Näitä kysymyksiä riittää

Anonyymi

"-Miksi ette käytä nyt kykyänne ihmiskunnan hyväksi?
-Estääkö rakastava Jumalanne ihmisten auttamisen?
-Kumpiko valehtelee, Jumala vai uskovainen vai molemmat?
-Eikö uskovaisen lähimmäisen rakkaus kata kaikkien ihmisten auttamista? Jos uskovaisen lähimmäisen rakkaus ei kata kaikkia ihmisiä, miksi ette auta kyvyillänne edes vanhuksia ja lapsia?
-Miksi uskonne ei nyt auta?
-Jumalanne on antanut uskovan merkit käyttöönne, miksi piiloudutte valheisiin, että Jumala päättää ketä auttaa vaikka teille on selkeästi parantamisen merkki annettu ilman ehtoja?"

Epäuskoiset ihmiset ovat hakoteilla. On murheellista nähdä miten ihmiset yrittävät etsiä apua, lohtua jne. ihmisiltä.
Te kaikki, jotka ihmisiltä kysytte esimerkiksi edellisen kaltaisia kysymyksiä, kääntykää itse Jumalan puoleen etsimään häntä ja hänen valtakuntaansa, niin
todella tulette saamaan vastauksen kysymyksiinne ja ennenkaikkea tulette lähteneeksi tielle joka voi teidät johdattaa iankaikkiseen elämään.

61

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sinä tiedät kuka mitäkin tekee? Olen käyttänyt kykyjäni 47 vuotta kirjaimellisesti myös ihmiskunnan hyväksi.:) Mitä olet itse tehnyt?

• Nyt on hyvä aika viedä ruokakassi niiden ikäihmisten ovelle jotka eivät itse kauppaan voi mennä.

• Hyvä ehdotus.

• Toki. Ensin ehkä kannattaa selvittää, kuka sellainen todella on. Jotkuthan osaavat tilata ruokaa kaupasta itsekin. Kaikki eivät.

On myös hyvä tietää, kuka voi ja haluaa syödä mitäkin, ettei mene ruokaa hukkaan.

• Eilen käväisin kotona Helsingissä ja oli jaettu pari yhtiön hallituksen koronatiedotetta. Tähän oli ihan yhtiökokous reagoinut, oli pari puhelinnumeroa joihin voi soittaa jos kysyttävää tai vaikkapa tarvetta kaupassakäyntiapuun.

Tätä naapuriapua on paljon organisoitukin. Ongelma voi olla se, että kun se on tuolla somessa organisoitua epävirallista touhua niin se ei tavoita heitä, jotka olisi tärkeä tavoittaa jos ei ole esimerkiksi kotihoidon tms. piirissä.

Mutta tuo mitä meidän yhtiössä oli tehty on aika fiksu veto vaikka vanhuksia eikä yksineläjiä juuri taloissa asukaan (enimmäkseen perheasuntoja). Homma on organisoitu yhtiön puolesta ja on tieto siitä ketkä mahdollisesti jotakin apua tarvitsevat.

• Anonyymi

Kysymyksiä on kyllä ihan aiheesta. Uskovaisen valheelliset vastaukset eivät edesauta uskovien asiaa eikä Jumalan asiaa. Uskovaisen suoranainen valehtelu esim. parantamisen kyvystään on törkeää sairaita ihmisiä kohtaan.

Kannatan esim. ruokakassin viemistä vanhuksille, konkreettista apua. Turhat lupaukset ja perättömät väitteet parantamiskyvyistä pitää lopettaa.

