Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
2989
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta ei hätää, Venäjällä odotellaan kun USA investoi 3 BILJOONAA dollaria Venäjän talouteen. Putin ja nomenklatuura tietenkin vie lejonanosan, mutta kyllä VODKAA kauppoihin tuodaan
MUAHAHAHAA
30.11.2025 16:44
<KORRUPTIOITUNUT>
Meillä oli lääkkeidenjakotauko enkä siksi päässyt heti vastaamaan.
"Usassa pystyy muuten ihan supermarketistakin ostamaan aseen itselleen"
USA:ssa on monta osavaltiota joissa ei pysty ostamaan asetta supermarketista.
Eli USA ja Venäjä lyövät aseteollisuuden yhteen ja sillä kaadetaan Kiina kilpailussa maailmantaloudesta?
Fantastinen suunnitelma. Eipä olisi tullut mieleen!
MUAHAHAHAA
</KORRUPTIOITUNUT>
30.11.2025 16:41
Mitä, oletko sinäkin KORRUPTIOITUNUT (huh mikä sana)
Etkä sinä sitäpaitsi tiedä osoitetta!
Oletko sinä PRESITENTTI vai mikä? Mutta KORRUPTIOITUNUT olet joka tapauksessa
MUAHAHA
KORRUPTIOITUNUT
MAUAHAHA
(on muuten paha sana kirjoittaa, väkisin menee sormet solmuun, yrittäkääpä itse: KORRUPTIOITUNUT, KORRUPTIOITUNUT, KORRUPTIOITUNUT. Se on paha)
30.11.2025 15:35
No mutta eihän tuosta ollut kysymys. Kyllä maailmassa ASEITA myydään ja ostetaan. Jopa venäläisiäkin.
Mutta jos ajatellaan USA:n ja Kiinan välistä kilpailua maailmantaloudessa, siinä ei ASEKAUPPA näyttele minkäänlaista osaa. Päin vastoin!!!! Molemmat valtiot tarvitsevat RAUHALLISTA ja TASAPAINOSSA olevaa maailmaa, jotta BISNES kukoistaisi.
Asekaupan menestyminen sen sijaan tarkoittaa EPÄTASAPAINOA ja RAUHATTOMUUTTA. Bisnes kärsii.
Et ole vieläkään maininnut ensimmäistäkään venäläistä artikkelia mikä tukisi USA:ta kilpailussa maailmantaloudesta!!
30.11.2025 15:34
"korruptioitunut"
KORRUPTIOITUNUT havaittu, MUAHAHAHAA
Vai että sisällissotaa kohti kuljemme. No ei syytä huoleen, tämä oli vain PRESITENTIN analyyshi
Hyvä PRESITENTIT!
MUAHAHAHA
KORRUPTIOITUNUT
MUAHAHAAA
30.11.2025 15:30
Kyllä PÄHVI on täysin hereillä.
Nyt vasta huomasin tuon lukeman: 3 BILJOONAA dollaria. Heh heh mikä vitsi. Suuret luvut ovat aina hämääviä. USA:n BKT on 29 biljoonaa dollaria. Eli USA olisi sijoittamassa YLI 10% bruttokansantuotteestaan Venäjälle?!?! Jo on aikoihin eletty. Varmasti valeuutinen.
Oikea lukema lienee ollut 3 miljardia dollaria ja se on kärpäsenpaska. Ostaahan pieni Suomikin USA:lta hävittäjiä 10 miljardilla. Ei tuollainen ole mikään INVESTOINTI. Se on mitälie löpinää tämän Witkoffin ja kumppaneiden kesken.
Witkoffilla tuleekin olemaa töitä jotta löytäsi sijoittajia (SIOITTAJA) jotka olisivat valmiina sijoittamaan (SIOITTAMAAN) Venäjälle yhteensä 3 miljardia.
Väitän ettei tuollainen koskaan realisoidu
30.11.2025 15:27
Mutta nythän sinä osuit NAULAN KANTAAN!!
Nuo erilaiset aseet ja asejärjestelmät: MIKSI NIITÄ EI OSTA/OTA VASTAAN mikään muu valtio kuin PRK? Miksi niitä ei osta kukaan? Aivan!
"jos joku haluaa ostaa niitä."
Aivan. Minkähän takia KUKAAN ei halua ostaa niitä? Aivan!
(ps. kas kun PRESITENTTIMME tosiaan löysi miettimisen jälkeen ainoastaan SOTIMISEEN liittyviä tuotteita, eikö muuta tosiaan löydy? Mielenkiintoinen TUOTTAJAMAA tämä Venäjä jos ei löydy muuta kuin kaasua ja ASEITA)
MUAHAHAHAA
PRESITENTTI
MUAHAHAA
30.11.2025 15:22
No, katsotaan.
