Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+kaikenlaista+turhaahan+on+,+mitä+vimmatusti+yrittää+tavoitella.+Enkä+puhu+nyt+mistään+kauneusleikkauksista,+ihan+yhtä+hyvin+se+voi+olla+vaikka+sitä,+että+pitää+pärjätä+ihan+hemmetin+hyvin.
Enkä+sano+sitäkään,+että+oikeassahan+tuo+mummo+oli+kun+minuun+työnteon+opetti,+et+kivahan+se+on+tässä+nyt+istua+ja+katsella+ns.+omia+saavutuksia+mutta+toistaalta+eihän+täältä+mukaansa+mitään++saa+muuta+kuin+korkeintaan+muistot.+Kun+joskus+kymmen+vuotiaana+katsoi+meidänkin+kylän+ukkoja+jotka+noin+kuusikymppisiä,+niin+ne+tuntuivat+ikälopuilta+ja+kas+kummaa+kohta+alkaa+olla+siellä+itse+:)+
Elämän+aarre+lienee+se,+että+elä+tässä+hetkessä,+voi+olla+,+että+se+on+sinun+viimeinen.+
Eikä+liity+uskontoonkaan+vaan+ylipäätänsä+siihen,+että+ihmiset+edes+joskus+oivaltaisivat+sen,+että+hitto+mun+esi-isät+keksi+alkaa+tekemään+tulta+ja+tässä+mä+olen,+ja+kaikki+on+hyvin+hoidettu.+Väittäisin+et+kyllä+tuolla+sitten+kelpaa+mennä+vaikka+portinvahtijan+eteen.
30.03.2018 18:25
Toki,+ihan+yhtä+luotettavaa+kuin+se,+et+katton+tästä+ikkunasta+ja+sanon,+et+meitin+ylämaan+karjan+sonnit+ne+tuolla+lentelöö.+
Jos+nyt+oikein+viedään+tämä+asteelle+mitä+en+nyt+ihan+toivoisi,+niin+eikö+tuolla+logiikalla+olisi+sitten+jo+haudattu+ihminen+kammennut+itseään+ylös+?+Vai+niinku+kuoleeko+ne+ikäänkuin+toiseen+kertaan+sitten+tukehtumalla,+kolmisen+kuutiota+naamansa+päällä+?
Ja+no+myönnän+tuo+oli+ilkeetä+mutta+niin+on+hänenkin+juttu.+Tavallaan+tuo+jättää+ikäänkuin+auki+sen,+että+kuollut+ihminen+olisikin+elossa,+ehkä,+sitten+kuitenkin....
Kehotan+siis+ihan+oikeasti+miettimään+näitä+kaikenmaailman+saarnajien+sanomisia+ja+muita+ihmettelyjä+joita+olevinaan+todisteiksi+vedetään+jotka+eivät+oikeasti+täytä+todisteen+kriiteeriä.
30.03.2018 18:12
Ei+siinä+ole+myymisestä+kyse,+vaan+esimerkiksi+ihmisinä+olemme+vastuussa+myös+niistä+joita+on+kristinuskoon+nimeen+tapettu.+Ei+siis+vaan+hyvistä+teoista.
Asia+joka+yleensä+näiltä+paaston+vonkaajilta+tyystin+unohtuu,+toisekseen+paasto+ei+oikeastaan+kuulukkaan+kristityille+mutta+kunhan+nyt+jotain+jutun+juurta+noistakin+saadaan.+Mistä+tahansa+asiasta+melkeenpä+voidaan+tehdä+joku+vastaava.+Jos+oikein+Raamattua+luetaan+niin+ihmisten+raiskaaminenkin+oli+no+jos+nyt+ei+ihan+kannustettu+siis,+mut+ihan+ok.+
Jotain+filtteriä+siis+pitäisi+käyttää+jos+lukee+tavallaan+"kertomusta"+joka+on+kirjoitettu+tuhansia+vuosia+sitten+ja+sitten+vielä+se,+ettei+kaikki+ole+saman+kirjoittajan+kynästä.
30.03.2018 16:52
No+välttämättä+sen+ei+tarvitse+olla+toistettavissa+mutta+jokin+faktahan+täytyy+löytyä+sille,+että+vaikka+joku+ihminen+herää+ihan+oikeasti+kuolleista+tuntien+jälkeen+siitä+kun+on+kliinisesti+todettu+kuolleeksi.
30.03.2018 16:28
Juurikin+näin,+eli+niitä+luotettavia+todistajia+ei+ole.+Jos+nyt+ajatellaan,+että+tuollainen+tapahtuisi+niin+juurikin+kaikki+maailman+tieteentekijät+jonottaisi+tuon+ihmisen+juttusille,+ihan+riippumatta+uskonnosta+tai+sen+puuttumisesta.+
Jo+ihan+pelkästään+sen+takia,+että+ihminen+on+utelias+ja+älykäs.+Siksi+olemme+vissiin+yhä+täällä.
