Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
29
Kommenttia
731
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistatko koska UKK siirtyi ajasta ikuisuuteen? Kauanko on kulunut aikaa?
03.03.2023 13:14
"Katsokaa USA:sta tilannetta"
???
Voisitko tarkentaa? Miltä tilanne USA:sta katsoen näyttää? Mihin surman suuhun yllytetään?
Taikka hetkinen, taidan ymmärtää, MUAHAHAHAA
NATO EI VOI TALLENTAA MEITÄ
MUAHHAH tästähän siinä olikin kysymys, MUAHHAH
MUAHHAH MUAHHAH
03.03.2023 13:13
Pu-ti-nis-ti on sel-lai-nen jo-ka kan-nat-taa Pu-ti-nia ja Ve-nä-jän hyök-käys-so-taa.
Olet-ko si-nä pu-ti-nis-ti.
03.03.2023 13:11
Mitäs VITTUA sinä sitä TÄÄLLÄ kiukuttelet? Mene sanomaan se heille. KAKSIAIVOSOLUINEN
03.03.2023 13:09
LENINGRADILAISTEN kirjoitukset ovat joskus hauskojakin, ihan hyvää huumoria.
Mutta nämä suomalaiset KAKSIAIVOSOLUISET ovat pettymys. He eivät kykene kuin one-linereihin eikä heiltä saa kommenttia MIHINKÄÄN asiaan, ei edes KISKOMALLA.
HEI KAK-SI-AI-VO-SO-LUI-SET!
AI-OT-TE-KO ÄÄ-NES-TÄÄ EDUS-KUN-TA-VAA-LEIS-SA?
ON-KO EH-DO-KAS-ASE-TEL-MA HY-VÄ?
03.03.2023 13:06
Toistan edellä kirjoittamani pienin lisäyksin:
Mutta oliko sinulla kommenttia mihinkään seuraavista:
-Venäjän ja Ukrainan sota
-Suomen NATO jäsenyys
-Eduskuntavaalit
-koronahuijaus
-NATO gallupit
-kuussakäynti
-maan litteys
-<joku itse valitsemasi aihe>
Aivan!
03.03.2023 13:03
"Putin nostaa peukalon ilmaan ja pienen hetken kuluttua kääntää sen alaspäin.Siinä samassa Suomi-neito seivästetään.Kenelläkään ei ole vastaan sanomista."
Näin sitä LENINGRADISSA kuvitellaan. Sopii tulla kokeilemaan. Ettekö uskalla?
03.03.2023 12:57
MUAHAHHAAAAAAA
Taas one-linereita, MUAHHAH MUAHHAH
Minun lääkitykseni tarkistetaan joka aamu. Näpsäkkä hoitajatäti antaa joka aamu neljä sinistä, kaksi punaista ja kolme keltaista pilleria ja valvoo tarkasti että jokainen niellään. Eikä täällä suljetulla osastolla mitään ambulanssia tarvita. Kaikki huoneet ovat hyvin pehmustettuja! MUAHAHAHAHAAAA
Mutta oliko sinulla kommenttia mihinkään seuraavista:
-Venäjän ja Ukrainan sota
-Suomen NATO jäsenyys
-Eduskuntavaalit
-<joku itse valitsemasi aihe>
03.03.2023 12:48
MUAHHAH MUAHHAH MUAHHAH
MUAHHAH MUAHHAH
KAKSIAIVOSOLUINEN
MUAHHAH MUAHHAH
Nauran itseni tärviölle
03.03.2023 12:36
Huomannet retoriikastani että olen erittäin ÄLYKÄS. KAKSIAIVOSOLUISELLE sen sijaan seuraavaa dialogi tarjoaa viihdettä useaksi päiväksi:
1: isäs oli homo
2: eipäs ollut
3: palaa kohtaan 1
Mutta tässä näemme erään tärkeän KAKSIAIVOSOLUISEN tunnusmerkin: hän kykenee ainoastaan one-linereihin. On fysikaalisesti mahdotonta että KAKSIAIVOSOLUINEN tuottaisi kaksi erillistä virkettä, joissa ajatus kuitenkin kantaisi ensimmäisestä toiseen.
Ja kääntäen, jos esität kaksi tällaista virkettä KAKSIAIVOSOLUISELLE, hänen suunsa aukeaa ammolleen ja näemme jälleen "HÄH?" efektin. Ei siinä mitään, onhan siinäkin huumoria.
MUAHAHAHAHAAAAA
03.03.2023 12:33
Katsokaas, tässä on hauska esimerkki suomalaisesta KAKSIAIVOSOLUISESTA!
Hän on vähä-älyinen, voimme kuvitella miten hänen apposen avoin suunsa lausuu äänettömästi (kysymysmerkin kera): "HÄH?"
