Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+minä+mitään+vastusta+mutta+sellainen+väkisin+tuputtaminen+on+vääriin,+ei+siitä+kukaan+tykkää,+eikä+se+myöskään+ketään+saa+muuta+kuin+vaivautuneeksi+ja+ehkä+vihaiseksi.+Mieti+nyt+asiaa+niin,+että+sinua+tultaisiin+käännyttämään+ihan+johonkin+muuhun+uskontoon+missä+olet.+
Se+paljon+puhuttu+uskonvapaus+on+todellakin+myös+sitä,+että+kunnioittaa+niitä+toisenkin+valintoja+,+ei+vain+omiaan.
Lopuksi.+Älä+ole+huolissasi+uskostani+.+
Minun+uskoni+kestää+kyllä+sellaisten+arvioinin+ihan+kepeästi+,jotka+itse+kuvittelevat+olevansa+kyvykkäitä+uskonolaatuani+arvioimaan.
18.03.2018 10:31
Maksaako+ne+vitosen+?+
Jossain+kokoontumisessahan+oli+et+kerättiin+rahat+et+saatiin+ydinporukalle+edes+jotakin+särvintä.
18.03.2018 10:20
Ei+pidä+"kaverille"+joka+on+aikoinaan+päässyt+ripille+ja+konfirmoitu+:D+
Tietää+asiat+ihan+ilman+sinunkin+inffoasi.+Mietippäs+nyt+itse+,+tykkäisitkö+jos+joku+tulisi+sinulle+"evankelioimaan"+koraania++?+Tuskin+tykkäisit.
18.03.2018 10:11
Onhan+se+tavallaan+noinkin+mutta+sitä+en+ymmärrä+miten+joku+homous+vaikka+siihen+liittyy.+Mummunoni+oli+todella+niitä+herran+pelossa+ja+nuhteessa+eläviä+konservatiivi+luterilaisia+ja+osa+suvusta+sitten+näitä+aikuiskastettuja+,+kenenkään+noiden+en+kuitenkaan+muista+vouhkanneen+homoudesta+vaan+lähinä+ihan+sellaisista+miten+sen+nyt+sanoisi+,+hyvin+tavallisista+synneistä+jotka+taatusti+koskevat+ihan+niitä+heteroitakin.
18.03.2018 07:57
No+se+on+ihan+asiaa+jos+on+jotain+vääryyksiä+tehnyt+niin+kaikki+pitää+tutkia+ja+päälle+hutkia.+Onneksi+meillä+kirkossassa+onkin+tuossa+jokin+tolkun+roti+toisin+kuin+usein++sitten+herätysliikeet+jotka+yrittävät+peitellä+hommiaan+kuin+kissa+hiekkavadilla....
18.03.2018 04:51
Ehkä+vähän+huonosti+muotoilin+tuohon,+joten+yritetään+uudelleen.+Ehtoollisen+pyhyys,+pyhäksihän+tuota+asiaa+ei+tee+ehtoollisen+"tekijä"+tai+"nauttija"+vaan+....
18.03.2018 01:12
Niin+eikös+ehtoollinen+ole+tavallaan+jokaisen+sen+nauttivan+"mielessä"+kuten+myös+se+usko.+
Tämä+lienee+kyllä+asia+joka+sitä+Raamattua+lukemalla+selviäisi.
18.03.2018 01:10
Taisi+argumentit+loppua+taas,+tosiasioiden+edessä+ja+kyllähän+sitä+voidaan+ottaa+ihan+mittaa+tolla+sunkin+kommunikatiokäsitykselle,+laita+ihmeessa+vaikka+numeroa+tai+s-+osoitettatta+niin+sovitaan+tärskyt+;)
18.03.2018 01:04
Eli+siis+helvettiin+matkako?+Ainakin+tuossa+vähän+kuin+heitellen+latelit+parempana+tuomioita.
18.03.2018 00:41
Ihan+sama+mikä+luku+mutta+turistirysä+se+on+ja+hinnat+sen+mukaan,+tai+no+ei+mua+tartte+uskoa,+mee+itse+kattomaan.
