Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

4425

1. No+kyllä+minä+uskon+että+vastaat+rehellisesti,+niin+saadaan+epäilys+pois,+vastaa+vain+kysymykseeni,+montako+poistoilmoitusta/ilmiantoa+olet+tehnyt+2+kk+sisällä,+likimääräinen+arvio+riittää.
  2. Todella+pahalta+näyttää+kirkon+tilanne,+kirkon+johdon+lausuntoja+kun+katsoo,+vielä+ehkä+on+terveempiä+maalaisseurakuntia+ja+muita+yksittäisiä+tapauksia,+mutta+kyllä+tilanne+näyttää+pahalta.+Toivottavasti+kukaan+ei+mene+enää+lankaan+omantunnonvapaudesta+sitä+ei+todellakaan+ole+tulossa+naispappeuteen+eikä+eronneiden+vihkimiseen,+heille+tulee+vain+erottamispäätös+tai+kielletään+pappisvihkimys+nuorilta.+Itse+vieläkin+toivoisin+kirkon+sisälle+uutta+uskonpuhdistusta,+mutta+onnistuuko+e+enää+rappion+tässä+vaiheessa,+monet+jotka+sen+voisivat+tehdä+ovat+jo+lähteneet.Niille+jotka+joutuvat+lähtemään+kannattaa+kulkea+rukoillen,+Jumalan+johdatukselle+avoimin+mielin+ja+etsiä+omaa+hengellistä+kotia,+yksin+ei+kannata+jäädä.+Kuitenkin+lähteminenkin+voi+olla+parempi+päätös+kuin+matkata+uppoavassa+kirkkolaivassa+kadotukseen.+Vanhusten+ym.+tilanne+huono,+monien+on+todella+vaikea+lähteä+koko+elämänsä+jälkeen.2+Kor.+6:Jumalan+temppeli14+Älkää+ryhtykö+epäuskoisten+aisapariksi.+Mitä+tekemistä+on+keskenään+oikeudella+ja+vääryydellä,+mitä+yhteistä+on+valolla+ja+pimeydellä?+15++Voivatko+Kristus+ja+Beliar*+olla+yhtä+mieltä?+Mikä+voi+liittää+uskovan+sellaiseen,+joka+ei+usko?+16+Miten+jumalien+kuvat+soveltuvat+Jumalan+temppeliin?+Mehän+olemme+elävän+Jumalan+temppeli,+niin+kuin+Jumala+on+sanonut:--+Minä+asetun+heidän+keskelleen+ja+vaellan+heidän+mukanaan.+Minä+olen+oleva+heidän+Jumalansa+ja+he+minun+kansani.17+Siksi+Herra+sanoo:--+Lähtekää+pois+heidän+joukostaanja+erotkaa+heistä