• Anonyymi

Nimenomaan. Lähimmäisen rakkaus on käytännöllistä. Ja sitä voi toteuttaa sekä mikro- että makrotasolla. Kukin kykyjensä ja kutsumuksensa mukaan. Tunnen todennäköisesti kymmeniä ellen satoja kristittyjä ympäri maailmaa. Eri kirkkokunnista. Enkä ole vielä törmännyt sellaiseen, joka väittää pystyvänsä parantamaan. Raamattu kehottaa kyllä rukoilemaan sairaiden puolesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Lähimmäisen rakkaus on käytännöllistä. Ja sitä voi toteuttaa sekä mikro- että makrotasolla. Kukin kykyjensä ja kutsumuksensa mukaan. Tunnen todennäköisesti kymmeniä ellen satoja kristittyjä ympäri maailmaa. Eri kirkkokunnista. Enkä ole vielä törmännyt sellaiseen, joka väittää pystyvänsä parantamaan. Raamattu kehottaa kyllä rukoilemaan sairaiden puolesta.

Raamattu kehottaa myös myymään mitä on.

Ja ehkä rukoilemaan sairaiden puolesta. Yksi sanoi, ettei pidä rukoilla, vaan merkkinä seuraa, että parannetaan sairaat. Rukoilu kun ei paranna ketään.

• Sitä Raamattua esillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seurakunnat tekee paraikaakin työtä köyhien ja sairaiden auttamiseksi käytännön toimin ja rukousapua antaen, mitä sairaat niin paljon tarvitsevat. Amen

• Anonyymi kirjoitti:

Seurakunnat tekee paraikaakin työtä köyhien ja sairaiden auttamiseksi käytännön toimin ja rukousapua antaen, mitä sairaat niin paljon tarvitsevat. Amen

Yksikään sairas ei hyödy rukousavusta hevon humppaa, mutta kun se ei maksa mitään eikä edellytä vaivannäköä, se varmasti teitä kiinnostaa "auttamisen" muotona.

• Anonyymi

Siis sinä tarkkaat mitä muut tekevät? Mihin ajattelet tuolla pyrkiväsi?
        Se, että ihmiset toimivat väärin ja valehtelevat, sitä ei kukaan muu ihminen voi
        muuksi muuttaa. "Vain tuulen henkäystä ovat ihmiset, vain valhetta ihmisten lapset: kaikki he nousevat vaa`assa ylös köykäisempinä kuin tuulenhenkäys." Tämäkin totuus löytyy raamatusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis sinä tarkkaat mitä muut tekevät? Mihin ajattelet tuolla pyrkiväsi?
        Se, että ihmiset toimivat väärin ja valehtelevat, sitä ei kukaan muu ihminen voi
        muuksi muuttaa. "Vain tuulen henkäystä ovat ihmiset, vain valhetta ihmisten lapset: kaikki he nousevat vaa`assa ylös köykäisempinä kuin tuulenhenkäys." Tämäkin totuus löytyy raamatusta.

Tuskinpa tuo mikään totuus on. Raamatussa usein liioitellaan.

• Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Yksikään sairas ei hyödy rukousavusta hevon humppaa, mutta kun se ei maksa mitään eikä edellytä vaivannäköä, se varmasti teitä kiinnostaa "auttamisen" muotona.

"Yksikään sairas ei hyödy rukousavusta hevon humppaa, mutta kun se ei maksa mitään eikä edellytä vaivannäköä, se varmasti teitä kiinnostaa "auttamisen" muotona."

Kiitollisten palautteiden perusteella ovat hyötyneet. Jumala kuulee aina jokaisen rukouksemme. Usko nyt vaan, älä ole epäuskoinen!

• Anonyymi kirjoitti:

"Yksikään sairas ei hyödy rukousavusta hevon humppaa, mutta kun se ei maksa mitään eikä edellytä vaivannäköä, se varmasti teitä kiinnostaa "auttamisen" muotona."

Kiitollisten palautteiden perusteella ovat hyötyneet. Jumala kuulee aina jokaisen rukouksemme. Usko nyt vaan, älä ole epäuskoinen!

Kuule. Olen ollut kymmeniä vuosia uskovien parissa, ja heistä jokainen on mennyt lääkäriin parantuakseen.

Ei sinulla ole uskottavuutta.

