Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ArtoTTT
profiilit
ArtoTTT
ArtoTTT
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
4425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvin+harva+aloitus+vastannee+palstan+aihepiiriä,+silti+minusta+jos+ihmiset+haluavat+keskustella+ei+saisi+olla+pikkumainen,+eri+asia+on+sitten+jos+joku+aktiivisesti+poistelee+niitä+ideologisista+näkemyksistään+johtuen.+Eerikan+kohdalla+epäilyksiä+aiheutta+juuri+se+ettei+hän+halua+vastata.
15.09.2017 13:01
No+kyllä+minä+uskon+että+vastaat+rehellisesti,+niin+saadaan+epäilys+pois,+vastaa+vain+kysymykseeni,+montako+poistoilmoitusta/ilmiantoa+olet+tehnyt+2+kk+sisällä,+likimääräinen+arvio+riittää.
15.09.2017 12:57
Setan+propagandaa+tuokaan+kielto++ei+varmaan+koske?
15.09.2017 12:27
No+aika+monta+keskustelua+on+katkennut+juuri+lähes+mielivaltaisiin+poistoihin,+taisit+itsekin+syyttää+minua+sellaisesta,+minä+en+kuitenkaan+ole+viestiäsi+poistattanut.+Kuitenkin+varsin+turhaa+on+kirjoittaa+useita+viestejä+ja+sitten+ketju+häipyy.+Jos+Eerika+ei+ole+poistattaja+hän+voi+huoleti+kertoa+sen+meille,+mutta+jos+jättää+vastaamatta,+niin+ainakin+epäluuloja+jää,+harva+täällä+ehtii+koko+päivää+kirjoittelemaan.+Tällainen+poistopolitiikka+on+varsin+poikkeuksellista,+edes+muilla+suomi24+forumeilla+poistelu+ei+ole+tällaista,+joku+siivoaa+jatkuvasti+kiusallisia+ketjua+pois+jotta+vain+oma+totuus+jää+näkyviin.
15.09.2017 12:23
No+jos+viittaat+Mooseksen+lakiin,+niin+eikös+se+suhtautunut+aika+kielteisesti+saman+sukupuolen+seksuaaliseen+kanssakäymiseen.
15.09.2017 11:11
No+kun+näköjään+olet+täällä+ja+hyvällä+tuulella,+niin+kertoisitko+nyt+kuinka+monta+poistoilmoitusta/ilmiantoa+olet+tehnyt+muista+kirjoittajista+esim.+viimeisen2+kk+sisällä.
15.09.2017 11:06
Kuten+Sage+hyvin+tietää+metsänpeikko+tarkoittaa+nykyisen+kirkkoraamattu+käännöksen+mukaan+villivuohta.+Ja+jos+tietäjähenget+sinua+häiritsee,+niin+valita+televisioon+siellähän+joka+yö+ennustajaeukot+ennustavat+ja+kauppa+käy,+ja+tositapahtumiin+perustuva+murhien+meediot++sarja+tulee+harva+se+päivä,+muista+ohjelmista+puhumattakaan.
15.09.2017 07:50
Kummallista+tosiaan+sitten+miksi+esim.+ortodoksi/katolilaisessa+ymv+seurakunnassa+ole+naispappeja,+oletko+tehnyt+valituksen+että+he+rikkoisivat+lakia,+vihkivätkö+he+homoja,+eikö+heidän+ole+pakko+tehdä+niin?????
#ei+juurikaan+ole+pappeja,+jotka+haluaisivat+jättää+eronneet+vihkimättä.+#
No+kyllä+on,+mutta+ei+kuulemma+ole+omantunnonvapautta,+tosin+nykyään+ei+edes+vihitä+papeiksi+jos+omantunnon+tuskia+rikkoa+raamatun+sanaa.
"+Kiertokari+kieltäytyi+virkatehtävistä+naispappien+kanssa.+Turun+arkkihiippakunnan+tuomiokapituli+päätti+irtisanoa+Kiertokarin+palvelussuhteestaan+jo+30.12.2009.+Tämän+jälkeen+irtisanominen+on+käynyt+läpi+eri+oikeusasteet.
