Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
2765
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta ethän sinä nyt perustellut miksi Venäjä ei voi hävitä. Ja tuo "jatkuva eteneminen" on jatkunut jo monta vuotta. Tuollaisella ETANAN vauhdilla Putinilta loppuu AIKA kesken. Käsitätkö? Hän kuolee VANHUUTEEN.
Etkö sinä ymmärtänyt kysymystäni vai miksi kiertelet? Oletko sinäkin näitä HEIKKOLAHJAISIA jotka eivät ymmärrä mitä kysytään? Etkö sinä koulussakaan pärjännyt? Minä tiedän vastauksen.
Osoita nyt, että olen väärässä ja anna perusteet miksi Venäjä ei voi hävitä!
26.12.2025 16:56
Voi voi, valtamedia (MEDIAPOOLI) ei ole tunnustanut mitään tuollaista. Koko juttu on LENINGRADIN iloisten KILJUVEIKKOJEN käsialaa.
Voisitko sinä omasta puolestasi perustella, miksi Venäjä ei voi hävitä?
Minä kerron miksi se häviää: Venäjä on jo vuosia käynyt "sotilaallista erikoisoperaatiota" ja Putinin paniikki "operaatiosta" on yltynyt jo sellaisiin mittoihin, että joudut vankilaan jos kadulla kutsut sitä "sodaksi" etkä "erikoisoperaatioksi".
Putinin tiimalasissa alkaa hiekka käydä vähiin. Vuodet kuluvat, mutta Venäjä ei saa mitään ratkaisevaa aikaan. Eurooppa sen sijaan rahoittaa ja aseistaa Ukrainaa, jonka taistelutahto on edelleen täysin MURTUMATON.
Voisitko ystävällisesti kertoa omat perusteesi? Vai oletko sinäkin pelkkä venäläinen suunsoittaja? (minulla on kyllä jo käsitys asiasta)
26.12.2025 16:47
Kiitos tästä kommentista!
Kiitokset vilpittömästi!
Teen juuri väitöskirjaani aiheena "Internet syrjäytyneen ainoana keskustelu- ja avautumiskanavana" ja kaikki tämä antaa lähdeaineistoa työhäni.
26.12.2025 16:23
Kiitos kun vahvistit väitteeni.
Kiitos tästä!
Aivan vilpittömästi!
(Ei kannata nolostua tästä, kyllä me kaikki tätä ulostuloa osasimme odottaa. Ei tarvitse hävetä ollenkaan. Mutta ihmeestä mistä osasit arvata, että olenkin nainen?)
26.12.2025 16:19
Taas venäläinen on juonut LENINGRADISSA liikaa KILJUA ja päälle ahmittu KAALISOPPA on aiheuttanun pahan ÄHKYN. Mikään ei auta, vatsaa vääntää mutta mitään ei tule ulos. Ajatuskin juoksee tällä tavalla KATKONAISESTI ja mieli palaa aina NATSEIHIN, joista toveri EVERSTI aina muistuttaa.
Huonolla tolalla on asiat LENINGRADISSA.
26.12.2025 16:17
No mutta, tämän takia ei kenenkään vielä tarvitse luopua isänmaan puolustamisesta.
Eikä kukaan luovukaan. Sivareitakin tarvitaan kriisin tullessa! Jokaista tarvitaan.
26.12.2025 15:44
Jaapa jaa. No ENTÄS SITTEN?
E-N-T-Ä-S S-I-T-T-E-N?
Niin, entäs sitten?
26.12.2025 15:38
Viktor,
Noinko teitä siellä Venäjällä korpeaa kun me eurooppalaiset valtiot hieman kaivamme kuvetta ja lähetämme Ukrainalle rahaa ja aseita.
Viktor,
Teidän on syytäkin olla huolissanne! Tuolta minustakin tuntuisi sinun asemassasi.
26.12.2025 15:16
Jaaha, vai niin.
Mitäs muita uutisia Venäjällä kerrotaan Suomesta?
MUAHAHA MUAHAHA MUAHHAHHAA
Ei vaan, saa kertoa, ilman muuta! Kertokaa ihmeessä, MUAHAHA MUAHAHAHA
26.12.2025 15:15
Kyllä, pitää paikkansa! Asia on juuri näin! Naulan kantaan!
(voisitko silti selittää tuon vitsin, on varmaan muitakin jotka eivät ymmärtäneet?)
26.12.2025 15:03
Venäläisenä et osaa suomea. Esim. englanniksi tuo lause kuuluisi jotenkin:"you should not pay attention to ...". Eli kun sanon, että "näiden venäläisten juttuihin ei KANNATA kiinnittää huomiota", niin tarkoitan tuota edellämainittua.