• Anonyymi

Seurakunnat tekee paraikaa paljon työtä köyhien auttamiseksi tässä hädän hetkellä.

Myös sairaiden puolesta rukoilemme koko ajan ja Jumala luvannut kuulla kaikki rukouksemme. Meidän osa on rukoilla, Jumalan osa on tehdä se työ. Amen

• >Meidän osa on rukoilla, Jumalan osa on tehdä se työ.

Ällöttävää paskaa ja selittelyä sille, että ei viitsi tehdä mitään auttaakseen. 🤮💩

• Anonyymi

Onko esm hellunttaiseurakunnat ilmoittaneet netissä tai jossain näistä paljoista työtarjouksista ihan käytä'nnön tasolla en ole huomannut.

sen sijaan olen huomioinut että kauhealla kiireellä järjetettiin nettikokouksia, aivan kuin ei ne vanhat viiskymentä vuotta kokouskissa istuneet pysy nyt uskossa muutamaa viikkoa ilman niitä nettiseuroja.

siis laittakaa palvelutarjouksia esiin ja vähentäkää sitä saarnaamista.

• Anonyymi

>Meidän osa on rukoilla, Jumalan osa on tehdä se työ.

Ällöttävää paskaa ja selittelyä sille, että ei viitsi tehdä mitään auttaakseen. 🤮💩

Mitähän sinä olet tehnyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko esm hellunttaiseurakunnat ilmoittaneet netissä tai jossain näistä paljoista työtarjouksista ihan käytä'nnön tasolla en ole huomannut.

sen sijaan olen huomioinut että kauhealla kiireellä järjetettiin nettikokouksia, aivan kuin ei ne vanhat viiskymentä vuotta kokouskissa istuneet pysy nyt uskossa muutamaa viikkoa ilman niitä nettiseuroja.

Itsekkin olen riskiryhmäläinen eikä kukaan ole vielä kysynyt onko sulla ruokaa ja kuka sitä hakee ja mistä.

ei ole kyllä kysnyt koskaan aiemminkaan.

yksin se ihminen olkoot uskovia ympärillä pilvin pimein ja yksin on pärjättävä.

Jumala kuitenkin tekee kotikäyntejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sinä olet tehnyt?

Kritisoinut ja jyrsinyt uskovia ainakin kymmenen vuotta putkeen.

kyllä siinä jo väsyy hyväkuntoinenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä huomio!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä huomio!!!

Pakko sanoa että hyvä kunto :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kritisoinut ja jyrsinyt uskovia ainakin kymmenen vuotta putkeen.

kyllä siinä jo väsyy hyväkuntoinenkin.

Voisiko turhemmin aikansa käyttää?

• Anonyymi

">Meidän osa on rukoilla, Jumalan osa on tehdä se työ.

Ällöttävää paskaa ja selittelyä sille, että ei viitsi tehdä mitään auttaakseen."

Näin se vaan nyt on, että me uskovat emme voi parantaa yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan auttaa parantumisprosessia. Jumala hoitaa sen parantamisen ja me rukoilemme. Amen

• Anonyymi kirjoitti:

">Meidän osa on rukoilla, Jumalan osa on tehdä se työ.

Ällöttävää paskaa ja selittelyä sille, että ei viitsi tehdä mitään auttaakseen."

Näin se vaan nyt on, että me uskovat emme voi parantaa yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan auttaa parantumisprosessia. Jumala hoitaa sen parantamisen ja me rukoilemme. Amen

Et usko koskaan Jeesusta.

Hänen mukaansa uskovat parantavat.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Saisiko sitaatin?

• Anonyymi

Ai? Nytkö me muutuimme auttajiksi?
        Keitä meidän pitäisi auttaa?

Ateistit jonoon! Kun korona iski, nyt vaaditaan uskovilta yhtäkkisiä ihmeitä!

• Anonyymi kirjoitti:

Saisiko sitaatin?

Minun seuraajieni merkkinä seuraa, että he parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen.