30.03.2018 16:26
Saatat+olla+jäljillä+koska+ihan+näin+tavallisena+kristillisyyteen+kasvatetulla+miehellä+joka+jossain+ala-asteella+"ymmärsi"+olevansa+hetero+niin+ei+tulisi+edes+mieleen+miettiä+joidenkin+"homojen+hikisiä+yhtymisiä"+Johan+tuon+nyt+sanoo+perkele+järkikin,+ei+heterot+mieti+tuollaisia,+juuri+siksi+olen+hetero.+
Joskus+olenkin+sitä+kysynyt,+että+käyttävätkö+homot+ja+lesbot+aikaansa+miettien+heteroiden+yhtymisiä?+
Ja+synnistähän+tai+synnintunnosta+tuossa+ei+ole+kyse+koska+itse+sitten+tehdään+vaikka+mitä+mutta+koko+tuokin+aika+vissiin+vaan+mietitään+"onneksi+en+ole+kuitenkaan+homo"
30.03.2018 16:02
Voi+ei,+sitten+ollenkaan.+Jos+kuvittelee+olevansa+minua+parempi+,+niin+kaikin+mokomin+sen+hänelle+suon,+kun+tiedän,+etten+ole+itse+täydellinen.
30.03.2018 15:39
Noiden+täydellinen+noudattiminen+lienee+mahdottomuus,+nykyajan+yhteiskunnassa.
30.03.2018 15:31
No+aika+lujaa+saa+yrittää,+että+kirkko+ikäänkuin+jotenkin+kepitettäisiin+näitten+joidenkin+kuppikuntien+toimesta.+Ihan+ensinkin+kun+suomessa+on+aika+lujaan+istutetut+luterilaiset+perinteet,+tuo+lienee+totta+monessa+paikassa,+ettei+nuoria+kirkossa+näy+mutta+toistaalta+monet+nuoret+ovat+sitten+kirkon+muissa+toiminnoissa+mukana.+Ihan+täällä+näkee+sen,+että+erikseen+ovat+sitten,+nuorille+suunattu+toiminta,+erillaisia+illanviettoja,+leirejä+jne.+
Onhan+tuo+ihan+ymmärrettävää.+Nykynuoret+ovat+vähän+eikä+niin+vähän+erillaisia+kuin+ne+jotka+70-+luvulla+sinne+kirkkoon+vanhempien+mukana+"vähän+kuin+pakotettiin"+nykynuoret+ovat+valveutuneita,+tietävät+mitä+maailmalla+tapahtuu,+muodostavat+omia+mielipiteitä+ja+ajavat+ennenkaikkea+ihmisoikeuksia,+luonnonsuojelua,+yleishyödyllisiä+ajatuksia+jne.+Eli+ihan+kaikille+tärkeitä+asioita.
Kirkkomenothan+ovat+loppujen+lopuksi+aika+tylsiä+ja+vielä+tylsenpää+on+kuunnella+vaikka+jonkun+helluntai+seurakunnan+vanhaa+kyläjuoppoa+joka+sitten+paasaa+miten+asiat+pitäisi+nähdä.++Onneksi+siis+nykynuoriso+on+sivistynyttä+,+eikä+mikään+kööri+jota+joku+"Pera"+voi+viedä+kuin+pässiä+narussa.
30.03.2018 15:21
Tähän+on+melkein+pakko+yhtyä.+Ihan+uutisoinnin+perusteella+noin+se+on.+
Toisekseen+vaikea+ymmärtää+tätä+loputonta+"parempien+uskovien"+kiinnostusta+homojen+välisiin+yhtymisiin.+Siivoaisivat+ensin+omat+sotkunsa+ja+pesänsä.
30.03.2018 15:05
Mämmiä+ei+tule+kyllä+syötyä,+en+oikein+koskaan+ole+sen+makuun+päässyt.+Niin+mitä+muuta+ihan+normaalit+arkiaskareet,+eläimet+on+ruokittu/siivottu/lypsettty+ja+naapurissa+olin+apumiehenä+kun+kaadettiin+sellaisia+melkein+satavuotiaita+kuusia+ja+nyt+tietenkin+joku+ajattelee,+että+"pyhäpäivänä+"tuollaista,+senpä+takia+juuri,+vähän+liikennettä,+ei+tarvitse+pelätä+kenenkään+jäävän+alle.+
Saunan+laitoin+tuossa+lämpenemään+hetki+sitten,+siihen+kyllä+varmaan+menee+kun+ei+muilta+kiireiltä+ole+tuota+rantasaunaa+viitsinyt+alkaa+kunnostamaan+ja+kun+vielä+sellainen+vanha+hirsinen+niin+noissa+aina+sekin+ongelma,+että+alanmies+pitäisi+löytyä+ja+niitä+ei+ihan+helpolla+ole+tarjolla.+Vaimo+tuossa+sanoi,+että+laittaa+kunnon+päivällisen/illallisen+kun+lounaat+oli+vähän+hätäisi,+eli+siis+kiitos+kysymästä+ihan+mukavasti.+Katsellaan+siis+kun+kevät+aurinko+sulattaa+jäätä+ja+jälleen+luontokin+uudelleen+syntyy.
