Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihan+puuta+heinää.+Sinun+juttujesi+mukaan+siis+seksuaalisuus+on+jotakin+minkä+ihminen+voi+todellakin+valita+tai+toinen+sinulle+voi+vaihtaa.+No+toistaalta+tuo+kyllä+jollakin+hiukan++"vinksahtaneella"+tavalla+selittää+miksi+uskovaisia+umpiheteroita+jaksaa+homous+loputtomiin+kiinnostaa.
Jos+nyt+taas+ajatellaan+aloituksessa+olevaan+"huumekytköstä"+niin+huumeita+on+kaiketi+käytetty,+enemmän+tai+vähemmän+kautta+historian+tai+ainakin+niistä+ajoista+jo+kun+joku+huomasi+jonkun+kasvin+aiheuttavan+"pienet+pöhnät"+
Toki+en+suosittele+kenellekkään+huumeita,+en+minkäänlaiseen+tarkoitukseen+mutta+jos+nyt+näin+vaikka+ihan+vaan+pienen+suomen+kannalta+ajatellaan,+niin+kaiketi+suurempi+ongelma+lienee+yhä+edelleen+se+mitä+kännissä+ihmiset+touhuavat,+eli+alkoholinvaikutuksessa.++Suurinosa+tuosta+"touhuamisesta"+ei+taida+edes+millään+tavalla+liittyä+seksiin.
29.01.2018 16:07
Näinkö,+no+harmi+tietenkin+teidän+kannalta,+ettei+Porillaisia+ole+enemmän.
29.01.2018 15:58
No+tulevaisuudessahan+tuo+palvelisi+vain+Huhtasaaren+etua.
29.01.2018 15:38
Selvää+runoilijan+"vikaa"+:)
29.01.2018 15:32
Niin+tai+sitten+voi+järjestää+jonkun+muutaman+kymmenen+ihmisen++huutelusakin+osoittamaan+mieltään+Mannerheimintielle+ruuhka-aikana.+
Tai+sitten+vaan+hyväksyy+se+tosiasian,+että+tätä+se+demokratia+on,+kansan+enemmistö+ja+tässä+tapauksessa+puhutaan+eri+porukasta+kuin+"hiljainen+enemmistö/näkymätön"+on+puhunut+.
29.01.2018 15:22
No+ei+vissiin+kovin+yleistä,++koska+oli+minulle+aivan+uusi+asia+ja+seuraan+kyllä+aika+hyvin+maailman+tapahtumia.
29.01.2018 15:18
Tuloshan+oli+aivan+odotettavissa+oleva,+vaikkei++tuollainen+kannatus+kyllä+mikään+voitto+ole,+vaikka+sitä+kuinka+kääntelisi.+Toki+Laura+on+vielä+nuori,+ehtii+moniin+karkeloihin+mukaan.+Sellaista+suurempaa+kansansuosionhankkimista+haittaa+kyllä+ihan+taatusti+jatkossakin+se,+että+hän+ei+hyväksy+evoluutiota.+Tuossa+nimittäin+pitää++muistaa,+että+pelkästään+kirkkoonkin+kuuluu+vaan+70%+kansasta+ja+heistäkin+taatusti+hyvin+pieni+osa+kieltää+evoluution+täysin.+
Se+missä+Laura+on+pikkaisen+oikeassa+,++jos+maailman+tapahtumia+nyt+katsoo.+On+se,+että+perussuomalaisten+kaltaiset+puolueet+kyllä+nostavat+päätänsä+.+Tuolla+viittaan+siihen+mitä+hän+sanoin,+että+heistä+on+tulossa+"uusi+normaali"+
Presidentinvaalit+ovat+lisäksi+viimeistään+nyt+tulleet+siihen+pisteeseen,+että+kyse+on+henkilövaaleista.+Joten,+ehkäpä+pääpaino+kannattaisi+siirtääkiin+oman+karismaansa+kehittämiseen,+eikä+niinkään,+puolueensa+agendojen+levittämiseen.
29.01.2018 14:38
No+mutta+sehän+onkin+ihan+vallan+eriasia+.+Ja+noin+arkielämässä+jos+ihmisellä+on+kaikki+henkiset+voimavarat+kohdallaan+niin+erottaa+ne+tyrkyttelijät+ja+oikeasti+hyväntahtoiset+ihmiset.
