Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+että+et+arvota+paremmuusjärjestykseen+mutta+kuitenkin+vähän.
19.02.2017 14:33
Kuin+myös+(siis+jos+tämä+on+totta)+olenkin+aina+ollut+sitä+mieltä,+että+ihmisen+pitää+saada+elää+rakastamansa+ihmisen+kanssa+:)
18.02.2017 21:33
No+älä+anna+sen+haitata+omaa+tietäsi.+Olen+kyllä+huomannut+tuon+asian+itsekkin+tavallaan+jos+sen+vähän+karkeasti+kiteyttää+,+niin+ensin+olisi+pitänyt+ryssiä+kaikki+ja+herätä,+eli+se,+että+olet+elämäsi+elännyt+hyvin+ja+kunniallisesti+kirkkoon+kuuluvan+uskovaisena+ei+paina+heidän+kokeman+rinnalla+mitään.
Heidän+mielestään+pyrkimys+yleiseen+hyvään+on+jo+no,+vähintään+paheksuttavaa.
Itse+en+anna+sen+häiritä+koska+olen+elänyt+hyvän+elän,+olen+hoitanut+velvollisuuteeni++ja+kukaanhan+ei+koskaan+voi+olla+ihan+varma+siitä+lopullisesta+tuomiosta+mutta+yrittänyt+ainakin+olen.
18.02.2017 21:06
Mitään+tuollaisia+vainoja+ei+ole+näköpiirissä+jos+niin+ajattelee+niin+ehkä+on+tullut+käytyä+liikaa+jossain+herätysliikkeessa+tai+muussa+laitalahkossa.+Kannattaa+siis+miettiä+hetki+ennen+sitä+foliohatun+vetämistä+päähän,+uhkia+voi+nähdä+melkeen+missä+vain+jos+oikein+tikulla+kaivaa.
Todellisessa+suomessa+kristityllä+joka+noudattaa+maallista+lakia+niin+,+hei,+ihan+oikeasti+varmaan+parhaasta+päästä+oltavat.+Kuka+sinuakin+uhkaisi,+ne+kirkon+liberaali,+nimikristityt+vai+joku+herätysliike,+ei,+sellaista+ei+suomessa+tapahdu.
18.02.2017 20:38
Ei+muuta+kuin+osoitat+sen+kohdan+missä+valehtelen+;)
18.02.2017 20:14
Joo+näin+se+on.+Jokainen+aika+kuten+tämäkin+vaatii+ne+esitaistelijat.+Nyt+paljon+parjatut+liberaalit+ja+nimikristityt+olivat+tämän+asian+puolella+mutta+lohdutuksen+sanoina+fundamenttalisteille,+emme+me+mitenkään+pelkästään+homojen+tai+lesbojen+asiaa+aja+vaan+ihan+kaikkien+syrjittyjien+ja+potkittujien.
Me+olemme+aika+pitkälle+se+"sama+sakki"+jotka++menimme+naistenkin+tueksi+kun+he+oikeuksistaan+kamppailivat+ja+ihan+ihan+uskallan+sanoa,+että+sama+linja+pitää+yhä+edelleen.+Me+kaikesta+teidän+arvosteluistanne+huolimatta+olemme+se+joukko+joka+aina+menee+sen+heikoimman+avuksi.+Joten+meitä+ei+pelota+mitkään+maailmanlopun+maalailut+vaikka+kuinka+väritätte+.+Me+olemme+se+"rupuinen+sakki"+jotka+oikeasti+pyhäkouluissa+omaksuimme+ne+Jeesuksen+opetukset+ja+esimerkit.
18.02.2017 19:44
Sinänsä+nämä+konservatiivien+ja+fundamenttalistien+jutut+on+aika+hassuja+kun+ne+oikeesti+kuvittelee,+että+kykenevät+"uhkailemaan"+jollain+no+ollaan+armollisia+max+300+000+jäsentä++jotain+kansankirkkoa+jossa+miljoona+jäsenistö+???
Tokihan+siellä+sitten+on+ns.+päättäjä+paikoilla+näitä+änkyröitä+mutta+mitä+luulette+noin+loppupeleissä+montako+suoraselkäistä+eroa+tullaan+kirkonviroista+näkemään+kun+vs.+on+se+varma+palkkapussi+,+no+uskallan+heittää+tähän,+että+mahtuu+viiteen.+Toki+aina+voi+olla+niin+suoraselkäisiä+ja+periaatteen+ihmisiä+ja+ropsit+heille+siitä+mutta+mitään+tuon+suurempaa+ei+tulla+näkemään.
Se,+että+konservatiivit+ja+fundamenttalistit+nyt+viimeisenä+keinona+odottavat,+että+kansan+kirkkomme+laittaa+seksuaalivähemmistö+parit+ikäänkuin+kyykyyn,+no+sitä+ei+vaan+tulla+näkemään.
Ja+tuota+ei+puolla+oma+näkemykseni+vaan+nimenomaan+kirkon+oma+toiminta.
18.02.2017 19:15
Niin+Rizzo+varmaan+no+eikös+hänkin+ole+yksinhuoltaja+eli+se+siitä+Aidosta+Avioliitosta+.