30.03.2018 14:56
Eikös+Trump+ensitöikseen+tuon+asian+jotenkin+torpannut?
24.03.2018 22:18
No+joo+onhan+tuo+kovajuttu+menettää+jotain+kulissiavioliittoa,+totakin+olen+joskus+ajatellut,+et+ei+kait+nyt+ihminen+voi+olla+niin+sokea+jos+toisen+kanssa+elää+:o
Eli+varmaankin+ollaa+vaan+siksi+sitten+jostakin+yhteisön+painostuksesta,+kaiketi+muutenhan+tuon+tietäisi+tai+sanotaan+näin,+että+naiset+tietävät+;)+mahtaa+olla+joku+evoluution+asettama+jäänne,+mutta+naiset+erottavat+homomiehet+heteroista+,+no+sanotaan+30+:ssä+sekunissa.+
Ja+sus+siunatkoon+nämä+sitten+on+olevinaan+niitä+paremmin+uskovia.+Ei+herranen+aika+jos+meillä+tulee+vaimon+kanssa+jotakin+asiaa,+keskustellaan+ja+puidaan+ja+sitten+taas+jatketaan+sitä+aitoaviota.+Noin+se+menee+normielämässä,+ei+aina+kauheen+kivaa,+toki+anteeksikin+näinä+kohta+kolmenna+vuosikymmenenä++olen+joutunut+pyytämään+ja+ihan+aiheesta,+vaimoa+en+voi+moittia.
24.03.2018 21:45
Niin+no+muistaakseni+tuolla+lienee+tapettu+eniten+ihmisiä+(omia+ihmisiä)+rauhan+aikana.+Joten+ihan+hieno+juttu,+että+ihmiset+lopulta+heräävät+tuohon.
24.03.2018 20:53
Tarkoittaa+varmaan+ip-tunnusta
Eli+jos+käyt+sillä+älykännyllä+siellä+niin+,+no+periaatteessa+sinua+voidaan+seurata+ihan+kotiin+asti.Ihan+kuten+kaikilla+mullakin+nettiyhteyksillä.
24.03.2018 20:36
Niin+häpeähän+on+tavallaan+sellaisia+perustuntemuksia,+jopa+eläimet+kokevat+häpeää.+
Synnintunto+on+taas+ihan+se+mihin+kukakin+uskoo,+mutta+ketään+et+voi+siihen+pakottaa,+eikä+se+kerro+häpeäntunteen+puutteesta+vaan+jostakin+muusta.
24.03.2018 19:54
Tämäkin+ketju+oikein+osoitus+ihmisyyden+alemmuustilasta.+Ja+juu+et+sinä+kopio+ole+kenestäkään,+et+tietenkään+koska+kuvittelet+olevasi+vähintäänkin+oikeassa.+Suosittelen+kaikille+koko+ketjun+lukemista,+aikaa+vievää+hommaa+mutta+siinä+ne+jyvät+erottuvat+akanoista,+vertaus+jonka+muuten+maatalonpoikana+olen+oppinut+"tosiuskovilta"+:D
24.03.2018 19:49
Ja+höpö.+höpö.+Miten+sitä+Raamattua+oikein+herätysliikkeissä+luetaan.+Mitä+tuosta+seutaa,+että+Jumalansa+kieltää+?+Siis+Raamatun+mukaan?
24.03.2018 19:33
No+ehkä+sinunkin+kannattaisi+alkaa+rakentaa+sitä+omaa+elää,+eli+itsellesi.+Ei+sitä+kukaan+mukaan+tule+antamaan.
24.03.2018 19:21
Eli+jos+paastota+haluaa+ja+todellisia+kokemuksia+niin+sinne+vaan.+Maailman+köyhimpiin+kolkkiin,+siellä+niitä+kokemuksia+sitten+tulee,+tuon+voin+kyllä+luvata.
Kaikki+noista+eivät+ehkä+ole+mitään+kauhean+mukavia+ja+yleviä.
24.03.2018 19:13
29 / 179