Minä väitän että MIKÄÄN tuollainen "yhteistyö" ei KOSKAAN toteudu. Lopulta käy ilmi, ettei KUKAAN eikä MIKÄÄN investoi Venäjälle yhtä ainoata dollaria tai euroa, ilmeisistä syistä. Ja riippumatta siitä mitä "KORRUPTIOITUMATTOMAT" (huh mikä sana) mediat kirjoittelevat.
Ja enhän minä niitä uutisia missään tapauksessa ole kiistämässä. Kyllähän nämä Witkoffit ja kumppanit voivat keskenään sopia mitä tahansa. Minä vain väitän etteivät tuollaisen "sopimukset" koskaan realisoidu.
30.11.2025 15:19
Ehei, TAMPPOONIMIES ei ole vielä kertonut meille perustelujaan Venäjän teknologisesta osaamisesta. Hän on kyllä maininnut AVARUUSASEMAN, mutta sellaisia ei ole yleisesti myynnissä. Ja USA:llakin on AVARUUSASEMA, ei USA tarvitse Venäjältä apua AVARUUSASEMAN rakentamisessa.
Ja tämä kysymyshän juontaa juurensa kysymyksestä mitä hyötyä USA:lle olisi Venäjästä. Vastaan itse: ei mitään. Paitsi jos ajatellaan SIIRTOMAAHERRA-KEHITYSMAA suhdetta, niin kylklä Trump kaiken irtoavan voi ottaa. Mutta Venäjä olisi täysin antavana osapuolena. Suostuisiko Venäjä sellaiseen? Aivan! Mutta Putin on diktaattori ja myy vaikka äitinsä jotta säästäisi oman asemansa.
30.11.2025 15:12
En valehtele. Suhtaudun skeptisesti tuohon uutiseen, että USA ja Venäjä todella päätyisivät harjoittamaan "bisnestä". Eikä tämä tarkoita sitä, että moittisin Iltalehteä tai mitään muutakaan mediaa VALEMEDIAKSI. No, ainakin MV-lehti poisluettuna.
Kuten olen yrittänyt huonolla menestyksellä tuoda esille, Venäjän ja USA:n suhde olisi SIIRTOMAAHERRA-KEHITYSMAA suhde. Putin tietää tämän, mutta se on yksi hänen vähäisiä oljenkorsiaan vallassa pysymiseksi.
30.11.2025 15:04
Kyllä, jäi vielä epäselvää miten Venäjä tähän Grönlannin kysymykseen liittyy? Tässä muistaakseni oli alunperin kova väittely onko Venäjä kehitysmaa vaiko ei ja mitä hyötyä USA:n olisi liittoutua Venäjän kanssa?
Apropos, nythän tulikin mieleeni, että Venäjälle ei ikinä eikä missään tapauksessa sopisi liittoutuminen USA:n kanssa. Eihän sitä nyt vanhan verivihollisen kanssa "liittouduta". Ja miten Venäjän hallintokin perustelisi toimintansa jos sillä ei olisi VIHOLLISTA. Eli siinäkään mielessä mikään tuollainen yhteistyö Venäjän kansssa kariutuisi.
Äh, minä itsekin sorrun LILLUKANVARSIKESKUSTELUUN, lääkitys varmaaan pielessä, täytyy pyytää hoitajilta lisää niitä punaisia ...
30.11.2025 15:00
Kas, en huomannutkaan. Eli nyt meidän väittelymme päättyy koska emme voi soveltaa termiä KEHITYSMAA kiistattomasti yhteenkään valtioon. Hyvä niin.
"Ai niin, et sinä näköjään lainkaan tiennyt mihin avaruus loppuu, se loppuu ihan aina tietenkin siihen viimeiseen s kirjaimeen. Aika outoa ettet moista asiaa tiennyt, näköjään viisi vuotias lapsenlapsenikin tietää enemmän erilaisia asioita kuin esimerkiksi sinä tiedät"
Kyllä, lapsenlapsesi on varmasti jotain sukua EINSTEINILLE. Onko teidän suvussanne EINSTEININ verta? Onnittelen!
30.11.2025 14:57
Minä itse päätän miten pahasti NOLAAN itseni, MUAHAHAHAAA
Lienet LILLUKANVARSI-IDIOOTTI kuten ehkä minä itsekin. Kaivat esimerkiksi tällaisen täysin MARGINAALISEN esimerkin Venäjän kenties ainoasta teknologian alasta joka on jatkanut elämäänsä Neuvostovallan jäljiltä.
No, kävin katsomassa Amazonin verkkokauppaa enkä löytänyt sieltä ENSIMMÄISTÄKÄÄN venäläistä tuotetta. Sitten kävin katsomassa Temun sivustoa. En löytänyt sieltäkään ENSIMMÄISTÄKÄÄN venäläistä tuotetta. SItten katsoin kotimaista tarjontaa enkä löytänyt ENSIMMÄISTÄKÄÄN venäläistä tuotetta.
