Jeesuksen hauta ja Golgatha, Israel

JeesusVapahtaa

9

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei todellakaan ole 🤗
      Kolgatan alapuolella on bussiasema.
      .

      • Kyllä kuulkaa tuo alue on ihan pelkkää turistirysää toisensa jälkeen, noin oli jo yhdeksäkyt luvulla ja tuskin meno siitä himmannut. Itse kävin tuolla yhdeksäkyt luvulla ja kyllä kaikesta osattiin hinnat kiskoa.

        Eikä myöskään ole mitään estettä sille, ettei ostamalleen tontille voi rakentaa ihan mitä lystää ja yhä edelleen juutalaiset siellä asioista määrää. Mietitäänpä sitä kunnioituksen määrää mitä jotkut palstalaiset antavat allahille niin eikö olisi tavallaan aika surkuhupaisaa odottaa juutalaisten jotenkin automaattisesti kunnioittavan jonkun toisien uskonnon ns. pyhiä paikkoja. ihan eri kirjaakin lukevat.


      • Wi-Fi
        nähty.on kirjoitti:

        Kyllä kuulkaa tuo alue on ihan pelkkää turistirysää toisensa jälkeen, noin oli jo yhdeksäkyt luvulla ja tuskin meno siitä himmannut. Itse kävin tuolla yhdeksäkyt luvulla ja kyllä kaikesta osattiin hinnat kiskoa.

        Eikä myöskään ole mitään estettä sille, ettei ostamalleen tontille voi rakentaa ihan mitä lystää ja yhä edelleen juutalaiset siellä asioista määrää. Mietitäänpä sitä kunnioituksen määrää mitä jotkut palstalaiset antavat allahille niin eikö olisi tavallaan aika surkuhupaisaa odottaa juutalaisten jotenkin automaattisesti kunnioittavan jonkun toisien uskonnon ns. pyhiä paikkoja. ihan eri kirjaakin lukevat.

        Olet tainnut käydä jossain muussa Jerusalemissa kuin me muut tai sitten en ole nähnyt Israelissa olevasta Jerusalemista oikeastaan mitään.


      • Wi-Fi kirjoitti:

        Olet tainnut käydä jossain muussa Jerusalemissa kuin me muut tai sitten en ole nähnyt Israelissa olevasta Jerusalemista oikeastaan mitään.

        Joo, ei kuulosta Israelin Jerusalemilta🇮🇱


    • JeesusVapahtaa

      https://www.youtube.com/watch?v=0Uwqerdfxgw
      Tuon puutarhahaudan oviaukon kyljessä ulkopuolella on roomalaisaikainen sinetti. Se sopii siihen täsmällisesti että ovi sinetöitiin kiinni. Näytetään videolla kohdassa: 5:32 ->

      Golgata kohdasta 1:38 alk.

      • Monenlaisia sinettejä on löydetty, vanhemmistakin haudoista mutta ei muuta sitä asiaa minkä videopätkäsikin todistaa, että tuo on pelkkä turistirysä nykyään ja kaikesta osataan ottaa hinnat pois.


      • nähty.on kirjoitti:

        Monenlaisia sinettejä on löydetty, vanhemmistakin haudoista mutta ei muuta sitä asiaa minkä videopätkäsikin todistaa, että tuo on pelkkä turistirysä nykyään ja kaikesta osataan ottaa hinnat pois.

        Nykyään ei ole -90-luku 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Nykyään ei ole -90-luku 🤗

        Ihan sama mikä luku mutta turistirysä se on ja hinnat sen mukaan, tai no ei mua tartte uskoa, mee itse kattomaan.


      • Wi-Fi
        nähty.on kirjoitti:

        Ihan sama mikä luku mutta turistirysä se on ja hinnat sen mukaan, tai no ei mua tartte uskoa, mee itse kattomaan.

        Olen käynyt Jerusalemissa kolmella eri vuosikymmenellä ja nytkin useampana vuonna peräkkäin, en tosin tänä vuonna vielä kertaakaan. Nähty siis on ja minulle muodostunut kuva on aivan eri kuin sinulle muodostui 90-luvulla. Osan 90-luvusta asuin Jerusalemissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3376
    2. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      130
      2991
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      243
      2408
    4. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      158
      1817
    5. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      135
      1044
    6. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      7
      908
    7. Palauta kaivinkone varastamasi Kari Mannelin.

      Milloin aiot palauttaa sen lainaan ottamasi kaivinkoneen ,josta et ole maksanut mitään , myöskään , siten kuinka kävit s
      Kajaani
      27
      854
    8. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      45
      833
    9. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      52
      804
    10. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      130
      771
    Aihe