Sellainen sitaatti Jeesukselta. Seuraajat ovat tunnettu uskovina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkin olen riskiryhmäläinen eikä kukaan ole vielä kysynyt onko sulla ruokaa ja kuka sitä hakee ja mistä.

ei ole kyllä kysnyt koskaan aiemminkaan.

yksin se ihminen olkoot uskovia ympärillä pilvin pimein ja yksin on pärjättävä.

Jumala kuitenkin tekee kotikäyntejä.

Yleensä kylläkin aikuisen ihmisen tulee itse hommata se ruokansa, tavalla tai toisella, ihan itse. Jos ei voi käydä kaupassa, voi itse kääntyä muiden puoleen ja pyytää apua, ei olettaa että vieraat ihmiset tajuaisivat sinun olevan apua vailla ja olla tikkana ovellasi apua tarjoamassa, etenkin nyt kun on karanteeniaika. Jokaiselle kun se oma henkikulta on ja tulee olla tärkein. Näin on Jumala itsesuojeluvaiston ihmiselle luonut.

Pitäisikö jonkun vaarantaa oma ja läheistensä terveys, koska sinä olet ollut laiska jo ennakolta varautumaan tulevaan tilanteeseen, josta kyllä jo viikkoja aiemmin varoitettiin.

Jos on rahapula, on olemassa peräti pikavippifirmoja, tosin niillä on huikeat korot (jos mahdollista, ei kannatettavaa vippailla), joten kulloinenkin velka kantsuu mahd. nopeasti maksaa pois. Itse olen niiden kanssa ollut tekemisissä, ollut pulassa, mutta lopulta onnistunut maksamaan kaiken pois. Köyhällä on monet konstit, mutta todellakin yksin pitää ihmisen hengestään taistella.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

"Et usko koskaan Jeesusta. Hänen mukaansa uskovat parantavat."

Juu, mutta on huomioitava kaikki mitä Jeesus on aiheesta sanonut. Lause, jota sinä ajattelet, sanottiin evankelioimaan lähetetyille apostoleille. Ei kaikille uskoville.
        Paavali opettaa, että uskovien armolahjat ovat erilaisia, vaikka ne saa aikaan sama Pyhä Henki. Eiväthän kaikki profetoi, ei kaikilla ole parantamisen armolahjaa jne.

Parantamisen armolahja ei tarkoita, että ihminen parantaa. Vaan parantumisen saa aikaan Jumala, joka käyttää ihmistä välikappaleena. Aivan samoin Jumala käyttää ihmistä evankelioinnissa välikappaleena, mutta pelastaja on yksin Kristus.

• Anonyymi kirjoitti:

"Et usko koskaan Jeesusta. Hänen mukaansa uskovat parantavat."

Juu, mutta on huomioitava kaikki mitä Jeesus on aiheesta sanonut. Lause, jota sinä ajattelet, sanottiin evankelioimaan lähetetyille apostoleille. Ei kaikille uskoville.
        Paavali opettaa, että uskovien armolahjat ovat erilaisia, vaikka ne saa aikaan sama Pyhä Henki. Eiväthän kaikki profetoi, ei kaikilla ole parantamisen armolahjaa jne.

Parantamisen armolahja ei tarkoita, että ihminen parantaa. Vaan parantumisen saa aikaan Jumala, joka käyttää ihmistä välikappaleena. Aivan samoin Jumala käyttää ihmistä evankelioinnissa välikappaleena, mutta pelastaja on yksin Kristus.

Minun seuraajieni.... Tarkottaa vain yhtätoista seuraajaa?

Niinkö Jeesus ajatteli, vai sinä?

Miksi Jumala ei itse paranna?

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Minun seuraajieni.... Tarkottaa vain yhtätoista seuraajaa?

Niinkö Jeesus ajatteli, vai sinä?

Miksi Jumala ei itse paranna?

Mitäs mieltä Jyhmø on tästä asiasta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs mieltä Jyhmø on tästä asiasta?

Osaatko mitenkään vastata?