Kiertokari+sai+vuonna+2008+suullisen+ja+sitten+kirjallisen+huomautuksen+epäasiallisesta+toiminnastaan+Uudenkaupungin+seurakunnan+kirkkoherralta.+Kiertokari+kieltäytyi+tuomiokapitulin+selvityksen+mukaan+muun+muassa+eronneiden+henkilöiden+uudelleen+vihkimisestä+ja+jumalalanpalvelusten+pitämisestä+naiskollegan+kanssa+vedoten+äkilliseen+terveydelliseen+syyhyn.+Lisäksi+hän+ei+hyväksynyt+avopareja+kummeiksi.+"(Turun+Sanomat)
15.09.2017 07:34
Todella+pahalta+näyttää+kirkon+tilanne,+kirkon+johdon+lausuntoja+kun+katsoo,+vielä+ehkä+on+terveempiä+maalaisseurakuntia+ja+muita+yksittäisiä+tapauksia,+mutta+kyllä+tilanne+näyttää+pahalta.+Toivottavasti+kukaan+ei+mene+enää+lankaan+omantunnonvapaudesta+sitä+ei+todellakaan+ole+tulossa+naispappeuteen+eikä+eronneiden+vihkimiseen,+heille+tulee+vain+erottamispäätös+tai+kielletään+pappisvihkimys+nuorilta.+Itse+vieläkin+toivoisin+kirkon+sisälle+uutta+uskonpuhdistusta,+mutta+onnistuuko+e+enää+rappion+tässä+vaiheessa,+monet+jotka+sen+voisivat+tehdä+ovat+jo+lähteneet.
Niille+jotka+joutuvat+lähtemään+kannattaa+kulkea+rukoillen,+Jumalan+johdatukselle+avoimin+mielin+ja+etsiä+omaa+hengellistä+kotia,+yksin+ei+kannata+jäädä.+Kuitenkin+lähteminenkin+voi+olla+parempi+päätös+kuin+matkata+uppoavassa+kirkkolaivassa+kadotukseen.+Vanhusten+ym.+tilanne+huono,+monien+on+todella+vaikea+lähteä+koko+elämänsä+jälkeen.
2+Kor.+6:
Jumalan+temppeli
14+Älkää+ryhtykö+epäuskoisten+aisapariksi.+Mitä+tekemistä+on+keskenään+oikeudella+ja+vääryydellä,+mitä+yhteistä+on+valolla+ja+pimeydellä?+15++Voivatko+Kristus+ja+Beliar*+olla+yhtä+mieltä?+Mikä+voi+liittää+uskovan+sellaiseen,+joka+ei+usko?+16+Miten+jumalien+kuvat+soveltuvat+Jumalan+temppeliin?+Mehän+olemme+elävän+Jumalan+temppeli,+niin+kuin+Jumala+on+sanonut:
--+Minä+asetun+heidän+keskelleen+ja+vaellan+heidän+mukanaan.+Minä+olen+oleva+heidän+Jumalansa+ja+he+minun+kansani.
17+Siksi+Herra+sanoo:
--+Lähtekää+pois+heidän+joukostaan
ja+erotkaa+heistä
15.09.2017 07:16
Niin+samalla+bussilla+ei+voi+matkusta+Helsinkiin+ja+Ivaloon,+ei+se+veny+niin+paljon.+Omantunnonvapautta+ei+todellakaan+anneta+eronneiden+vihkimiseen,+eikä+naispappeuteen,+toivottavasti+kukaan+ei+enää+mene+lankaan.
2+Kor.+6:
Jumalan+temppeli
14+Älkää+ryhtykö+epäuskoisten+aisapariksi.+Mitä+tekemistä+on+keskenään+oikeudella+ja+vääryydellä,+mitä+yhteistä+on+valolla+ja+pimeydellä?+15++Voivatko+Kristus+ja+Beliar*+olla+yhtä+mieltä?+Mikä+voi+liittää+uskovan+sellaiseen,+joka+ei+usko?+16+Miten+jumalien+kuvat+soveltuvat+Jumalan+temppeliin?+Mehän+olemme+elävän+Jumalan+temppeli,+niin+kuin+Jumala+on+sanonut:
--+Minä+asetun+heidän+keskelleen+ja+vaellan+heidän+mukanaan.+Minä+olen+oleva+heidän+Jumalansa+ja+he+minun+kansani.
