Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ArtoTTT
profiilit
ArtoTTT
ArtoTTT
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
4425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+ilmeisesti+jos+vastutat+Venäjän+tai+Unkarin+lakeja+vastustat+...
03.04.2020 10:13
Jos+Raamattu+sanoo+etteivät+ihmiset+usko,+miksi+luulisin+muuta,+mutta+aina+toki+voi+toivoa+vaikka+toivo+pieni+olisikin.
03.04.2020 10:12
Täytyy+olla+hyvin+varovainen+jos+sovittaa+raamatun+ennustuksia+omaan+aikaan,+tautiepidemioita+on+toki+ennenkin+ollut,+mutta+kyllä+tämä+ainakin++melkoinen+varoitusmerkki+ihmiskunnalle+on.
02.04.2020 07:13
Vaikka+olet+juuri+selvinnyt+hengenvaarallisesta+taudista+johon+kymmenet+tuhannet+ovat+kuolleet+parannuksen+teko+ei+tule+kuuloonkaan?
02.04.2020 07:08
Huomioi+nyt++kuitenkin+että+Daavid+oli+kuningas+ja+ylin+lainsäätäjä,+jonka+sana+oli+käytännössä+laki.+Onko+meillä+kukaan+lainsäätäjä+nöyrtynyt+katumaan+ja+pyytämään+anteeksi+säädettyjä+Jumalan+tahdon+vastaisia+lakeja?
01.04.2020 20:19
Mielestäni+koronatautia+kuva+paremminkin+sana+rutto,+joka+esiintyy+Raamatussa+ainakin+60+kertaa,+Rutto+yleensä+katsottiin+rangaistukseksi.+Onko+rutto+rangaistus+myös+nykypäivän+ihmisille?+Olemmeko+hylänneet+Jumalan?+Olemmeko+lähteneet+omille+teillemme+omaan+inhimilliseen+viisauteen+luottaen?+Daavid+pysäytti+ruton+etenemisen+tunnustamalla+omat+syntinsä+ja+nöyrtymällä+Jumalan+edessä.+Onko+meistä+samaan?+Vai+haluammeko+jatkaa+jumalattomuuden+tiellä?
Jeremia+42:22+
Tietäkää+siis:+siellä,+minne+nyt+haluatte+muuttaa,+te+kuolette+miekkaan,+nälkään+ja+ruttoon.»
Ilmestys+6:8+
Siinä+samassa+näin+tuhkanharmaan+hevosen.+Se,+joka+istui+hevosen+selässä,+oli+nimeltään+Kuolema,+ja+sen+jäljessä+tuli+Tuonela.+Ratsastajille+annettiin+valta+neljänteen+osaan+maata,+ne+saivat+tappaa+miekalla,+nälällä+ja+rutolla+ja+jättää+loput+villipetojen+kynsiin.
1+Aikakirja+21:
Silloin+Daavid+ja+kansan+vanhimmat,+kaikki+säkkikankaaseen+pukeutuneina,+heittäytyivät+kasvoilleen+maahan.+17Daavid+sanoi+Jumalalle:+»Minä+käskin+toimittaa+väenlaskun.+Minähän+olen+syntiä+tehnyt,+minä+olen+tehnyt+väärin.+Mutta+entä+tämä+minun+laumani,+mitä+se+on+tehnyt?+Herra,+Jumalani,+osukoon+kätesi+minuun+ja+isäni+sukuun,+mutta+älä+anna+tämän+vitsauksen+kohdata+kansaasi.»
01.04.2020 07:27
Nyt+on+hyvä+aika+viedä+ruokakassi+niiden+ikäihmisten+ovelle+jotka+eivät+itse+kauppaan+voi+mennä.
31.03.2020 11:39
Ehkä+tässä+voimme+lukea+Raamatusta+mitä+Daavid+teki+kun+rutto+uhkasi+kaupunkia.
1+Aikakir.+21:
16Kun+Daavid+nosti+katseensa,+hän+näki+Herran+enkelin+seisovan+maan+ja+taivaan+välillä+kädessään+paljastettu+miekka,+joka+osoitti+kohti+Jerusalemia.+Silloin+Daavid+ja+kansan+vanhimmat,+kaikki+säkkikankaaseen+pukeutuneina,+heittäytyivät+kasvoilleen+maahan.+17Daavid+sanoi+Jumalalle:+»Minä+käskin+toimittaa+väenlaskun.+Minähän+olen+syntiä+tehnyt,+minä+olen+tehnyt+väärin.+Mutta+entä+tämä+minun+laumani,+mitä+se+on+tehnyt?+Herra,+Jumalani,+osukoon+kätesi+minuun+ja+isäni+sukuun,+mutta+älä+anna+tämän+vitsauksen+kohdata+kansaasi.»
31.03.2020 10:51
Joko+Torre+on+koronan+selättänyt?
31.03.2020 10:47
Ehkäpä+nyt+olisi+hyvä+tauko+miettiä+onko+kirkon+suunta+ja+tavoitteet+olleet+oikeita?
31.03.2020 10:38
Mutta+vuoden+päästäkö+kirkko+jatkaa+samalla+linjalla?
31.03.2020 07:40
Huoli+USA:n+eristystoimien+loppumisesta+turha,+eristystoimet+jatkuu
"Trump:+Eristystoimet+voimassa+huhtikuun+loppuun,+kuolleisuushuippu+ehkä+kahden+viikon+kuluessa
Donald+Trump+piti+maanantain+vastaisena+yönä+Suomen+aikaa+tiedotustilaisuuden+yhdessä+koronavirustyöryhmän+kanssa."