27.01.2018 01:09
Laita+roskapostilistalle,+tai+estoon+,+riippuen+mitä+meiliä+käytät.+Ei+hyvä+asia.+Suoraan+jos+sanotaan+niin+tyrkyttämistä+ja+aivopesua.
27.01.2018 00:52
Ainoa+vaan,+että+hyvin+usein+siinä+ikäänkuin+korvataan+se+addiktio+toisella.+Todellisuudessa+nimittäin+jos+ihminen+yrittää+jostain+tuollaisesta+parantua+ei+homma+ole+niin+helppoa,+että+joku+pyhä+henki+tulee+ja+kaiken+korjaa.
Ja+etenkin+kun+tahtoo+olla,+että+se+vaikutus+alkaa+jossakin+vaiheessa+loppumaan,+juurikin+sen+takia+kun+ei+sitä+oikeasti+ollut+ollenkaan.+
Aina+on+hienoa+jos+ihminen+pyrkii+parempaan+ja+ihminen+jolla+on+riippuvuus+sen+tunnustaa+ja+tunnustaa.+Herätysliikkeiden+pahin+on+se,+että+noille+ihmisille+ikäänkuin+uskotellaan,+että+Jumala+voi+tuon+korjata+,+kun+kyllin+lujaa+uskot.+
Ei,+ei+se+pojat+noin+mene+,+aikanaan+polttelin+tupakkia+noin+15v.+Ihan+itse+joutui+lopettamaan+ja+ihan+itse+ottamaan+vastuun+kaikesta+siihen+liittyvästä.+Kovapaikka+oli+kuitenkin+ja+olettaisin+,+että+väkijuomien+kanssa+vielä+kovempi+mutta+ei+sitä+pyhäksi+mikään+saarnaja+tee.+Valitettavasti+ne+on+elämän+valintoja+jotka+joutuu+ihan+itse+tekemään+kantapäänkautta.
27.01.2018 00:21
No+lähinä+ketju+taitaakin+olla+jonkun+"wannabe"+juutalaisen+tekevä,+no+herätysliikkeissä+on+vallalla+sairaanloinen+israelin+ihanoiminen.+Oliskohan+olleet+toisen+maailmansodan+aikoinaan+noin+fanittaneet.
26.01.2018 23:57
Näinpä,+Uskosta+voi+saada+henkistä+voimaa+kun+elämä+tallaa+mutta+siinä+vaiheessa+kun+siitä+pyydetään+rahaa+ja+ajatusmaailmaa+aletaan+voimakkaalla+"saarnaalla"+muokkaamaan+ja+etenkin+jos+tuon+jälkeen+ei+koe+olevansa+parantunut,+on+aika+ottaa+ritolat.
Jos+ihmeisiin+kykeneväisä+ja+parantavia+ihmisiä+olisi+niin+mikä+estää+heitä+tuota+todistamasta?+Ei+herranen+aika+jos+minulla+olisi+tuo+kyky,+en+piilottelisi+sitä,+iloiten+kulkisin+lastensairaalasta+toisen+,+eikoös+Jeesus+sanonutkin+jotakin+kenen+taivaan+valtakunta+on...
26.01.2018 21:57
Juu+homous,+se+on+pahin+synti+mitä+sinun+tulee+vastustaa.+Millään+muulla+ei+ole+väliä+kunhan+et+vaan+siellä+Issrraaelissa+käy+homostelemassa.
26.01.2018 21:51
No+valitse+ihan+itse,+taisi+osua+melkeen+omaan+ylkään+:d
26.01.2018 20:22
Joo+,+olishan+se+nyt+ihan+paljon+nykyaikaisempaa,+etta+joku+saarnamies+selittäisi+miten+pitää+uskoa+ja+jos+ei+sitä+niellä+,+niin+koko+seurakunta+hylkäisi.