17+Siksi+Herra+sanoo:
--+Lähtekää+pois+heidän+joukostaan
ja+erotkaa+heistä
15.09.2017 06:57
Tämäkin+aloitus+kuvaa+hyvin+sitä+että+mitään+kompromisseja+raamatun+sanan+kanssa+ei+voi+lähteä+tekemään+kenenkään+kanssa+ei+nyt+eikä+jatkossakaan.
14.09.2017 07:01
#En+ole+YVE+#
Etkö,+no+mielenkiintoista+kuitenkin+kun+kaksi+kirjoittajaa+on+kuin+kaksi+marjaa,+täsmälleen+samaa+mieltä+asioista(ainakin+homokysymyksen+suhteen),+kumpikin+ehtii+kirjoittelemaan+hyvinkin+sata+viestiä+päivässä,+tosin+kun+Eerika+on+äänessä+YEV+hieman+vähentänyt,+kumpikin+jaksaa+jankuttaa+ja+jaksaa+syyttää+muita,+kysymyksiin+ei+kuitenkaan+ole+kovin+paljon+intoa+vastata.
Kysymykseen+toki+voin+vastata,+Minä+en+ole+poistattanut+nimimerkki+Kuusenjuureen+viestiä.+
Mutta+Nyt+Eerika+vastaapa+sinä+montako+poistoilmoitusta/ilmiantoa+olet+tehnyt+2+kk+sisällä.+Jos+et+muista+tarkasti+voit+antaa+likimääräisen+arvion?
14.09.2017 06:51
Eli+geenit+ovat+samat,+mutta+dna+pätkien+kopioitumisessa+voi+olla+eroja,+dna+profiili+silti+sama.
13.09.2017 15:46
Eerika/Yev+tehtaillut+tänne+kysymyksiä+100+viestin+päivävauhtia+ja+jankuttamalla+jankuttanut+ja+tivannut+vastauksia,+eiköhän+nyt+olisi+kohtuullista+saada+yksi+rehellinen+vastaus,+Montako+poistoilmoitusta/ilmiantoa+olet+tehnyt+viimeisen+2+kk+aikana?
13.09.2017 15:17
Ja+identtisillä+kaksosilla+geenit+ovat+samanlaiset,+eikö+niin?
13.09.2017 15:13
Hei+Eerika+vastaisitko+kysymykseen?
13.09.2017 13:39
Setan+kannattajille+kiire+kritisoida+kirjoitusta,+eihän+tuollaista+saisi+julkaista+kun+ei+sovi+homoagendaan,+sehän+on+heti+poistettava,+joko+ilmianto+on+tehty+Eerika/Yev?
Nyt+kysymys+johon+rehellinen+vastaus+kiitos,+Eerika/Yev+kuinka+monta+poistovaatimusta/ilmiantoa+olet+tehnyt+2+kk+sisällä.+Minä+voin+omasta+puolestani+sanoa+että+2+kk+sisällä+olen+tehnyt+täsmälleen+nolla+ilmiantoa?
13.09.2017 13:09
Surkeampi+seuraus+on+Setan+hyökkäys+kouluihin+aivopesemään+lapsia+oman+aatteen+tukijoiksi,+kuulemma+pitäisi+käsitellä++asiaa+joka+oppiaineessa.+Kannattaa+ilmoittaa+koululle+ettei+hyväksy+Seta+pohjaisen+aatteellisen+ja+ideologisen+materiaalin+käyttöä+opetuksessa.
13.09.2017 06:58
Edelleen+Jeesuksen+sana+kuitenkin+on+te+ette+tiedä+päivää+ettekä+hetkeä...
12.09.2017 04:58
No+jos+linkin+laittaa+niin+koko+kirjoitus+lähtee,+nähty+monta+kertaa?
11.09.2017 15:57
202 / 222