Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

3577

  1. Niin+kaikenlaista+turhaahan+on+,+mitä+vimmatusti+yrittää+tavoitella.+Enkä+puhu+nyt+mistään+kauneusleikkauksista,+ihan+yhtä+hyvin+se+voi+olla+vaikka+sitä,+että+pitää+pärjätä+ihan+hemmetin+hyvin.Enkä+sano+sitäkään,+että+oikeassahan+tuo+mummo+oli+kun+minuun+työnteon+opetti,+et+kivahan+se+on+tässä+nyt+istua+ja+katsella+ns.+omia+saavutuksia+mutta+toistaalta+eihän+täältä+mukaansa+mitään++saa+muuta+kuin+korkeintaan+muistot.+Kun+joskus+kymmen+vuotiaana+katsoi+meidänkin+kylän+ukkoja+jotka+noin+kuusikymppisiä,+niin+ne+tuntuivat+ikälopuilta+ja+kas+kummaa+kohta+alkaa+olla+siellä+itse+:)+Elämän+aarre+lienee+se,+että+elä+tässä+hetkessä,+voi+olla+,+että+se+on+sinun+viimeinen.+Eikä+liity+uskontoonkaan+vaan+ylipäätänsä+siihen,+että+ihmiset+edes+joskus+oivaltaisivat+sen,+että+hitto+mun+esi-isät+keksi+alkaa+tekemään+tulta+ja+tässä+mä+olen,+ja+kaikki+on+hyvin+hoidettu.+Väittäisin+et+kyllä+tuolla+sitten+kelpaa+mennä+vaikka+portinvahtijan+eteen.
  2. Eli+jos+paastota+haluaa+ja+todellisia+kokemuksia+niin+sinne+vaan.+Maailman+köyhimpiin+kolkkiin,+siellä+niitä+kokemuksia+sitten+tulee,+tuon+voin+kyllä+luvata.Kaikki+noista+eivät+ehkä+ole+mitään+kauhean+mukavia+ja+yleviä.