Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Armonjärjestys
profiilit
Armonjärjestys
Armonjärjestys
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
66
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kysymys+on+se,+oliko+pyhän+hengen+todistus+tai+"itse+saatana+tekeytyy+valkeuden+enkeliksi.".+Kun+me+emme+tietää+eroa,+tarkoitta+vain+että+jotakin+puuttuu+meillä.+Raamattu+itee+näyttä+kuinka+kristitty+osaa+selvittää+kuka+on+oikea+apostoli+jne.
En+tiedä+mitä+nyky-lestadiolaisuus+oikeesti+on,+kyllä+näen+kun+menen+seuroille+kuinka+ihmisiä+pyydävät+anteeksia+(olen+nähnyt+tämä+muutama+eri+suuntat).
Näkee+hienosti,+mutta+kohta+sen+jälkeen+(saarnan+jälkeen)+keskustelu+on+vain+maallisista+asioista...+Tunnen+itse,+että+haluan+keskustella+enemmän+kristinuskosta...mutta+tunnen+vaikea.
31.01.2017 21:06
Jos+tarkastaa+Laestadiuksen+ja+Lutherin+kokemuksia+armon+järjestyksissa,+näemme+että+ne+ovat+samanlaisia.+Evankeli+on+voima+ja+kysymys+on+siitä,+olemmeko+kokenneet+tämä+voima+oikeesti.+LLL:in+kirjasi+osoittaa+kuinka+tärkeä+että+siellä+löytyy+sydämän+uskoa,+ei+vaan+tuo+"oikea"+oppi+ja+"oikea"+ymmärrys+jne.
31.01.2017 19:53
Jos+luemme+Laestadius+tarkasti,+kyllä+näemme+enemmän+eroa+vl-liikessa+kuin+nuo+länsi-lestadio+liikkeet...mutta+vaikka+naapurilla+on+huonompi+oppi,+se+ei+pelastaa.
31.01.2017 06:00
Uskon+että+suuren+osaa+"vääriä+ymmärryksiä"+ovat+sellaisia+asioita+joka+eivät+sopii+nyky-ajan+lestadiolaisuus.+Ottaakaa+uudestisyntymisen;+Raamattua+ja+Hulluinhuonelainen+kertovat+paljon+tämä+aiheessa,+mutta+lestadiolaisen+ei+osaa+kertoa+paljon...vaikka+hän+halua+olla+rehellisesti+kristitty.+Mutta+en+löytyy+vaihtoehtoa,+tarvitsen+lukea+yksin...koska+kukaan+muu+ei+halua?
31.01.2017 00:23
Ongelma+on;+ihmiset+eivät+lukee+Raamattua...tai+lian+vähän.
31.01.2017 00:08
Kyllä+tiedän+että+moneesti+on+käynyt+niin+että+on+"kevyttä+kamaa+sen+rinnalla".+LLL:in+kirjasi+halua+osoittaa+että+kristillisyys+on+elävä+uskon+elämä,+ja+ei+vaan+hyvä+tunnustus+ja+sydämen+halua.+Et+ole+lukennut+sen.
30.01.2017 14:26
4 / 4