18.02.2017 19:06
No+tuohan+on+ihan+asiaa.+Siis+kirkkohan+saa+tietenkin+asian+itse+päättää+mutta+on+todellakin+väärin,+että+näitten+ihmisten+pitäisi+kerjätä+ikäänkuin+hattu+kourassa+sitä+vihkimistä.
18.02.2017 19:03
Piti+lukea+"ei+tuon+elämä+tuhoudu+"+
Joku+saamarin+kirjotusjuttu+minkä+poika+asentanu+tänne+pihaton+koneelle+mitä+ei+osaa+käpy+käyttää+:d
18.02.2017 19:01
Ei+elämä+ei+tuhoudu.+Olen+tiennyt+sen+kauan+mutta+muuttuko+asiat+sillä,+että+olevinaan+uskovaisten+joukko+sitten+niiden+päälle+yökkäilee?
18.02.2017 18:59
Niin+ja+mikä+on+pointti+?+Vaikka+kirkosta+lähtisi+200+000+konservatiivia+se+kestää+sen+mutta+sitä+se+ei+kestä,+että+ns.+liberaalit+ja+nimikristityt+alkavat+eromaan+;)
18.02.2017 18:51
<Nyt+kun+homoudesta+on+tehty+muoti-ilmiö+niin+kummasti+on+näiden+ei-heteroseksuaalien+prosenttiosuus+lähtenyt+nousemaan>
Mistä+tuollainen+tilasto+on+peräisin+?
18.02.2017 18:12
En+yhtään+osaa+sanoa+kirkosta+kun+en+ole+siihen+sillai+tutustunut.+Toisaalta+kirkkoa+ja+Patmosta+ei+voi+verrata++jälkimmäinenhän+on+vain+säätiö.
18.02.2017 18:00
Niin+kyllä+tuossa+taisi+tulla+ne+aa-liikkeen+kulmakivet+katsottua.+Ja+sanotaan+nyt+näin,+etten+suinkaan+vastusta+sitä+jos+joku+nainen+haluaa+olla+kotona+lasten+kanssa.+Omakin+vaimo+oli+muutaman+vuoden+kunnes+sitten+halusi+itse+mennä+töihin+ja+totta+kait+laskettiin+myös+,+että+kannattaako+se+taloudellisesti.
Pahin+moka+tuossa+on+se,+että+kyseinen+"opus"+on+juurikin+naista+alistava.
18.02.2017 17:54
Kovin+tuntui+viime+vuonna+olevan+vaivalloista+mutta+ymmärtäähän+sen+jos+suurinosa+puulaakin+tuotosta+menee+palkkoihin+ja+muihin+kustannuksiin+niin+ei+sitä+kauheen+auliisti+näyttele.
18.02.2017 17:42
Laita+sinä+kun+on+olet+noin+varma.
18.02.2017 17:11
No+jos+olet+noin+varma+niin+laita+sitten+lista+siitä+mikä+johtuu+mistäkin+.
18.02.2017 17:06
Niin,+kaikki.+Tiedän+tässä+ihan+naapurustossakin+parikin+isoa+taloa+jossa+kävi+niin,+että+kaatui+isä+ja+pojat,+kaikilla+noilla+jo+vaimot+ja+perheet,+silti+pärjäsivät,+eikä+lapset+kasvaneet+mitenkään+kieroon+ja+tuohon+aikaan+todellakin+samassa+taloudessa+elivät.
Etelä-pohjanmaalaisethan+oli+siellä+etulinjoilla+alunalkaenkin+ja+tietenkin+lopuksi+sitten+kaikki+lopullisessa+lihamyllyssä.+Kannattaa+lukea+sotahistoriaa,+en+usko,+että+mitenkään+poikkeava+tilanne,+paljonhan+silloin+miehiä+meni.+
Mitään+oikeasta+syytä+ei+siis+ole+epäillä,+että+lapsi+tarvisi+varsinaisesti+mallia+sukupuoleensa+tai+siihen+miksi+sitten+tulee.+Kerron+tällaisena+juttuna+;)+kuinka+jo+alaluokilla+koulussa+ymmärsin+hyvin+selkeästi+sen,+että+olen+kiinnostunut+tytöistä+vaikka+olin+leskimummoni+kasvattama.+Oma+isäni+lähes+rappio+alkoholisti+väkivaltainen+hullu+joka+sitten+kyllä+kuoleman+kolkuttaessa+hurahti+helluntailaiseksi+mutta+jokainen+nyt+ymmärtää,+ettei+tuosta+kamalasti+miehenmalliksi+ole.
18.02.2017 17:01
Jos+alkaa+vetämään+linjaa+jossa+kaikki+maailmanmullistukset+nälänhädät+ja+luonnon+
katastrofit+ovat+merkkejä+lopusta+niin+käsite+on+todella+laaja,+se+on+niin+lajaa,+että+voi+väittää+mistä+tahansa+maailmanmullistuksesta+sen+olevan+merkki+ja+tuo+on+juurikin+se+ongelma.+
Ensimmäiset+mullistukset+on+koettu+jo+silloin+kun+dinosaurukset+kuolivat,+kuuluiko+sekin+tähän+samaan+tai+kaikki+se+jälkeen+tapahtuneet+?
18.02.2017 16:46
144 / 179