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Osaatko mitenkään vastata?

Mitä mieltä Jyhmø on, kysy häneltä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä Jyhmø on, kysy häneltä?

Ei hänellä ole muuta mielipidettä kuin mitä Raamatussa sanotaan.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Ei hänellä ole muuta mielipidettä kuin mitä Raamatussa sanotaan.

No sehän riittää.

Asia on siis Ioppuunkäsitelty.

• Anonyymi kirjoitti:

No sehän riittää.

Asia on siis Ioppuunkäsitelty.

Niin minustakin. Ei kannata muutella Raamattua omaksi mielipiteeksi.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Niin minustakin. Ei kannata muutella Raamattua omaksi mielipiteeksi.

SeIIainen mielipide sinulta nyt.

• Anonyymi

Ovatko epäuskoiset ihmiset mielestäsi siis hakoteillä etsiessään apua epätietoisuudessaan esittämilläsi kysymyksillä toisilta ihmisiltä, joita pitävät uskovina?
      Minusta he saattavat etsiä opastusta niiltä, joiden voivat olettaa löytäneen elämäänsä tarvitsemansa avun. Ovatko he kysyjinä silloin hakoteillä… eivätkö he silloin ole juuri oikeaa tietä etsimässä niiden luota, joita on siunattu lahjalla, jonka avulla voivat opastaa pyytämään apua Jumalalta.
      Me ihmiset olemme luonteemme orjia emmekä aina osaa kysyä oikeilla sanoilla edes sitä mitä oikeasti etsimme.
      Palstalla minunkin on käsketty mennä takaisin rippikouluun kysyessäni tulenpalavalta julistajalta neuvoa kohtaan, johon en löytänyt ymmärrettävää vastausta. Lisäkysymyksenä kysyttiin uskonko neitseestä syntymiseen ja luterilaisissa tunnustuskirjoissa kerrottuun oppiin. Kun en osannut oikealla tavalla vastata, minun todettiin olevan jumalaton ateisti, joka pilkkaan uskovia… vaikka en siis edes ole ateisti... kysymykseni kerrottiin olevan pilkkaa!!

Toisessa keskustelussa minun väitettiin olevan homoseksuaali, vaikka olen hetero.

Minusta on aivan oikein, että asioista kysellään ja elävässä elämässä en ole yhdenkään uskovan kuullut käyttävän sellaista kieltä mitä tällä palstalla näkee lähes päivittäin.
      Voidaanko sanoa tämän palstan antaman esimerkin mukaan uskovaisuuden näyttävän valitettavasti aika murheelliselta tai sitten iloita keskeneräisyydestämme jolloin Herramme saa kasvattaa meitä.

• Anonyymi

Jumalattomat ja myös tavalliset ihmiset luulevat että uskovilla on kyky esim. parantaa.

Niilo Yli-Vainio toisti hyvin jokaisen tilaisuutensa alussa tyyliin "Jos joku täällä ajattelee, että minä, Niilo Yli-Vainio, kykenee parantamaan, niin lähtekööt heti kotiinsa ja keittäköön hyvät kahvit". Ja jatkoi tyyliin, että Jumala on se parantaja, Jeesus parantaa, me voimme vain rukoilla ja panna kätemme toisen päälle ja sitten Jumala vastaa rukouksiimme. Ja Jumala vastasi, tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä parantui Niilon kokouksissa. Tuolloin Jumala toimi näkyvän voimallisesti, nykyään Jumala parantaa ja toimii yksityisissä tilaisuuksissa ja joskus myös joukkokokouksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalattomat ja myös tavalliset ihmiset luulevat että uskovilla on kyky esim. parantaa.