Onhan+tuo+varmaan+monta+kliimaksia+eräille+palstalaisille+tuottava+päiväuni,+mutta+herätys+;)+ei+toimi+enää+noin.+
Asia+mitä+ei+herätysliikkeissä+ymmärretä+on+se+,+jokaisen+ihmisen+vapaatahto+ja+omat+ajatukset,+ei+....sellainen+ei+käy+,+joten+vähintään+saatanastahan+ne+on+:D
26.01.2018 20:19
Niin+ja+edelleen+pitää+ihmetellä,+että+miksi+ihmeessä+tämä+jaksaa+kiinnostaa.+No+jos+olen+oikein+käsittänyt+olet+itse+homo,+no+ok,+olet+siis+homo+.+Minä+taasen+etelä-pohjalainen+heteroukko+.+No+ei+jaksa+kiiinnostaa+loputtomasti,+et+kait+sinäkään+minun+seksielämää+mietiskele+päivät+pitkät.
Jokainen+aikuinen+saa+olla+just+sellanen+kuin+on,+niin+kauan+kun+ei+kellekkään+mitään+pahaa+ja+rikollista+tehdä,+ei+asia+kuulu+muille.
Nämä+tietyt+kristillisiksi+itseään+nimittävät+suunnat+eivät+koskaa+tule+ymmärtämään+sellaista+asiaa,+että+ensinäkin+Raamattu+on+kokoelma+tekstejä+ja+ne+kirjoitettu+sen+hetkisestä+"yhteiskunta"+näkökulmasta.+Se+on+siis+eräänlainen+"löyhä"+historian+ajankuvaus.+Josta+on+aika+turhaa+etsiskellä+ohjeita+tähän+päivään+kun+useinmiten+vieläpä+saatetaan+"kumota"+edellä+olevat.
Tosi+uskovien+kannattaisi+ehkä+mennä+sinne+Jeesuksen+sanojen+äärelle,+montako+sanaa+hän+sanoi+seksuaalivähemmistöistä+?+Mutta+saattoi+sanoa+jotakin+ihmisen+itsekkyydestä+ahdeudesta.
26.01.2018 19:36
Voi+anteeksi+kamalasti,+etenkin+kun+teikäläiset+tapaavat+puhua+meistä+uskoon+syntyneistä+ja+kasvatetuista+niin,+kauniisti.
No+meitä+on+aika+paljon+täällä+suomen+raamattu-vyöhykkeellä+ja+tiedätkö+mikä+meillä+on+yhteistä+?+Emme+ole+juurikaan+noin+ylimielisiä+kuin+sinä+ja+emme+myöskään+heteromiehinä+jaksa+vatvoa+loputtomiin+homojenhommia.+Voi+tietenkin+olla,+että+kun+kokemus+hommasta+puuttuu+niin+ei+pysty+asettumaan+sinne+homojen+maailmaan.
26.01.2018 19:19
Jälkeen+heränneethän+tätä+ylkää+tykkäävät+käyttää.+On+muuten+sen+verran+vaikea+suomenkielinen+sana,+että+olen+sen+joutunut+joskus+vuosia+sitten+tarkastamaan,+että+mitä+sillä+tarkoitetaan.+
Miten+sitten+mennään+ylkää+vastaan+?+No+ainakin+palstalla+katsottuna+tuo+näyttäisi+siltä,+että+ihan+mitä+muuta+tahansa+vääryyttä+saa+tapahtua+kunhan+ei+vaan+ala+puhdas+heteromies+homostelemaan+ja,+ettei+homot+pääse+kirkossa+naimisiin.+Ajatellen+noin+gloobaalisti+kaikenlaisia+ongelmia+ja+murheita,+luulisin+tuota+helpoimmaksi+hommaksi,+mikäli+haluaa+aikansa+niin+kuluttaa.
26.01.2018 18:12
Onneksi+meillä+suomessa+tuota+ongelmaa+ei+synny+koska+on+opetussuunnitelma+ja+oppivelvollisyys,+eli+jopa+konservatiivi+äkkijyrkkälahkojen+lapset+saavat+asiallista+tietoa,+seksuaaalisuudesta,+varoituksia+namusedistä+ja+lopuksi+sitten+ylä-asteella+ehkäisystä.
26.01.2018 18:04
No+tämähän+on+hyvä+uutinen,+ketään+ei+jätetä.+Ei+sinne+kotiin+saa+jäädä+syrjäytymään.
25.01.2018 02:32
45 / 179