellyttävästi+käyttäytyvä+usein+on+mielistelevästi+käyttäytyvä,+täällä+palstalla+ainakin+toistuvasti+mielistelet+palstan+naisia+ja+samaan+aikaan+mollaat+"ätmejä",+ne+kun+ei+tiedä+mistään+mitään+ja+tämän+käsityksesi+tueksi+sitten+väännät+tällaisia+avauksia+joissa+pyrit+osoittamaan+oman+paremmuutesi+ja+joita+tiedät+palstakamunaisten+komppaavan.+Pitäisi+kuitenkin+muistaa+että+tämä+on+vapaa+foorumi+jossa+itsekukin+saa+olla+ihan+mitä+mieltä+itse+haluaa,+jokainen+mielipide+on+ihan+yhtä+oikeutettu,+muiden+ei+vain+ole+pakko+olla+samaa+mieltä+ja+tottakai+sitten+voidaan+muiden+toimesta+tuomita+jos+ihan+törkeäksi+menee.