Niilo Yli-Vainio toisti hyvin jokaisen tilaisuutensa alussa tyyliin "Jos joku täällä ajattelee, että minä, Niilo Yli-Vainio, kykenee parantamaan, niin lähtekööt heti kotiinsa ja keittäköön hyvät kahvit". Ja jatkoi tyyliin, että Jumala on se parantaja, Jeesus parantaa, me voimme vain rukoilla ja panna kätemme toisen päälle ja sitten Jumala vastaa rukouksiimme. Ja Jumala vastasi, tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä parantui Niilon kokouksissa. Tuolloin Jumala toimi näkyvän voimallisesti, nykyään Jumala parantaa ja toimii yksityisissä tilaisuuksissa ja joskus myös joukkokokouksissa.

Kun nyt osoitit halusi parantamisesta keskustella, niin voitko tarkentaa millaisia tai ketä uskovia kyseisessä kohdassa tarkoitetaan:
        Markuksen Evankeliumisessa kerrotaan Jeesuksen sanoneen: "Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä. He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

Millaisia sairauksia NY-V:n käden avulla Jumala ihmisiltä paransi, vai parantuivatko kaikki sairaudet ja miten se todennettiin?

• Anonyymi kirjoitti:

On sulla jutut!

• "Minusta on aivan oikein, että asioista kysellään ja elävässä elämässä en ole yhdenkään uskovan kuullut käyttävän sellaista kieltä mitä tällä palstalla näkee lähes päivittäin."

Tästä olen aivan samaa mieltä. En ymmärrä, mitä tässä on suuttuttavaa.

• Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

"Minusta on aivan oikein, että asioista kysellään ja elävässä elämässä en ole yhdenkään uskovan kuullut käyttävän sellaista kieltä mitä tällä palstalla näkee lähes päivittäin."

Tästä olen aivan samaa mieltä. En ymmärrä, mitä tässä on suuttuttavaa.

Ehkä se suututtavuus koostuu siitä että kysellään samaa asiaa toistuvasti ilkkuvassa äänilajissa?

Muutaman kerran jälkeen sama kysymys johon aina annetaan sama vastaus muuttuu kiusaavaksi ja vainoavaksi.

• Anonyymi

Yhtäkkiä epäuskoisille kelpaisikin Jumala ja uskovat, kunhan saavat itse käskyttää meitä tekemään asiat heidän mielensä mukaisesti, Jumalan tahtoa ja uskovia kunnioittamatta. "Parantakaa! En halua saada flunssaa! Sinä parannat minut heti!" Kuin suomenruotsalainen potilas suomalaiselle hoitajalle: "Satans piga...!"

Sairaiden parantaminen esim. ei ole mikään "kyky". Uskovat eivät paranna yhtäkään sairasta, vaan Jeesus Kristus, uskovan kautta, oman tahtonsa mukaan. Ei Jeesusta käskytetä. Häntä kauniisti rukoillaan ja Hän vastaa siten kuin Itse tahtoo, kenelle tahtoo.

• Anonyymi

Markuksen evankeliumin mukaan Jeesus on kertonut uskovien tunnusmerkeistä, joista heidät tunnistaa, esimerkiksi "He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat.".
        Siellä ei siis kerrottu esimerkiksi mainitsemastasi kauniisti rukoilusta...

Voitko kertoa mitä tarkoitat kommentillasi, siitä saa vaikutelman kuin et pitäisi kyseistä Raamatunkohtaa totuutena ilman sinun antamiasi tarkennuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markuksen evankeliumin mukaan Jeesus on kertonut uskovien tunnusmerkeistä, joista heidät tunnistaa, esimerkiksi "He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat.".
        Siellä ei siis kerrottu esimerkiksi mainitsemastasi kauniisti rukoilusta...

Voitko kertoa mitä tarkoitat kommentillasi, siitä saa vaikutelman kuin et pitäisi kyseistä Raamatunkohtaa totuutena ilman sinun antamiasi tarkennuksia?

"Markuksen evankeliumin mukaan Jeesus on kertonut uskovien tunnusmerkeistä, joista heidät tunnistaa, esimerkiksi "He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."."

