Miten on jatkuuko elämä ?

uskossa.oleva

Palsta on pelkkien pervertikkojen hallinnassa. Olen täällä käynnyt välillä katsossa josko täältä löytyisi mielenkiintoisia uskonnollisia aiheita mutta pelkkää homoseksi vääntöä on ollut ainakin se kolme kuukautta kun olen palstaa seurannut.

Itseään uskovaiseksi tituleeraavat ihmiset puhuvat palstan ateisti / homojen kanssa homoseksistä. Herran Jumala sentään vaikkei Jumalan nimeä saisi turhaan lausua mutta sairastahan tuollainen jo on.

Room.2:1 Sen tähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.

1. Kor.4:5. Älkää sen tähden lausuko mitään

4

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkää.tuomitko

Sinähän sopivan kohdan löysit Raamatusta. Siinä apostoli Paavali myöntää olevansa homoseksuaali.

• Jaaha nyt sitten koko elämä tuhoutuu kun suomi24 keskustelu palstoilla on homoja.

• Ei elämä ei tuhoudu. Olen tiennyt sen kauan mutta muuttuko asiat sillä, että olevinaan uskovaisten joukko sitten niiden päälle yökkäilee?

• nähty.on kirjoitti:

Ei elämä ei tuhoudu. Olen tiennyt sen kauan mutta muuttuko asiat sillä, että olevinaan uskovaisten joukko sitten niiden päälle yökkäilee?

Piti lukea "ei tuon elämä tuhoudu "

Joku saamarin kirjotusjuttu minkä poika asentanu tänne pihaton koneelle mitä ei osaa käpy käyttää :d

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      236
      10083
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      126
      6831
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6374
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      81
      4966
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4590
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      3874
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3314
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3145
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3138
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3053
    Aihe