Ei, siinä ei ollut kyse MAKSAMISESTA. Ei sinne päinkään.
Onneksi nämäkin eroamiskehotukset kaikuvat kuuroille korville, MUAHAHAAAA
26.12.2025 14:58
Kas, hän ei pystynyt kertomaan tämän somealustan "omistajaa". Hän ei siis tiennyt sitä. Hän ajoi itse itsensä umpikujaan ja poistui nurkkaan puremaan hammasta ja mumisemaan itsekseen SALALIITOISTA ja MEDIAPOOLISTA.
26.12.2025 14:45
Ei, tuollakaan ei pääse mihinkään. Sinun pitäisi yrittää keksiä jotain omaperäisempää. Tuo huumori ei mene kenellekään edes jakeluun.
26.12.2025 14:44
Minä en kommentoi Suomen poliittista järjestelmää tai demokratian toimintaa ulkomaalaisille, enkä koskaan VENÄLÄISILLE.
Totean vain, että demokratiaamme kuuluu, että jokaisella Suomen kansalaisella on oikeus vapaasti äänestää tai asettua ehdolle, riippumatta ihonväristä tai sukupuolesta jne.
Näin asiat eivät ole siellä teillä Venäjällä, vaikka väitätkin varmasti vastaan.
Me suomalaiset olemme tyytyväisiä tähän järjestelmäämme, jossa jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa omiin asioihimme, myös haasteiden edessä.
"synkkiin työttömyyslukuihin"
Kyllä minulla on runsaasti töitä. Ja kaikilla tutuillanikin on. Ja yhteiskunnassamme on turvaverkko niitä varten, jotka ovat tilapäisesti työttöminä. Tiedän ettei näin ole Venäjällä.
26.12.2025 14:43
Valitan, tuolla "taidonnäytteellä" et kelpaisi Pietarin trollitoimistoon edes harjoittelijaksi (HARJOITTELIA).
Ei mitään saumaa
26.12.2025 14:36
Hyvä arvaus, mutta en usko että se olisi USA:ssa noin mutkatonta. CIA sattaa jossain määrin saada yhteenvetoja amerikkalaisilta firmoilta. Siksi esim. suomalaiset yhtiöt usein varovat käyttämästä amerikkalaisten tarjoamia pilvipalveluita, erityisesti valtionhallinnon organisaatiot.
Mutta totta kai mainitsemasi selaimet keräävät kaiken mahdollisen tiedon sinusta mitä saavat.
26.12.2025 14:34
Et siis pysty itse kertomaan meille kuka "omistaa" tämän somealustan?
Tiedän kyllä miksi et pysty kertomaan sitä. Tiedätkö sinä itse?
Annapa tulla, nythän sinulla olisi tuhannen taalan paikka NOLATA minut!!!! Annapa tulla!
MUAHAHA MUAHAHAHAA
26.12.2025 14:20
Taidat olla venäläinen. Etkä keksi oikein mistään jutunjuurta ja jauhat siksi tällaista.
Jos olisit suomalainen, sanoisin "KÄY ÄÄNESTÄMÄSSÄ". Ja vaalien jälkeen nähdään millainen kannatus näkemykselläsi on. Mutta venäläisenä vastaat tietenkin "äänestämällä ei voi vaikuttaa mihinkään".
Niin, teillä Venäjällä tuo todellakin pitää paikkansa. Vaalit ovat vain teatraalisia näytöksiä. Aivan kuten oli Neuvostoliiton aikanakin. Se on teille oikein.
26.12.2025 14:18
Et siis pysty perustelemaan väitettäsi.
Totta puhuen tätä osasin odottaakin.
Eikö sinua koskaan harmita kun joudut aina, siis joka kerralla, alakynteen näissä keskusteluissa ja joudut painamaan PANIIKKIKYTKINTÄ?
Tässä tapauksessa paniikkikytkin oli keskustelun siirtäminen tasolle "käenpesän ylittäminen lentäen".
Mikä se laulu olikaan jossa sanottiin "... mikä on kun ei onnistu..."
MUAHAHA MUAHAHAA
26.12.2025 14:16
"Se on aina pääasia, ettei koskaan pelkää ja saa itselleen säälittävää pelkurin mainetta"
Kaksi turkulaista Matti ja Teppo (nimet keksittyjä) seisoivat tyhjän uima-altaan reunalla syvässä päässä. Matti tokaisi Tepolle "Hyppääpäs tuohon pää edellä". Tähän Teppo "En hyppää". Tähän Matti reagoi "Taidat pelätä, taidat olla pelkuri".
26.12.2025 14:13
4 / 139