"Johtava+asiantuntija+ennakoi+jopa+miljoonaa+tartuntaa.
Maanantain+vastaisena+yönä+Valkoisessa+talossa+pidetyssä+tiedotustilaisuudessa+Yhdysvaltain+presidentti+Donald+Trump+pidensi+arviota+koronaviruskriisin+kestosta.
Päivittäisessä+tilannekatsauksessaan+Trump+totesi,+että+hallinnon+eristäytymismääräykset+ovat+voimassa+huhtikuun+loppuun.+Määräysten+tavoitteena+on+hidastaa+viruksen+leviämistä.
Trump+sanoi+Yhdysvaltojen+olevan+toivon+mukaan+"matkalla+toipumiseen”+1.+kesäkuuta+mennessä.+Aiemmin+tavoite+oli+asetettu+pääsiäiseen,+kertoo+uutistoimisto+Reuters.
Presidentin+mukaan+tiistaina+on+luvassa+lisää+tietoa+hallinnon+suunnitelmista+maan+tulevaisuuden+varalle."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006457390.html
30.03.2020 05:46
Yksi+raamatun+jae+tällekin+päivälle
Ilmestys+9:21+
He+eivät+kääntyneet,+he+eivät+luopuneet+murhatöistään+eivätkä+taioistaan,+eivät+siveettömästä+elämästä+eivätkä+varastamisesta.
30.03.2020 05:24
Kirkon+toimintaa+
"Pride-kulkueessa+ajaa+kirkon+rekka
Pride-viikko+huipentuu+Pride-kulkueeseen+ja+Puistojuhlaan+lauantaina+2.7.+Puistojuhlassa+Konttikirkolla+voi+levähtää.+Samalla+on+mahdollista+kuvauttaa+itsensä+Festari-Jeesuksen+tai+pahviarkkipiispan+kanssa.+Lisäksi+paikalla+on+kirkon+aktiiveja+keskustelemassa.+Konttikirkolla+jaetaan+rukousnauhoja+ja+seurakunnat+tarjoavat+pomppulinnan+lapsia+ilahduttamaan.
"Hienoa,+että+kirkko+on+näin+näkyvästi+mukana+tämän+vuoden+Helsinki+Prideilla."
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/seurakunnat-vahvasti-mukana-helsinki-pride-viikolla#7be110de
30.03.2020 05:09
"Grönlanti+kielsi+alkoholin+myynnin+poikkeusaikana+–+Helsingin+sotejohtaja+esittää+samaa+Suomeen"
"Grönlannin+päätöksen+perusteena+on+lasten+suojeleminen+alkoholinkäytöstä+seuraavalta+perheväkivallalta."
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/7487ba22-0769-4383-b2d5-1f6806a50db4
29.03.2020 16:45
Ranneliike+sivusto+haluaa+että+koronaviruksesta+tiedotetaan+sukupuolineutraalein+symbolein.
"Valtioneuvoston+liikkumisrajoituksia+koskevassa+tiedotuksessa+on+käytetty+kuvituksena+lapsen+kanssa+olevaa+mekkoon+sonnustautunutta+hahmoa,+joka+yleisesti+mielletään+naispuoliseksi.+Mieheksi+yleiseksi+miellettävä+hahmo+puolestaan+kantaa+salkkua+ja+on+sonnustautunut+solmioon."
https://ranneliike.net/uutiset/15739/valtioneuvoston-koronatiedotus-saa-kritiikkia-sukupuolittuneiden-kuvasymbolien-kaytosta
28.03.2020 20:10
Joulupukkiin+uskominen+ei+taida+haitata?
28.03.2020 16:51
Onko+Husin+menettely+siis+ok?
28.03.2020 07:30
Ilta-sanomat
"Tanus+tuntee+sairaanhoitajia,+jotka+tulevat+ulkomailta+suoraan+töihin.+HUS+ei+vaadi+hoitajilta+minkäänlaista+testausta+eikä+karanteenia.
–+Tuttavapiirissä+hoitajia,+jotka+ovat+tulleet+korona-alueelta+Espanjasta.+Olen+sanonut,+että+ettehän+te+mene+töihin.+He+joutuvat+menemään.+Määräykset+tulevat+sairaalan+johdolta.
Hoitajat+ovat+itsekin+ihmetelleet+tilannetta+ja+kysyneet+HUS:lta,+miksi+sairaanhoitopiiri+ei+noudata+yleisiä+ohjeita.+Ulkomailta+tulijoiden+pitäisi+jäädä+kahdeksi+viikoksi+omaehtoiseen+karanteeniin+tai+etätöihin."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006455773.html
28.03.2020 06:19
"Pride-kulkueessa+ajaa+kirkon+rekka
Pride-viikko+huipentuu+Pride-kulkueeseen+ja+Puistojuhlaan+lauantaina+2.7.+Puistojuhlassa+Konttikirkolla+voi+levähtää.+Samalla+on+mahdollista+kuvauttaa+itsensä+Festari-Jeesuksen+tai+pahviarkkipiispan+kanssa.+Lisäksi+paikalla+on+kirkon+aktiiveja+keskustelemassa.+Konttikirkolla+jaetaan+rukousnauhoja+ja+seurakunnat+tarjoavat+pomppulinnan+lapsia+ilahduttamaan.
"Hienoa,+että+kirkko+on+näin+näkyvästi+mukana+tämän+vuoden+Helsinki+Prideilla."
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/seurakunnat-vahvasti-mukana-helsinki-pride-viikolla#8b1f8b1f
28.03.2020 06:07
29 / 222