Niin ja mainittakoon, että AVARUUSASEMIA ei ollut myytävänä missään mainituista kauppapaikoista.
(ps. nyt lillukanvarsitamppoonimies kaivaa kaikki maailman nettikaupat ja ehkä löytää jostain venäläisen PERSEENSURISTIMEN ja tuo sen meille esimerkkinä venäläisestä teknologiasta, MUAHAHAAA)
30.11.2025 14:54
Puutun KAKSIAIVOSOLUISEN logiikkaan (tämä oli vitsi, KAKSIAIVOSOLUISELLA ei ole logiikkaa)
USA ja Venäjä eivät ole kimpassa. Kaikki "kimpassaolo" johtuu Trumpin hallinnosta. Ja Trumpin pää kääntyy nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa.
Nyky-Venäjällä ei ole USA:lle mitään annettavaa PISTE. Sen vuoksi kaikki mahdollinen "kimpassaolo" on järjettömyys. Trumpin hallinto voi tehdä mielikuvitusdiileja, mutta bisnesmaailma ei ikinä investoi Venäjälle. Jo ensinnäkin siitä syystä että Putin voi pudota ikkunasta minä päivänä hyvänsä.
30.11.2025 14:49
Taidan olla itsekin LILLUKANVARSI-IDIOOTTI kun takerrun tähän. Mutta en malta ...
"Kertoisitko TAMPPOONIMIES siinä tapauksessa MITEN kehitysmaa MÄÄRITELLÄÄN?"
Miksi TAMPPOONIMIES ei nyt voi kertoa meille kaikille miten KEHITYSMAA määritellään. Pääsemme siitä sitten pohtimaan onko Venäjä KEHITYSMAA vai ei (ikäänkuin ketään oikeasti kiinnostaisi .... zz ....)
30.11.2025 14:37
No juuri tuota minä ajattelinkin, ja totesin ettei Venäjällä ole siinä "voimien yhdistämisessä" mitään annettavaa. Venäjä on matalan jalostusasteen raaka-aineiden tuottaja. Kiina on sen sijaan korkean tason teknologian massatuottaja ja tutkija. Sellaisessa USA tarvitsisi apua ettei Kiina rynnistä ohi. Mutta Venäjällä ei ole sellaiseen MITÄÄN ANNETTAVAA.
" Usa ja Venäjä omine liittolaisineen yhdistävät kaikki omat tietotaitonsa ja voimansa Kiinaa vastaan"
No siinähän se onkin, kun Venäjällä ei ole minkäänlaista sellaista tietotaitoa jota tuossa tarvittaisiin. Venäjä on täydellinen kehitysmaa mitä tulee teknologian kehittämiseen. Ja Putinin hallinto on vienyt kaikki edellytyksetkin sellaisen luomiseksi.
30.11.2025 14:35
No ei ole minkäänlaista vihjettä. Voisitko avata jos tiedät? Miten Grönlanti auttaisi taloussodassa Kiinaa vastaan ja miten Venäjä liittyy siihen kysymykseen?
Ei, en todellakaan ymmärrä tuota vihjettä.
30.11.2025 14:32
Kertoisitko TAMPPOONIMIES siinä tapauksessa MITEN kehitysmaa MÄÄRITELLÄÄN?
Ja kerro varsinkin ne kohdat, joiden mukaan Venäjä EI OLISI kehitysmaa.
Huomaan että olemme jälleen sukeltamassa syvälle LILLUKANVARSIIN. Nyt alamme pohtia FILOSOFISESSA mielessä miten KEHITYSMAA määritellään ja onko Venäjä siinä valossa KEHITYSMAA.
Niin, ja en todellakaan tiedä mihin avaruus loppuu. Kertoisitko jos tiedät? Moni muukin varmaan haluaa tietää.
30.11.2025 14:25
No voisitko sinä siinä tapauksessa kertoa MILLÄ TAVOIN Venäjä voisi olla USA:n tukena tämän taloussodassa Kiinaa vastaan? Kiina on kovaa vauhtia tavoittamassa USA:n. Miten Venäjä voisi auttaa?
Kertoisitko, jos sinä olet asioista perillä? Minä olen jo oman vastaukseni antanut perusteluiden kera. Ole hyvä!
30.11.2025 14:19
Vai niin. Siinä tapauksessa en voi antaa sinulle muuta neuvoa kuin :
-Soita jokasunnuntaiseen Kansan Radioon ja kerro huolesi siellä
-Soita Kansan Radioon, ja etsi sellainen kansanedustaja joka on samaa mieltä kanssasi
-Soita Kansan Radioon ja ryhdy itse eduskuntavaaliehdokkaaksi
-Soita Kansan Radioon ja muuta pois Suomesta
-Kaikki edelliset, mutta ilman Kansan Radioon soittamista
30.11.2025 14:17
38 / 150