Tuo on totta että sairaan puolesta kun rukoillaan niin pannaan kädet hänen päänsä päälle. Näin Jumala sitten parantaa tämän sairaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"Markuksen evankeliumin mukaan Jeesus on kertonut uskovien tunnusmerkeistä, joista heidät tunnistaa, esimerkiksi "He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."."

Tuo on totta että sairaan puolesta kun rukoillaan niin pannaan kädet hänen päänsä päälle. Näin Jumala sitten parantaa tämän sairaan.

Ei tuo nyt kuulosta Jumalan eikä Raamatun toiminnalta.

Touhuat omiasi.

• Anonyymi

Huonoa käytöstä on yleistäen sanoa jotkin ihmisryhmää valehtelevaksi.
      Uskovan perusasioita on olla rehellinen, mutta kuten tiedämme, kaikki meistä on puutteellisia ja helposti erehtyviä.

Halveksiva ja tuomitseva puhuminen lähinnä kertoo puhujasta/kirjoittajasta jotakin.

Jokainen joka haluaa elää Jumalan tahdon mukaisesti joutuu vainottavaksi tavalla tai toisella ja tavalla ja toisella.

• Anonyymi

Totta, aika tehokkaasti palstaltakin ovat jotkut "vainonneet" naispapit ja yleensäkin papit " pois.

• En usko, että halu elää Jumalan tahdon mukaisesti johtaisi vainoamiseen.

Yleensä ihmiset paheksuvat valhetelijoita, tyhjän lupaavia ja juoppoja.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

En usko, että halu elää Jumalan tahdon mukaisesti johtaisi vainoamiseen.

Yleensä ihmiset paheksuvat valhetelijoita, tyhjän lupaavia ja juoppoja.

sinulla ei ole mitään mittareita mitata uskovien valehtelemisia, aloita nyt siitä tuo elosi miettiminen.

valehteliko Apostolit ja Jeesus häh pöllö !?

• Anonyymi kirjoitti:

sinulla ei ole mitään mittareita mitata uskovien valehtelemisia, aloita nyt siitä tuo elosi miettiminen.

valehteliko Apostolit ja Jeesus häh pöllö !?

Missä minä noin sanoin? En nyt hoksaa.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Missä minä noin sanoin? En nyt hoksaa.

Koska Iataat uuden videon?

• Anonyymi kirjoitti:

Koska Iataat uuden videon?

Ehkä viikonloppuna. Nyt on ollut vaikeuksia.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Ehkä viikonloppuna. Nyt on ollut vaikeuksia.

Mitä muka?

• ”Te kaikki, jotka ihmisiltä kysytte esimerkiksi edellisen kaltaisia kysymyksiä, kääntykää itse Jumalan puoleen etsimään häntä ja hänen valtakuntaansa, niin todella tulette saamaan vastauksen kysymyksiinne…”

Osa noista kysymyksistä tosin on sellaisia, joita jokaisen uskovan pitäisi miettiä omalta kohdaltaan.

Enkä ymmärrä, miksi et voi esittää niihin omia ajatuksiasi jne. ?

• Anonyymi

On mietitty jo lähes 2000 vuotta sitten!

• Anonyymi kirjoitti:

On mietitty jo lähes 2000 vuotta sitten!

Et osaa edes lukea Raamattua.

Ei tuossa kukaan rukoile. Pelkästään kädet sairaan päälle.

Ainakaan Raamatussa ei kerrota Jumalan ketään parantaneen. En usko hänen vieläkään parantavan. Olet kova keksimään omiasi.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Et osaa edes lukea Raamattua.

Ei tuossa kukaan rukoile. Pelkästään kädet sairaan päälle.

Ainakaan Raamatussa ei kerrota Jumalan ketään parantaneen. En usko hänen vieläkään parantavan. Olet kova keksimään omiasi.

Jaahas. SeIIainen mieIipide nyt.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      193
      6596
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5493
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      274
      3477
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      127
      3473
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2445
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2145
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1876
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      52
      1872
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1782
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      101
      1437
    Aihe