Omien rukousten lähettäminen toiselle

kammioon

tekstiviestillä tai sähköpostilla? Keksiikö kukaan mitään syytä minkä perusteella se on ok?? Minä en. Kaverini lähettelee minulle silloin tällöin viestillä omia rukouksiaan Jumalalle. Yleensä viikonloppuiltaisin, jolloin hän on varmaan humalassa. Hän tietää että olen uskossa. Viesti on siis alusta loppuun hänen rukouksensa Jumalalle, viesti alkaa esim. sanoilla "Rakas Jumala" ja päättyy sanaan "amen". Ne eivät ole vitsiä vaan vakavasti kirjoitettu. Yleensä kaverini pyytää niissä että minä (siis allekirjoittanut) vapautuisin jostain synnistä, esim. irtoseksistä. Olen kieltänyt häntä lähettämästä rukouksia, mutta silloin tällöin niitä aina tulee.

6

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita roskapostilistalle, tai estoon , riippuen mitä meiliä käytät. Ei hyvä asia. Suoraan jos sanotaan niin tyrkyttämistä ja aivopesua.

    • Kaverisi tekee väärin, koska olet pyytänyt, ettei hän lähetä niitä.
      Jos taas joku pyytää rukousta, en näe ongelmaa siinä, että kirjoittaa rukouksen ylös ja lähettää sen sähköpostilla tai tekstiviestinä.

      • No mutta sehän onkin ihan vallan eriasia . Ja noin arkielämässä jos ihmisellä on kaikki henkiset voimavarat kohdallaan niin erottaa ne tyrkyttelijät ja oikeasti hyväntahtoiset ihmiset.


      • nähty.on kirjoitti:

        No mutta sehän onkin ihan vallan eriasia . Ja noin arkielämässä jos ihmisellä on kaikki henkiset voimavarat kohdallaan niin erottaa ne tyrkyttelijät ja oikeasti hyväntahtoiset ihmiset.

        Näinhän se on. Hyvä olisi välillä ite tykönään miettiä omaa tapaansa kohdata lähimmäinen. Helposti sitä tulee tyrkyttäneeksi omia ajatuksiaan ottamatta huomioon sitä vastapeluria. Minä ainakin olen niin helposti innostuva, että pitää välillä muistuttaa itseään, ettei ole kovin intohimoinen ulospäin :)


    • 87uy

      Taitaa olla aloittaja trolli.

    • Eräs tunnettu nykyisin vankilassa oleva huijjaripastori ilmoitti aikanaan käyvän Jumalan kanssa sähköpostikeskustelua. Ei tainnut koskaan paljastaa tämän email osoitetta, kumma kyllä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      251
      3678
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1392
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      41
      1194
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1116
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1051
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      1010
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      829
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      806
    9. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      358
      797
    10. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      785
    Aihe