Sen vuoksi hän tähän puuttuikin, koska postaukseni oli niin rautalangasta väännetty että hänkin sen tajusi. Siksi hän unohtikin normaalimantransa. Liitän tähän nyt useita vaihtoehtoja, valitkaa mikä tahansa:
-nato yrittää hajottaa Venäjän
-... tuhota ...
-... murskata ...
-(tämä on paras) NATO ei voi TALLENTAA meitä
-... tuhota...
-... murskata ...
-... ydinaseita...
-NATO ei voi TALLENTAA meitä
jne. samaa rataa loputtomiin
03.03.2023 12:16
Niin, täällä on kahdenlaista putinistia:
-LENINGRADIN pojat
-Suomalaiset KAKSIAIVOSOLUISET
Jälkimmäisten retoriikka paljastaa aina kummasta on kyse. Voit mielessäsi kuvitella kirjoittajankin, suu auki niin että päivä paistaa sisään ja ilme kertoo puhtaasti paljaan ajatusmaailman: "HÄH?"
(kysymysmerkki on osa hänen retoriikkaansa ja se näkyy ulosannissakin)
03.03.2023 12:05
NATO EI TALLENNA MEITÄ
Onko nimimerkki "ilkka.luoma" keksinyt että hän saa agendansa paremmin läpi anonyyminä. No, tiedä häntä. Mutta oksennusta tuntuu riittävän LENINGRADIN pojille
NATO EI TALLENNA MEITÄ
03.03.2023 12:00
"Törkyturpako on omasta mielestään niin viisas , että pystyy lukematta"
%¤&/(/& KAKSIAIVOSOLUINEN, minä kysyin onko näitä videoklippejä/kirjoituksia lisää missään? Ne ovat minulle SUURTA huumoria. Onko niitä, HÄH?
Ja kyllä, minä olen VIISAS. Erittäin VIISAS!
03.03.2023 11:16
Tämä on varmuudella suomalainen KAKSIAIVOSOLUINEN. Edes LENINGRADISSA ei kehdattaisi tällaista kirjoittaa.
Noh, KAKSIAIVOSOLUINEN. Oliko korona hämäystä? Onko maa litteä? Oliko kuussakäyntikin USA:n juoni jota ei tapahtunut?
Ota huikkaa välillä ettei jano pääse yllättämään, MUAHAHAHAAAAA
03.03.2023 10:52
Mitä v...a???
Tai hetkinen, tämähän onkin oikea LENINGRADILAINEN. Nyt he keksivät LENINGRADISSA vaihtoehdon, vaikka MARTTYYRIkortti onkin jo pelattu.
Mutta vinkkinä teille sinne LENINGRADIIN, tämä juoni on ohkainen eikä kanna mihinkään. Kaikkein turvallisin olisi "NATO EI TALLENNA TEITÄ". Sen jo osasitte aloittaa, mutta tyritte senkin heti ALKUMETREILLÄ. Kokeilkaa toista sanamuotoa!
03.03.2023 10:13
Kyllä, keskustelu on turha.
Mutta Adolf Hitleristä voinemme varmuudella sanoa, että hän olisi aloittanut sellaisen jos hänellä olisi ollut ydinase.
Putin, vaikka hullu onkin, tietää että ydinsodassa Venäjä JOKA TAPAUKSESSA tuhoutuu, kävi muualla sitten miten tahansa.
03.03.2023 10:09
Luvattiin ettei laajene, joo joo ja joulupukin munat. Nämä NEUVOSTOLIITON miehittämät maat itse halusivat NATOon jotta eivät UUDESTAAN joutuisi ENÄÄ KOSKAAN Venäjän miehittämiksi.
Idiootti! KAKSIAIVOSOLUINEN! LENINGRADILAINEN! Etkö lainkaan tunne Euroopan historiaa? (kysymys oli retorinen)
03.03.2023 09:48
Noh, LENINGRAD. Ei pidä heti vaipua TAPPIOMIELIALAN valtaan ja pelata MARTTYYRI pelikorttia.
Noinko helposti te aina luovutatte? Ei ihme että Venäjän armeijakin on Ukrainassa hätää kärsimässä kun olette tuollaisia, MUAHHAHHAAAAAA
03.03.2023 09:39
"Törkyturpa on vailla järkeä."
Kiitän tästä kommentista! Teiltä LENINGRADISTA päin katsottuna asia voi hyvin vaikuttaa siltä. Ja on hauskaa OLKIUKKO argumentointia siirtää keskustelu aiheeseen "hävittämään koko maan ja ihmiset".
Mutta teillä LENINGRADISSA opetus on yhä säälittävällä NEUVOSTOLIITTO-tasolla. Argumenttinne uppoavat vain suomalaisiin KAKSIAIVOSOLUISIIN, eikä heitä ole paljon. Referenssinä voit käyttää mm. GALLUPPEJA tai EDUSKUNNAN hyväksymää NATO sopimusta. Mikäs se suhde jaa-ei äänien välillä olikaan, MUAHHAHAHAHAAAAA
03.03.2023 09:29
25 / 37