18.03.2018 00:39
Teitkö+oikein+uuden+aloituksen+tästä+:D+voi+herranen+aika+sentään,+no+onneksi+se+netlixsi+edelleen+toimii+:p
17.03.2018 21:47
Monenlaisia+sinettejä+on+löydetty,+vanhemmistakin+haudoista+mutta+ei+muuta+sitä+asiaa+minkä+videopätkäsikin+todistaa,+että+tuo+on+pelkkä+turistirysä+nykyään+ja+kaikesta+osataan+ottaa+hinnat+pois.
17.03.2018 21:41
Kyllä+kuulkaa+tuo+alue+on+ihan+pelkkää+turistirysää+toisensa+jälkeen,+noin+oli+jo+yhdeksäkyt+luvulla+ja+tuskin+meno+siitä+himmannut.++Itse+kävin+tuolla+yhdeksäkyt+luvulla+ja+kyllä+kaikesta+osattiin+hinnat+kiskoa.+
Eikä+myöskään+ole+mitään+estettä+sille,+ettei+ostamalleen+tontille+voi+rakentaa+ihan+mitä+lystää+ja+yhä+edelleen+juutalaiset+siellä+asioista+määrää.+Mietitäänpä+sitä+kunnioituksen+määrää+mitä+jotkut+palstalaiset+antavat+allahille+niin+eikö+olisi+tavallaan+aika+surkuhupaisaa+odottaa+juutalaisten+jotenkin+automaattisesti+kunnioittavan+jonkun+toisien+uskonnon+ns.+pyhiä+paikkoja.+ihan+eri+kirjaakin+lukevat.
17.03.2018 21:16
Onneksi+meillä+pihatossakin+voi+kattoa+vaikka+netlixsiä+:)
17.03.2018 21:02
Tavallaan+ihan+hyvä+aloitus,+tosin+itseähän+et+sitten+ottanut+mitään+kantaa+tuohon+vaan+kopioit+vaan+suoraan...
Toki+tämä+synti+lienee+vähän+sellainen,+että+jokainen+kait+siihen+loppupeleissä+sortuu,+vaikkei+nyt+mikään+elostelija+olisikaan,+mutta+niin+se+menee,+niin+ne+parit+muodostuu..;)+muutenhan+ihmisen+lisääntyminen+olisi+topannut+ihan+alkumetreille.
17.03.2018 20:48
Ihmiskunnan+ajaa+tuhoon,+ihan+oma+ahneus+ja+sitä+seuraavat+kulkutaudit+ja+yleinen+epäjärjestys,+Ei+suinkaan+se,+että+ihmiset+eivät+usko+samaan+Jumalaan.+Miksi+noin+olisi,+tuhansia+vuosia+jatkunut+jonkunlainen+eloko,+yht,+äkkiä+sitten+loppuisi.+Eihän+tuolle+löydy+mitään+pohjaa,+ei+historian+valossa+kuten+ei+myöskään+Raamatun+valossa.
17.03.2018 20:38
No+jos+noin+on+niin+ei+muuta+kuin+listaa+tähän+missä+ev.lut.kirkoissa+noin+on+?
Aika+monessakin+paikassa+käynneenä,+2000-+luvun+jälkeen+en+tiedä+yhtäkään+.
17.03.2018 19:35
Niin+mikä+ei+sitten+kuitenkaan+ole+voimassa,+koska+uusi+liitto,+paitsi+tietty+tietyilta+osin+:)
17.03.2018 19:16
Niin+palstan+valossa+kyllä+näyttäisikin+siltä,+että+tiukinta+tuntuu+olevan+"tosi+uskovilla"+seurata+todellakin++Jeesuksen+opetuksia.+Jos+asiaa+ajattelee+noin+ahtaasti+niin+todellakin,+ennemmin+taitaa+moni+umpi+ateistikin+sinne+taivaaseen+vilahtaa+kuin+nämä+kaikenkarvaiset+vääräsääriset+tuomiopasuunat.
17.03.2018 19:09
Näinpä+mutta,+onneksi+olen+sisäistänyt+tuon+tuomiosta+puhuvan+kohdan+koska+siitähän+seuraa+automaatinen+helvettituomio,+taitaakin+olla+,+että+aika+niitä+harvoja+syntejä+joista+saunalauteet+seuraa,+siis+Raamatun+mukaan.
17.03.2018 18:56
33 / 179